Is dat niet zo'n waterinsectenrestaurant in zuidelijk VS? Dat je met zo'n slabbetje om zit te knagen en te slurpen?quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee huizen, een Maserati, wat getint personeel en wekelijks King Crab?
Een broodje gerookte zalm en een mariakaakie.quote:
Nee gewoon verse blauwvin tonijn met de hand gevangen in Groenland natuurlijkquote:
Dat is niet gewoonquote:
daarom kan ik ook niet gewoon werken.quote:
De bloesemtijd is toch alweer voorbij?quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n lekkere onweersbui
Na de bloesems graag.
HOU OPquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De bloesemtijd is toch alweer voorbij?
Hmm, en ook niet overdag met mooi weer want dat is jammer. 's avonds als het al donker is of schemert, en het liefst op een mooie dag zodat het heeerlijk gaat ruikenquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n lekkere onweersbui
Na de bloesems graag.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, en ook niet overdag met mooi weer want dat is jammer. 's avonds als het al donker is of schemert, en het liefst op een mooie dag zodat het heeerlijk gaat ruiken
Maar jij hebt wel een laptop, dat vind ik weer erg gewoontjes klinkenquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom kan ik ook niet gewoon werken.
ik werk dus ongewoon
Knus binnen, dramatische donderstormbui buiten.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, en ook niet overdag met mooi weer want dat is jammer. 's avonds als het al donker is of schemert, en het liefst op een mooie dag zodat het heeerlijk gaat ruiken
jaaaquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Knus binnen, dramatische donderstormbui buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |