Kliktquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Over mannen met rare hobby's gesproken, zag net dit filmpje in een ander topic.
Bekijk deze YouTube-video
You're welcome.
ja wij hebben wel het beste water van de wereld en het is ook om de dijken te beschermenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:07 schreef mschol het volgende:
jeej weekend..
jeej volgende rekening is binnen: waterschap.. of ik eff ¤287 wil aftikken
Doet ie van mij ook. Kan je (bij die van mij) ook uitzetten. Verder is ie wel lief. Als ik zeg ‘hey XX, ik wil naar huis’ zegt ie daarna ‘prima, oost west thuis best’.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik zei van de week in de auto tegen een vriendin: hey die audi is van de buren. En ineens vroeg de auto waar ie me mee kon helpenBlijkbaar reageert ie op "hey audi". Leek eerst handig, maar vroeg me al snel af of dus ook al m'n valse gezang wordt opgenomen
Niet gekliktquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Over mannen met rare hobby's gesproken, zag net dit filmpje in een ander topic.
Bekijk deze YouTube-video
You're welcome.
ja uiteraard, maar het is elke keer toch een flinke klap centenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja wij hebben wel het beste water van de wereld en het is ook om de dijken te beschermen
Watquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doet ie van mij ook. Kan je (bij die van mij) ook uitzetten. Verder is ie wel lief. Als ik zeg ‘hey XX, ik wil naar huis’ zegt ie daarna ‘prima, oost west thuis best’.
Hij zegt verschillende dingen. Soms ook ‘gewoon’ ok, daar gaan we’.quote:
Zit je man je niet gewoon voor de gek te houden op de achterbank?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij zegt verschillende dingen. Soms ook ‘gewoon’ ok, daar gaan we’.
De eerste keer dat ik het hoorde dacht ik ook wtf….
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij zegt verschillende dingen. Soms ook ‘gewoon’ ok, daar gaan we’.
De eerste keer dat ik het hoorde dacht ik ook wtf….
Ik dacht eerst aan Rob de Nijs en was al een beetje in de war, maar dat is Dieweltje Blok natuurlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:13 schreef kwiwi het volgende:
Waaaat, lees nu pas dat Loretta Schrijver is overleden?Het is wel raak met sympathieke tv dames deze maand.
Jaquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:13 schreef kwiwi het volgende:
Waaaat, lees nu pas dat Loretta Schrijver is overleden?Het is wel raak met sympathieke tv dames deze maand.
Ja, met dank aan de RabobankAppquote:
Dit is een leuke kant van je kerel.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:18 schreef Karzai het volgende:
leuke vrouw met haar schaterlach, en een dieren activist, heb wat centjes naar dierenlot gestuurd ter ere van haar
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je man je niet gewoon voor de gek te houden op de achterbank?
BMWquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dit lijkt me echt super grappig. Welk merk is dat? Die wil ik ook
Elke vooruitgang is een stapje naar voren.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een collega vandaag zei tegen mij: "Uiteindelijk is elke verbetering gewenst."
Die mag op een tegeltje
Stilstand is achteruitgang!!!quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elke vooruitgang is een stapje naar voren.
Soort Audi Eigenwijs 3.0 liter turbodiesel Eigenwilletje TDI.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]meestal zit ik er alleen in en hij heeft een voorkeur voor niet de interne navigatie. Mij kan dat aan mijn reet roesten ik wil alleen maar weten hoe laat ik aankom
![]()
Wij hadden vroeger een auto die bij de schipholtunnel altijd riep ‘in de tunnel’ en dan was het heel lang stil en dan daarna ‘rechtsafslaan’. Wij roepen nu nog steeds bij elke willekeurige lange tunnel ‘in de tunnel…….’
wat is achteruitgang dan, als stilstand al achteruitgang is?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stilstand is achteruitgang!!!
De ondergang van de aarde.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is achteruitgang dan, als stilstand al achteruitgang is?
Het gras is altijd groener op het voetbalveld van de Duitsers.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stilstand is achteruitgang!!!
Ze zijn weer aan het meelezen in dit topic. Van de week hadden we het toch over de Paradise Secret die nooit in de aanbieding is, nu 'toevallig' opeens wel https://www.bol.com/nl/nl(...)_0_7.13.ProductTitlequote:
ah, verhelderendquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De ondergang van de aarde.
Inb4 Oh.
Oh wacht even. Ik denk dat ik dit ga kopen!quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn weer aan het meelezen in dit topic. Van de week hadden we het toch over de Paradise Secret die nooit in de aanbieding is, nu 'toevallig' opeens wel https://www.bol.com/nl/nl(...)_0_7.13.ProductTitle
Gründlichkeit!!quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener op het voetbalveld van de Duitsers.
Is dit de Huisvrouwen SC geworden ineens?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn weer aan het meelezen in dit topic. Van de week hadden we het toch over de Paradise Secret die nooit in de aanbieding is, nu 'toevallig' opeens wel https://www.bol.com/nl/nl(...)_0_7.13.ProductTitle
Graag gedaan.quote:
Nee, een aanval van ons bin zuunig.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit de Huisvrouwen SC geworden ineens?
Oh, kunnen we het dan ook even over lavazza koffie hebben?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beste WEEquote:
Ik wil niet weer een herhaling van wat US met die blikken doet.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, kunnen we het dan ook even over lavazza koffie hebben?
Ik vin zaligquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We hebben twee bmw's gehad en vond beiden niet fijn rijden
Heh?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niet weer een herhaling van wat US met die blikken doet.
Uuuuhhh wil ik dit weten?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA DOEIquote:
Gewordenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit de Huisvrouwen SC geworden ineens?
NEE!!!quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Willen wij wij wel weten wat US met die blikkies doet?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu krijg ik het niet meer van m'n netvlies af.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Willen wij wij wel weten wat US met die blikkies doet?
quote:
Oh.. ja. .nou .. euh.. 1 blik nat.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:27 schreef kwiwi het volgende:
Het was trouwens met de Illy blikken @:4everblackeyed
Ik ben wel superdol op die blikjes van Illy, die blinken zo mooi, zowel leeg als vol, die gooi ik steeds met pijn in mijn hart weg.quote:
Had die beelden met ongewenste handelingen met een blik laten zien?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu krijg ik het niet meer van m'n netvlies af.
Grrrrr
Ja!!!!quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:27 schreef kwiwi het volgende:
Het was trouwens met de Illy blikken @:4everblackeyed
Alleen als het gerriederrie is.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh.. ja. .nou .. euh.. 1 blik nat.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had die beelden met ongewenste handelingen met een blik laten zien?
quote:
Kwieuws.. GOORLELquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen als het gerriederrie is.
Nou, slaap lekker hè straks!
Ja dat heb ik ook wel met ijsklontjesquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:29 schreef UitStraling het volgende:
Ze voelen op zich ook wel fijn aan (lekker koel) als ik in een bepaalde stemming ben.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:29 schreef UitStraling het volgende:
Ze voelen op zich ook wel fijn aan (lekker koel) als ik in een bepaalde stemming ben.
En met tomatensoepblikken?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel met ijsklontjes
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Valt wel mee. Karzai eet ondertussen gewoon z'n bordje gerriederrie nog zie ik.
IKquote:
Zelf produceren misschienquote:
Solo wel, die gaat voortaan solo.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Maak mij wakker voordat je vertrekt, want ik wil niet solo gaan
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IK
WIL
HET
NIET
OVER
TOMATENSOEP
HEBBEN
quote:
I see what you did there.quote:
Hello darkness my old friendquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Sail away with me to another world
Dat is niet het liedje dat ik zongquote:
Ik hoop dat het van lijken afkomt idd.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die bleke lijkenballetjes.
Wie zijn zequote:Op donderdag 27 maart 2025 21:29 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop dat het van lijken afkomt idd.
Ja dat welquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die bleke lijkenballetjes.
Niet dat er ineens een compleet levend verreke in zit ofzoquote:
quote:
Een zeeverreke of een gewoon verreke?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet dat er ineens een compleet levend verreke in zit ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |