quote:
oh, wat dan?quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah ja. Alle mooie planningen die het raam uit lijken te vliegen zodra ik op Bestand Opslaan druk.
Iedere keer weerquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan geen tijd inschatten. "O ik heb nog een half uur en hoef alleen nog maar m'n schoenen en jas aan te trekken."
*komt kwartier te laat*
Of wanneer je nog 2 uur een gat hebt voor een afspraak. What the heck moet ik dan in tussentijd doen. Ga ik wat doen dan vergeet ik de tijd en kom ik hopeloos te laat.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan geen tijd inschatten. "O ik heb nog een half uur en hoef alleen nog maar m'n schoenen en jas aan te trekken."
*komt kwartier te laat*
Ik moet over 1 uur bellen met iemand. Dan kan ik geen taak van 10 minuten meer oppakken.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of wanneer je nog 2 uur een gat hebt voor een afspraak. What the heck moet ik dan in tussentijd doen. Ga ik wat doen dan vergeet ik de tijd en kom ik hopeloos te laat.
Gewoon twee uur naar de klok staren en aftellen. En alsnog te laat komen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of wanneer je nog 2 uur een gat hebt voor een afspraak. What the heck moet ik dan in tussentijd doen. Ga ik wat doen dan vergeet ik de tijd en kom ik hopeloos te laat.
Ik maak wel eens planningen om werk en huiswerk een beetje te doseren. Heel haalbaar en realistisch, voor iemand die niet ik is.quote:
Heb je niet zo'n kalendertje in je wekker app? Daar kan ik een specifieke datum kiezen voor elke wekker die ik instel.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet een herinnering in m'n telefoon zetten voor volgende week donderdag maar dan gaat ie morgen ook al afHalp
"kijk mij om 5 uur opstaan"quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n kalendertje in je wekker app? Daar kan ik een specifieke datum kiezen voor elke wekker die ik instel.
[ afbeelding ]
oh, bij mij is 'bestand opslaan' meestal een moment dat mn werkdag wél klaar isquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik maak wel eens planningen om werk en huiswerk een beetje te doseren. Heel haalbaar en realistisch, voor iemand die niet ik is.
Uiteindelijk komt het wel goed. Grotendeels. Maar niet in de volgorde en chronologische spreiding die ik voor ogen had.
Nou dit. En dan 10 minuten van tevoren nog ff snel plassen, vervolgens zit je te scrollen op tiktok en ben je nog te laat.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet over 1 uur bellen met iemand. Dan kan ik geen taak van 10 minuten meer oppakken.
WFTquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n kalendertje in je wekker app? Daar kan ik een specifieke datum kiezen voor elke wekker die ik instel.
[ afbeelding ]
Ik had dit nog niet eens gezien, eigenlijkquote:
Ik maak altijd hele mooie met bullets kleurtjes vette opsommingen alles. Nou ja, dat was het dan want ik hou mij er niet aan.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik maak wel eens planningen om werk en huiswerk een beetje te doseren. Heel haalbaar en realistisch, voor iemand die niet ik is.
Uiteindelijk komt het wel goed. Grotendeels. Maar niet in de volgorde en chronologische spreiding die ik voor ogen had.
kwiwitutorialsquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
Misschien moet ik eens een cursus time management geven hier.
Ik ga vooral met autorijden te vaak uit van de 'ideale tijd'. Dan heb ik bijvoorbeeld ooit eens een keer op een woensdagavond om 22.00 uur in 45 minuten van Zoetermeer naar huis gereden. En als ik daar dan een keer om 17.00 uur vertrek heb ik die tijd in mijn hoofd, ook al weet ik dat ik op dat tijdstip meestal 2x zo lang onderweg ben. En ik 'vergeet' ook altijd de rest mee te rekenen, dus ook het in- en uitstappen, het heen en weer lopen etc.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
*komt kwartier te laat*
Ik kan alleen een dag van de week kiezen. Dus als ik donderdag kies dan gaat ie morgen af.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pick me pick me!quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
had je dit niet vorig jaar kunnen doen toen we nog subsidie konden krijgen hiervoorquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
Graag na 23:00quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
Gemiste kans inderdaadquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
had je dit niet vorig jaar kunnen doen toen we nog subsidie konden krijgen hiervooren dan verplicht aanwezig in Zwitserland
met reiskostenvergoedingquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
had je dit niet vorig jaar kunnen doen toen we nog subsidie konden krijgen hiervooren dan verplicht aanwezig in Zwitserland
Tja daar gaat het al foutquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan niet, dan slaap ik volgens mijn schema.
Was er een schema?quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik mis het KSC schema, wat in de OP stond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |