SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Ik snap best dat het 't niet beter maakt. Irl houd ik het commentaar ook gewoon voor me.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De emo scčne uit begin 2000 wel.
TS is een dwaas, die mogen ook bestaan. Keerzijde van de vrijheidquote:
flikker opquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:35 schreef UitStraling het volgende:
Kroeppoekkip - Flamingo.
Bakboel en een bom - Kerstcadeautje van haar werkgever voor ballie.
Duotovski - Ex-vriendje maar nog steeds drugsdealer van Ama.
Tamme kut - Koos- en horrornaampje van Ygritte.
Vreetboei - overdadig eten
Bergcaaf - Knaagdier uit Kwiwiland
Vlinder - de mooiste niet bestaande vrouw van de wereld, zie tevens vleesvlinder
Morgenmuffel - ochtendhumeur
Hedwig - kattige nieuwe bewoner van Foqueville
Karzaidag - je ziekmelden omdat je vakantiedagen tekort komt
Klapperbakkesen - klappertanden
Habbiebabbie - gek ding of zo
Ik kan je nu een hoop voorbeelden geven van fokkers die hetzelfde waren en/of zijn. Maar dat is roddelen!quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap best dat het 't niet beter maakt. Irl houd ik het commentaar ook gewoon voor me.
Maar het is natuurlijk niet zo dat ik ze links en rechts van me af moest slaan voor ik zelfdenigrerende opmerkingen begon te maken.
Maar is die net zo lekker als die van Bros?quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:25 schreef Ama het volgende:
@:Ltvdk kijk wat ik heb.
[ link | afbeelding ]
(Duurste wat ik heb gekocht in de supermarkt lol)
Iedereen zo dik danquote:
zoek gewoon een levenquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:35 schreef UitStraling het volgende:
Kroeppoekkip - Flamingo.
Bakboel en een bom - Kerstcadeautje van haar werkgever voor ballie.
Duotovski - Ex-vriendje maar nog steeds drugsdealer van Ama.
Tamme kut - Koos- en horrornaampje van Ygritte.
Vreetboei - overdadig eten
Bergcaaf - Knaagdier uit Kwiwiland
Vlinder - de mooiste niet bestaande vrouw van de wereld, zie tevens vleesvlinder
Morgenmuffel - ochtendhumeur
Hedwig - kattige nieuwe bewoner van Foqueville
Karzaidag - je ziekmelden omdat je vakantiedagen tekort komt
Klapperbakkesen - klappertanden
Habbiebabbie - gek ding of zo
Gewoon je Pathépas inruilen voor een Basic-Fit abonnement, opgelostquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap best dat het 't niet beter maakt. Irl houd ik het commentaar ook gewoon voor me.
Maar het is natuurlijk niet zo dat ik ze links en rechts van me af moest slaan voor ik zelfdenigrerende opmerkingen begon te maken.
quote:
Koenquote:
Altijd!quote:
Soms heb je geen zin in mensen die zo diep ongelukkig met zichzelf zijn dat hun enige toevlucht bestaat uit het neersabelen van anderen.quote:
Net pizzaatje gemaaktquote:
Aanslag?quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:52 schreef Koen66 het volgende:
Man man man, heb afgelopen uren onder een steen gelegen.
(hoor nu pas van die aanslag)
er lopen veel gekken op straat helaasquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:52 schreef Koen66 het volgende:
Je kunt nog tot 1 april indienen voor snelle teruggavequote:Op donderdag 27 maart 2025 19:52 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb geweldig mooie uren, maat.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
knap dat je hier bent met je 6 lichtjarige werkweek
Nu nog een karakterquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb geweldig mooie uren, maat.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt nog tot 1 april indienen voor snelle teruggave
Niks van aantrekken koens, gewoon gezellig doenquote:
Daarom allemaal naar Firefox.quote:
Scherpquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom allemaal naar Firefox.
Of was ze stiekem iets aan het snoepen in de kelder?quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was je net je tanden aan het poetsen?
Jaquote:
Neequote:Op donderdag 27 maart 2025 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was je net je tanden aan het poetsen?
Had zomaar gekundquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Of was ze stiekem iets aan het snoepen in de kelder?
Jaquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar is die net zo lekker als die van Bros?
Man man manquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee
[..]
Had zomaar gekund![]()
Zaten Germany's next Top Model te kijken
Waarom heb je die niet meegenomen dan?quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Jaen voor jullie viespeuken hebben ze zelfs een after eight versie.
Hey.quote:
Pas erop he, anders is het in een flits voorbijquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey.
Lief doen tegen kwiwi.
Anders is het bark'n biet'n
Nu ben ik op vakantie geweest, maar was jij voor die tijd ook al blauw?quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pas erop he, anders is het in een flits voorbij
dat soort mensen kom je tegen in de ggzquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kwam vanmorgen een oud bewoner van hier tegen. Ik wist dat ie graag een biertje dronk, maar niet om half tien in de ochtend...
Is er een veilige minimumafstand?quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil even een alcoholwaarschuwing afgeven. Ik heb een cocktail gemaakt.
Nee, recentelijkquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu ben ik op vakantie geweest, maar was jij voor die tijd ook al blauw?
Nee, want internetquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is er een veilige minimumafstand?
Ik begon juist weer wat eetlust te krijgen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom heb je die niet meegenomen dan?
Ik heb chips.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik begon juist weer wat eetlust te krijgen.
behoud je waardigheid ten aller tijdenquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Het wordt pas echt gevaarlijk als ik foute hits ga zingen. En daar ben ik nog niet
Nee wie gaat dat dan ook op een donderdag doenquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:46 schreef kwiwi het volgende:
Was natuurlijk vergeten m'n bed op tijd op te maken na het wassen van de lakens vanochtend. En dat is jullie schuld, want niemand heeft het hier vandaag over bed opmaken gehad
Er zou een dagelijks FOK! bericht moeten zijn om te vragen of je beddengoed op je bed heb liggen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:46 schreef kwiwi het volgende:
Was natuurlijk vergeten m'n bed op tijd op te maken na het wassen van de lakens vanochtend. En dat is jullie schuld, want niemand heeft het hier vandaag over bed opmaken gehad
Wat zei Siri? "Kun je daar als-je-blieft mee ophouden?"quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik zong gister een liedje en toen ging Siri aan.
Dus dat doen we ook niet meer.
24 uurs economie enzo de tijden zijn veranderdquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee wie gaat dat dan ook op een donderdag doen
Ik ga mijn schuilkelder gereedmaken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil even een alcoholwaarschuwing afgeven. Ik heb een cocktail gemaakt.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik zong gister een liedje en toen ging Siri aan.
Dus dat doen we ook niet meer.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat zei Siri? "Kun je daar als-je-blieft mee ophouden?"
Sorry, dan heb ik niet goed in het schema gekeken wanneer beddengoedwasdag isquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee wie gaat dat dan ook op een donderdag doen
Keer uitproberen als je hard "Auw auw Heidi" roept.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik zei van de week in de auto tegen een vriendin: hey die audi is van de buren. En ineens vroeg de auto waar ie me mee kon helpenBlijkbaar reageert ie op "hey audi". Leek eerst handig, maar vroeg me al snel af of dus ook al m'n valse gezang wordt opgenomen
toch heb ik het wel gedaanquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:46 schreef kwiwi het volgende:
Gerrie blert mee met Heideroosje Teringtyfustakketrutquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat zei Siri? "Kun je daar als-je-blieft mee ophouden?"
ikquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kent deze samson en gert koekjes nog?
ZAL IK JOU EENS EVEN IN JE BEK SCHIJTENquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gerrie blert mee met Heideroosje Teringtyfustakketrut
Siri: Ik wil niet dat je me zo noemt..
Wat heeft dat hondje uit zijn nek steken?quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ikquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
liniaal, want schoolkoekjes en schooltasquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heeft dat hondje uit zijn nek steken?
Die liniaal uit z'n rugzak?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heeft dat hondje uit zijn nek steken?
Sowieso hoor je dat te vergeten en dan vloekend hier posten dat je er te laat mee bentquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sorry, dan heb ik niet goed in het schema gekeken wanneer beddengoedwasdag is
Oh bos heeft gewoon het antwoord op mijn vraag al gegevenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
liniaal, want schoolkoekjes en schooltas
Dit lijkt me serieus best vies maar met al die mannen met rare hobby's hier sta ik nergens meer van te kijken.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ZAL IK JOU EENS EVEN IN JE BEK SCHIJTEN
Siri: Moet dat?
Das lang geleden, zouden die nog bestaan?quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk iets opmeten, maar ja, wat dan?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die liniaal uit z'n rugzak?![]()
Wat moet een hond eigenlijk met ene liniaal, vraag ik me nu af.
O ja. Godverdegodver hoerige kutlakensquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso hoor je dat te vergeten en dan vloekend hier posten dat je er te laat mee bent
Metenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die liniaal uit z'n rugzak?![]()
Wat moet een hond eigenlijk met ene liniaal, vraag ik me nu af.
Over mannen met rare hobby's gesproken, zag net dit filmpje in een ander topic.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt me serieus best vies maar met al die mannen met rare hobby's hier sta ik nergens meer van te kijken.
dit is wel een beetje grappig aan het wordenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja. Godverdegodver hoerige kutlakens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |