Oh bos heeft gewoon het antwoord op mijn vraag al gegevenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
liniaal, want schoolkoekjes en schooltas
Dit lijkt me serieus best vies maar met al die mannen met rare hobby's hier sta ik nergens meer van te kijken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ZAL IK JOU EENS EVEN IN JE BEK SCHIJTEN
Siri: Moet dat?
Das lang geleden, zouden die nog bestaan?quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kent deze samson en gert koekjes nog?
Ik denk iets opmeten, maar ja, wat dan?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die liniaal uit z'n rugzak?![]()
Wat moet een hond eigenlijk met ene liniaal, vraag ik me nu af.
O ja. Godverdegodver hoerige kutlakensquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso hoor je dat te vergeten en dan vloekend hier posten dat je er te laat mee bent
Metenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die liniaal uit z'n rugzak?![]()
Wat moet een hond eigenlijk met ene liniaal, vraag ik me nu af.
Over mannen met rare hobby's gesproken, zag net dit filmpje in een ander topic.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt me serieus best vies maar met al die mannen met rare hobby's hier sta ik nergens meer van te kijken.
dit is wel een beetje grappig aan het wordenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja. Godverdegodver hoerige kutlakens
Kliktquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Over mannen met rare hobby's gesproken, zag net dit filmpje in een ander topic.
Bekijk deze YouTube-video
You're welcome.
ja wij hebben wel het beste water van de wereld en het is ook om de dijken te beschermenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:07 schreef mschol het volgende:
jeej weekend..
jeej volgende rekening is binnen: waterschap.. of ik eff ¤287 wil aftikken
Doet ie van mij ook. Kan je (bij die van mij) ook uitzetten. Verder is ie wel lief. Als ik zeg ‘hey XX, ik wil naar huis’ zegt ie daarna ‘prima, oost west thuis best’.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik zei van de week in de auto tegen een vriendin: hey die audi is van de buren. En ineens vroeg de auto waar ie me mee kon helpenBlijkbaar reageert ie op "hey audi". Leek eerst handig, maar vroeg me al snel af of dus ook al m'n valse gezang wordt opgenomen
Niet gekliktquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Over mannen met rare hobby's gesproken, zag net dit filmpje in een ander topic.
Bekijk deze YouTube-video
You're welcome.
ja uiteraard, maar het is elke keer toch een flinke klap centenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja wij hebben wel het beste water van de wereld en het is ook om de dijken te beschermen
Watquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doet ie van mij ook. Kan je (bij die van mij) ook uitzetten. Verder is ie wel lief. Als ik zeg ‘hey XX, ik wil naar huis’ zegt ie daarna ‘prima, oost west thuis best’.
Hij zegt verschillende dingen. Soms ook ‘gewoon’ ok, daar gaan we’.quote:
Zit je man je niet gewoon voor de gek te houden op de achterbank?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij zegt verschillende dingen. Soms ook ‘gewoon’ ok, daar gaan we’.
De eerste keer dat ik het hoorde dacht ik ook wtf….
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij zegt verschillende dingen. Soms ook ‘gewoon’ ok, daar gaan we’.
De eerste keer dat ik het hoorde dacht ik ook wtf….
Ik dacht eerst aan Rob de Nijs en was al een beetje in de war, maar dat is Dieweltje Blok natuurlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:13 schreef kwiwi het volgende:
Waaaat, lees nu pas dat Loretta Schrijver is overleden?Het is wel raak met sympathieke tv dames deze maand.
Jaquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:13 schreef kwiwi het volgende:
Waaaat, lees nu pas dat Loretta Schrijver is overleden?Het is wel raak met sympathieke tv dames deze maand.
Ja, met dank aan de RabobankAppquote:
Dit is een leuke kant van je kerel.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:18 schreef Karzai het volgende:
leuke vrouw met haar schaterlach, en een dieren activist, heb wat centjes naar dierenlot gestuurd ter ere van haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |