Ga eens naar Reddit in de comments. Of Facebook bij de verschillende nieuwsberichten. Of Twitter of wat dan ook. Social media gonna social media.quote:Op donderdag 17 april 2025 07:35 schreef recursief het volgende:
[..]
Dat het niet tegen de regels is betekent niet dat het niet buitengewoon respectloos is. Ik snap deze reflex niet om andermans leed te misbruiken voor wat jij "humor" noemt.
grapje helpt meestal wel voor de sfeerquote:Op donderdag 17 april 2025 07:37 schreef recursief het volgende:
[..]
Ja maak er maar weer een grapje van. Dat maakt de sfeer op Fok! er vast beter op.
Dat anderen zo laag zinken betekent nog niet dat je er daarom ook maar zelf aan mee moet doen. Er zijn ook meer dan genoeg sociale media die dit soort holbewonersgedrag niet tolereren. Dit is niet normaal dus laten we het ook niet normaal maken.quote:Op donderdag 17 april 2025 07:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ga eens naar Reddit in de comments. Of Facebook bij de verschillende nieuwsberichten. Of Twitter of wat dan ook. Social media gonna social media.
Soms is het beter om jezelf te bedwingen en niet alles willen af te doen met een (niet eens zo leuk) grapje.quote:Op donderdag 17 april 2025 07:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
grapje helpt meestal wel voor de sfeer
eensquote:Op donderdag 17 april 2025 07:49 schreef recursief het volgende:
[..]
Soms is het beter om jezelf te bedwingen en niet alles willen af te doen met een (niet eens zo leuk) grapje.
Ik loop al lang genoeg mee om te weten dat dat niet waar is. Niet alleen met dit account.quote:Op donderdag 17 april 2025 07:48 schreef sp3c het volgende:
op fok! is het wel normaal, altijd al normaal geweest
bullshitquote:Op donderdag 17 april 2025 07:50 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik loop al lang genoeg mee om te weten dat dat niet waar is. Niet alleen met dit account.
De boodschap die je hiermee uitdraagt, gewild of ongewild, is dat je users met feedback niet heel serieus neemt. En ja: dit is ook feedback.quote:Op donderdag 17 april 2025 07:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
eens
hier niet zo, de vraag die je stelt is was al beantwoord
ik neem elke feedback serieus, doe ik al decennia inmiddelsquote:Op donderdag 17 april 2025 07:52 schreef recursief het volgende:
[..]
De boodschap die je hiermee uitdraagt, gewild of ongewild, is dat je users met feedback niet heel serieus neemt. En ja: dit is ook feedback.
Het gebeurde, maar werd niet "altijd al" normaal gevonden. Sinds GeenStijl begon met politiek incorrect shockeren is er iets veranderd. Ook op Fok! zijn normen sterk verschoven.quote:Op donderdag 17 april 2025 07:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
bullshit
dit is altijd al normaal geweest
het werd altijd al normaal gevonden, zolang ik hier mod bent heb je dit soort topics, heb je al heel lang en het heeft geen kut met geenstijl te maken ... denk eerder dat ze het van ons hebbenquote:Op donderdag 17 april 2025 07:55 schreef recursief het volgende:
[..]
Het gebeurde, maar werd niet "altijd al" normaal gevonden. Sinds GeenStijl begon met politiek incorrect shockeren is er iets veranderd. Ook op Fok! Normen zijn sterk verschoven.
Ik zei "gewild of ongewild". Ik wil best aannemen dat je feedback serieus neemt maar mede door die schijtlolligheid maak je niet altijd ook die indruk.quote:Op donderdag 17 april 2025 07:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik neem elke feedback serieus, doe ik al decennia inmiddels
iedereen weet dit
nou enquote:Op donderdag 17 april 2025 07:58 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik zei "gewild of ongewild". Ik wil best aannemen dat je feedback serieus neemt maar mede door die schijtlolligheid maak je niet altijd ook die indruk.
Newsflash: er zijn best veel mensen die dat nooit grappig hebben gevonden. Kom eens uit je bubbel man.quote:Op donderdag 17 april 2025 07:59 schreef sp3c het volgende:
zie bv dat nice de hele tijd als een lekkere lerares een iets te jonge leerling en iets te actieve les geeft
nu mag dat niet meer (vind ik jammer, ben ik het niet mee eens) maar haal het netjes weg want dat is nu eenmaal besloten, paar jaar terug vond iedereen het grappig
de grenzen zijn verschoven ja maar niet de kant op die jij voorstelt
Ik scheld je niet verrot dus ik zou niet weten waarom ik "er mee moet dealen".quote:Op donderdag 17 april 2025 07:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou en
ik krijg niet betaald, wordt de hele tijd verrot gescholden en ik moet het voor mezelf ook leuk zien te houden
deal er maar mee
zeker wel, het topic in kwestie is er bewijs van dat veel mensen het nog steeds grappig vindenquote:Op donderdag 17 april 2025 08:02 schreef recursief het volgende:
[..]
Newsflash: er zijn best veel mensen die dat nooit grappig hebben gevonden. Kom eens uit je bubbel man.
jij kan er ook wat vanquote:Op donderdag 17 april 2025 08:03 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik scheld je niet verrot dus ik zou niet weten waarom ik "er mee moet dealen".
Nig eentje dan:Jij stelt dat een paar jaar terug iedereen het grappig vond. Dat is gewoon niet waar.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
zeker wel, het topic in kwestie is er bewijs van dat veel mensen het nog steeds grappig vinden
Voor de draad met de quotes waar ik je verrot scheld. Kom maar op.quote:
ok fine, sommige mensen vinden het niet grappigquote:Op donderdag 17 april 2025 08:10 schreef recursief het volgende:
[..]
Nig eentje dan:Jij stelt dat een paar jaar terug iedereen het grappig vond. Dat is gewoon niet waar.
Dan over het topic van die onthoofde vrouw: stel dat dat de moeder/zus/vrouw/dochter van een Fokker zou zijn. Gelden dan opeens andere regels? Is het dan nog steeds leuk? Hoef je trouwens niet op te antwoorden. Mag hoor, maar zie het maar als iets waar iedereen even over na mag denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |