Oeh eht is nu ook golden hour (zag ik bij jou) even genietenquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja want deze is wel echt supermooi als die vol in de bloei staat.
Daar kon je in 1993 nog best een hoop mee kopenquote:
niets?!?! Het is een kwartje, een kwartje is niet niets /niznoquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
zijn nannie ging altijd voor hem naar de drogist en haalde meteen voor 25 euro.
een kwartje is niets
Ja weekje ofzo.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oeh eht is nu ook golden hour (zag ik bij jou) even genieten
overduidelijk armquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kon je in 1993 nog best een hoop mee kopen
ik zou zeggen daar veegt hij zijn reet mee af maar voor die gigantisch volgevreten reet is dat formaat niet geschiktquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niets?!?! Het is een kwartje, een kwartje is niet niets /nizno
Ik zou niet snel op het idee komen om m'n reet af te vegen met een kwartje. Dat is meer scheppen en schrapen dan vegen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou zeggen daar veegt hij zijn reet mee af maar voor die gigantisch volgevreten reet is dat formaat niet geschikt
ik had dit niet verwacht, moest hier hardop om lachenquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou zeggen daar veegt hij zijn reet mee af maar voor die gigantisch volgevreten reet is dat formaat niet geschikt
Hier schijnt die dan precies vol in mijn gezicht door de achterdeur heenquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Hier schijnt de zon een paar weken per jaar zo rond het gouden uurtje net op wat ramen aan de overkant naar binnen. Heb ik dat gouden zonlicht van twee kanten
zie aan. heb ik eindelijk eens een opmerking gemaakt die jij niet aan zag komenquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik had dit niet verwacht, moest hier hardop om lachen
wat een rijkdomquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Hier schijnt de zon een paar weken per jaar zo rond het gouden uurtje net op wat ramen aan de overkant naar binnen. Heb ik dat gouden zonlicht van twee kanten
Beetje uitdaging in het levenquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou niet snel op het idee komen om m'n reet af te vegen met een kwartje. Dat is meer scheppen en schrapen dan vegen.
Het kan ook met 3 schelpen, dus misschien ook wel met 3 muntjes?quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou niet snel op het idee komen om m'n reet af te vegen met een kwartje. Dat is meer scheppen en schrapen dan vegen.
Twee huizen, een Maserati, wat getint personeel en wekelijks King Crab?quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kon je in 1993 nog best een hoop mee kopen
Ongekendquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
zie aan. heb ik eindelijk eens een opmerking gemaakt die jij niet aan zag komen
quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:48 schreef Recce het volgende:
Op de site van de Tubantia:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Nee een onsje groene snoeperwtjes, dat zeg ik toch net, wel op blijven letten hoorquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee huizen, een Maserati, wat getint personeel en wekelijks King Crab?
Wil je weten wie hier de dikke konten hebben?quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Gewoon lekkere snoepjes. Griotten ofzo. Of die mentholgroentjes.
Of groene erwten.
[ afbeelding ]
Ik snap haar wel.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:48 schreef Ama het volgende:
Ze weigert zelfs nog haar brokken te eten als er vis natvoer naast staat.![]()
De kip variant is geen probleem, gaat er ook wel in.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Heb je dat eens getest?quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het kan ook met 3 schelpen, dus misschien ook wel met 3 muntjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |