abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 maart 2026 @ 14:30:35 #251
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220292567
"Islam ziet de vrouw als gelijkwaardig aan de man".

Daar zijn de meningen stevig over verdeeld.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 8 maart 2026 @ 14:31:44 #252
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220292582
Het is vaak de kleine groep die verpest voor het gross!
Maar in dit geval, heb ik er issues mee als ze denken dat ze nu de baas zijn en bepaalde dingen gaan invoeren vanuit moslim landen.

Ik was in Indonesie afgelopen jaar en was blij dat ik in een nagenoeg geluids dicht hotel woonde.
Je zou maar de hele dag die klaagzang aanmoeten horen.
Het is zo luid altijd en overal dat je elkaar gewoon amper kan verstaan!
Van kleine dorpjes tot grote steden!

Voor de rest waren ze best vriendelijk maar goed Indonesie heeft meerdere religies in het land maar Islam wint terrein door hun regels!
En je ziet dit in Europa ook vooral in GB wat echt naar mijn mening op de afgrond staat!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220292586
quote:
4s.gif Op zondag 8 maart 2026 12:34 schreef Cruzinats het volgende:
Mijn punt is; het zijn altijd die knettergekke figuren die zich aangetrokken voelen tot de Islam, mensen waar gewoon wat mis mee is of niet zo lekker liggen in de samenleving.
Hoe zie je de aanhang van de pinksterbeweging etc., in die context?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_220292590
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 13:57 schreef Werkperd het volgende:

[..]
De religie van God is geen uitvinding van mens.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_220292602
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Weet je zelf nog waar het over gaat?

Als jij je leven in wil richten op basis van pre-middeleeuws gedachtegoed, lekker doen. Laat de rest met rust.
Ja dat weet ik maar je draait er nu omheen.

Zoals aangegeven is racisme een verouderde manier van denken die niet past bij 2026. Islam is daarentegen universeel en tijdloos.
  zondag 8 maart 2026 @ 14:35:50 #256
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220292618
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:34 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Zoals aangegeven is racisme een verouderde manier van denken die niet past bij 2026. Islam is daarentegen universeel en tijdloos.
Je kunt racisme er steeds bijslepen, maar je hebt nog steeds niet uitgelegd wat dat met religiekritiek te maken heeft.

Wat je verder van de islam vindt zal me worst wezen. Standaard conservatief gezwam dat juist zeer gedateerd is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220292666
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:07 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Ze zoeken een uitweg en die vinden zij schijnbaar eerder in de Islam dan iets anders. Zolang jij dat niet onderzoekt dan blijf jij inderdaad rondgaan met vraagtekens in je hoofd.
In combinatie met het nieuws over toenemende mentale problemen bij vrouwen is dit ergens wel begrijpelijk.
  zondag 8 maart 2026 @ 14:42:59 #258
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_220292706
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:24 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Hoop vraagtekens. Wat over minderjarigen die zwanger raken in het westen? Wat over de vrouwenmoorden in het westen? Wat over de prostitutie in het westen? Wat over de gemiddeld 22000 Nederlandse sekstoeristen die zich jaarlijks schuldig maken aan kindermisbruik in andere landen? Wat over het pedofilieprobleem in Nederland??? Zo kunnen we lang doorgaan kerel.
Je geeft geen antwoord op mijn vragen.
pi_220292715
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Je kunt racisme er steeds bijslepen, maar je hebt nog steeds niet uitgelegd wat dat met religiekritiek te maken heeft.

Wat je verder van de islam vindt zal me worst wezen. Standaard conservatief gezwam dat juist zeer gedateerd is.
Onderzoek laat toch zien dat het niet bij kritiek blijft, maar dat racisme en discriminatie in Nederland al jarenlang een stelselmatig probleem zijn?
pi_220292803
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:34 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Het toont aan dat men niets uit de geschiedenis heeft geleerd, opnieuw laat men religieuze leiders vrij spel bij gemakkelijk beīnvloedbare mannen, terwijl we weten dat dit in het verleden tot slachtingen heeft geleid.
  zondag 8 maart 2026 @ 14:57:52 #261
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_220292861
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:32 schreef blomke het volgende:

[..]
Hoe zie je de aanhang van de pinksterbeweging etc., in die context?
Daar heb ik soms ook mijn bedenkingen bij, het pluspunt is dan wel weer dat de pinksterbeweging niet zo kwaadaardig is als de islam, katholieken of orthodoxen. Ik heb ook het idee dat de evangelische beweging veel minder bezig is om dmv politiek en instituties haar ideeën door te drukken.
pi_220292957
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:44 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Onderzoek laat toch zien dat het niet bij kritiek blijft, maar dat racisme en discriminatie in Nederland al jarenlang een stelselmatig probleem zijn?
Die slachtofferrol staat je trouwens heel slecht. Dat is wat me nog het meeste irriteert, het geven van een slechte naam aan alle allochtonen.
  zondag 8 maart 2026 @ 15:05:57 #263
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220292994
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:33 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Je moet het zo zien er zijn honderden vereringen van 1 god met allemaal andere regels.
En we slaan elkaar de kop er voor in! :P
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220293001
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:30 schreef EttovanBelgie het volgende:

twitter
pi_220293088
quote:

[..]
Ook bij de onderzoekers was de vraag naar racisme groter dan het aanbod.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 8 maart 2026 @ 15:22:18 #266
3542 Gia
User under construction
pi_220293141
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:24 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Hoop vraagtekens. Wat over minderjarigen die zwanger raken in het westen? Wat over de vrouwenmoorden in het westen? Wat over de prostitutie in het westen? Wat over de gemiddeld 22000 Nederlandse sekstoeristen die zich jaarlijks schuldig maken aan kindermisbruik in andere landen? Wat over het pedofilieprobleem in Nederland??? Zo kunnen we lang doorgaan kerel.
Ook een manier om vragen te ontwijken.
  zondag 8 maart 2026 @ 15:23:39 #267
13309 nostra
ask why
pi_220293151
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 15:06 schreef Tjoent het volgende:

[..]
[ x ]
Er is alleen niet zoiets als "de islam". Dat zou wel lekker makkelijk zijn - nuance is maar lastig - maar de praktijk is gelukkig een stuk weerbarstiger.
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction ā travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
pi_220293160
quote:

[..]
Terwijl moslims de grootste racisten zijn. Het zou goed zijn als daar eens onderzoek naar wordt gedaan maar helaas durft niemand dat aan.
  zondag 8 maart 2026 @ 15:27:26 #269
3542 Gia
User under construction
pi_220293170
quote:

[..]
Als moslims iets willen, maar hun zin niet krijgen, wordt dat al racisme genoemd.
  zondag 8 maart 2026 @ 15:32:29 #270
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220293221
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:30 schreef EttovanBelgie het volgende:

Dikke vette leugen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 8 maart 2026 @ 15:33:59 #271
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220293232
quote:
7s.gif Op zondag 8 maart 2026 15:23 schreef nostra het volgende:

[..]
Er is alleen niet zoiets als "de islam". Dat zou wel lekker makkelijk zijn - nuance is maar lastig - maar de praktijk is gelukkig een stuk weerbarstiger.
De islam gooit de rest van de wereld ool over één kam: 'Kuffar'.
1947-2016
  zondag 8 maart 2026 @ 15:37:54 #272
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220293265
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 13:57 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Is racisme anders een nieuwe uitvinding of is dat ook al een paar honderd jaar oud? Denken dat racisme nog een onderdeel kan zijn van hedendaagse samenleving laat zien hoe verouderd en rot die mentaliteit is. Islam daarentegen is universeel en niet gekoppeld aan een tijd. De religie van God is geen uitvinding van mens.
:D

'Its all in your head'
1947-2016
  zondag 8 maart 2026 @ 15:39:27 #273
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_220293286
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hoeveel knapen krijgen de dames in het paradijs, Werkperd?

Grappig ook dat je eerst heel mild begint te lullen over diversiteit en één Nederland en samen leven en samen doen, om uiteindelijk wanneer je religie niet met ja en amen wordt geaccepteerd maar gewoon weer je standaard anti-Westerse meuk op te hoesten, die natuurlijk alleen genezen kan worden met het medicijn islam.

Hou toch op man, wat een clownshow. Het is echt steevast hetzelfde.
Dit dus, te laf om gewoon antwoord te geven. Maar meteen weer met allerlei (totaal niet relevante) tegenvragen komen.

Het meest trieste is misschien nog wel dat ze de mentale capaciteit niet hebben om in te zien dat ze aan alle kanten klem gelult worden en denken dat ze daadwerkelijk een discussie aan het winnen zijn. :')
  zondag 8 maart 2026 @ 15:40:59 #274
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220293299
Hoe kan een religie nu geen uitvinding van de mens zijn ? :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_220293432
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 13:59 schreef Werkperd het volgende:

[..]
In die retoriek trapt ook niemand meer in. Steeds meer vrouwen wereldwijd bekeren zich ondanks de propaganda tot de Islam. Het is niet omdat ze gek zijn, maar verlost willen worden van liberale levensstijl die de vrouw eerder neerzet als een lustobject dan een gelijkwaardige geslacht.
Of omdat ze bang zijn anders gestenigd te worden
Of andere manieren van mishandelingen.
Vakman pur sang
pi_220293481
Je kunt je ook afvragen of lustobject terecht is of dat liberalen de vrouw als gelijkwaardig zien.

Waarom moeten vrouwen bedekt worden in de islam? Juist omdat die mannen elke vrouw blijkbaar als lustobject zien. Achterlijk.

Net als de oerconservatieven hier van de zwarte kousen kerk. Vrouwen met een broek aan is not done. Met een rok wel. Terwijl dat toch echt meer huid toont dan een broek. Ik heb dergelijke logica nooit gesnapt en zal het ook nooit snappen.
pi_220293494
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 15:39 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Dit dus, te laf om gewoon antwoord te geven. Maar meteen weer met allerlei (totaal niet relevante) tegenvragen komen.

Het meest trieste is misschien nog wel dat ze de mentale capaciteit niet hebben om in te zien dat ze aan alle kanten klem gelult worden en denken dat ze daadwerkelijk een discussie aan het winnen zijn. :')
Meneer leeft in eigen wereld en prijst zichzelf voor iets wat niet waar is.

Dat westerse media aan de lopende band liegt en Islam in kwaad daglicht zet is algemeen bekend. Dat is tevens ook de reden dat steeds meer westerlingen bekeren tot de islam omdat hun eigen onderzoek het tegenovergestelde laat zien.

Het is niet laf maar realiteit hoe het Westen ervoor staat. Kijk eerst naar je eigen problemen alvorens je de leugenmachine over Islam aanzet.
pi_220293526
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 15:27 schreef Gia het volgende:

[..]
Als moslims iets willen, maar hun zin niet krijgen, wordt dat al racisme genoemd.
Of Nederlanders die smoezen bedenken om racisme te rechtvaardigen.
pi_220293538
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 15:56 schreef Tjoent het volgende:
Je kunt je ook afvragen of lustobject terecht is of dat liberalen de vrouw als gelijkwaardig zien.

Waarom moeten vrouwen bedekt worden in de islam? Juist omdat die mannen elke vrouw blijkbaar als lustobject zien. Achterlijk.

Net als de oerconservatieven hier van de zwarte kousen kerk. Vrouwen met een broek aan is not done. Met een rok wel. Terwijl dat toch echt meer huid toont dan een broek. Ik heb dergelijke logica nooit gesnapt en zal het ook nooit snappen.
Waarom hebben jullie het steeds over vrouwen terwijl mannen ook verschillende verplichtingen hebben??
pi_220293541
quote:
4s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:57 schreef Cruzinats het volgende:
Daar heb ik soms ook mijn bedenkingen bij, het pluspunt is dan wel weer dat de pinksterbeweging niet zo kwaadaardig is als de islam, katholieken of orthodoxen. Ik heb ook het idee dat de evangelische beweging veel minder bezig is om dmv politiek en instituties haar ideeën door te drukken.
Eerlijk gezegd komt de aanhang van de pinksterbeweging op mij over als behoorlijk gestoord.

Wat me ook opvalt bij de aanhang van pinksterbeweging of van evangelische gemeenten dat ze er heilig van overtuigd zijn dat, omdat ze geloven dat Jezus voor hun zonden gestorven is, zij naar de hemel gaan en dat mensen die daar niet in geloven naar de hel gaan. Als er een denominatie bij uitstek is die geobsedeerd is door de hemel en de hel, dan is het wel de pinksterbeweging en evangelische gemeenten.

Nee, dan heb ik veel liever de Jehovah's Getuigen. In hun leer bestaat er ten minste geen hel en houdt voor de ongelovigen het bestaan na dit aardse leven gewoon op.
pi_220293580
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 16:03 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Waarom hebben jullie het steeds over vrouwen terwijl mannen ook verschillende verplichtingen hebben??
verplichtingen om de vrouw niet als minderwaardig te zien en van haar rechten te ontnemen. Falen ze best in
pi_220293582
quote:
Er staat een tekst in het Oude Testament dat een man geen vrouwenkleren mag dragen en een vrouw geen mannenkleren, en in hun visie is een broek uitsluitend voor mannen en een rok uitsluitend voor vrouwen.

Historisch gezien is dat overigens totaal onjuist. De broek is uitgevonden door stammen op de Euraziatische steppe die voor het eerst het paard gedomesticeerd hebben en paard reden. Omdat zowel mannen als vrouwen paard reden, droegen zowel mannen als vrouwen broeken.

Bij orthodoxe joden mogen vrouwen ook geen broeken dragen. Ik zou overigens niet weten wat daar de achtergrond van is. In de islam is er geen verbod voor vrouwen om broeken te dragen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Kip_Frites_Appelmoes op 08-03-2026 16:15:00 ]
pi_220293599
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 16:02 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Iets racisme of discriminatie noemen is altijd een teken dat men geen steekhoudende inhoudelijke argumenten meer heeft.
  zondag 8 maart 2026 @ 16:21:50 #284
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220293725
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 16:02 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Moslims zijn geen etnische groep dus van racisme kan er niet eens sprake zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220293770
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 16:08 schreef torentje het volgende:

[..]
Iets racisme of discriminatie noemen is altijd een teken dat men geen steekhoudende inhoudelijke argumenten meer heeft.
Waar ging die toeslagenschandaal inhoudelijk ook alweer over?
pi_220293777
quote:
14s.gif Op zondag 8 maart 2026 16:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Moslims zijn geen etnische groep dus van racisme kan er niet eens sprake zijn.
Nee, daarom komt discriminatie ook erbij.
pi_220293794
quote:
Waarom moeten vrouwen bedekt worden in de islam?
Doordat hun hele lichaam bedekt is, wordt hun huid niet blootgesteld aan zonbestraling en wordt hun huid beschermd tegen huidkanker en tegen veroudering.
  zondag 8 maart 2026 @ 16:31:52 #288
3542 Gia
User under construction
pi_220293853
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 16:08 schreef torentje het volgende:
Om maar een voorbeeld te noemen:
Er zijn afdelingen in het ziekenhuis waar verpleegkundigen met blote onderarmen moeten werken om hygiënische redenen. Moslima's willen dan, vanwege hun geloof, lange mouwen dragen. Als ze dan daar niet kunnen werken, is dat 'racisme!'
Zelfde verhaal met hoofddoekjesverbod op sommige basisscholen.

Leg je er gewoon bij neer dat je niet overal kunt werken als je je niet aan wilt passen aan de regels.

De regels hoeven niet aangepast te worden aan moslims. Dat is geen racisme of discriminatie, want ze worden ook niet aangepast aan Katholieken, Sikhs, Joden, enz....
pi_220293861
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 16:23 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Waar ging die toeslagenschandaal inhoudelijk ook alweer over?
Dat heeft niks te doen met de religieuze leiders die steeds gemakkelijk beīnvloedbare mannen vinden om hun verderfelijke plannen uit te voeren.
Daar heb ik me dus niet in verdiept.
  zondag 8 maart 2026 @ 16:34:39 #290
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_220293876
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 15:59 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Dat westerse media aan de lopende band liegt en Islam in kwaad daglicht zet is algemeen bekend. Dat is tevens ook de reden dat steeds meer westerlingen bekeren tot de islam omdat hun eigen onderzoek het tegenovergestelde laat zien.

Het is niet laf maar realiteit hoe het Westen ervoor staat. Kijk eerst naar je eigen problemen alvorens je de leugenmachine over Islam aanzet.
Het gebrek aan intellect straalt er echt af bij je posts :') de meest simpele vragen kun je nog niet beantwoorden. Heerlijk hoe dat beeld elke keer weer bevestigd wordt. :')
  zondag 8 maart 2026 @ 16:34:42 #291
3542 Gia
User under construction
pi_220293878
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 16:03 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Zoals? 'Ze moeten hun ogen neerslaan als ze een andere vrouw zien'
Heftig hoor.

We kunnen ze beter blinddoeken, dan hoeven vrouwen niet meer in tenten met hoofddoeken te lopen.
pi_220293882
quote:

[..]

Dat westerse media aan de lopende band liegt en Islam in kwaad daglicht zet is algemeen bekend.
Ik weet niet wat voor media jij volgt, maar zeker bij de publieke omroep wordt de rode loper uitgelegd voor het islamisme.
pi_220294515
quote:

[..]

Stukje Höllenboer :P
pi_220294653
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 14:26 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Oh interessant. Mag ik vragen voor welke partij of houd je dat liever geheim?
Partij "Ons Dorp". Voor de vergaderingen, zie de link (illustratief "debatrijk" genaamd) : https://bergen-nh.debatri(...)vergaderingen/3-2026

Een voorbeeld is de herinrichting Eeuwigelaan, https://www.bergen-nh.nl/in-bergen/eeuwigelaan-fietspad waarbij er een fietspad aan de andere kant moet komen. Daar is in 2017 een raadsbesluit overgenomen en tot nu oeverloos over gediscussieerd en nog niets aan gedaan. Dat is hier niet het enige voorbeeld.

[ Bericht 22% gewijzigd door blomke op 08-03-2026 17:27:35 ]
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_220294709
quote:
Het is ook niet logisch; het is iets van revisionistisch onderbuikgevoel.
pi_220294765
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 16:25 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Doordat hun hele lichaam bedekt is, wordt hun huid niet blootgesteld aan zonbestraling en wordt hun huid beschermd tegen huidkanker en tegen veroudering.
_O-
pi_220294770
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 16:31 schreef Gia het volgende:

[..]
Om maar een voorbeeld te noemen:
Er zijn afdelingen in het ziekenhuis waar verpleegkundigen met blote onderarmen moeten werken om hygiënische redenen. Moslima's willen dan, vanwege hun geloof, lange mouwen dragen. Als ze dan daar niet kunnen werken, is dat 'racisme!'
Zelfde verhaal met hoofddoekjesverbod op sommige basisscholen.

Leg je er gewoon bij neer dat je niet overal kunt werken als je je niet aan wilt passen aan de regels.

De regels hoeven niet aangepast te worden aan moslims. Dat is geen racisme of discriminatie, want ze worden ook niet aangepast aan Katholieken, Sikhs, Joden, enz....
Die laten zich gek maken door hun religieuze leiders.
pi_220294861
quote:

Meer omdat in die cultuur zelfbeheersing niet hoog in achting staat. Een dagje vasten zonder dat iedereen meedoet, een potje voetballen of aan het verkeer deelnemen zonder in een vechtpartij te reaken is al moeilijk, van je toeter afblijven ook, een bladzijde omslaan als je onaardigs over je geloof leest, een debat voeren en de ander uit laten praten, het gaat ze allemaal zeer zwaar af.

Maar daar komt bij dat die vrouwen vooral een hoofddoek dragen om ze te onderscheiden van de hoeren die je zo slecht mag behandelen als je wil.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220294961
Zo wordt er over vrouwen gedacht binnen de islam:

twitter
  zondag 8 maart 2026 @ 17:47:48 #300
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220294977
We moeten ons als Nederlander natuurlijk schamen als we aangifte doen als we bedreigd, bestolen, mishandeld en bespuugd worden, en dat onze vrouwen lastig gevallen worden.

Vooruit nog meer binnen laten en voorang geven op de woningmarkt en de sociale zekerheid!

We krijgen er echt zoveel voor terug!

Dat we ondertussen zelf gediscrimineerd worden dat Nederlandse vrouwen hoeren zijn en wij als varkensvreters geselecteerd worden als doelwit van inbraak en onze islamitische buren niet telt natuurlijk voor geen meter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')