SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Ik snap best dat het 't niet beter maakt. Irl houd ik het commentaar ook gewoon voor me.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De emo scène uit begin 2000 wel.
TS is een dwaas, die mogen ook bestaan. Keerzijde van de vrijheidquote:
flikker opquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:35 schreef UitStraling het volgende:
Kroeppoekkip - Flamingo.
Bakboel en een bom - Kerstcadeautje van haar werkgever voor ballie.
Duotovski - Ex-vriendje maar nog steeds drugsdealer van Ama.
Tamme kut - Koos- en horrornaampje van Ygritte.
Vreetboei - overdadig eten
Bergcaaf - Knaagdier uit Kwiwiland
Vlinder - de mooiste niet bestaande vrouw van de wereld, zie tevens vleesvlinder
Morgenmuffel - ochtendhumeur
Hedwig - kattige nieuwe bewoner van Foqueville
Karzaidag - je ziekmelden omdat je vakantiedagen tekort komt
Klapperbakkesen - klappertanden
Habbiebabbie - gek ding of zo
Ik kan je nu een hoop voorbeelden geven van fokkers die hetzelfde waren en/of zijn. Maar dat is roddelen!quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap best dat het 't niet beter maakt. Irl houd ik het commentaar ook gewoon voor me.
Maar het is natuurlijk niet zo dat ik ze links en rechts van me af moest slaan voor ik zelfdenigrerende opmerkingen begon te maken.
Maar is die net zo lekker als die van Bros?quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:25 schreef Ama het volgende:
@:Ltvdk kijk wat ik heb.
[ link | afbeelding ]
(Duurste wat ik heb gekocht in de supermarkt lol)
Iedereen zo dik danquote:
zoek gewoon een levenquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:35 schreef UitStraling het volgende:
Kroeppoekkip - Flamingo.
Bakboel en een bom - Kerstcadeautje van haar werkgever voor ballie.
Duotovski - Ex-vriendje maar nog steeds drugsdealer van Ama.
Tamme kut - Koos- en horrornaampje van Ygritte.
Vreetboei - overdadig eten
Bergcaaf - Knaagdier uit Kwiwiland
Vlinder - de mooiste niet bestaande vrouw van de wereld, zie tevens vleesvlinder
Morgenmuffel - ochtendhumeur
Hedwig - kattige nieuwe bewoner van Foqueville
Karzaidag - je ziekmelden omdat je vakantiedagen tekort komt
Klapperbakkesen - klappertanden
Habbiebabbie - gek ding of zo
Gewoon je Pathépas inruilen voor een Basic-Fit abonnement, opgelostquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap best dat het 't niet beter maakt. Irl houd ik het commentaar ook gewoon voor me.
Maar het is natuurlijk niet zo dat ik ze links en rechts van me af moest slaan voor ik zelfdenigrerende opmerkingen begon te maken.
quote:
Koenquote:
Altijd!quote:
Soms heb je geen zin in mensen die zo diep ongelukkig met zichzelf zijn dat hun enige toevlucht bestaat uit het neersabelen van anderen.quote:
Net pizzaatje gemaaktquote:
Aanslag?quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:52 schreef Koen66 het volgende:
Man man man, heb afgelopen uren onder een steen gelegen.
(hoor nu pas van die aanslag)
er lopen veel gekken op straat helaasquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:52 schreef Koen66 het volgende:
Je kunt nog tot 1 april indienen voor snelle teruggavequote:Op donderdag 27 maart 2025 19:52 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb geweldig mooie uren, maat.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
knap dat je hier bent met je 6 lichtjarige werkweek
Nu nog een karakterquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb geweldig mooie uren, maat.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt nog tot 1 april indienen voor snelle teruggave
Niks van aantrekken koens, gewoon gezellig doenquote:
Daarom allemaal naar Firefox.quote:
Scherpquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom allemaal naar Firefox.
Of was ze stiekem iets aan het snoepen in de kelder?quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was je net je tanden aan het poetsen?
Jaquote:
Neequote:Op donderdag 27 maart 2025 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was je net je tanden aan het poetsen?
Had zomaar gekundquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Of was ze stiekem iets aan het snoepen in de kelder?
Jaquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar is die net zo lekker als die van Bros?
Man man manquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee
[..]
Had zomaar gekund![]()
Zaten Germany's next Top Model te kijken
Waarom heb je die niet meegenomen dan?quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Jaen voor jullie viespeuken hebben ze zelfs een after eight versie.
Hey.quote:
Pas erop he, anders is het in een flits voorbijquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey.
Lief doen tegen kwiwi.
Anders is het bark'n biet'n
Nu ben ik op vakantie geweest, maar was jij voor die tijd ook al blauw?quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pas erop he, anders is het in een flits voorbij
dat soort mensen kom je tegen in de ggzquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kwam vanmorgen een oud bewoner van hier tegen. Ik wist dat ie graag een biertje dronk, maar niet om half tien in de ochtend...
Is er een veilige minimumafstand?quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil even een alcoholwaarschuwing afgeven. Ik heb een cocktail gemaakt.
Nee, recentelijkquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu ben ik op vakantie geweest, maar was jij voor die tijd ook al blauw?
Nee, want internetquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is er een veilige minimumafstand?
Ik begon juist weer wat eetlust te krijgen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom heb je die niet meegenomen dan?
Ik heb chips.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik begon juist weer wat eetlust te krijgen.
behoud je waardigheid ten aller tijdenquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Het wordt pas echt gevaarlijk als ik foute hits ga zingen. En daar ben ik nog niet
Nee wie gaat dat dan ook op een donderdag doenquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:46 schreef kwiwi het volgende:
Was natuurlijk vergeten m'n bed op tijd op te maken na het wassen van de lakens vanochtend. En dat is jullie schuld, want niemand heeft het hier vandaag over bed opmaken gehad
Er zou een dagelijks FOK! bericht moeten zijn om te vragen of je beddengoed op je bed heb liggen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:46 schreef kwiwi het volgende:
Was natuurlijk vergeten m'n bed op tijd op te maken na het wassen van de lakens vanochtend. En dat is jullie schuld, want niemand heeft het hier vandaag over bed opmaken gehad
Wat zei Siri? "Kun je daar als-je-blieft mee ophouden?"quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik zong gister een liedje en toen ging Siri aan.
Dus dat doen we ook niet meer.
24 uurs economie enzo de tijden zijn veranderdquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee wie gaat dat dan ook op een donderdag doen
Ik ga mijn schuilkelder gereedmaken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil even een alcoholwaarschuwing afgeven. Ik heb een cocktail gemaakt.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik zong gister een liedje en toen ging Siri aan.
Dus dat doen we ook niet meer.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat zei Siri? "Kun je daar als-je-blieft mee ophouden?"
Sorry, dan heb ik niet goed in het schema gekeken wanneer beddengoedwasdag isquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee wie gaat dat dan ook op een donderdag doen
Keer uitproberen als je hard "Auw auw Heidi" roept.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik zei van de week in de auto tegen een vriendin: hey die audi is van de buren. En ineens vroeg de auto waar ie me mee kon helpenBlijkbaar reageert ie op "hey audi". Leek eerst handig, maar vroeg me al snel af of dus ook al m'n valse gezang wordt opgenomen
toch heb ik het wel gedaanquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:46 schreef kwiwi het volgende:
Gerrie blert mee met Heideroosje Teringtyfustakketrutquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat zei Siri? "Kun je daar als-je-blieft mee ophouden?"
ikquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kent deze samson en gert koekjes nog?
ZAL IK JOU EENS EVEN IN JE BEK SCHIJTENquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gerrie blert mee met Heideroosje Teringtyfustakketrut
Siri: Ik wil niet dat je me zo noemt..
Wat heeft dat hondje uit zijn nek steken?quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ikquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
liniaal, want schoolkoekjes en schooltasquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heeft dat hondje uit zijn nek steken?
Die liniaal uit z'n rugzak?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heeft dat hondje uit zijn nek steken?
Sowieso hoor je dat te vergeten en dan vloekend hier posten dat je er te laat mee bentquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sorry, dan heb ik niet goed in het schema gekeken wanneer beddengoedwasdag is
Oh bos heeft gewoon het antwoord op mijn vraag al gegevenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
liniaal, want schoolkoekjes en schooltas
Dit lijkt me serieus best vies maar met al die mannen met rare hobby's hier sta ik nergens meer van te kijken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ZAL IK JOU EENS EVEN IN JE BEK SCHIJTEN
Siri: Moet dat?
Das lang geleden, zouden die nog bestaan?quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk iets opmeten, maar ja, wat dan?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die liniaal uit z'n rugzak?![]()
Wat moet een hond eigenlijk met ene liniaal, vraag ik me nu af.
O ja. Godverdegodver hoerige kutlakensquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso hoor je dat te vergeten en dan vloekend hier posten dat je er te laat mee bent
Metenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die liniaal uit z'n rugzak?![]()
Wat moet een hond eigenlijk met ene liniaal, vraag ik me nu af.
Over mannen met rare hobby's gesproken, zag net dit filmpje in een ander topic.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt me serieus best vies maar met al die mannen met rare hobby's hier sta ik nergens meer van te kijken.
dit is wel een beetje grappig aan het wordenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja. Godverdegodver hoerige kutlakens
Kliktquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Over mannen met rare hobby's gesproken, zag net dit filmpje in een ander topic.
Bekijk deze YouTube-video
You're welcome.
ja wij hebben wel het beste water van de wereld en het is ook om de dijken te beschermenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:07 schreef mschol het volgende:
jeej weekend..
jeej volgende rekening is binnen: waterschap.. of ik eff ¤287 wil aftikken
Doet ie van mij ook. Kan je (bij die van mij) ook uitzetten. Verder is ie wel lief. Als ik zeg ‘hey XX, ik wil naar huis’ zegt ie daarna ‘prima, oost west thuis best’.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik zei van de week in de auto tegen een vriendin: hey die audi is van de buren. En ineens vroeg de auto waar ie me mee kon helpenBlijkbaar reageert ie op "hey audi". Leek eerst handig, maar vroeg me al snel af of dus ook al m'n valse gezang wordt opgenomen
Niet gekliktquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Over mannen met rare hobby's gesproken, zag net dit filmpje in een ander topic.
Bekijk deze YouTube-video
You're welcome.
ja uiteraard, maar het is elke keer toch een flinke klap centenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja wij hebben wel het beste water van de wereld en het is ook om de dijken te beschermen
Watquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doet ie van mij ook. Kan je (bij die van mij) ook uitzetten. Verder is ie wel lief. Als ik zeg ‘hey XX, ik wil naar huis’ zegt ie daarna ‘prima, oost west thuis best’.
Hij zegt verschillende dingen. Soms ook ‘gewoon’ ok, daar gaan we’.quote:
Zit je man je niet gewoon voor de gek te houden op de achterbank?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij zegt verschillende dingen. Soms ook ‘gewoon’ ok, daar gaan we’.
De eerste keer dat ik het hoorde dacht ik ook wtf….
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij zegt verschillende dingen. Soms ook ‘gewoon’ ok, daar gaan we’.
De eerste keer dat ik het hoorde dacht ik ook wtf….
Ik dacht eerst aan Rob de Nijs en was al een beetje in de war, maar dat is Dieweltje Blok natuurlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:13 schreef kwiwi het volgende:
Waaaat, lees nu pas dat Loretta Schrijver is overleden?Het is wel raak met sympathieke tv dames deze maand.
Jaquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:13 schreef kwiwi het volgende:
Waaaat, lees nu pas dat Loretta Schrijver is overleden?Het is wel raak met sympathieke tv dames deze maand.
Ja, met dank aan de RabobankAppquote:
Dit is een leuke kant van je kerel.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:18 schreef Karzai het volgende:
leuke vrouw met haar schaterlach, en een dieren activist, heb wat centjes naar dierenlot gestuurd ter ere van haar
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je man je niet gewoon voor de gek te houden op de achterbank?
BMWquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dit lijkt me echt super grappig. Welk merk is dat? Die wil ik ook
Elke vooruitgang is een stapje naar voren.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een collega vandaag zei tegen mij: "Uiteindelijk is elke verbetering gewenst."
Die mag op een tegeltje
Stilstand is achteruitgang!!!quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elke vooruitgang is een stapje naar voren.
Soort Audi Eigenwijs 3.0 liter turbodiesel Eigenwilletje TDI.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]meestal zit ik er alleen in en hij heeft een voorkeur voor niet de interne navigatie. Mij kan dat aan mijn reet roesten ik wil alleen maar weten hoe laat ik aankom
![]()
Wij hadden vroeger een auto die bij de schipholtunnel altijd riep ‘in de tunnel’ en dan was het heel lang stil en dan daarna ‘rechtsafslaan’. Wij roepen nu nog steeds bij elke willekeurige lange tunnel ‘in de tunnel…….’
wat is achteruitgang dan, als stilstand al achteruitgang is?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stilstand is achteruitgang!!!
De ondergang van de aarde.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is achteruitgang dan, als stilstand al achteruitgang is?
Het gras is altijd groener op het voetbalveld van de Duitsers.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stilstand is achteruitgang!!!
Ze zijn weer aan het meelezen in dit topic. Van de week hadden we het toch over de Paradise Secret die nooit in de aanbieding is, nu 'toevallig' opeens wel https://www.bol.com/nl/nl(...)_0_7.13.ProductTitlequote:
ah, verhelderendquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De ondergang van de aarde.
Inb4 Oh.
Oh wacht even. Ik denk dat ik dit ga kopen!quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn weer aan het meelezen in dit topic. Van de week hadden we het toch over de Paradise Secret die nooit in de aanbieding is, nu 'toevallig' opeens wel https://www.bol.com/nl/nl(...)_0_7.13.ProductTitle
Gründlichkeit!!quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener op het voetbalveld van de Duitsers.
Is dit de Huisvrouwen SC geworden ineens?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn weer aan het meelezen in dit topic. Van de week hadden we het toch over de Paradise Secret die nooit in de aanbieding is, nu 'toevallig' opeens wel https://www.bol.com/nl/nl(...)_0_7.13.ProductTitle
Graag gedaan.quote:
Nee, een aanval van ons bin zuunig.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit de Huisvrouwen SC geworden ineens?
Oh, kunnen we het dan ook even over lavazza koffie hebben?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beste WEEquote:
Ik wil niet weer een herhaling van wat US met die blikken doet.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, kunnen we het dan ook even over lavazza koffie hebben?
Ik vin zaligquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We hebben twee bmw's gehad en vond beiden niet fijn rijden
Heh?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niet weer een herhaling van wat US met die blikken doet.
Uuuuhhh wil ik dit weten?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA DOEIquote:
Gewordenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit de Huisvrouwen SC geworden ineens?
NEE!!!quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Willen wij wij wel weten wat US met die blikkies doet?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu krijg ik het niet meer van m'n netvlies af.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Willen wij wij wel weten wat US met die blikkies doet?
quote:
Oh.. ja. .nou .. euh.. 1 blik nat.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:27 schreef kwiwi het volgende:
Het was trouwens met de Illy blikken @:4everblackeyed
Ik ben wel superdol op die blikjes van Illy, die blinken zo mooi, zowel leeg als vol, die gooi ik steeds met pijn in mijn hart weg.quote:
Had die beelden met ongewenste handelingen met een blik laten zien?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu krijg ik het niet meer van m'n netvlies af.
Grrrrr
Ja!!!!quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:27 schreef kwiwi het volgende:
Het was trouwens met de Illy blikken @:4everblackeyed
Alleen als het gerriederrie is.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh.. ja. .nou .. euh.. 1 blik nat.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had die beelden met ongewenste handelingen met een blik laten zien?
quote:
Kwieuws.. GOORLELquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen als het gerriederrie is.
Nou, slaap lekker hè straks!
Ja dat heb ik ook wel met ijsklontjesquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:29 schreef UitStraling het volgende:
Ze voelen op zich ook wel fijn aan (lekker koel) als ik in een bepaalde stemming ben.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:29 schreef UitStraling het volgende:
Ze voelen op zich ook wel fijn aan (lekker koel) als ik in een bepaalde stemming ben.
En met tomatensoepblikken?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel met ijsklontjes
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Valt wel mee. Karzai eet ondertussen gewoon z'n bordje gerriederrie nog zie ik.
IKquote:
Zelf produceren misschienquote:
Solo wel, die gaat voortaan solo.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Maak mij wakker voordat je vertrekt, want ik wil niet solo gaan
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IK
WIL
HET
NIET
OVER
TOMATENSOEP
HEBBEN
quote:
I see what you did there.quote:
Hello darkness my old friendquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Sail away with me to another world
Dat is niet het liedje dat ik zongquote:
Ik hoop dat het van lijken afkomt idd.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die bleke lijkenballetjes.
Wie zijn zequote:Op donderdag 27 maart 2025 21:29 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop dat het van lijken afkomt idd.
Ja dat welquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die bleke lijkenballetjes.
Niet dat er ineens een compleet levend verreke in zit ofzoquote:
quote:
Een zeeverreke of een gewoon verreke?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet dat er ineens een compleet levend verreke in zit ofzo
Dat klinkt aanlokkelijkquote:
Hm.. In de herfst en winter verreke en in de lente en zomer zeeverrekequote:Op donderdag 27 maart 2025 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een zeeverreke of een gewoon verreke?
Ineens zo'n bleek zwaaihandje en als je goed luistert "help help ik heb ook een heleboel moeders"quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet dat er ineens een compleet levend verreke in zit ofzo
Volgens mij heb ik hier nog een vierkante staan gestolen uit het studentenhuis terwijl ik geen koffie drinkquote:
quote:
Hallo, ik kan dit ook gewoon lezen hequote:Op donderdag 27 maart 2025 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
ja en wat doe je er dan mee ?
Hmmmmmm.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier nog een vierkante staan gestolen uit het studentenhuis terwijl ik geen koffie drink
Gelijk een hele Fles voorraad?quote:
Ik vind de verhalen hier steeds samenhangender wordenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ineens zo'n bleek zwaaihandje en als je goed luistert "help help ik heb ook een heleboel moeders"
Gefeliciteerd met je visuele vermogens.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Hallo, ik kan dit ook gewoon lezen he
Ohquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Hallo, ik kan dit ook gewoon lezen he
Ik moet ergens koffie in bewaren als er bezoek langs komt, dan kan ik ze koffie aanbieden uit het jaar 0quote:
Vreemd, heb ik anders echt nooit.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind de verhalen hier steeds samenhangender worden![]()
*Maakt Velociraptor-geluid
ja, ik was wel extreem sarcastisch, moet ik dat anders even aangeven, elke keer?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vreemd, heb ik anders echt nooit.
Koffie verliest de helft van zijn aroma een paar minuten na het openen van het blik.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet ergens koffie in bewaren als er bezoek langs komt, dan kan ik ze koffie aanbieden uit het jaar 0
Is dat bij mensen ook zo?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koffie verliest de helft van zijn aroma een paar minuten na het openen van het blik.
Gelukkig open ik dat blik nooitquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koffie verliest de helft van zijn aroma een paar minuten na het openen van het blik.
In de vriezer bewarenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwaait vrolijk met zwart handje naar Chihuehuequote:Op donderdag 27 maart 2025 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja, ik was wel extreem sarcastisch, moet ik dat anders even aangeven, elke keer?
Maar misschien kan ik dan beter aangeven wanneer ik niet sarcastisch ben..
Je weet wel dat dit levensgevaarlijk is?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwaait vrolijk met zwart handje naar Chihuehue
Wel bijzondere communicatie daar:quote:
Nog dezelfde minuut:quote:Goed nieuws! Je bestelling staat klaar voor verzending
Bedankt om voor Coolshop te kiezen! Ons magazijn heeft de artikel(en) van je bestelling met ordernummer 12345: ingepakt.
- alle 7 films -
quote:We zijn begonnen met het inpakken van een van de verschillende pakketten van je bestelling
- 4 films -
Tiffany van I Think We're Alone Now?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb de afgelopen 20 min 3x naar Tiffany geluisterd
Ik weet niet.. zijn baby's ook malser dan peuters? En kunnen kleuters nog net of is dat bijna over de datum?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze zeggen dat verse baby’s lekker ruiken.![]()
Ik vind het matig.
Smerigste geur op Aarde, niet dat ik nou zo vaak aan baby's ruik, alleen soms.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind het matig.
Alleen als ze door de Zwitsal gerold zijn vind ik. Anders meh.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind het matig.
Ik ben niet zo'n voorstander van baby's bakken, maar dat is mijn meningquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind het matig.
Netjes ingehoudenquote:
Jaquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tiffany van I Think We're Alone Now?
Heb je nu alles van je bureau gemaaid met je arm?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* snift onder zijn eigen rechteroksel.
Wist je dat er uit de andere kant ook gewoon koffie komt?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik tegenwoordig koffie nodig heb, dan haal ik op werk de koffieautomaat open en haal ik daar koffiebonen uit
Ok 4EverHannibalquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet.. zijn baby's ook malser dan peuters? En kunnen kleuters nog net of is dat bijna over de datum?
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wist je dat er uit de andere kant ook gewoon koffie komt?
Ik koop meestal enorm in, niet om de centjes maar ik wil die pure doodsangst van "koffie bijna op" vermijden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Hier ligt de consumptie zo hoog dat het niet nodig is.
Ik denk dat het ok is tot ze hormonen beginnen te produceren. Dat beïnvloed de smaak wel.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet.. zijn baby's ook malser dan peuters? En kunnen kleuters nog net of is dat bijna over de datum?
Hobby: soms aan baby's ruiken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smerigste geur op Aarde, niet dat ik nou zo vaak aan baby's ruik, alleen soms.
Ik bedoel koffie voor thuisquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iemand is de tel kwijt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel bijzondere communicatie daar:
[..]
Nog dezelfde minuut:
[..]
Nou, openbaringen hier weerquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Duurt altijd zo lang voor je de oven weer schoon hebt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n voorstander van baby's bakken, maar dat is mijn mening
Dat is moedermelk, zure toeliequote:Op donderdag 27 maart 2025 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hobby: soms aan baby's ruiken.
(Pasgeboren) baby's ruiken naar oude melk.
![]()
Oh ja, dan gaan ze ook sterker ruiken enz.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat het ok is tot ze hormonen beginnen te produceren. Dat beïnvloed de smaak wel.
Ligt ook wel beoorlijk aan de baby in kwestie. Sommige ruiken altijd lekker, sommige altijd muffig. Helemaal als ze berg hebben of notaire kotsers zijn. Van die zure babyluchtquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smerigste geur op Aarde, niet dat ik nou zo vaak aan baby's ruik, alleen soms.
Daarom BBQquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Duurt altijd zo lang voor je de oven weer schoon hebt.
Ik wil hier niet over nadenkenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is moedermelk, zure toelie![]()
Snap niet dat ik daar ooit zo dol op was.
Mijn color was de laatste aangebroken verpakking. Zwart en wit had ik nog genoeg.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Netjes ingehoudenIk heb er maar eentje besteld, volgens mij heb ik er nog wel redelijk wat staan, geen zin om naar boven te lopen om te kijken hoeveel het er nog zijn
Ben jij die zwarte man uit het youtube filmpje?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is moedermelk, zure toelie![]()
Snap niet dat ik daar ooit zo dol op was.
Smek smek smek.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil hier niet over nadenken
Ben benieuwd wanneer ik ze krijg, volgens mij zijn die Denen wel redelijk rapquote:
* springt van een flatgebouw af.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben jij die zwarte man uit het youtube filmpje?
Wij hebben een abo. Elke zo veel weken zo veel kiloquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik koop meestal enorm in, niet om de centjes maar ik wil die pure doodsangst van "koffie bijna op" vermijden.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je beter van die lelijke kerk afspringenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* springt van een flatgebouw af.
Had ik eerst ook, haalde dat steeds net niet, paniekzweten als een malle, nachtmerries.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hebben een abo. Elke zo veel weken zo veel kilo
Ik heb alleen maar color en paradise, witte was heb ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn color was de laatste aangebroken verpakking. Zwart en wit had ik nog genoeg.
Van dat (pre) puberzweetquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, dan gaan ze ook sterker ruiken enz.
Huh.. jij nachtmerries?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ik eerst ook, haalde dat steeds net niet, paniekzweten als een malle, nachtmerries.
Die meisje is gek die dat vindquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kun je beter van die lelijke kerk afspringen
NB ik vind die kerk niet lelijk
Ik vond leraren anders ook niet al te best ruiken, met die koffie-adem van ze.. en die eeuwige ribbroekenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Van dat (pre) puberzweet![]()
Ik weet niet hoe leraren dat doen
US is stiekem gewoon een dikke negertquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk het wel. Bij sperma werkt het immers ook zo, en een baby is half sperma.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je een baby koffie voert, smaak/ruikt de baby dan anders?
Je kan zelf je hoeveelheid en interval bepalen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ik eerst ook, haalde dat steeds net niet, paniekzweten als een malle, nachtmerries.
Ik heb zin in koffie, maar beter als ik dat morgenochtend pas weer drinkquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen maar over koffie, voor de rest ben ik superstabiel
Wat is pre-puberzweet nou weer?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vaseline onder de neusquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zweet van pre-pubersquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is pre-puberzweet nou weer?
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk het wel. Bij sperma werkt het immers ook zo, en een baby is half sperma.
quote:
Ja maar dat klopte serieus nooit met mijn innamequote:Op donderdag 27 maart 2025 21:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kan zelf je hoeveelheid en interval bepalen.
Was het niet vicks?quote:
Acht keer gelezen dit.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk het wel. Bij sperma werkt het immers ook zo, en een baby is half sperma.
Want zeven keer was niet voldoende?quote:
Het extreem besmettelijke goorlelleritis-virus waart hier rondquote:
Ja, dat waren ook van die smerige types.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond leraren anders ook niet al te best ruiken, met die koffie-adem van ze.. en die eeuwige ribbroeken
Nou ja, als je je neus vols propt met vaseline, zoveel dat je niet meer kan ademen door je neus, dan werkt het vast ookquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, dat bedoelde ikDat sterk ruikende spul
Ik denk eerder dat ze daarmee een barriere opbouwden zodat de puberzweet niet bij ze in de buurt kon komen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, dat waren ook van die smerige types.
En dan nog met van die smerige wollen sokken en sandalen.
Misschien deden ze het ook wel expres of roken ze zichzelf niet
Alleen een ranzig idee dat iemand anders die stift dan ook gebruikt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Vicks neusstiften ben ik nog steeds verslaafd aan
Doe je die dan in de magnetron?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of er hing nog zo'n muffe dranklucht omheen omdat ze zich de avond daarvoor weer in slaap hadden gedronkenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond leraren anders ook niet al te best ruiken, met die koffie-adem van ze.. en die eeuwige ribbroeken
????quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen een ranzig idee dat iemand anders die stift dan ook gebruikt.
Die moet ik eigenlijk ook weer eens kopen, handy de pandy tijdens hooikoortsseizoen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter dan in de kontquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe je die dan in de magnetron?
De meeste jongetjes zweten al voordat de balletjes behoorlijk ingedaald zijnquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is pre-puberzweet nou weer?
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe je die dan in de magnetron?
Nice. Ik moet er ook eens wat bestellen. Kwam er nu ook weer wat leuke dingen tegen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer ik ze krijg, volgens mij zijn die Denen wel redelijk rap
Ja, ik ben daar immuun voorquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het extreem besmettelijke goorlelleritis-virus waart hier rond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |