Echt he ... ja dusquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
De FloorHengst gaat vast winnen![]()
[ afbeelding ]
Met prijzenquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:11 schreef chufi het volgende:
Die was toch gewoon een gewonnen groepsopdracht
Denk ook dat dat scheelt, je ziet 'm -in tegenstelling tot maanden terug en maandenlang- gewoon niet meer zo veel tegenwoordigquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
El Nixnut is amper meer in beeld.. en terecht
Nee je hebt gelijk, dit is dus een prijs voor het bondje en niet voor de winnaar.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
En dus 50 punten ... vind het niet kunnen ... maar goed
Kan maar vind hem wel grappig nu.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
El Nixnut is amper meer in beeld.. en terecht
Besteden ze punten aan een uur muziek en de sfeer is weg door jatwerk.quote:
quote:
Jij denkt echt dat het fake fitties warenquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
Nounou.. Febo doet een inhaalslag.. zoveel fun ineens na dagen van dooie zinloze fakefitties![]()
[ afbeelding ]
Dat dat meisje (die wat jou betreft overal mee weg mag komen omdat ze 20 is) maar snel door mammie en pappie uit de ballenbak wordt gehaaldquote:Op vrijdag 28 maart 2025 03:15 schreef eensteen25 het volgende:
[..]
Een meisje van 20 een grootbek noemen
Ik ben oprecht nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 03:15 schreef eensteen25 het volgende:
[..]
Een meisje van 20 een grootbek noemen
Wat bedoel je daar nu weer mee?quote:Esther is een verschrikkelijk mens. Wat jammer, gezien haar ziekte.
Jij mag alles braaf gelovenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 03:14 schreef eensteen25 het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat het fake fitties warenSerieus? LOLLLLL Dan verdienen ze oscars!
Waarom kijk jij dan nog in vredesnaam? Ga lekker wat anders doen joh in plaats van hier met complot theorieen strooien.
Ik vermoed dat ze ook 20 is.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 04:08 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nu weer mee?
Wat is er jammer in verband met haar ziekte?
Schaamteloze reactie, verbluffend kwetsend en vooral schaamteloos.
Of mag ik dat niet zeggen, ik weet immers niet of je ouder dan 20 bent.
Amber is ook een zuigster 1ste klasse - ben ook geen fan van Esther, maar Amber blijft er maar over doorzagen, kind zand erover, Esther heeft Sorry gezegd en door.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:33 schreef freaky40 het volgende:
Vreselijk dat hobby horsing, alleen Robert was leuk die als een ware 'vieze man' van Van Kooten en de Bie met dat paardje door de loods heen banjerde. En dan dat Tokkie mevrouwtje erbij die het komt uitleggen en gaat jureren, geen gezicht. En dan Fleuris als winnaar kiezen, ook weer doorgestoken kaart want elegant was het allerminst waar zij wel over sprak. Doorgestoken kaart dus, je verwacht het niet. Het Amber-Heksther script is al weer erg sleets aan het worden en de argumenten van Heksther worden er niet beter op. Goed dat Amber niet echt tevreden uit dit volgens Heksther 'goede gesprek' is gekomen. Blijft dus wel even broeien tussen die 2. Amber vind ik steeds leuker en mondiger worden, weet zich goed te verweren tegen die Karen, jammer dat ze bij de Slangen zit though.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |