ik heb nog in de vriezer, bami met babi pangangquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds jij het over cavia-babi pangang hebt gehad, gisteren.
Heb ik zin in babi pangang
(niet in cavia-babi pangang)
Waarom stelde ze voor om babi pangang van cavia's te maken?quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cavi Pangangquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ze een vette cavia heeftquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom stelde ze voor om babi pangang van cavia's te maken?
Oh heerlijk is dat.quote:
Ja, omdat we het over spekkige cavia's (Wattenschijfje) hadden.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom stelde ze voor om babi pangang van cavia's te maken?
Babi pangang spekquote:
Is dit wat katten ervaren als ze achter een laserpointer aan zitten?quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
grr Er vliegt een klein vliegje hier door mijn kamer. Maar iedere keer als ik 'm dood wil meppen, is ie opeens in het niets verdwenen
dat zijn de ergsten, die heel langzaam in je zichtveld irritant doen en als je wilt klappen dan whoeps weg zijn zequote:Op woensdag 26 maart 2025 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
grr Er vliegt een klein vliegje hier door mijn kamer. Maar iedere keer als ik 'm dood wil meppen, is ie opeens in het niets verdwenen
t was toch 4 voor 32?quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber, heb maar besteld voordat ik er nog meer in de mand bijstop![]()
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber, heb maar besteld voordat ik er nog meer in de mand bijstop![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik denk hetquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is dit wat katten ervaren als ze achter een laserpointer aan zitten?
Ja, precies dat.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zijn de ergsten, die heel langzaam in je zichtveld irritant doen en als je wilt klappen dan whoeps weg zijn ze
Dat zie jij heel goedquote:
heb je drie van die goedkope prut gekocht?quote:
Nee heb er maar eentje voor 6,99quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je drie van die goedkope prut gekocht?
in je agenda zetten? (bij google agenda kun je dan instellen dat je X tijd voor je afspraak een melding krijgt)quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet een herinnering in m'n telefoon zetten voor volgende week donderdag maar dan gaat ie morgen ook al afHalp
Oké dat heb ik nu ook gedaan. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
in je agenda zetten? (bij google agenda kun je dan instellen dat je X tijd voor je afspraak een melding krijgt)
Dit. Time managementquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:20 schreef Crack_ het volgende:
Of nee stop, ik kan het wel. Er aan houden is lastig, tijd inschatten is ook lastig. Alles is lastig
Ah ja. Alle mooie planningen die het raam uit lijken te vliegen zodra ik op Bestand Opslaan druk.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:20 schreef Crack_ het volgende:
Of nee stop, ik kan het wel. Er aan houden is lastig, tijd inschatten is ook lastig. Alles is lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |