Ligt ook wel beoorlijk aan de baby in kwestie. Sommige ruiken altijd lekker, sommige altijd muffig. Helemaal als ze berg hebben of notaire kotsers zijn. Van die zure babyluchtquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smerigste geur op Aarde, niet dat ik nou zo vaak aan baby's ruik, alleen soms.
Daarom BBQquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Duurt altijd zo lang voor je de oven weer schoon hebt.
Ik wil hier niet over nadenkenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is moedermelk, zure toelie![]()
Snap niet dat ik daar ooit zo dol op was.
Mijn color was de laatste aangebroken verpakking. Zwart en wit had ik nog genoeg.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Netjes ingehoudenIk heb er maar eentje besteld, volgens mij heb ik er nog wel redelijk wat staan, geen zin om naar boven te lopen om te kijken hoeveel het er nog zijn
Ben jij die zwarte man uit het youtube filmpje?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is moedermelk, zure toelie![]()
Snap niet dat ik daar ooit zo dol op was.
Smek smek smek.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil hier niet over nadenken
Ben benieuwd wanneer ik ze krijg, volgens mij zijn die Denen wel redelijk rapquote:
* springt van een flatgebouw af.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben jij die zwarte man uit het youtube filmpje?
Wij hebben een abo. Elke zo veel weken zo veel kiloquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik koop meestal enorm in, niet om de centjes maar ik wil die pure doodsangst van "koffie bijna op" vermijden.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je beter van die lelijke kerk afspringenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* springt van een flatgebouw af.
Had ik eerst ook, haalde dat steeds net niet, paniekzweten als een malle, nachtmerries.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hebben een abo. Elke zo veel weken zo veel kilo
Ik heb alleen maar color en paradise, witte was heb ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn color was de laatste aangebroken verpakking. Zwart en wit had ik nog genoeg.
Van dat (pre) puberzweetquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, dan gaan ze ook sterker ruiken enz.
Huh.. jij nachtmerries?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ik eerst ook, haalde dat steeds net niet, paniekzweten als een malle, nachtmerries.
Die meisje is gek die dat vindquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kun je beter van die lelijke kerk afspringen
NB ik vind die kerk niet lelijk
Ik vond leraren anders ook niet al te best ruiken, met die koffie-adem van ze.. en die eeuwige ribbroekenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Van dat (pre) puberzweet![]()
Ik weet niet hoe leraren dat doen
US is stiekem gewoon een dikke negertquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk het wel. Bij sperma werkt het immers ook zo, en een baby is half sperma.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je een baby koffie voert, smaak/ruikt de baby dan anders?
Je kan zelf je hoeveelheid en interval bepalen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ik eerst ook, haalde dat steeds net niet, paniekzweten als een malle, nachtmerries.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |