I see what you did there.quote:
Hello darkness my old friendquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Sail away with me to another world
Dat is niet het liedje dat ik zongquote:
Ik hoop dat het van lijken afkomt idd.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die bleke lijkenballetjes.
Wie zijn zequote:Op donderdag 27 maart 2025 21:29 schreef UitStraling het volgende:
Ze voelen op zich ook wel fijn aan (lekker koel) als ik in een bepaalde stemming ben.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop dat het van lijken afkomt idd.
Ja dat welquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die bleke lijkenballetjes.
Niet dat er ineens een compleet levend verreke in zit ofzoquote:
quote:
Een zeeverreke of een gewoon verreke?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet dat er ineens een compleet levend verreke in zit ofzo
Dat klinkt aanlokkelijkquote:
Hm.. In de herfst en winter verreke en in de lente en zomer zeeverrekequote:Op donderdag 27 maart 2025 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een zeeverreke of een gewoon verreke?
Ineens zo'n bleek zwaaihandje en als je goed luistert "help help ik heb ook een heleboel moeders"quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet dat er ineens een compleet levend verreke in zit ofzo
Volgens mij heb ik hier nog een vierkante staan gestolen uit het studentenhuis terwijl ik geen koffie drinkquote:
quote:
Hallo, ik kan dit ook gewoon lezen hequote:Op donderdag 27 maart 2025 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
ja en wat doe je er dan mee ?
Hmmmmmm.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier nog een vierkante staan gestolen uit het studentenhuis terwijl ik geen koffie drink
Gelijk een hele Fles voorraad?quote:
Ik vind de verhalen hier steeds samenhangender wordenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ineens zo'n bleek zwaaihandje en als je goed luistert "help help ik heb ook een heleboel moeders"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |