het komt er allemaal zo verrekte verrot uitquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nu ben ik eventjes team Esther... ze kan ook gewoon niks goeds zeggen in deze situatie
Oh ik kende die vergelijking al.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
Charissa vindt het op panterprint lijken, wat een bizarre maar toch wel mooie kijk erop
Vond ik ook grappig, je kan er toch niks aan doen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
Charissa vindt het op panterprint lijken, wat een bizarre maar toch wel mooie kijk erop
Haha, ja vooral ook hoe ze het zei!quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik kende die vergelijking al.
Idd een mooie
Jepquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
Elk gezond persoon had hier afgehaakt..![]()
[ afbeelding ]
Dat mensen dat serieus nemen is me echt een raadsel. Maar ik had ook wel meegedaan hoor, voor de lol.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep
Zelfs ik zou weigeren en dat wil wat zeggen
Ach ze vervelen zich natuurlijk gek dus tja
Tja... er zijn raardere dingen die serieus genomen wordenquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat mensen dat serieus nemen is me echt een raadsel. Maar ik had ook wel meegedaan hoor, voor de lol.
Nou! Hij moet wel oppassen... straks wordt zijn liefde jaloers op het stokpaardjequote:Op donderdag 27 maart 2025 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
Dekhengst Foor zal wel winnen, hij heeft de punten hard nodig
Ze kunnen beter luchtgitaar gaan spelenquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat mensen dat serieus nemen is me echt een raadsel. Maar ik had ook wel meegedaan hoor, voor de lol.
Een lesje in nederigheid zal ze goed doen.. na al die uitbundige verzonnen relspelletjes .. ik hou wel van Feboquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou! Hij moet wel oppassen... straks wordt zijn liefde jaloers op het stokpaardje
Ook zoiets ja, maar met zo'n groep zijn dat soort gekke dingen wel lachen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze kunnen beter luchtgitaar gaan spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |