Hm.. In de herfst en winter verreke en in de lente en zomer zeeverrekequote:Op donderdag 27 maart 2025 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een zeeverreke of een gewoon verreke?
Ineens zo'n bleek zwaaihandje en als je goed luistert "help help ik heb ook een heleboel moeders"quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet dat er ineens een compleet levend verreke in zit ofzo
Volgens mij heb ik hier nog een vierkante staan gestolen uit het studentenhuis terwijl ik geen koffie drinkquote:
quote:
Hallo, ik kan dit ook gewoon lezen hequote:Op donderdag 27 maart 2025 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
ja en wat doe je er dan mee ?
Hmmmmmm.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier nog een vierkante staan gestolen uit het studentenhuis terwijl ik geen koffie drink
Gelijk een hele Fles voorraad?quote:
Ik vind de verhalen hier steeds samenhangender wordenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ineens zo'n bleek zwaaihandje en als je goed luistert "help help ik heb ook een heleboel moeders"
Gefeliciteerd met je visuele vermogens.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Hallo, ik kan dit ook gewoon lezen he
Ohquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Hallo, ik kan dit ook gewoon lezen he
Ik moet ergens koffie in bewaren als er bezoek langs komt, dan kan ik ze koffie aanbieden uit het jaar 0quote:
Vreemd, heb ik anders echt nooit.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind de verhalen hier steeds samenhangender worden![]()
*Maakt Velociraptor-geluid
ja, ik was wel extreem sarcastisch, moet ik dat anders even aangeven, elke keer?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vreemd, heb ik anders echt nooit.
Koffie verliest de helft van zijn aroma een paar minuten na het openen van het blik.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet ergens koffie in bewaren als er bezoek langs komt, dan kan ik ze koffie aanbieden uit het jaar 0
Is dat bij mensen ook zo?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koffie verliest de helft van zijn aroma een paar minuten na het openen van het blik.
Gelukkig open ik dat blik nooitquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koffie verliest de helft van zijn aroma een paar minuten na het openen van het blik.
In de vriezer bewarenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwaait vrolijk met zwart handje naar Chihuehuequote:Op donderdag 27 maart 2025 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja, ik was wel extreem sarcastisch, moet ik dat anders even aangeven, elke keer?
Maar misschien kan ik dan beter aangeven wanneer ik niet sarcastisch ben..
Je weet wel dat dit levensgevaarlijk is?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwaait vrolijk met zwart handje naar Chihuehue
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |