SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
🐙
Hier schijnt de zonquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Grijs grauw kloteweer. Stik ook maar met je stapjes.
het gaat natuurlijk om de smaakquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:39 schreef Karzai het volgende:
keb deze keer die goedkope gehaald die zijn de helft van de prijs van de kapitein en er zitten er 5 meer in
[ afbeelding ]
Yoo.quote:Op woensdag 26 maart 2025 16:38 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips
[ afbeelding ]
https://www.hema.nl/eten-(...)rt-8-p.-6340063.html
8 paxquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had ze al eerder, zijn goed te doen, ze vallen wel wat makkelijker uit elkaar bij het bakkenquote:
dat ze uit elkaar vallen maakt niet zo veel uit. halfjes of hele... je hapt ze toch afquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik had ze al eerder, zijn goed te doen, ze vallen wel wat makkelijker uit elkaar bij het bakken
het oog wil ook watquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat ze uit elkaar vallen maakt niet zo veel uit. halfjes of hele... je hapt ze toch af
Het is wel wat frissig jaquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Avond. Maar niet lopen. Weer staat me niet aan.
WaT zEG jIj nOu WeEr voOR geKKiGhEdeN?quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die gewoon werken. Ik noem maar wat.
bestaan die?quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kom net uit mijn werkquote:
ik heb mn laptop al een klein uur uit staan.quote:
Ik heb hem nooit aanquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb mn laptop al een klein uur uit staan.
mwa... dat werkt bij mij wat lastig...quote:
Hoax! Hier is niemand gewoon!quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik schreef al iets boven jequote:Op woensdag 26 maart 2025 17:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa... dat werkt bij mij wat lastig...
omgquote:Op woensdag 26 maart 2025 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
zag utquote:
Deze ken ik heul nietquote:
Wie mag vannacht boven slapen?quote:
Ja is goedquote:
mis je weinig aanquote:
Weet je het antwoord ook?quote:
neequote:
Ik heb niet de neiging het nogmaals aan te zetten neequote:
deze had in elk geval wel meteen in beeld welk nummer van wie het is.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb niet de neiging het nogmaals aan te zetten nee
Die paar seconden net waren voldoende
Ja, vaak klik ik ook niet. Maar ik herkende Froger iig wel en wist waar ik aan begonquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
deze had in elk geval wel meteen in beeld welk nummer van wie het is.
wist je zeker dat je niet ineens Stef Ekkel voor je kreeg met De Woonboot
dit is stef met de woonbootquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, vaak klik ik ook niet. Maar ik herkende Froger iig wel en wist waar ik aan begon
Ja dit ga ik dus niet aanklikkenquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
dit is stef met de woonboot
Bekijk deze YouTube-video
ikwistutquote:
Smaakte jouw sushi ook bitter?quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:28 schreef Nizno het volgende:
volgens mij wordt het vanavond weer met een emmer op bed
nog geen eten gehad...quote:
@bitterbalquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bittere sushi is toch gewoon bijna bedorven oude vis?
dat kies je toch zelfquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:05 schreef CherryLips het volgende:
Van die onnatuurlijk witte tanden. Alle karakter weg.
Voor alleen de mooiheid vind ik het echt zonde als mensen dat doen want ziet er vaak niet eens mooi uit.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:05 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen hetzelfde saaie doorsnee snuitje.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou het enkel voor de mooiheid doen. Vind een halfafgebrokkelde tand echt teringlelijkquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor alleen de mooiheid vind ik het echt zonde als mensen dat doen want ziet er vaak niet eens mooi uit.Als je nou een half rot gebit hebt denk ik nog ja oke.
Dan kies je dus voor één tand om te fiksen? Of?quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou het enkel voor de mooiheid doen. Vind een halfafgebrokkelde tand echt teringlelijk
Jawelquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:07 schreef Crack_ het volgende:
Maar denk eerlijk gezegd dat je niet zo goed weet wat facings zijn @:ama![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan kies je dus voor één tand om te fiksen? Of?
Dan begrijp ik niet zo goed wat je bedoeld met dat je het niet mooi vindtquote:
Dan begrijp ik het allemaal wat meer.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]Rest is oké, kan over aantal jaar anders zijn maar dat zien we dan wel weer
Omdat ik schijnbaar niet de enige was die het idee kreeg dat je het bij meer/al je tanden wou doen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan begrijp ik niet zo goed wat je bedoeld met dat je het niet mooi vindt
En aan de Roelvinkjes.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet dan aan die Engelsen denken die naar Turkije vliegen
of zangers in Turkije (naja... wat die zoons van Dries ook mogen zijn)quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:10 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:10 schreef CherryLips het volgende:
Waardoor ik weer denk men niet goed weet wat facings zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat ik schijnbaar niet de enige was die het idee kreeg dat je het bij meer/al je tanden wou doen.
Wel goed voor die economiequote:Op woensdag 26 maart 2025 18:10 schreef CherryLips het volgende:
Deel het met onsquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:15 schreef CherryLips het volgende:
Heb net de halve folder van de Nettorama gekocht. Goede aanbiedingen deze week.
krijg je die folder niet eens gratis in de bus?quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:15 schreef CherryLips het volgende:
Nou is het nou hetzelfde als de Boni?quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:15 schreef CherryLips het volgende:
Mensen zonder nee/nee sticker op de brievenbus.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
krijg je die folder niet eens gratis in de bus?
1 + 1 is altijd goedquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Slimpie 1+1
Hertogijs 1+1
Saté 1+1
Witlof 1 euro/kilo
ze delen hier standaard geen papieren folders meer uit. Als je dat echt zou willen dan moet je daarvoor een ja-sticker op je deur plakken volgens mij.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Mensen zonder nee/nee sticker op de brievenbus.
Witlof is voor het vee.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
1 + 1 is altijd goed
wat ga je met de witlof doen?
[..]
ze delen hier standaard geen papieren folders meer uit. Als je dat echt zou willen dan moet je daarvoor een ja-sticker op je deur plakken volgens mij.
Dacht dat dat landelijk was
Of iig dat pakketje folders heb ik het dan over
mensen die gaan betalen voor een halve folderquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Mensen zonder nee/nee sticker op de brievenbus.
Ik ook, maar ik kreeg ze soms pas op woensdag ofzo en dan had ik ze allang op m'n telefoon opgezocht voor de boodschappen, dus ze gingen steeds vaker ongelezen de container in.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
dezeik vond het altijd wel leuk om die door te nemen
zo'n pakket heb ik netjes terug gegeven aan de bezorgboy die vond dat mijn nee nee sticker niet meer zou gelden.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Reclamefolder app doet zijn werk ook prima en scheelt me onnodige oud papier.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Woensdag is ook wel laat. Weekend voorafgaand aan de week van de aanbiedingen zou perfect zijn, maarjaquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kreeg ze soms pas op woensdag ofzo en dan had ik ze allang op m'n telefoon opgezocht voor de boodschappen, dus ze gingen steeds vaker ongelezen de container in.
Hij is bezorgd om zn werkquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo'n pakket heb ik netjes terug gegeven aan de bezorgboy die vond dat mijn nee nee sticker niet meer zou gelden.
ik om mn ecologische voetafdrukquote:
Ik ben er ook mee gestopt maar vind lezen van papier eigenlijk altijd fijner dan lezen van mobiele apparaten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Reclamefolder app doet zijn werk ook prima en scheelt me onnodige oud papier.
Bjorn is een Oenquote:
die hoeven ze dan niet weer te drukkenquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is toch al geprint? xd xd Wat maakt het dan nog uit xD
Dat je hem eerst een paar keer moet kraken voor je hem door de deur opening kan vouwen?quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:28 schreef Ama het volgende:
Dat sad momentje dat je badjas toch echt de wasmachine in moet.
Nou ja nu wel bijna.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat je hem eerst een paar keer moet kraken voor je hem door de deur opening kan vouwen?
Ja.quote:
Die van mij moet ook nog maar ben bang dat hij dan minder zacht uit de machine komtquote:
De buitenkant blijft wel lekker zacht bij die van mij alleen dat witte pluizige aan de binnenkant is wel echt steeds minder zacht. Maar ja soms moet het helaas toch echt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij moet ook nog maar ben bang dat hij dan minder zacht uit de machine komt
Hier waren ze de afgelopen maanden juist heel vroeg, soms al op zaterdagochtend. Maar nu al een paar weken niks gehad, ook niet de lokale weekkrantquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kreeg ze soms pas op woensdag ofzo en dan had ik ze allang op m'n telefoon opgezocht voor de boodschappen, dus ze gingen steeds vaker ongelezen de container in.
Ik heb er vorige week in liggen rotten dus moet eigenlijk wel.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:32 schreef Ama het volgende:
[..]
De buitenkant blijft wel lekker zacht bij die van mij alleen dat witte pluizige aan de binnenkant is wel echt steeds minder zacht. Maar ja soms moet het helaas toch echt.
Ja is soms wel even lekker vooral als je echt in hebt lopen leven. Ik leef momenteel ook wel erg in dat ding.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er vorige week in liggen rotten dus moet eigenlijk wel.
geslaagd, je bent niet oerdom op dit gebiedquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
die hoeven ze dan niet weer te drukken
Heb jij het over druksquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:32 schreef LTVDK het volgende:
De Bros krakende mousse is in de 1+1 bonusDus had die vanmiddag gekocht, maar had ik er maar eentje meegenomen
Dus net nog even langs de AH gelopen, bon laten zien en ik mocht er gelijk nog eentje pakken
Nee.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
geslaagd, je bent niet oerdom op dit gebied
[..]
Heb jij het over druks
Scheelt ook wel dat het een AH is in een klein dorp waar ik dagelijks komquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]Service is meestal priem, heel fijn
Dit product verwart mij.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Gewoon lekkere snoepjes. Griotten ofzo. Of die mentholgroentjes.
Of groene erwten.
[ afbeelding ]
Die erwtjes waren als klein kind echt mijn favoriet als ik snoepjes mocht uitzoeken voor een kwartje bij de drogist, want dat waren er altijd lekker veelquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Of groene erwten.
[ afbeelding ]
Waren jouw ouders arm of zo?quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die erwtjes waren als klein kind echt mijn favoriet als ik snoepjes mocht uitzoeken voor een kwartje bij de drogist, want dat waren er altijd lekker veel
Ja echt heerlijkquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Of groene erwten.
[ afbeelding ]
Geen idee, kom niet heel vaak bij de klantenservice maar de keren dat ik er was vond ik het overal chillquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt ook wel dat het een AH is in een klein dorp waar ik dagelijks kom
Nee? Waren die snoepjes alleen voor arme mensen?quote:
Hij wil je gewoon beledigen, werk even mee zegquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee? Waren die snoepjes alleen voor arme mensen?
Jammer dat dat zo kort is hequote:Op woensdag 26 maart 2025 18:43 schreef Ama het volgende:
Het enige mooie in mijn tuin begint ook weer te bloeien dus binnenkort is dit gewoon weer een saai boompje.
[ link | afbeelding ]
Ja want deze is wel echt supermooi als die vol in de bloei staat.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jammer dat dat zo kort is hewel heel mooi
Dat je maar een kwartje kreeg.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
zijn nannie ging altijd voor hem naar de drogist en haalde meteen voor 25 euro.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh eht is nu ook golden hour (zag ik bij jou) even genietenquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja want deze is wel echt supermooi als die vol in de bloei staat.
Daar kon je in 1993 nog best een hoop mee kopenquote:
niets?!?! Het is een kwartje, een kwartje is niet niets /niznoquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
zijn nannie ging altijd voor hem naar de drogist en haalde meteen voor 25 euro.
een kwartje is niets
Ja weekje ofzo.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oeh eht is nu ook golden hour (zag ik bij jou) even genieten
overduidelijk armquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kon je in 1993 nog best een hoop mee kopen
ik zou zeggen daar veegt hij zijn reet mee af maar voor die gigantisch volgevreten reet is dat formaat niet geschiktquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niets?!?! Het is een kwartje, een kwartje is niet niets /nizno
Ik zou niet snel op het idee komen om m'n reet af te vegen met een kwartje. Dat is meer scheppen en schrapen dan vegen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou zeggen daar veegt hij zijn reet mee af maar voor die gigantisch volgevreten reet is dat formaat niet geschikt
ik had dit niet verwacht, moest hier hardop om lachenquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou zeggen daar veegt hij zijn reet mee af maar voor die gigantisch volgevreten reet is dat formaat niet geschikt
Hier schijnt die dan precies vol in mijn gezicht door de achterdeur heenquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Hier schijnt de zon een paar weken per jaar zo rond het gouden uurtje net op wat ramen aan de overkant naar binnen. Heb ik dat gouden zonlicht van twee kanten
zie aan. heb ik eindelijk eens een opmerking gemaakt die jij niet aan zag komenquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik had dit niet verwacht, moest hier hardop om lachen
wat een rijkdomquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Hier schijnt de zon een paar weken per jaar zo rond het gouden uurtje net op wat ramen aan de overkant naar binnen. Heb ik dat gouden zonlicht van twee kanten
Beetje uitdaging in het levenquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou niet snel op het idee komen om m'n reet af te vegen met een kwartje. Dat is meer scheppen en schrapen dan vegen.
Het kan ook met 3 schelpen, dus misschien ook wel met 3 muntjes?quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou niet snel op het idee komen om m'n reet af te vegen met een kwartje. Dat is meer scheppen en schrapen dan vegen.
Twee huizen, een Maserati, wat getint personeel en wekelijks King Crab?quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kon je in 1993 nog best een hoop mee kopen
Ongekendquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
zie aan. heb ik eindelijk eens een opmerking gemaakt die jij niet aan zag komen
quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:48 schreef Recce het volgende:
Op de site van de Tubantia:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Nee een onsje groene snoeperwtjes, dat zeg ik toch net, wel op blijven letten hoorquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee huizen, een Maserati, wat getint personeel en wekelijks King Crab?
Wil je weten wie hier de dikke konten hebben?quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Of groene erwten.
[ afbeelding ]
Ik snap haar wel.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:48 schreef Ama het volgende:
Ze weigert zelfs nog haar brokken te eten als er vis natvoer naast staat.![]()
De kip variant is geen probleem, gaat er ook wel in.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Heb je dat eens getest?quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het kan ook met 3 schelpen, dus misschien ook wel met 3 muntjes?
Is dat niet zo'n waterinsectenrestaurant in zuidelijk VS? Dat je met zo'n slabbetje om zit te knagen en te slurpen?quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee huizen, een Maserati, wat getint personeel en wekelijks King Crab?
Een broodje gerookte zalm en een mariakaakie.quote:
Nee gewoon verse blauwvin tonijn met de hand gevangen in Groenland natuurlijkquote:
Dat is niet gewoonquote:
daarom kan ik ook niet gewoon werken.quote:
De bloesemtijd is toch alweer voorbij?quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n lekkere onweersbui
Na de bloesems graag.
HOU OPquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De bloesemtijd is toch alweer voorbij?
Hmm, en ook niet overdag met mooi weer want dat is jammer. 's avonds als het al donker is of schemert, en het liefst op een mooie dag zodat het heeerlijk gaat ruikenquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n lekkere onweersbui
Na de bloesems graag.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, en ook niet overdag met mooi weer want dat is jammer. 's avonds als het al donker is of schemert, en het liefst op een mooie dag zodat het heeerlijk gaat ruiken
Maar jij hebt wel een laptop, dat vind ik weer erg gewoontjes klinkenquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom kan ik ook niet gewoon werken.
ik werk dus ongewoon
Knus binnen, dramatische donderstormbui buiten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, en ook niet overdag met mooi weer want dat is jammer. 's avonds als het al donker is of schemert, en het liefst op een mooie dag zodat het heeerlijk gaat ruiken
jaaaquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Knus binnen, dramatische donderstormbui buiten.
salade!quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
Eerste oogst vandaag. Halve kilo distels.
...
Smakelijk, wel correct bereidenquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
Eerste oogst vandaag. Halve kilo distels.
...
Ik ga voor eerst een half jaar fermenteren op de composthoop.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Smakelijk, wel correct bereiden
https://nl.recetin.com/artikelen/correct-bereide-kardoen
Maar dan smaken ze niet meer zo lekkerquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga voor eerst een half jaar fermenteren op de composthoop.
Als ze voeding worden voor m'n aardbeien wel.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar dan smaken ze niet meer zo lekker
Knarsentandend en al.quote:Op woensdag 26 maart 2025 08:55 schreef rival het volgende:
[..]
Nou was het alleen een probleem omdat ik achter iemand reed die zich eraan hield
doe ze maar even af...quote:
Ja, ik ben thuis, dan kan het wel evenquote:
Deed je vandaag 4EverMayaDeBij na?quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben thuis, dan kan het wel even
* Doet vleugels af
dat was nog muziek dat gemaakt werdquote:
quote:
Ja, ik ben net zo spekkigquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deed je vandaag 4EverMayaDeBij na?
Euhm..quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik was vroeger verliefd op Maya de Bij.
Niet 35 kg in 1 zitting naar binnen stouwen?quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poon, zalm of kabeljauw koken en dan een klein stukje geven.
Dit klinkt als een weddenschap voor mezelf?quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet 35 kg in 1 zitting naar binnen stouwen?
Ja, ik stel mijzelf in elk geval niet beschikbaar, Mengelequote:Op woensdag 26 maart 2025 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt als een weddenschap voor mezelf?
en 9 secondenquote:
quote:
Akkoordquote:
Ja.quote:
Oh ja even deken aan zetten. Straks nog wat toastjes franse kaas.quote:
Altijdquote:
Ja, kijk eens naar wie dit post ookquote:
Ook raarquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, kijk eens naar wie dit post ook
Sinds jij het over cavia-babi pangang hebt gehad, gisteren.quote:
ik heb nog in de vriezer, bami met babi pangangquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds jij het over cavia-babi pangang hebt gehad, gisteren.
Heb ik zin in babi pangang
(niet in cavia-babi pangang)
Waarom stelde ze voor om babi pangang van cavia's te maken?quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cavi Pangangquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ze een vette cavia heeftquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom stelde ze voor om babi pangang van cavia's te maken?
Oh heerlijk is dat.quote:
Ja, omdat we het over spekkige cavia's (Wattenschijfje) hadden.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom stelde ze voor om babi pangang van cavia's te maken?
Babi pangang spekquote:
Is dit wat katten ervaren als ze achter een laserpointer aan zitten?quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
grr Er vliegt een klein vliegje hier door mijn kamer. Maar iedere keer als ik 'm dood wil meppen, is ie opeens in het niets verdwenen
dat zijn de ergsten, die heel langzaam in je zichtveld irritant doen en als je wilt klappen dan whoeps weg zijn zequote:Op woensdag 26 maart 2025 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
grr Er vliegt een klein vliegje hier door mijn kamer. Maar iedere keer als ik 'm dood wil meppen, is ie opeens in het niets verdwenen
t was toch 4 voor 32?quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber, heb maar besteld voordat ik er nog meer in de mand bijstop![]()
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber, heb maar besteld voordat ik er nog meer in de mand bijstop![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik denk hetquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is dit wat katten ervaren als ze achter een laserpointer aan zitten?
Ja, precies dat.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zijn de ergsten, die heel langzaam in je zichtveld irritant doen en als je wilt klappen dan whoeps weg zijn ze
Dat zie jij heel goedquote:
heb je drie van die goedkope prut gekocht?quote:
Nee heb er maar eentje voor 6,99quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je drie van die goedkope prut gekocht?
in je agenda zetten? (bij google agenda kun je dan instellen dat je X tijd voor je afspraak een melding krijgt)quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet een herinnering in m'n telefoon zetten voor volgende week donderdag maar dan gaat ie morgen ook al afHalp
Oké dat heb ik nu ook gedaan. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
in je agenda zetten? (bij google agenda kun je dan instellen dat je X tijd voor je afspraak een melding krijgt)
Dit. Time managementquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:20 schreef Crack_ het volgende:
Of nee stop, ik kan het wel. Er aan houden is lastig, tijd inschatten is ook lastig. Alles is lastig
Ah ja. Alle mooie planningen die het raam uit lijken te vliegen zodra ik op Bestand Opslaan druk.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:20 schreef Crack_ het volgende:
Of nee stop, ik kan het wel. Er aan houden is lastig, tijd inschatten is ook lastig. Alles is lastig
quote:
oh, wat dan?quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah ja. Alle mooie planningen die het raam uit lijken te vliegen zodra ik op Bestand Opslaan druk.
Iedere keer weerquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan geen tijd inschatten. "O ik heb nog een half uur en hoef alleen nog maar m'n schoenen en jas aan te trekken."
*komt kwartier te laat*
Of wanneer je nog 2 uur een gat hebt voor een afspraak. What the heck moet ik dan in tussentijd doen. Ga ik wat doen dan vergeet ik de tijd en kom ik hopeloos te laat.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan geen tijd inschatten. "O ik heb nog een half uur en hoef alleen nog maar m'n schoenen en jas aan te trekken."
*komt kwartier te laat*
Ik moet over 1 uur bellen met iemand. Dan kan ik geen taak van 10 minuten meer oppakken.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of wanneer je nog 2 uur een gat hebt voor een afspraak. What the heck moet ik dan in tussentijd doen. Ga ik wat doen dan vergeet ik de tijd en kom ik hopeloos te laat.
Gewoon twee uur naar de klok staren en aftellen. En alsnog te laat komen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of wanneer je nog 2 uur een gat hebt voor een afspraak. What the heck moet ik dan in tussentijd doen. Ga ik wat doen dan vergeet ik de tijd en kom ik hopeloos te laat.
Ik maak wel eens planningen om werk en huiswerk een beetje te doseren. Heel haalbaar en realistisch, voor iemand die niet ik is.quote:
Heb je niet zo'n kalendertje in je wekker app? Daar kan ik een specifieke datum kiezen voor elke wekker die ik instel.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet een herinnering in m'n telefoon zetten voor volgende week donderdag maar dan gaat ie morgen ook al afHalp
"kijk mij om 5 uur opstaan"quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n kalendertje in je wekker app? Daar kan ik een specifieke datum kiezen voor elke wekker die ik instel.
[ afbeelding ]
oh, bij mij is 'bestand opslaan' meestal een moment dat mn werkdag wél klaar isquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik maak wel eens planningen om werk en huiswerk een beetje te doseren. Heel haalbaar en realistisch, voor iemand die niet ik is.
Uiteindelijk komt het wel goed. Grotendeels. Maar niet in de volgorde en chronologische spreiding die ik voor ogen had.
Nou dit. En dan 10 minuten van tevoren nog ff snel plassen, vervolgens zit je te scrollen op tiktok en ben je nog te laat.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet over 1 uur bellen met iemand. Dan kan ik geen taak van 10 minuten meer oppakken.
WFTquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n kalendertje in je wekker app? Daar kan ik een specifieke datum kiezen voor elke wekker die ik instel.
[ afbeelding ]
Ik had dit nog niet eens gezien, eigenlijkquote:
Ik maak altijd hele mooie met bullets kleurtjes vette opsommingen alles. Nou ja, dat was het dan want ik hou mij er niet aan.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik maak wel eens planningen om werk en huiswerk een beetje te doseren. Heel haalbaar en realistisch, voor iemand die niet ik is.
Uiteindelijk komt het wel goed. Grotendeels. Maar niet in de volgorde en chronologische spreiding die ik voor ogen had.
kwiwitutorialsquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
Misschien moet ik eens een cursus time management geven hier.
Ik ga vooral met autorijden te vaak uit van de 'ideale tijd'. Dan heb ik bijvoorbeeld ooit eens een keer op een woensdagavond om 22.00 uur in 45 minuten van Zoetermeer naar huis gereden. En als ik daar dan een keer om 17.00 uur vertrek heb ik die tijd in mijn hoofd, ook al weet ik dat ik op dat tijdstip meestal 2x zo lang onderweg ben. En ik 'vergeet' ook altijd de rest mee te rekenen, dus ook het in- en uitstappen, het heen en weer lopen etc.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
*komt kwartier te laat*
Ik kan alleen een dag van de week kiezen. Dus als ik donderdag kies dan gaat ie morgen af.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pick me pick me!quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
had je dit niet vorig jaar kunnen doen toen we nog subsidie konden krijgen hiervoorquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
Graag na 23:00quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
Gemiste kans inderdaadquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
had je dit niet vorig jaar kunnen doen toen we nog subsidie konden krijgen hiervooren dan verplicht aanwezig in Zwitserland
met reiskostenvergoedingquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
had je dit niet vorig jaar kunnen doen toen we nog subsidie konden krijgen hiervooren dan verplicht aanwezig in Zwitserland
Tja daar gaat het al foutquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan niet, dan slaap ik volgens mijn schema.
Was er een schema?quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik mis het KSC schema, wat in de OP stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |