Is dit wat katten ervaren als ze achter een laserpointer aan zitten?quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
grr Er vliegt een klein vliegje hier door mijn kamer. Maar iedere keer als ik 'm dood wil meppen, is ie opeens in het niets verdwenen
dat zijn de ergsten, die heel langzaam in je zichtveld irritant doen en als je wilt klappen dan whoeps weg zijn zequote:Op woensdag 26 maart 2025 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
grr Er vliegt een klein vliegje hier door mijn kamer. Maar iedere keer als ik 'm dood wil meppen, is ie opeens in het niets verdwenen
t was toch 4 voor 32?quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber, heb maar besteld voordat ik er nog meer in de mand bijstop![]()
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber, heb maar besteld voordat ik er nog meer in de mand bijstop![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik denk hetquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is dit wat katten ervaren als ze achter een laserpointer aan zitten?
Ja, precies dat.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zijn de ergsten, die heel langzaam in je zichtveld irritant doen en als je wilt klappen dan whoeps weg zijn ze
Dat zie jij heel goedquote:
heb je drie van die goedkope prut gekocht?quote:
Nee heb er maar eentje voor 6,99quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je drie van die goedkope prut gekocht?
in je agenda zetten? (bij google agenda kun je dan instellen dat je X tijd voor je afspraak een melding krijgt)quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet een herinnering in m'n telefoon zetten voor volgende week donderdag maar dan gaat ie morgen ook al afHalp
Oké dat heb ik nu ook gedaan. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
in je agenda zetten? (bij google agenda kun je dan instellen dat je X tijd voor je afspraak een melding krijgt)
Dit. Time managementquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:20 schreef Crack_ het volgende:
Of nee stop, ik kan het wel. Er aan houden is lastig, tijd inschatten is ook lastig. Alles is lastig
Ah ja. Alle mooie planningen die het raam uit lijken te vliegen zodra ik op Bestand Opslaan druk.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:20 schreef Crack_ het volgende:
Of nee stop, ik kan het wel. Er aan houden is lastig, tijd inschatten is ook lastig. Alles is lastig
quote:
oh, wat dan?quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah ja. Alle mooie planningen die het raam uit lijken te vliegen zodra ik op Bestand Opslaan druk.
Iedere keer weerquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan geen tijd inschatten. "O ik heb nog een half uur en hoef alleen nog maar m'n schoenen en jas aan te trekken."
*komt kwartier te laat*
Of wanneer je nog 2 uur een gat hebt voor een afspraak. What the heck moet ik dan in tussentijd doen. Ga ik wat doen dan vergeet ik de tijd en kom ik hopeloos te laat.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan geen tijd inschatten. "O ik heb nog een half uur en hoef alleen nog maar m'n schoenen en jas aan te trekken."
*komt kwartier te laat*
Ik moet over 1 uur bellen met iemand. Dan kan ik geen taak van 10 minuten meer oppakken.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of wanneer je nog 2 uur een gat hebt voor een afspraak. What the heck moet ik dan in tussentijd doen. Ga ik wat doen dan vergeet ik de tijd en kom ik hopeloos te laat.
Gewoon twee uur naar de klok staren en aftellen. En alsnog te laat komen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of wanneer je nog 2 uur een gat hebt voor een afspraak. What the heck moet ik dan in tussentijd doen. Ga ik wat doen dan vergeet ik de tijd en kom ik hopeloos te laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |