Weet je, een opvoedstijl is per familie verschillend (oh shockerend?). Ook Nederlandse autochtonen maken dit mee. Maar jij wil per se bepaalde ouders het land uit hebben vanwege hun religie, dat is dus discriminerend.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maar dan is het toch niet haar probleem? Die ouders moeten haar niet een opvoeding geven die enorm clasht met de omgeving waarin ze wonen.
He professor, moslims zijn geen ras dus hoezo racistisch? Verdiep je eerst eens in dit soort termen voordat je die ad random gebruikt 🤠quote:Op vrijdag 28 maart 2025 04:41 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Weet je, een opvoedstijl is per familie verschillend (oh shockerend?). Ook Nederlandse autochtonen maken dit mee. Maar jij wil per se bepaalde ouders het land uit hebben vanwege hun religie, dat is dus discriminerend.
In sommige (autochtone) gezinnen is er huiselijk geweld en sommigen komen uit een liefdevol gezin en kennen een veilige hechting (zoals ik). Dit komt niet door religie, je kan geloven wat je wil. Je komt echt racistisch over vind ik en ik vind het misplaatst dat je echt daadwerkelijk alles wat ook maar negatief is over een islam boeg gooit. Hiermee laat je niet alleen kennen dat je weinig weet, maar ook dat je onnodig polariseert, denigreert en al helemaal geen verbinding zoekt. Jammer, want jij verpest het voor iedere autochtoon die dit wel probeert.
Ik wist dat deze dooddoener gegooid zou worden. Volledig de inhoud negerend natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 06:06 schreef matspontius het volgende:
[..]
He professor, moslims zijn geen ras dus hoezo racistisch? Verdiep je eerst eens in dit soort termen voordat je die ad random gebruikt 🤠
Dat verwacht ik dus niet. De Islam wil alleen groeien, overal de grootste bevolkingsgroep worden en zo de wereld overheersen. Als je je bekeert, hoor je erbij. Als je je niet bekeert, heb je maar te gehoorzamen aan het regime. Anyway, muslim rules zullen de maatstaf zijn. En dan is het gedaan met alcohol, luchtig gekleed zijn of topless zonnen, om maar wat zijstraten te noemen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De Islam doet hetzelfde als het Gristendom. Stijgen, dalen en verdwijnen.
Veel moslims drinken en lopen er luchtig bij, Gia. Ik denk dat het wel meevaltquote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat verwacht ik dus niet. De Islam wil alleen groeien, overal de grootste bevolkingsgroep worden en zo de wereld overheersen. Als je je bekeert, hoor je erbij. Als je je niet bekeert, heb je maar te gehoorzamen aan het regime. Anyway, muslim rules zullen de maatstaf zijn. En dan is het gedaan met alcohol, luchtig gekleed zijn of topless zonnen, om maar wat zijstraten te noemen.
Wat is dit voor onzin? Zit ik nu misschien te dagdromen en woon ik daadwerkelijk in de tropen tussen de miereneters?quote:Op donderdag 27 maart 2025 09:06 schreef achtja het volgende:
Nederland is Nederland niet meer, dat weten we allemaal.
Achja, de bekende oneliners bedacht door de Pimmetjes, Geertjes en Rita’s van deze wereld.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin? Zit ik nu misschien te dagdromen en woon ik daadwerkelijk in de tropen tussen de miereneters?
Wat men daarmee bedoelt is dat de cultuur de afgelopen vele decennia nogal is veranderd en eveneens de demografie, wat weer een verder effect heeft op de cultuur.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin? Zit ik nu misschien te dagdromen en woon ik daadwerkelijk in de tropen tussen de miereneters?
Kun je ook onderbouwen wat deze mensen 'kneuzen' zou maken? De realiteit is simpelweg dat sommige Nederlanders graag de cultuur willen preserveren. Niet iedereen is nu eenmaal dol op bijvoorbeeld de Islam, iftars en de denkbeelden van moslims zoals jij hebt aangegeven dit wel te zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Achja, de bekende oneliners bedacht door de Pimmetjes, Geertjes en Rita’s van deze wereld.
Nederland is Nederland niet meer.
De macht weer terug bij het volk.
De hardwerkende Nederlander wil gehoord worden.
Weer de baas zijn van ons eigen land.
Je kunt je complete badkamer betegelen met de spreuken van die kneuzen.
Niks dooddoener, als je iemand beschuldigd van racisme moet je dat wel op de juiste gronden doen. Niet te pas en te onpas deze term gebruiken. Een doeddoener gooien? Over dooddoeners gesprokenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:38 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik wist dat deze dooddoener gegooid zou worden. Volledig de inhoud negerend natuurlijk.
Tja, in bepaalde kringen doet men dit de hele tijd. Alles is 'racisme', 'fascisme', 'Islamofobie', 'transhaat', 'xenofobie' etc. als de argumenten op zijn en het enige wat rest is een poging doen de discussiepartner in een kwaad daglicht te zetten.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:17 schreef matspontius het volgende:
[..]
Niks dooddoener, asl je iemand beschuldigd van racisme moet je dat wel op de juiste gronden doen. Niet te pas en te onpas deze term gebruiken. Een doeddoener gooien? Over dooddoeners gesproken
Dit ja.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:36 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]× 1.000.000 van het niveau had ze maar geen rokje moeten dragen. Walgelijk stukje victim blaming. Maar goed ik had niet anders verwacht van een turk.
Even wat aanpassingen en toevoegingen gedaan ..quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:51 schreef HSG het volgende:
En dan de logica achter links/liberalen
Orthodoxe Islam
Culturele verrijking. Diversiteit. Bevrijdend. Verfrissend. Overal inheems.
Orthodoxe christenen
RACISME!!! Conservatieven!! Onderdrukkend, vrouwonvriendelijk, homofoob.
Orthodoxe Joden
ZIONISTEN! Nazi's! Genocideplegers, kolonisten, nastrevers, van een etnostaat en apartheidsstaat.
Neem Amsterdam als voorbeeld, het was de homo-hoofdstad van Europa en joden waren er veilig, na enige verandering in de cultuur daar is het nu het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Achja, de bekende oneliners bedacht door de Pimmetjes, Geertjes en Rita’s van deze wereld.
Nederland is Nederland niet meer.
De macht weer terug bij het volk.
De hardwerkende Nederlander wil gehoord worden.
Weer de baas zijn van ons eigen land.
Je kunt je complete badkamer betegelen met de spreuken van die kneuzen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat verwacht ik dus niet. De Islam wil alleen groeien, overal de grootste bevolkingsgroep worden en zo de wereld overheersen. Als je je bekeert, hoor je erbij. Als je je niet bekeert, heb je maar te gehoorzamen aan het regime. Anyway, muslim rules zullen de maatstaf zijn. En dan is het gedaan met alcohol, luchtig gekleed zijn of topless zonnen, om maar wat zijstraten te noemen.
Als je zulke ongelofelijk stompzinnige teksten bedenkt die ook nog eens niet waar zijn ben je in al je beweegredenen een ongelofelijke kneus.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat men daarmee bedoelt is dat de cultuur de afgelopen vele decennia nogal is veranderd en eveneens de demografie, wat weer een verder effect heeft op de cultuur.
[..]
Kun je ook onderbouwen wat deze mensen 'kneuzen' zou maken? De realiteit is simpelweg dat sommige Nederlanders graag de cultuur willen preserveren. Niet iedereen is nu eenmaal dol op bijvoorbeeld de Islam, iftars en de denkbeelden van moslims zoals jij hebt aangegeven dit wel te zijn.
Dat maakt deze mensen natuurlijk niet meteen 'kneuzen'. Ik zou het ook eerder een opmerkelijk fenomeen willen noemen dat sommige autochtone Nederlanders een hekel en afkeer jegens hun eigen cultuur hebben en juist weglopen met niet-Westerse culturen en religies.
Ik ken ook meiden die van een spijkerbroek en bloesje, met een los omgeslagen hoofddoek, binnen één vakantie omgeslagen zijn naar traditioneel gekleed.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:41 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Veel moslims drinken en lopen er luchtig bij, Gia. Ik denk dat het wel meevalt
Nee, jouw interpretatie van die Westerse Cultuur.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:11 schreef HowardRoark het volgende:
Ik zou het ook eerder een opmerkelijk fenomeen willen noemen dat sommige autochtone Nederlanders een hekel en afkeer jegens hun eigen cultuur hebben
Voor mij zijn ze allemaal hetzelfde. Zoals ik al zei, het is cultuur en opvoeding. Ik kan dat verschil tussen religie en cultuur namelijk wel zien. Vanuit de religie hoor je je als een goed mens te gedragen en in god te geloven. Als dat niet gebeurt, dan weet je waar het aan ligt: cultuur en opvoeding. En het is zo dat sommige culturele opvoedstijlen ver van de nederlandse cultuur afstaan. Maargoed, ik heb er vrede mee dat niet iedereen die denkstap kan maken.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:51 schreef HSG het volgende:
Orthodoxe Islam
Cultuur. Diversiteit. Bevrijdend. Verfrissend.
Orthodoxe christenen
RACISME!!! Conservatieven!!
Orthodoxe Joden
ZIONISTEN! Nazi's!
Ik zie het wel, zat meiden die hun hoofddoek niet meer willen. Het gaat beide kanten op. Jij ziet wat je wil zien.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ken ook meiden die van een spijkerbroek en bloesje, met een los omgeslagen hoofddoek, binnen één vakantie omgeslagen zijn naar traditioneel gekleed.
Andersom zie je minder gebeuren.
alt-right stumpers: WRAAAAAAH!!!!. VROUWEN MOETEN ONDERDANIG HUN BEK HOUDEN EN KINDEREN BAREN!! TRANSGENDERS MOETEN NIET BESTAAN!!!! HOMO'S MOETEN NORMAAL DOEN EN ZICH ALS HETERO GEDRAGEN!!!!!!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:51 schreef HSG het volgende:
Orthodoxe Islam
Cultuur. Diversiteit. Bevrijdend. Verfrissend.
Orthodoxe christenen
RACISME!!! Conservatieven!!
Orthodoxe Joden
ZIONISTEN! Nazi's!
De moslims die willen vertrekken zijn de moslims die er wat van proberen te maken en vaak werk hebben. Zij hebben last van discriminatie omdat ze over een kam geschoren worden met het kan-niet/mag-niet van de Islam volk dat niets bijdraagt en inderdaad de democratie van binnenuit sabboteert.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:13 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Je kunt er beter voor zorgen dat de islam hier geen ruimte krijgt waardoor moslims uit zichzelf overwegen om te vertrekken.
Dat gebeurt overigens ook al:
NWS / Tweederde van de moslimjongeren overweegt emigratie
Woke/Liberalen: WAAAAH ALLE ELLENDE IN DE WERELD IS DE SCHULD VAN DE WITTE HETERO CISGENDER MANquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
alt-right stumpers: WRAAAAAAH!!!!. VROUWEN MOETEN ONDERDANIG HUN BEK HOUDEN EN KINDEREN BAREN!! TRANSGENDERS MOETEN NIET BESTAAN!!!! HOMO'S MOETEN NORMAAL DOEN EN ZICH ALS HETERO GEDRAGEN!!!!!!!!
Conservatieve moslim: zegt wat vergelijkbaar
alt-right stumpers: WRAAAAAAH!!! MOSLIMS ZIJN STOM EN SLECHT WANT VROUWEN EN HOMO'S.
Rara politiepet
In de teksten die zulke mensen bedenken, zit wel degelijk een kern van waarheid. Maar in plaats van aan te geven wát er niet waar aan zou zijn, begin je meteen maar schelden. Dit laat vooral zien dat je eigenlijk geen argumenten hebt en de drang om de ander op een negatieve manier te bejegenen vooral voortkomt uit frustratie.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je zulke ongelofelijk stompzinnige teksten bedenkt die ook nog eens niet waar zijn ben je in al je beweegredenen een ongelofelijke kneus.
Mijn interpretatie van de Westerse cultuur is de Westerse cultuur. Zoals deze ook eeuwen in geweest.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, jouw interpretatie van die Westerse Cultuur.
Want ik ben voor vooruitgang en vrijheid blijheid. Ik gun iedereen, vooral vrouwen, een gezond seksleven (lekker rondneuken), ik ben voor volledige acceptatie en promotie van drugsgebruik en abortus. En ik weet dat jij daar heel anders over denkt.
De zogenaamde liberale vrijheden gaan alleen maar over de vrijheid voor sommige mensen om heel veel geld te verdienen, en helemaal niet over individuele persoonlijke vrijheden. Wat dat betreft zitten de klassieke liberalen op 1 lijn met orthodoxe gelovigen, van welke snit dan ook.
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mijn interpretatie van de Westerse cultuur is de Westerse cultuur. Zoals deze ook eeuwen in geweest.
Jouw interpretatie van de Westerse cultuur lijkt vooral te stoelen op de afgelopen decennia, waar secularisme, losbandigheid, multiculturalisme, Islamisering, toename van moreel en cultureel relativisme en het gebruik van drogerende, verdovende en verslavende middelen genormaliseerd zijn. Maar dit is vooral een symptoom van de afbraak van de Westerse cultuur.
@HSG had het over orthodoxe Christenen/Joden en moslims en jij maakt hier alt-right en moslims van. Waarmee je vooral ook moslims beledigd, want blijkbaar vindt je hun denkbeelden dus vergelijkbaar met een hele kleine subgroep van extreemrechts.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
alt-right stumpers: WRAAAAAAH!!!!. VROUWEN MOETEN ONDERDANIG HUN BEK HOUDEN EN KINDEREN BAREN!! TRANSGENDERS MOETEN NIET BESTAAN!!!! HOMO'S MOETEN NORMAAL DOEN EN ZICH ALS HETERO GEDRAGEN!!!!!!!!
alt-right stumpers: WRAAAAAAH!!! MOSLIMS ZIJN STOM EN SLECHT WANT VROUWEN EN HOMO'S.
Rara politiepet
Sowieso kun je de vraag stellen wat een analfabete familie aan Nederland toevoegt en waarom je die een verblijfsvergunning zou moeten verlenenquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:27 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Leuk verhaal. Ze is echter opgegroeid in Nederland. Als haar familie met hun hoofd in Turkije wilde blijven, hadden ze daar moeten blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Ze hun banden verbraken met alle buitenlandse sponsors (Europa en VS);
• Het worden worden autonome entiteiten die op eigen voeten staan, in de lucht gehouden door zelffinanciering en ze mochten voortbestaan onder overheidscontrole (een aparte overheidsorgaan werd daarvoor opgericht dat zich bezig hield met religieuze aangelegenheden);
• Het werd zwart op wit gezet en getekend door de vertegenwoordigers van de christenen in het land.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Christian_Manifesto
[ Bericht 17% gewijzigd door Peppert op 28-03-2025 13:52:32 ]
Eens. En herkenbaar bij sommige users hier.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Rara politiepet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |