Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ben jij je er eigenlijk van bewust dat overal waar je komt, mensen je zien en een mening over je vormen. En als iemand jou noemt, al is het maar: "Hé, werkt Joris Driepinter bij jullie?" "Ja, dat klopt, aparte man!" Enz.....er volgt een gesprek over Joris.....ja.....achter zijn rug om.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:57 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wat je zegt over Esther jaar karakter klopt allemaal. Ik mag haar ook totaal niet. Maar objectief als ik ben, kan ik wel inzien hoe Amber dit allemaal veroorzaakt heeft.![]()
En dat op de kamer was wél schijnheilig. Ze zei dat ze thuis wel gaat zien in hoeverre Emma een liegbeest is, reeds implicerende dat ze dat is. Het doel van hun gesprek was negatief te roddelen over Emma. Leuk dat zij achteraf een nep verhaaltje vertelt aan Emma, maar dat verandert niks aan de zaak. Dat is nou de pure definitie van schijnheiligheid: aardig in je gezicht, vals achter je rug om, en achteraf een leuke smoes. Kennelijk werkt het, want jij gelooft in haar verhaal achteraf in plaats van wat je vooraf zelf met je eigen ogen hebt gezien. Tsja, wat maak je ervan. 🤷🏽♂️
Sowieso, na het gesprek van Esther en Amber in de sportruimte, ging Amber gewoon bij de groep zitten. De GROEP begon toen tegen Amber van: "Ging het weer over......" waarop Amber bevestigend antwoordde. Wat had ze dan moeten doen na dat gesprek? Braaf op haar kamer gaan zitten en de rest van de tijd in de loods met niemand meer praten? Want op welk moment ze maar bij iemand gaat zitten die tegen Amber hierover begint, dan is het bij Hekster toch Amber die achterbaks is.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:34 schreef freaky40 het volgende:
Dom wijf die Heksther, met haar 'Amber die weg liep', dat deed ze zelf ook! Fleuris lekker weer niets voor elkaar gekregen met zijn bondje en Emma gaat de Tweestrijd winnen van Jerwijn, dus de rancune gaat morgen weer verder.
Je zit pas sinds deze week op Fok! Ongeveer nadat Emma het telefoontje met Jente pleegde. Ben jij Jente?quote:Op donderdag 27 maart 2025 03:57 schreef eensteen25 het volgende:
Ik was altijd voor Floris tot nu toe, maar sinds deze week ben ik 100% team Emma. Ik hoop dat Emma deze maand de ton pakt. Het is haar van harte gegund!
Ja, klopt. Als ik Senna was zou ik hard weglopen. Denk dat die jongen bij een ruzie de halve huisraad vernielt. En dan mag je nog blij zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:06 schreef KinKiJan het volgende:
Mwah, toen Jason en Senna woorden hadden stond ie ook als een soort bokito te steigeren tegenover Jason
Dat Utopia stopte was meer omdat het format " Mensen Opgesloten op een Landgoed Moeten Zichzelf Redden" na twee jaar totale flauwekutl bleek toen ½Nederland op het terrein kwam handelenquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:12 schreef freaky40 het volgende:
Nog nooit zo'n 'K' stuk gelezen op Lovereality.nl! Ze hebben echt geen idee daar! Dat stukje over Utopia ook weer duidelijk fake news en duidelijk niet begrepen waarom het moest stoppen, maar nog erger ze weten niet eens dat daarna Utopia 2 van start ging. Echt deze Pipo de Clown's van deze website.![]()
![]()
https://lovereality.nl/wanneer-stopt-de-bondgenoten/
Nee dat was het niet. Het werd goed bekeken maar ze moesten van die locatie af omdat het terug gegeven werd aan de natuur dus verzonnen ze Utopia 2 een paar honderd meter verderop. Informatie die dus gewoon te checken is i.p.v. deze totale onzin in een artikel te zetten.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat Utopia stopte was meer omdat het format " Mensen Opgesloten op een Landgoed Moeten Zichzelf Redden" na twee jaar totale flauwekutl bleek toen ½Nederland op het terrein kwam handelen![]()
Maar goed, Zolang de casting van De FakeGenoten voldoende "SoapGasten" erin blijft gooien die op verzoek hun beloofde relletjes blijven opstarten tussen de lullige spelletjes door , kan de Show het langer volhouden dan GTST
Ik heb die wissel van terrein gemist blijkbaar.. (Alleen dat koeiegedeelte toch?) maar het was in iedergeval de beste RLS ooit tussen DGK en BB met livestreams , gaat helaas nooit meer terugkomenquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee dat was het niet. Het werd goed bekeken maar ze moesten van die locatie af omdat het terug gegeven werd aan de natuur dus verzonnen ze Utopia 2 een paar honderd meter verderop. Informatie die dus gewoon te checken is i.p.v. deze totale onzin in een artikel te zetten.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:39 schreef humpty het volgende:
En direct weer over Floris dat hij haar niet wil feliciteren...2 sec later zegt Floris gefeliciteerd![]()
ze zit zo vol over Floris
Nee gofferdomme!quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:46 schreef greysbones het volgende:
kan die ester nu ook een praten zonder de stem te verheffen
het komt er allemaal zo verrekte verrot uitquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nu ben ik eventjes team Esther... ze kan ook gewoon niks goeds zeggen in deze situatie
Oh ik kende die vergelijking al.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
Charissa vindt het op panterprint lijken, wat een bizarre maar toch wel mooie kijk erop
Vond ik ook grappig, je kan er toch niks aan doen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
Charissa vindt het op panterprint lijken, wat een bizarre maar toch wel mooie kijk erop
Haha, ja vooral ook hoe ze het zei!quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik kende die vergelijking al.
Idd een mooie
Jepquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
Elk gezond persoon had hier afgehaakt..![]()
[ afbeelding ]
Dat mensen dat serieus nemen is me echt een raadsel. Maar ik had ook wel meegedaan hoor, voor de lol.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep
Zelfs ik zou weigeren en dat wil wat zeggen
Ach ze vervelen zich natuurlijk gek dus tja
Tja... er zijn raardere dingen die serieus genomen wordenquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat mensen dat serieus nemen is me echt een raadsel. Maar ik had ook wel meegedaan hoor, voor de lol.
Nou! Hij moet wel oppassen... straks wordt zijn liefde jaloers op het stokpaardjequote:Op donderdag 27 maart 2025 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
Dekhengst Foor zal wel winnen, hij heeft de punten hard nodig
Ze kunnen beter luchtgitaar gaan spelenquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat mensen dat serieus nemen is me echt een raadsel. Maar ik had ook wel meegedaan hoor, voor de lol.
Een lesje in nederigheid zal ze goed doen.. na al die uitbundige verzonnen relspelletjes .. ik hou wel van Feboquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou! Hij moet wel oppassen... straks wordt zijn liefde jaloers op het stokpaardje
Ook zoiets ja, maar met zo'n groep zijn dat soort gekke dingen wel lachen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze kunnen beter luchtgitaar gaan spelen
Echt he ... ja dusquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
De FloorHengst gaat vast winnen![]()
[ afbeelding ]
Met prijzenquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:11 schreef chufi het volgende:
Die was toch gewoon een gewonnen groepsopdracht
Denk ook dat dat scheelt, je ziet 'm -in tegenstelling tot maanden terug en maandenlang- gewoon niet meer zo veel tegenwoordigquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
El Nixnut is amper meer in beeld.. en terecht
Nee je hebt gelijk, dit is dus een prijs voor het bondje en niet voor de winnaar.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
En dus 50 punten ... vind het niet kunnen ... maar goed
Kan maar vind hem wel grappig nu.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
El Nixnut is amper meer in beeld.. en terecht
Besteden ze punten aan een uur muziek en de sfeer is weg door jatwerk.quote:
quote:
Jij denkt echt dat het fake fitties warenquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
Nounou.. Febo doet een inhaalslag.. zoveel fun ineens na dagen van dooie zinloze fakefitties![]()
[ afbeelding ]
Dat dat meisje (die wat jou betreft overal mee weg mag komen omdat ze 20 is) maar snel door mammie en pappie uit de ballenbak wordt gehaaldquote:Op vrijdag 28 maart 2025 03:15 schreef eensteen25 het volgende:
[..]
Een meisje van 20 een grootbek noemen
Ik ben oprecht nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 03:15 schreef eensteen25 het volgende:
[..]
Een meisje van 20 een grootbek noemen
Wat bedoel je daar nu weer mee?quote:Esther is een verschrikkelijk mens. Wat jammer, gezien haar ziekte.
Jij mag alles braaf gelovenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 03:14 schreef eensteen25 het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat het fake fitties warenSerieus? LOLLLLL Dan verdienen ze oscars!
Waarom kijk jij dan nog in vredesnaam? Ga lekker wat anders doen joh in plaats van hier met complot theorieen strooien.
Ik vermoed dat ze ook 20 is.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 04:08 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nu weer mee?
Wat is er jammer in verband met haar ziekte?
Schaamteloze reactie, verbluffend kwetsend en vooral schaamteloos.
Of mag ik dat niet zeggen, ik weet immers niet of je ouder dan 20 bent.
Amber is ook een zuigster 1ste klasse - ben ook geen fan van Esther, maar Amber blijft er maar over doorzagen, kind zand erover, Esther heeft Sorry gezegd en door.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:33 schreef freaky40 het volgende:
Vreselijk dat hobby horsing, alleen Robert was leuk die als een ware 'vieze man' van Van Kooten en de Bie met dat paardje door de loods heen banjerde. En dan dat Tokkie mevrouwtje erbij die het komt uitleggen en gaat jureren, geen gezicht. En dan Fleuris als winnaar kiezen, ook weer doorgestoken kaart want elegant was het allerminst waar zij wel over sprak. Doorgestoken kaart dus, je verwacht het niet. Het Amber-Heksther script is al weer erg sleets aan het worden en de argumenten van Heksther worden er niet beter op. Goed dat Amber niet echt tevreden uit dit volgens Heksther 'goede gesprek' is gekomen. Blijft dus wel even broeien tussen die 2. Amber vind ik steeds leuker en mondiger worden, weet zich goed te verweren tegen die Karen, jammer dat ze bij de Slangen zit though.
Of jij stopt gewoon met kijken. Probleem ook opgelost.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:21 schreef DilanoNirvana het volgende:
Esther moet er zo snel mogelijk uit, ze is dom en zit er in omdat ze haarzelf zielig vind omdat ze kanker heeft. Ik heb geen medelijden met haar. Vind dat ze nu vandaag nog moet vertrekken.
En hoop ook dat Floris eruit gaat vlug naar zijn liefde kan ie eindelijk gaan..
Dan de nietszeggende Kelly en de irritante reknek
De arrogante Manon mag samen met de krijsende Emma ook vertrekken.
Weet je wat gewoon 16 nieuwe erin.
Dan
ik denk een hijquote:
Deze user is op Fok sinds het telefoongesprek van Emma, vorige week, met haar tweelingzus Jente. Daarom vermoed ik dat het Jente is. Het taalgebruik komt ook wel overheen met wat we van Emma horen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk een hij
gezien de keuze voor 20jarige meisjes
en de afkeer naar 22 jarige jongens
Ik vind dat wel mee vallen. Amber komt gewoon goed op voor zichzelf en laat zich niet piepelen door een 'meisje' van AL 52, of is het 25...?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:15 schreef Giggio het volgende:
[..]
Amber is ook een zuigster 1ste klasse - ben ook geen fan van Esther, maar Amber blijft er maar over doorzagen, kind zand erover, Esther heeft Sorry gezegd en door.
En Tokkie mevrouwtje van de 'paardjes' - wat is er zo tokkie aan?
dat zou helemaal triest zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Deze user is op Fok sinds het telefoongesprek van Emma, vorige week, met haar tweelingzus Jente. Daarom vermoed ik dat het Jente is. Het taalgebruik komt ook wel overheen met wat we van Emma horen.
De eerste posts van deze user gaan alleen maar over het verdedigen van het gedrag van Emma. En heel toevallig is dat een dag na het telefoontje van Emma naar Jente (real time).quote:
Vraag me alleen af of je dat moet willen: op Fok commentaar op je familielid lezen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alle familieleden zijn welkom toch? om dit topic te komen opleuken
Niets beter dan familileden die hier hun familie in een TV-show komen verdedigenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Vraag me alleen af of je dat moet willen: op Fok commentaar op je familielid lezen.
Fok is anoniem en de commentaren daardoor recht voor zijn raap.
Onzin als je de pohi bekijkt, is echt niet nieuw op fok hoor. Als er zelfs in DTS is gepostquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Deze user is op Fok sinds het telefoongesprek van Emma, vorige week, met haar tweelingzus Jente. Daarom vermoed ik dat het Jente is. Het taalgebruik komt ook wel overheen met wat we van Emma horen.
Geregistreerd opwoensdag 19 maart 2025 @ 04:24quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Onzin als je de pohi bekijkt, is echt niet nieuw op fok hoor. Als er zelfs in DTS is gepost
Ja en? Wat maakt het uit, maar is echt niet onbekend op fok hoor als iemand al snel de topics weet te vinden. Dus doe de speculaasjes maar in de kast.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Geregistreerd opwoensdag 19 maart 2025 @ 04:24
Het gaat over eensteen25, hè.
Dat kan ook, iedereen heeft een mening.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:00 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Of jij stopt gewoon met kijken. Probleem ook opgelost.
Ok, beetje hard misschien. Maar soms vraag ik me dat echt wel beetje af van sommigen als ik het commentaar hier zo lees.
Dat. Che en hij kunnen ditquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
"Kapot easy " nu nog een lullig pacourtje verzinnen en Floor kan zijn 250 weer bijtellen
nouuuuuu...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zou me zo ongemakkelijk voelen om als enige te snacken
veel te veelquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
Hoe veel tijd kun je verspillen aan het laten zien van dat Macvreten
Ze hebben een kapper nu daar.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:48 schreef spapaars het volgende:
Wat blijven de haren op de kop toch altijd netjes.
Tweede al van de laatste lichting die het niet langer dan een maand volhoudt..quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
Er wordt wel steeds vaker "Ga lekker naar huis" geroepen. Thijs tegen El Mekker
De Gouden Loods neemt steeds meer vorm aan
De flashback van JankAmbert die haar vriendje belt zei al genoegquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tweede al van de laatste lichting die het niet langer dan een maand volhoudt..
Ze doet het toch maar.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:08 schreef Chanel5 het volgende:
Esther uitlachen maar die jonge meid verdomd het
Ja want laten wel wezen die gasten doen dit wel even. Mooie manier om ze van de laatste plek te krijgen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:11 schreef Soury het volgende:
Dit wel duidelijk punten gunnen, gister al gratis 50.
Ze is wel de Aaipoes van Jerwinquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:12 schreef Eppie_NL het volgende:
Manon heeft ook niet veel laten zien he. Kennis heeft ze niet en fysiek is het ook niks.
Valt op idd.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja want laten wel wezen die gasten doen dit wel even. Mooie manier om ze van de laatste plek te krijgen.
aaischaapquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze is wel de Aaipoes van Jerwin
Is wel duidelijk hè.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:12 schreef Eppie_NL het volgende:
Manon heeft ook niet veel laten zien he. Kennis heeft ze niet en fysiek is het ook niks.
Hoeft toch niet.. in Hotel De Loods wordt alles keurig geregeldquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
vind de inhoud van de meesten erg tegenvallen
Ze lagen in een deuk, was ook grappigquote:
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:26 schreef greysbones het volgende:
tja
op 1 of andere manier moet ester er toch gewoon weer uit
dat lijkt me de meest logische oplossing zoquote:
Ze kon van mij ook de wind van voren krijgen hoor, niet mee willen doen maar wel de boel verknallenquote:
Kwark-gate.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
En nu snel nog even een relletje maken voor het weekend
O zie nu dat er al een uit is, heb ik niet eens meegekregenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
En de stand na de hoverboard "race"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O was dat echt zo, dan hebben ze niet gewonnen vind ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
Lekkerrrr hoorrrr El valsspelert .. je extra rondje om de laatste pilon vergeten![]()
[ afbeelding ]
Ja als de Febo-Var ook al de bal van Amber 5cm te vroeg over de lijn afgegeven afkeurdquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O was dat echt zo, dan hebben ze niet gewonnen vind ik.
Dat dus.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja als de Febo-Var ook al de bal van Amber 5cm te vroeg over de lijn afgegeven afkeurd
Ik heb het teruggekeken en op die beelden is idd niet te zien dat hij dat laatste rondje doet dussssssssss???quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
Lekkerrrr hoorrrr El valsspelert .. je extra rondje om de laatste pilon vergeten![]()
[ afbeelding ]
Zou daar dan nu verandering in komen? Want de beelden suggereren dat zij de kwarkdief is.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:44 schreef ThijsTH het volgende:
Wat is Precious toch cute als ze lacht![]()
Sowieso een heel prettig persoon, volgens mij heeft ze nog 0x ruzie gehad in de 5 maanden dat ze er zit.
Volgens mij is dat verplichte extra rondje er alleen als je anders met het gooien naar de basket niet eerst voorbij de eerste pilon bent gehoverd. Doordat El Che aan de andere kant uitkwam is hij wel voor de eerste pilon langs gegaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb het teruggekeken en op die beelden is idd niet te zien dat hij dat laatste rondje doet dussssssssss???
El Che is 'om' de laatste Pilon gegaan, doordat de Slangen waarschijnlijk eerst hebben uitgerekend hoe ze bij die laatste Pilon meteen 'om' de Pilon konden gaan. Dus bij de eerste Pilon dan linksom of rechtsom beginnen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij is dat verplichte extra rondje er alleen als je anders met het gooien naar de basket niet eerst voorbij de eerste pilon bent gehoverd. Doordat El Che aan de andere kant uitkwam is hij wel voor de eerste pilon langs gegaan.
Klopt, wel bijzonder dat iedereen rechts langs de 1ste pilon startte, behalve Floor en El Che die geen "extra" rondje nodig had.. zelfs de laatste, Robert die het had kunnen weten deed het nietquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:25 schreef Montagui het volgende:
[..]
El Che is 'om' de laatste Pilon gegaan, doordat de Slangen waarschijnlijk eerst hebben uitgerekend hoe ze bij die laatste Pilon meteen 'om' de Pilon konden gaan. Dus bij de eerste Pilon dan linksom of rechtsom beginnen.
Erg slim.
Of toeval.
In ieder geval deed El Che niets verkeerd.
El Che zie ik niet vrijwillig weggaan nog die lijkt wel graag te willen blijven.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:22 schreef freaky40 het volgende:
Flinke leegloop a.s. weer, totaal nieuwe dynamiek. https://lovereality.nl/le(...)ndidaten-vertrekken/
Tenzij Floris nu weer een finale haalt en opnieuw verliest verwacht ik zelf niet dat Floris besluit te stoppen. Zou mij niet verbazen als hij na deze cyclus gaat zeggen van ik doe nog 1 laatste maand en dan ga ik naar huis.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:27 schreef freaky40 het volgende:
Ik vrees voor die Fleuris ook als hij weer de finale niet haalt en deze ook niet wint.
Eerst maar eens kijken hoe heet de soep wordt opgdiend. zoveel Exit dreigers zijn er niet volgens mij, naast de twee reguliere vertrekkers roept alleen Amber iets, en mogelijk Presquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:28 schreef Sjaak-V het volgende:
Dit zou wel zomaar een maand kunnen worden waarin 6/7 mensen weggaan dan heb je 7 of 8 nieuwe bewoners volgende maand. Hoeveel nieuwe deelnemers in een maand is het record weet iemand dat?
Mijn herinnering/gevoel zegt dat het 7 was, maar ben wel benieuwd of dit klopt. Het zou kunnen dat we er deze maand overheen gaan, stel Esther, Charissa, Boy, Amber, Precious + een andere eventuele winnaar en verliezer dan zit je op 7 + die ene guy die binnen 2 dagen ofzo wegging = 8quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:29 schreef freaky40 het volgende:
6/7 deelnemers is 1x eerder voorgekomen meen ik.
twee reguliere + Amber en Pres dan zit je al op 5 want er is er 1 weg. Dacht dat Boy ook wel redelijk vastbesloten was dat laatste maand ging worden, maar iedereen kan zich natuurlijk ook nog bedenken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken hoe heet de soep wordt opgdiend. zoveel Exit dreigers zijn er niet volgens mij, naast de twee reguliere vertrekkers roept alleen Amber iets, en mogelijk Pres
Echt niet te geloven zou dat zijn. Als ik Senna was zou ik zeggen; bekijk het maar Pipo. Hier ga ik niet op wachten. Het is wel een keer mooi geweest.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:31 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Tenzij Floris nu weer een finale haalt en opnieuw verliest verwacht ik zelf niet dat Floris besluit te stoppen. Zou mij niet verbazen als hij na deze cyclus gaat zeggen van ik doe nog 1 laatste maand en dan ga ik naar huis.
Dat gebeurt meestal ook wel nadat ze gesprekken Achter hebben gehad dat alles wel goedkomt voor ze als ze blijven.. types als Ester en Charis zijn daar wel gevoelig voor .. Boy is wel de twijfelaar ook met volk thuisquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:37 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
twee reguliere + Amber en Pres dan zit je al op 5 want er is er 1 weg. Dacht dat Boy ook wel redelijk vastbesloten was dat laatste maand ging worden, maar iedereen kan zich natuurlijk ook nog bedenken.
Verwacht jij dat hij na deze maand weggaat?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Echt niet te geloven zou dat zijn. Als ik Senna was zou ik zeggen; bekijk het maar Pipo. Hier ga ik niet op wachten. Het is wel een keer mooi geweest.
GroepFloortje gaat nu al voor de zoveelste keer De Laatste zullen De Eersten ZIjn truc uithalen.. die gozer is zo hype als de pest op nog een finalequote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:49 schreef freaky40 het volgende:
Ja, als je nu al maanden op rij niet kunt winnen moet je niet egoïstisch zijn om dan nog maar weer te blijven. Kun je aan de gang blijven.
Het is verder toch ieder zijn goed recht om het zo vaak te blijven proberen als diegene will?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:49 schreef freaky40 het volgende:
Ja, als je nu al maanden op rij niet kunt winnen moet je niet egoïstisch zijn om dan nog maar weer te blijven. Kun je aan de gang blijven.
Als ik erin zou zitten zou ik er denk ik ook niet zo snel uitstappen. Zolang je voelt dat je kans maakt op geldbedrag. Denk dat ik er zo een jaar zou kunnen zitten, maar dat weet je natuurlijk pas als je daar zit hoe het is.quote:
Nee, er zijn grenzen. Het is ook tijd voor iemand anders om zijn kansen te pakken niet dat die dominante Fleuris zich alles maar toe eigent in een bondje.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:56 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Het is verder toch ieder zijn goed recht om het zo vaak te blijven proberen als diegene will?
Als je een beetje begrijpend kon lezen, had je begrepen dat ik geen fan ben van Esther. Ben jij familie van Amber of heb je gewoon geen mensenkennis?quote:Op donderdag 27 maart 2025 03:54 schreef eensteen25 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een HEEL ERG FOUT beeld van wat er gebeurde. Helemaal NIETS lag aan Amber. Ben jij familie van Esther ofzo? Jezus.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, er zijn grenzen. Het is ook tijd voor iemand anders om zijn kansen te pakken niet dat die dominante Fleuris zich alles maar toe eigent in een bondje.
Je bent sowieso je borg kwijt dat gebeurd normaal als je binnen 3 maanden stopt. Weet niet precies om hoeveel het gaat, maar denk normaal minimaal 1500, maar ook afhankelijk van financiele situatie.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:27 schreef MacDeMarco het volgende:
Volgens mij is dit de laatste maand van Precious![]()
Laat ze nu eens een keer goed casten en niet weer mensen die na een dag of een halve maand willen vertrekken.
Vooral mafkezen die na een dag al vertrekken, zoals die kerel van deze cyclus, gewoon een torenhoge boete geven. Zet zoiets maar in het contract, zodat het deze eendagsvliegen afschrikt en niet een plek wordt weggegooid . Dat had iemand kunnen zijn die wel een of meerdere maanden meespeelt.
Ja precies zijn mening ik snap niet waarom je het als programma niet zou moeten willen. Ik vind het juist wel mooi als er spelers tussenzitten die er al heel lang inzetten, geef het programma ook meer identiteit als sommige er langer in blijven. Er komen sowieso zoveel nieuwe mensen maandelijks bij vond het bijvoorbeeld wel tof dat Beau er ongeveer een jaar in zat hij was echt een heel groot onderdeel van dit programma.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
jouw mening
is niet de mening van iedereen
Freak is Freakquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:34 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Ja precies zijn mening ik snap niet waarom je het als programma niet zou moeten willen. Ik vind het juist wel mooi als er spelers tussenzitten die er al heel lang inzetten, geef het programma ook meer identiteit als sommige er langer in blijven. Er komen sowieso zoveel nieuwe mensen maandelijks bij vond het bijvoorbeeld wel tof dat Beau er ongeveer een jaar in zat hij was echt een heel groot onderdeel van dit programma.
Hij heeft wel gelijk met zn mening over de jureerbare opdrachten. Floris die nog nog net niet met de tong op zn tenen loopt, krijgt bonuspunten voor zn gracieuze rijstijl bij dat stokpaardje loopen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:40 schreef Sjaak-V het volgende:
Freak heeft een lichte Floris obsessie volgens mij haha maar verder waardeer ik zijn input. Vind het altijd wel leuk hier om verschillende meningen te lezen. Iedereen heeft zijn voorkeuren die hij of zij leuk vind of waar je juist een hekel aan hebt.
Borg krijg je natuurlijk wel terug als je eruit wordt gestemd lijkt me of een blessure (waardoor je wel moet stoppen )quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:30 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Je bent sowieso je borg kwijt dat gebeurd normaal als je binnen 3 maanden stopt. Weet niet precies om hoeveel het gaat, maar denk normaal minimaal 1500, maar ook afhankelijk van financiele situatie.
Zoveel geldquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:30 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Je bent sowieso je borg kwijt dat gebeurd normaal als je binnen 3 maanden stopt. Weet niet precies om hoeveel het gaat, maar denk normaal minimaal 1500, maar ook afhankelijk van financiele situatie.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:30 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Als je een beetje begrijpend kon lezen, had je begrepen dat ik geen fan ben van Esther. Ben jij familie van Amber of heb je gewoon geen mensenkennis?
Ja, want het maakt de makers echt heel veel uit wie er wint. Dat is heel belangrijk voor ze.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:25 schreef Cirilico het volgende:
En Floris krijgt uiteraard geheel onverwachts gratis 50 punten toebedeeld.
Kijkcijfertechnisch maakt het wel uit.quote:Op zondag 30 maart 2025 01:13 schreef eensteen25 het volgende:
[..]
Ja, want het maakt de makers echt heel veel uit wie er wint. Dat is heel belangrijk voor ze.
Nou was wel duidelijk dat ze van de laatste plaats af moesten met gratis 50 punten en een spel waarvan duidelijk was dat ze 250 zouden binnen harken, al kon dat mis gaan maar dat ze daar goed in waren was een feit.quote:Op zondag 30 maart 2025 01:13 schreef eensteen25 het volgende:
[..]
Ja, want het maakt de makers echt heel veel uit wie er wint. Dat is heel belangrijk voor ze.
Ze sturen misschien wel iets, maar het maakt echt geen zak uit wie er wint. Daar komt nog bij dat ze een enorme rechtzaak aan hun broek krijgen als er vals wordt gespeeld door de makers. Het gaat wel om 100.000 euro namelijk.quote:Op zondag 30 maart 2025 01:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kijkcijfertechnisch maakt het wel uit.
Net zoals bepaalde mensen veel meer in beeld komen dan anderen. En dat karakters uitvergroot in beeld komen. Zoals conflicten heel veel aandacht krijgen. Alle gezellige momenten zijn veel minder interessant
Net zoals ze mensen zichzelf voor paal zetten met stokpaardjes en verkleedkleding, onrust veroorzaken met soms te weinig eten etc
Dus ja ik denk dat de FEBO wel stuurt
Waarom zouden ze in vredesnaam van die laatste plaats afmoeten? Jullie zien echt spoken. Enorme complottheorieen hier. Mensen die serieus denken dat er bepaalde deelnemers worden voorgetrokken. LOL. Het zal de makers een rotzorg zijn. Maar ik merk dat zowel in Big brother als ook hier mensen denken dat de makers voorkeuren hebben. Dat is in al die jaren sinds 1999 nog NOOIT bewezen. Als dat zo zou zijn en uit zou komen, zou dat programma meteen niet meer kunnen. Dus nee, dat gebeurt niet. Het maakt de maker echt NIETS uit wie er wint.quote:Op zondag 30 maart 2025 01:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou was wel duidelijk dat ze van de laatste plaats af moesten met gratis 50 punten en een spel waarvan duidelijk was dat ze 250 zouden binnen harken, al kon dat mis gaan maar dat ze daar goed in waren was een feit.
Tenzij het Emma betreft uiteraard...quote:Op zondag 30 maart 2025 03:15 schreef eensteen25 het volgende:
[..]
Ze sturen misschien wel iets, maar het maakt echt geen zak uit wie er wint. Daar komt nog bij dat ze een enorme rechtzaak aan hun broek krijgen als er vals wordt gespeeld door de makers. Het gaat wel om 100.000 euro namelijk.
Dus gooi die complottheorietjes overboord. Die slaan helemaal nergens op.
Ik haat juist die complot theorieën, dat het winnende nummer van de kluis op afstand gestuurd is en dat alles fake is. Het is soms nooit goed. Er is een boel gezeik blijkbaar en daar doen ze imo wel wat aan zoals met de enveloppen die in een willekeurige brievenbus moesten en dan nog hoor je "doorgestoken kaart"quote:Op zondag 30 maart 2025 03:19 schreef eensteen25 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze in vredesnaam van die laatste plaats afmoeten? Jullie zien echt spoken. Enorme complottheorieen hier. Mensen die serieus denken dat er bepaalde deelnemers worden voorgetrokken. LOL. Het zal de makers een rotzorg zijn. Maar ik merk dat zowel in Big brother als ook hier mensen denken dat de makers voorkeuren hebben. Dat is in al die jaren sinds 1999 nog NOOIT bewezen. Als dat zo zou zijn en uit zou komen, zou dat programma meteen niet meer kunnen. Dus nee, dat gebeurt niet. Het maakt de maker echt NIETS uit wie er wint.
Natuurlijk niet. El che baalde van zijn bondje en wilde ze terugpakken. Was vrij logisch. Maar sommige mensen, zoals jij, zoeken overal iets achter. Slaat echt nergens op. Er werken zoveel mensen aan zo'n programma en dan zou zoiets altijd uitkomen. En dan is het programma verleden tijd. Dus nee, zoiets gebeurt niet. En waarom ook. Wat maakt het de makers uit? Helemaal niet.quote:Op zondag 30 maart 2025 03:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat juist die complot theorieën, dat het winnende nummer van de kluis op afstand gestuurd is en dat alles fake is. Het is soms nooit goed. Er is een boel gezeik blijkbaar en daar doen ze imo wel wat aan zoals met de enveloppen die in een willekeurige brievenbus moesten en dan nog hoor je "doorgestoken kaart"![]()
Maar er is wel degelijk sturing, bv dat er ineens een spel gespeeld werd op de slaapkamer met Elche waar hij alle antwoorden expres fout gaf. Dat was apart en opgezet, het geeft niet hoor het is en blijft een tv programma. Ik heb wel een hekel aan dat alles gescript zou zijn want daar geloof ik niet in.
Maar ik vind je wel leuk Jente
LOL... En nog een complottheorie. Dat ik de tweelingzus van Emma benquote:
De winnende code staat achterop de cheque die in de kluis zit. Dit hebben ze meermaals laten zien.quote:Op zondag 30 maart 2025 04:18 schreef spapaars het volgende:
Het is onbetrouwbaar.
De kandidaten typen het nummer in, en dat nummer verschijnt automatisch op het scherm.
De stem komt vanuit de febo, dat het de ene keer langer duurt dan de andere keer met juist of onjuist bewijst dat.
Ze hoeven alleen maar op een rode of groene knop te drukken, en bij groen gaat de deur open.
Kan het niet bewijzen, maar dit is niet waterdicht.
Vooral de laatste keer met dat wisselende nummer tussen de kandidaten, was ook toevallig het juiste nummer.
Het zal ook nooit bij de eerste pogingen goed zijn, dat is ook heel toevallig.
Tja het is maar hoe jij denkt dat het gaat er staan toch nummers op die sleutel, maar goed denk dat we niet hoeven te discusseren hierover. Want daar komen we nooit uit. Ik ben iemand die wel gelooft in het spel dat het er eerlijk aan toe gaat. Alleen op tv zal er wel wat dingen worden uitvergroot ect. Ruzies en bommetjes droppen.quote:Op zondag 30 maart 2025 04:18 schreef spapaars het volgende:
Het is onbetrouwbaar.
De kandidaten typen het nummer in, en dat nummer verschijnt automatisch op het scherm.
De stem komt vanuit de febo, dat het de ene keer langer duurt dan de andere keer met juist of onjuist bewijst dat.
Ze hoeven alleen maar op een rode of groene knop te drukken, en bij groen gaat de deur open.
Kan het niet bewijzen, maar dit is niet waterdicht.
Vooral de laatste keer met dat wisselende nummer tussen de kandidaten, was ook toevallig het juiste nummer.
Het zal ook nooit bij de eerste pogingen goed zijn, dat is ook heel toevallig.
Waarom heeft hij dan die ton nog niet gewonnen? Zoveel geluk heeft hij niet.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:21 schreef Cirilico het volgende:
Mijn enige complottheorie is dat Floris geholpen wordt. Hij heeft constant geluk. Zelfs de bondgenoten hebben dat vaker geroepen. En zelfs Emma insinueerde laatst dat ze het verdacht beginnen te vinden.
Het is gewoon heel raar om uit het niets 50 punten weg te geven terwijl dat niet werd aangekondigd en terwijl de activiteit verdiend was door de gehele groep. De oneerlijkheid ervan moet iig objectief vast te stellen zijn.
Omdat je niet helemaal kunt sturen wie de juiste code kiest. Zeker niet als hij niet uit het bondje is gekozen. Tot de vorige cyclus mochten ze namelijk eerst beide een willekeurige code kiezen. Als ze al zouden influisteren welke de juiste is, kan nog de andere, die uit het bondje is gekozen, die code kiezen.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:57 schreef DilanoNirvana het volgende:
Waarom heeft hij dan die ton nog niet gewonnen? Zoveel geluk heeft hij niet.
Ze tikken het nummer zelf in, dat komt ook op het dan nog onzichtbare scherm, en dan beslist de febo met een ja of nee (theoretisch)quote:Op zondag 30 maart 2025 08:13 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb nog een leuke, omdat iedereen hier zo gek is op complotjes.. de winnende code wordt op het bordje in de kluis geprogrammeerd op het moment dat de favoriet aan zijn 3e of 4e poging bezig is..
Er zijn nogal wat varianten, een ervan de ongevraagde aanreiken van de eerste gratis startcodes door Jan..( die wel weet welke de winnende code is..) dat later is veranderd in Welke Code Wil Je..quote:Op zondag 30 maart 2025 13:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze tikken het nummer zelf in, dat komt ook op het dan nog onzichtbare scherm, en dan beslist de febo met een ja of nee (theoretisch)
De ruzie met Emma is weer gesust, dus Floris moet persoonlijk budget hebben om zijn verloofde te kunnen bellen, zodat die weer het vuurtje op kan stoken.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:12 schreef KapiteinChris het volgende:
Zo grappig om te lezen dat mensen hier echt denken dat de FEBO specifiek opdrachten bedenkt zodat Floris 250 punten kan pakken, hij en El Che zijn gewoon goed in veel dingen, pikken dingen snel op en zijn bereid om te leren/aan zwakheden te werken, ja dan maakt je gewoon een goede kans om iets goed te doen. Daarbij is het wel vaker voor gevallen dat een bondje later in de cyclus meer punten pakt dan voorheen en vice versa. Dat gezegd hebben die 50 punten voor dat infantiele gedoe sloeg nergens op, voorheen deden ze toch gewoon 50 euro boodschappen tegoed?
Thanks voor dit overzicht!quote:Op zondag 30 maart 2025 12:56 schreef Gia het volgende:
Overzicht gemaakt van het verloop van de deelnemers. Wellicht kan hij in de OP, en maandelijks aangevuld worden. Met dank aan tvgids.nl en teruglezen op Fok.
Cyclus 1:
16 deelnemers:
Winnaars: Jennemie, Jorim, Casper, Regna, Beau
Weggestemd: Kaylee, Olivier, Donna en Wesley
Opgestapt: Jasmijn, Jelle, Daan, Melanie en Eduardo
Sylvia stapt op na bijna 3 weken
Kaylee wordt weggestemd
Jennemie wint van Jasmijn
Jasmijn vertrekt ook
Cyclus 2:
4 nieuwe deelnemers: Emely, Vincent, Kim en Michelle
Michelle stopt na 2 weken
Jelle en Emely vertrekken voortijdig
Jorrit krijgt een rode kaart
Olivier wordt weggestemd
Jorim wint de finale van Donna
Cyclus 3:
6 nieuwe deelnemers: Daniëlle (Balk), Lodewijk, Sam, Kainé, Erik en Mary
Daniëlle wordt weggestemd
Casper won van Melanie
Daan vertrok aan 't eind van de cyclus
Cyclus 4:
3 nieuwe deelnemers: Nick, Daniëlle (Koppers) en Robert
Donna werd weggestemd
Regna won van Erik
Vincent vertrekt aan 't eind van de cyclus
Cyclus 5:
3 nieuwe deelnemers: Davey, Serena en Bo(s)
Daniëlle (koppers) stopt om gezondheidsredenen
Wesley werd weggestemd
Erik wint de finale tegen Lodewijk
Melanie en Kim vertrekken aan 't einde van de cyclus
Cyclus 6:
5 nieuwe deelnemers: Chelsea, Gerrit, Rick, John en Denise
John kreeg een brief van thuis dat hij thuis dringend nodig was en vertrok na een paar weken.
Davey werd weggestemd
Mary won de finale tegen Serena
Cyclus 7:
3 nieuwe deelnemers: Rowena, Wendy en Erik
Denise werd weggestemd
Gerrit wint de finale van Eduardo
Kainé, Nick, Eduardo en Lodewijk vertrekken aan 't einde van de cyclus
Cyclus 8:
6 nieuwe deelnemers: Diederik, Bruce, Fatima, Bradley, Rob en Max
Erik werd weggestemd
Rick wint de finale van Robert
Wendy en Bo(s) stappen op
Cyclus 9:
4 nieuwe deelnemers: Floris, Jason, Chi en Bo (dame)
Rob werd weggestemd
Chelsea wint de finale van Max
Bradley stapt op
Cyclus 10:
3 nieuwe deelnemers: Celine, Albert en Britt
Bo stapt aan het begin op vanwege haar ongeneeslijk zieke vader
Robert werd weggestemd
Beau wint de finale van Rowena
Sam, Fatima, Rowena en Max stappen op.
Cyclus 11:
7 nieuwe deelnemers: Annet, Brijan, Rocky, Maurice, Johan, Demi en Senna
Johan werd weggestemd
Celine wint de finale van Serena
Britt, Diederik en Chi stappen op
Cyclus 12:
5 nieuwe deelnemers: Rami, Sylvia, El Che, Moraima en Jesse
Jesse vertrekt na een paar weken.
Rocky en Serena stappen op
Bruce werd weggestemd
Maurice wint de finale van Brijan
Cyclus 13:
5 nieuwe deelnemers: Vincent, Paul, Nancy, Precious en Thalysha
Paul, Nancy, Annet, Jason, Rami en Thalysha stappen op
Niemand werd weggestemd. Jason was laatste Gier, kwam Nancy nog even bij, maar wilden allebei naar huis.
Albert wint de finale van Floris
Cyclus 14:
7 nieuwe deelnemers: Boy, Charissa, Emma, Henrico, Kelly, Michali, Thijs
Henrico stapte na 2 dagen al op.
Sylvia en Moraima vertrekken aan 't eind van de cyclus
Michali werd weggestemd
Senna wint de finale van Floris
Cyclus 15:
5 nieuwe deelnemers: Lynn, Manon, Delano, Jerwien, en Robert
Delano vertrekt aan 't eind
Lynn wordt weggestemd
Brijan wint van Demi
Demi vertrekt ook.
Cyclus 16:
5(!) nieuwe deelnemers: Esther, Radek, Raffie, John en Amber
Er zijn dus al 2 cycli geweest met 7 nieuwe deelnemers.
Dat laatste is gewoon typisch gevalletje matsfixing van de FEBO...quote:Op zondag 30 maart 2025 15:12 schreef KapiteinChris het volgende:
Zo grappig om te lezen dat mensen hier echt denken dat de FEBO specifiek opdrachten bedenkt zodat Floris 250 punten kan pakken, hij en El Che zijn gewoon goed in veel dingen, pikken dingen snel op en zijn bereid om te leren/aan zwakheden te werken, ja dan maakt je gewoon een goede kans om iets goed te doen. Daarbij is het wel vaker voor gevallen dat een bondje later in de cyclus meer punten pakt dan voorheen en vice versa. Dat gezegd hebben die 50 punten voor dat infantiele gedoe sloeg nergens op, voorheen deden ze toch gewoon 50 euro boodschappen tegoed?
Werd een beetje teveel om te onthouden. En het is wel terug te vinden, maar dan moet je ook een hoop blabla doorlezen om de feiten te vinden.quote:
Super tof dat je dat werk gedaan hebtquote:Op zondag 30 maart 2025 19:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Werd een beetje teveel om te onthouden. En het is wel terug te vinden, maar dan moet je ook een hoop blabla doorlezen om de feiten te vinden.
Had ook wel wat 'oh ja...'-momentjes.
Dat ze er stond om Manon van die wielen af te helpen, is niks mis mee, maar ze pakte de bal te vroeg aan. En of het nu aan haar lag dat ze haar handen uitstrekte om Manon te helpen of dat Manon de bal al naar haar toestak, dat valt te betwisten. Denk beide een beetje.quote:Op maandag 31 maart 2025 02:23 schreef Majoraan het volgende:
De laatste proef... Emma deed niet mee, want durfde niet. Maar dan verneukt ze de run van Manon. En in plaats van dat ze de grootheid heeft om eerlijk excuses aan te bieden, sorry dat ik me als laffe buitenstaander ermee bemoeide.. geeft ze Manon de schuld, want die duwde de bal in haar hand. Emma in een notendop.
Je kan 'm vanaf nu Jan de Miereneuker noemenquote:Op maandag 31 maart 2025 11:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat ze er stond om Manon van die wielen af te helpen, is niks mis mee, maar ze pakte de bal te vroeg aan. En of het nu aan haar lag dat ze haar handen uitstrekte om Manon te helpen of dat Manon de bal al naar haar toestak, dat valt te betwisten. Denk beide een beetje.
Maar Manon had hem nog steeds vast en liet hem pas los over de lijn tja....quote:Op maandag 31 maart 2025 11:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je kan 'm vanaf nu Jan de Miereneuker noemen![]()
[ afbeelding ]
Jan is Fleuris-Fanboy, je weet toch.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt, maar Emma 'm ook al vast met nog 5cm te rollen voor Manon. en dahmogniequote:Op maandag 31 maart 2025 12:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar Manon had hem nog steeds vast en liet hem pas los over de lijn tja....
Nooit niet, net als LLDL niet, al verhuisd dat volgende week meen ik wel naar NET 5.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:25 schreef DilanoNirvana het volgende:
Vanavond weer, wanneer stopt dit eigenlijk. BB is alweer voorbij na deze week. Maar kan nergens vinden wanneer dit stopt.
Eens.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kijk veel nieuws dus valt wel mee.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die krantenquiz vind ik altijd zo ingewikkeld (zegt meer over mij hoor)
Mijn neutrale houding tav Floris begint een beetje te hellenquote:
En hij eist alle spelletjes op.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn neutrale houding tav Floris begint een beetje te hellen
Hij kan slecht tegen falen/verlies (van zichzelf en anderen)... en dat vind ik niet sympathiek
Ja, ik scan in de ochtend het wekbericht van de NOS. Verdiep me er niet genoeg in (kan er slecht tegen). En ik vergeet ook de helft weer.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik kijk veel nieuws dus valt wel mee.
Ja! Inderdaad en terechtquote:Op maandag 31 maart 2025 19:50 schreef Soury het volgende:
Jan begint het een beetje zat te worden dat ontevreden gedrag.
Het lijkt me doodeng om dat te wetenquote:Op maandag 31 maart 2025 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
En de levensverwachting van Ester nog maar een keer..
El che vroeg er naar.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
En de levensverwachting van Ester nog maar een keer..
En levenservaringquote:Op maandag 31 maart 2025 20:06 schreef Chanel5 het volgende:
Esther hoeft niets te leren ze beredeneert alles met logica.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |