Wel bijzondere communicatie daar:quote:
Nog dezelfde minuut:quote:Goed nieuws! Je bestelling staat klaar voor verzending
Bedankt om voor Coolshop te kiezen! Ons magazijn heeft de artikel(en) van je bestelling met ordernummer 12345: ingepakt.
- alle 7 films -
quote:We zijn begonnen met het inpakken van een van de verschillende pakketten van je bestelling
- 4 films -
Tiffany van I Think We're Alone Now?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb de afgelopen 20 min 3x naar Tiffany geluisterd
Ik weet niet.. zijn baby's ook malser dan peuters? En kunnen kleuters nog net of is dat bijna over de datum?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze zeggen dat verse baby’s lekker ruiken.![]()
Ik vind het matig.
Smerigste geur op Aarde, niet dat ik nou zo vaak aan baby's ruik, alleen soms.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind het matig.
Alleen als ze door de Zwitsal gerold zijn vind ik. Anders meh.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind het matig.
Ik ben niet zo'n voorstander van baby's bakken, maar dat is mijn meningquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind het matig.
Netjes ingehoudenquote:
Jaquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tiffany van I Think We're Alone Now?
Heb je nu alles van je bureau gemaaid met je arm?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* snift onder zijn eigen rechteroksel.
Wist je dat er uit de andere kant ook gewoon koffie komt?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik tegenwoordig koffie nodig heb, dan haal ik op werk de koffieautomaat open en haal ik daar koffiebonen uit
Ok 4EverHannibalquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet.. zijn baby's ook malser dan peuters? En kunnen kleuters nog net of is dat bijna over de datum?
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wist je dat er uit de andere kant ook gewoon koffie komt?
Ik koop meestal enorm in, niet om de centjes maar ik wil die pure doodsangst van "koffie bijna op" vermijden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Hier ligt de consumptie zo hoog dat het niet nodig is.
Ik denk dat het ok is tot ze hormonen beginnen te produceren. Dat beïnvloed de smaak wel.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet.. zijn baby's ook malser dan peuters? En kunnen kleuters nog net of is dat bijna over de datum?
Hobby: soms aan baby's ruiken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smerigste geur op Aarde, niet dat ik nou zo vaak aan baby's ruik, alleen soms.
Ik bedoel koffie voor thuisquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iemand is de tel kwijt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel bijzondere communicatie daar:
[..]
Nog dezelfde minuut:
[..]
Nou, openbaringen hier weerquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Duurt altijd zo lang voor je de oven weer schoon hebt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n voorstander van baby's bakken, maar dat is mijn mening
Dat is moedermelk, zure toeliequote:Op donderdag 27 maart 2025 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hobby: soms aan baby's ruiken.
(Pasgeboren) baby's ruiken naar oude melk.
![]()
Oh ja, dan gaan ze ook sterker ruiken enz.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat het ok is tot ze hormonen beginnen te produceren. Dat beïnvloed de smaak wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |