Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ben jij je er eigenlijk van bewust dat overal waar je komt, mensen je zien en een mening over je vormen. En als iemand jou noemt, al is het maar: "Hé, werkt Joris Driepinter bij jullie?" "Ja, dat klopt, aparte man!" Enz.....er volgt een gesprek over Joris.....ja.....achter zijn rug om.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:57 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wat je zegt over Esther jaar karakter klopt allemaal. Ik mag haar ook totaal niet. Maar objectief als ik ben, kan ik wel inzien hoe Amber dit allemaal veroorzaakt heeft.![]()
En dat op de kamer was wél schijnheilig. Ze zei dat ze thuis wel gaat zien in hoeverre Emma een liegbeest is, reeds implicerende dat ze dat is. Het doel van hun gesprek was negatief te roddelen over Emma. Leuk dat zij achteraf een nep verhaaltje vertelt aan Emma, maar dat verandert niks aan de zaak. Dat is nou de pure definitie van schijnheiligheid: aardig in je gezicht, vals achter je rug om, en achteraf een leuke smoes. Kennelijk werkt het, want jij gelooft in haar verhaal achteraf in plaats van wat je vooraf zelf met je eigen ogen hebt gezien. Tsja, wat maak je ervan. 🤷🏽♂️
Sowieso, na het gesprek van Esther en Amber in de sportruimte, ging Amber gewoon bij de groep zitten. De GROEP begon toen tegen Amber van: "Ging het weer over......" waarop Amber bevestigend antwoordde. Wat had ze dan moeten doen na dat gesprek? Braaf op haar kamer gaan zitten en de rest van de tijd in de loods met niemand meer praten? Want op welk moment ze maar bij iemand gaat zitten die tegen Amber hierover begint, dan is het bij Hekster toch Amber die achterbaks is.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:34 schreef freaky40 het volgende:
Dom wijf die Heksther, met haar 'Amber die weg liep', dat deed ze zelf ook! Fleuris lekker weer niets voor elkaar gekregen met zijn bondje en Emma gaat de Tweestrijd winnen van Jerwijn, dus de rancune gaat morgen weer verder.
Je zit pas sinds deze week op Fok! Ongeveer nadat Emma het telefoontje met Jente pleegde. Ben jij Jente?quote:Op donderdag 27 maart 2025 03:57 schreef eensteen25 het volgende:
Ik was altijd voor Floris tot nu toe, maar sinds deze week ben ik 100% team Emma. Ik hoop dat Emma deze maand de ton pakt. Het is haar van harte gegund!
Ja, klopt. Als ik Senna was zou ik hard weglopen. Denk dat die jongen bij een ruzie de halve huisraad vernielt. En dan mag je nog blij zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:06 schreef KinKiJan het volgende:
Mwah, toen Jason en Senna woorden hadden stond ie ook als een soort bokito te steigeren tegenover Jason
Dat Utopia stopte was meer omdat het format " Mensen Opgesloten op een Landgoed Moeten Zichzelf Redden" na twee jaar totale flauwekutl bleek toen ½Nederland op het terrein kwam handelenquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:12 schreef freaky40 het volgende:
Nog nooit zo'n 'K' stuk gelezen op Lovereality.nl! Ze hebben echt geen idee daar! Dat stukje over Utopia ook weer duidelijk fake news en duidelijk niet begrepen waarom het moest stoppen, maar nog erger ze weten niet eens dat daarna Utopia 2 van start ging. Echt deze Pipo de Clown's van deze website.![]()
![]()
https://lovereality.nl/wanneer-stopt-de-bondgenoten/
Nee dat was het niet. Het werd goed bekeken maar ze moesten van die locatie af omdat het terug gegeven werd aan de natuur dus verzonnen ze Utopia 2 een paar honderd meter verderop. Informatie die dus gewoon te checken is i.p.v. deze totale onzin in een artikel te zetten.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat Utopia stopte was meer omdat het format " Mensen Opgesloten op een Landgoed Moeten Zichzelf Redden" na twee jaar totale flauwekutl bleek toen ½Nederland op het terrein kwam handelen![]()
Maar goed, Zolang de casting van De FakeGenoten voldoende "SoapGasten" erin blijft gooien die op verzoek hun beloofde relletjes blijven opstarten tussen de lullige spelletjes door , kan de Show het langer volhouden dan GTST
Ik heb die wissel van terrein gemist blijkbaar.. (Alleen dat koeiegedeelte toch?) maar het was in iedergeval de beste RLS ooit tussen DGK en BB met livestreams , gaat helaas nooit meer terugkomenquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee dat was het niet. Het werd goed bekeken maar ze moesten van die locatie af omdat het terug gegeven werd aan de natuur dus verzonnen ze Utopia 2 een paar honderd meter verderop. Informatie die dus gewoon te checken is i.p.v. deze totale onzin in een artikel te zetten.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:39 schreef humpty het volgende:
En direct weer over Floris dat hij haar niet wil feliciteren...2 sec later zegt Floris gefeliciteerd![]()
ze zit zo vol over Floris
Nee gofferdomme!quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:46 schreef greysbones het volgende:
kan die ester nu ook een praten zonder de stem te verheffen
het komt er allemaal zo verrekte verrot uitquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nu ben ik eventjes team Esther... ze kan ook gewoon niks goeds zeggen in deze situatie
Oh ik kende die vergelijking al.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
Charissa vindt het op panterprint lijken, wat een bizarre maar toch wel mooie kijk erop
Vond ik ook grappig, je kan er toch niks aan doen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
Charissa vindt het op panterprint lijken, wat een bizarre maar toch wel mooie kijk erop
Haha, ja vooral ook hoe ze het zei!quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik kende die vergelijking al.
Idd een mooie
Jepquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
Elk gezond persoon had hier afgehaakt..![]()
[ afbeelding ]
Dat mensen dat serieus nemen is me echt een raadsel. Maar ik had ook wel meegedaan hoor, voor de lol.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep
Zelfs ik zou weigeren en dat wil wat zeggen
Ach ze vervelen zich natuurlijk gek dus tja
Tja... er zijn raardere dingen die serieus genomen wordenquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat mensen dat serieus nemen is me echt een raadsel. Maar ik had ook wel meegedaan hoor, voor de lol.
Nou! Hij moet wel oppassen... straks wordt zijn liefde jaloers op het stokpaardjequote:Op donderdag 27 maart 2025 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
Dekhengst Foor zal wel winnen, hij heeft de punten hard nodig
Ze kunnen beter luchtgitaar gaan spelenquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat mensen dat serieus nemen is me echt een raadsel. Maar ik had ook wel meegedaan hoor, voor de lol.
Een lesje in nederigheid zal ze goed doen.. na al die uitbundige verzonnen relspelletjes .. ik hou wel van Feboquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou! Hij moet wel oppassen... straks wordt zijn liefde jaloers op het stokpaardje
Ook zoiets ja, maar met zo'n groep zijn dat soort gekke dingen wel lachen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze kunnen beter luchtgitaar gaan spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |