Ken toch genoeg blanke vrouwen die via een huwelijk met een ..... en uiteindelijk alleenstaand in de bijstand belanden met een stel klierende koters.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:58 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Misschien is ethniciteit toch een barrière voor gemengde huwelijken. Hoe hoog die barrière is, zal per bevolkingsgroep ook verschillen. Gemengde huwelijken tussen mensen uit bevolkingsgroepen waarbij die barrière nogal hoog ligt, zullen dus erg zeldzaam zijn.
Correctie.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:55 schreef HowardRoark het volgende:
'Moslimdiscriminatieimmigratie is hardnekkig, ontwrichtend en steeds meer genormaliseerd'
Probeer het nog eens, maar dan in het Nederlands.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:15 schreef Tengano het volgende:
Ashamed of nothing, offended by everything.
Weet niet of dat helemaal een eerlijke vergelijking is.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Inderdaad. Voorbeeldje, vlakbij de snelweg richting Mekka:
[ afbeelding ]
Moet je zulke borden eens op de A1 richting Amsterdam plaatsen. Burgeroorlog incoming.
Als die koters al niet ontvoerd worden naar god mag weten waar.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:31 schreef blomke het volgende:
[..]
Ken toch genoeg blanke vrouwen die via een huwelijk met een ..... en uiteindelijk alleenstaand in de bijstand belanden met een stel klierende koters.
Daar ben ik niet voor. SGP heeft theocratische neigingen, maar in principe mogen partijen van mij die ideeën hebben, uitdragen en ook in de praktijk brengen als mensen daarop willen stemmen.quote:
Mijn vraag is dan: waarom wordt de vader niet via juridische wegen gedwongen om bij te dragen ipv dat de belastingbetaler bijstand moet ophoesten voor zo'n dame?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 12:31 schreef blomke het volgende:
[..]
Ken toch genoeg blanke vrouwen die via een huwelijk met een ..... en uiteindelijk alleenstaand in de bijstand belanden met een stel klierende koters.
Dat heeft de islam ook.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:16 schreef TAmaru het volgende:
Daar ben ik niet voor. SGP heeft theocratische neigingen,
De hele partij straalt iets van revanchisme uit: richting vrouwen, richting anders- c.q. niet-gelovigen en anders dan hun normen gedragend (LHBTQ en ga zo maar door).quote:Op zondag 8 maart 2026 10:16 schreef TAmaru het volgende:
maar in principe mogen partijen van mij die ideeën hebben, uitdragen en ook in de praktijk brengen als mensen daarop willen stemmen.
Die zit allang in het buitenland en van "een kale kip ..... ". Meestal is het de vrouw die voor de kosten opdraait, i.c. de autochtone samenleving.quote:Op zondag 8 maart 2026 10:16 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Mijn vraag is dan: waarom wordt de vader niet via juridische wegen gedwongen om bij te dragen ipv dat de belastingbetaler bijstand moet ophoesten voor zo'n dame?
Zijn we het daar over eens (uniek). Overigens was dat al eeuwen geleden het geval: de kruistochten, de inquisitie, het Réveil.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:53 schreef torentje het volgende:
Het is zorgwekkend dat de religieuze leiders steeds gemakkelijk beïnvloedbare mannen vinden om hun verderfelijke plannen te kunnen uitvoeren.
Ja, ga dat de heren politici maar aan hun verstand brengen.quote:Op zondag 8 maart 2026 11:57 schreef matspontius het volgende:
Heel simpel. Als het je hier niet bevalt en je kan niet omgaan met de heersende normen en waarden dan rot je toch weer lekker op - bij voorkeur zo snel mogelijk 👋
Als je denkt dat iedereen dit verhaal kent kan ik je aanraden even je computer uit te zetten en wat tijd buiten door te brengen, je hebt dan even genoeg internet gehad.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:25 schreef Cruzinats het volgende:
Iedereen kent wel het verhaal van die wappie Sinéad O'Connor die ook bekeerde tot de Islam. Toen tijdens een interview bleek dat ze eigenlijk helemaal niks van de Islam afwist, maar wel een hoofddoek etc droeg begon ze er een rassenkwestie van te maken, dat niet-moslims blank zijn en moslims gekleurd, echt een heel vreemd verhaal waar ze verviel in simplistische identiteitspolitiek.
Neigingen?quote:
Ze was het schoolvoorbeeld van een naïef vrouwtje met een waslijst aan mentale en persoonlijke problematiek, dat klaarblijkelijk haar antwoorden in de islam vond.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als je denkt dat iedereen dit verhaal kent kan ik je aanraden even je computer uit te zetten en wat tijd buiten door te brengen, je hebt dan even genoeg internet gehad.
Jetten en co - die schaffen das 🤣🤣quote:Op zondag 8 maart 2026 12:17 schreef blomke het volgende:
[..]
Ja, ga dat de heren politici maar aan hun verstand brengen.
Dan zijn er een hele hoop knettergekke figuren op deze aardbol!!! En ja, dat is inderdaad zo 🤯quote:Op zondag 8 maart 2026 12:34 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Ze was het schoolvoorbeeld van een naïef vrouwtje met een waslijst aan mentale en persoonlijke problematiek, dat klaarblijkelijk haar antwoorden in de islam vond.
Mijn punt is; het zijn altijd die knettergekke figuren die zich aangetrokken voelen tot de Islam, mensen waar gewoon wat mis mee is of niet zo lekker liggen in de samenleving.
Ik kreeg kort geleden een tijdje thuiszorg van een moslimdame met hoofddoek, en die functioneerde absoluut niet op het randje van zwakbegaafd.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:25 schreef Cruzinats het volgende:
Meeste bekeerlingen tot de Islam in Nederland zijn toch vaak laagopgeleid en arm, in veel gevallen functioneren ze ook op het randje van zwakbegaafd.
We leven alleen niet eeuwen geleden maar nu.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:17 schreef blomke het volgende:
[..]
Zijn we het daar over eens (uniek). Overigens was dat al eeuwen geleden het geval: kruistochten, inquisitie, Reveille.
Er zijn ook genoeg moslimvrouwen die geen hooffdoek dragen. Die fanatieke bekeerlingen die dan gelijk hoofddoek en al gaan dragen, soms gaan ze nog verder. Zijn in mijn ogen wel echt clowns.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:38 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik kreeg kort geleden een tijdje thuiszorg van een moslimdame met hoofddoek, en die functioneerde absoluut niet op het randje van zwakbegaafd.
en dat we niet vergeten waar het om zou moeten gaan: een broddelwerk dat zich uitgaf als zuiver wetenschappelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |