SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rechtermuisknop en dempen opheffen doet hetzelfde
Ohhhhhh kak.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:55 schreef Crack_ het volgende:
Het boodschappen doen ging vandaag ook heel goed. Ik dacht klaar te zijn, ging rustig mn spullen inpakken en ik zag wel dat er iemand achter mij in de rij stond maar de caissière deed niks. En ik snapte niet waarom
ik dacht dat mn boodschappen misschien te veel ruimte op de band innamen, ik mn boodschappen weg schuiven en rustig verder inpakken en beetje weird kijken 'want waarom doen jullie niks'
Ik moest nog betalen![]()
![]()
Ik moest echt heel hard lachenquote:
Ik heb Windows Phone, Android en Iphone gehad. WP was veruit het beste maar werd niet meer ondersteund, dus toen maar overgegaan op iphone omdat android gewoon kut wasquote:Op zondag 23 maart 2025 21:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
als je enkel smartphone hebt gehad wil je gewoon geen iphone
Kan bestquote:Op zondag 23 maart 2025 22:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het vervelend dat je bij bier niet even één slokje kunt nemen en de rest kunt bewaren voor een andere keer
Aaaah als in zielig!quote:Op zondag 23 maart 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aaaaaah als in![]()
Of Aaaaaah als in [ afbeelding ]
MKquote:
Dit heb ik ook met chocola.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het vervelend dat je bij bier niet even één slokje kunt nemen en de rest kunt bewaren voor een andere keer
Halllooooooooquote:
Nee bedanktquote:
ligt eraan wat de tijdsspanne is tussen andere keer.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:00 schreef Crack_ het volgende:
Dat is wel een beetje discriministischquote:Op zondag 23 maart 2025 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
🚫 𝐻𝑒𝑙𝑎𝑎𝑠 𝑖𝑠 𝑑𝑒𝑧𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑐𝑡𝑖𝑒 𝑛𝑖𝑒𝑡 𝑧𝑖𝑐ℎ𝑡𝑏𝑎𝑎𝑟 𝑣𝑜𝑜𝑟 𝑚𝑜𝑏𝑖𝑒𝑙𝑒 𝑡𝑒𝑙𝑒𝑓𝑜𝑜𝑛𝑠 𝑢𝑖𝑡 𝐶ℎ𝑖𝑛𝑎.
Oja dat is waarquote:
Je mag de rest wel in mij bewaren. Geen garantie dat je het terugkrijgt.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:00 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op zondag 23 maart 2025 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je mag de rest wel in mij bewaren. Geen garantie dat je het terugkrijgt.
Ja nouquote:
Ik heb er gewoon geenquote:Op zondag 23 maart 2025 22:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik vind dat geen positief nieuws
Als ik bij mijn zusje eet noem ik dat niet uit eten gaan. Maar ja.quote:
Hoe? Why?quote:
oh en pc's uit amerika dus ookquote:Op zondag 23 maart 2025 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
🚫 𝐻𝑒𝑙𝑎𝑎𝑠 𝑖𝑠 𝑑𝑒𝑧𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑐𝑡𝑖𝑒 𝑛𝑖𝑒𝑡 𝑧𝑖𝑐ℎ𝑡𝑏𝑎𝑎𝑟 𝑣𝑜𝑜𝑟 𝑚𝑜𝑏𝑖𝑒𝑙𝑒 𝑡𝑒𝑙𝑒𝑓𝑜𝑜𝑛𝑠 𝑢𝑖𝑡 𝐶ℎ𝑖𝑛𝑎.
zeker zo'n overrated-achtig restaurant?quote:Op zondag 23 maart 2025 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
lekker, maar vond het ook niet zo speciaal
dat zou ook gewoon soort van uit eten zijn voor mijquote:Op zondag 23 maart 2025 22:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als ik bij mijn zusje eet noem ik dat niet uit eten gaan. Maar ja.
geen idee, hier wordt er erg lovend over gepraat.. door o.a. @4EverBlackEyedquote:Op zondag 23 maart 2025 22:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
zeker zo'n overrated-achtig restaurant?
quote:Op zondag 23 maart 2025 22:14 schreef mschol het volgende:
nog een paar uur, dan snurken en morgen mogen we weer werken, joepie
Echt superveel zin in.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:14 schreef mschol het volgende:
nog een paar uur, dan snurken en morgen mogen we weer werken, joepie
nou ik heb geen zin in morgen.. tis weer weekend geweest en we mogen ook nog even 28 pallets in ontvangst nemenquote:
Welke zusquote:Op zondag 23 maart 2025 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zou ook gewoon soort van uit eten zijn voor mij
maar:
https://zusje.nl/
mislukte appeltaart of cake ofzoquote:Op zondag 23 maart 2025 22:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jij had natuurlijk een @:QWARQTAARTJE
U riep?quote:
was het hoofdgerecht zo klein?quote:Op zondag 23 maart 2025 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ook nog citroensorbet geprobeerd en het seizoensnagerecht
Komt omdat jij ook heel slim bentquote:
Oh mensen kennen écht het Zusje niet!quote:Op zondag 23 maart 2025 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
kijk voor de grap eens op de kaart
het is een tapas restaurant
ik kende het ook alleen maar van naamquote:Op zondag 23 maart 2025 22:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh mensen kennen écht het Zusje niet!
Braaf. Wat was dat?quote:Op zondag 23 maart 2025 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ook nog citroensorbet geprobeerd en het seizoensnagerecht
Ah oké. Ja ik heb er al een paar gehad.quote:
Ik vind het wel gezellig eten. Maar zou er niet zomaar met z’n tweeën heen gaan.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:23 schreef mschol het volgende:
ik ben niet perse fan van allemaal kleine gerechten..
Met een groepje is het ook leuker vind ikquote:Op zondag 23 maart 2025 22:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig eten. Maar zou er niet zomaar met z’n tweeën heen gaan.
Als ik er heen ga is het doorgaans met collega’s of zo.omdat er altijd wel iets is wat iemand lekker vind.
sow sow, een echte fan.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah oké. Ja ik heb er al een paar gehad.stuk of 5 denk ik.
quote:Op zondag 23 maart 2025 22:27 schreef mschol het volgende:
de
Chicken en Waffles was wel een verasssend lekkere combi
Geen fan. Meer toevalquote:Op zondag 23 maart 2025 22:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
sow sow, een echte fan.
welke locatie vond jij het beste?
Mja, die hebben waarschijnlijk geen patat op menu kaartquote:Op zondag 23 maart 2025 22:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen fan. Meer toeval
Breda vond ik wel leuk. Raamsdonksveer ook
Dit klinkt echt heel kinkyquote:Op zondag 23 maart 2025 22:28 schreef CherryLips het volgende:
Utrecht is leuk voor twee grote groepen in de kelder.
Die viel tegen. Ik was helemaal blij eerst.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]
Butter Chicken vond ik dan weer tegen het smerige aan
bedoel je nou dat mijn reactie tegenviel of het gerecht?quote:Op zondag 23 maart 2025 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die viel tegen. Ik was helemaal blij eerst.
Het gerechtquote:Op zondag 23 maart 2025 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
bedoel je nou dat mijn reactie tegenviel of het gerecht?
Fritesquote:Op zondag 23 maart 2025 22:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mja, die hebben waarschijnlijk geen patat op menu kaart
Daar rennen schijtveel kinderen rond en hoor je de pure hel van de hysterische puberbowlingbaan ernaast.quote:
als je wil kan je bij mij een lening afsluitenquote:Op zondag 23 maart 2025 22:41 schreef mschol het volgende:
maar goed, voor komende jaar ben ik wel weer genoeg uit eten geweest voor mn gevoel
waarom zou ik dat doen?quote:Op zondag 23 maart 2025 22:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
als je wil kan je bij mij een lening afsluiten
in t geval dat ze je forceren te betalenquote:Op zondag 23 maart 2025 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zou ik dat doen?
ik word uitgenodigd he, dus kost mij geen drol.
alleen hoef ik niet zo nodig uit eten meer..
Oh dat was toen niet eigenlijk. Is dat zo veranderd dan?quote:Op zondag 23 maart 2025 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar rennen schijtveel kinderen rond en hoor je de pure hel van de hysterische puberbowlingbaan ernaast.
Dat doe ik niet eens, ik ben volledig voor kant en klaar..quote:Op zondag 23 maart 2025 22:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
in t geval dat ze je forceren te betalen![]()
nee ok snap ik, zelfgemaakte prut is in verhouding lekkerder vaak
vele met jou..quote:Op zondag 23 maart 2025 22:50 schreef Moeraskat het volgende:
Oh ik ga wel vaak uit etenlekker vind ik dat. En leuk.
Is juist erg lang geleden, het eten was wel goed kan ik me herinneren.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dat was toen niet eigenlijk. Is dat zo veranderd dan?
lekker duurquote:Op zondag 23 maart 2025 22:50 schreef Moeraskat het volgende:
Oh ik ga wel vaak uit etenlekker vind ik dat. En leuk.
Ik ga 3 tot 4 keer per week uit eten.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
Dat doe ik niet eens, ik ben volledig voor kant en klaar..
dat die poespas moet ik niet hoor, gemiddeld genomen
eens per 1 a 2 jaar is meer dan genoeg
jij wel, sterkte ermeequote:Op zondag 23 maart 2025 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga 3 tot 4 keer per week uit eten.
Hm, dat kan natuurlijk ookquote:Op zondag 23 maart 2025 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
vele met jou..
ik heb er gewoon niet zo veel meer mee
vroeger wel hoor
Lekkere kangoeroe biefstukquote:Op zondag 23 maart 2025 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is juist erg lang geleden, het eten was wel goed kan ik me herinneren.
de snackbar zit wel goed met klanten zoals jijquote:Op zondag 23 maart 2025 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
stoofpeergerechten?quote:Op zondag 23 maart 2025 22:57 schreef Moeraskat het volgende:
Vorig jaar naar De Gieser Wildeman geweest. Heerlijk. Binnenkort weer![]()
![]()
Hoe ga jij erheen? in een keurig mantelpakje of casual?quote:Op zondag 23 maart 2025 22:57 schreef Moeraskat het volgende:
Vorig jaar naar De Gieser Wildeman geweest. Heerlijk. Binnenkort weer![]()
![]()
Jurkquote:Op zondag 23 maart 2025 23:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoe ga jij erheen? in een keurig mantelpakje of casual?
Er is zeker peer bij ja.quote:
Ik ben vrijdag nog bij een pannenkoekenrestaurant geweest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik 2 keer per dag 7 dagen in de weekquote:Op zondag 23 maart 2025 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker rentenierenquote:Op maandag 24 maart 2025 02:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik 2 keer per dag 7 dagen in de week
beat that peasant
Gisteren had ikquote:
Toch weer een paar tientjes.quote:Op maandag 24 maart 2025 06:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gisteren had ik
ontbijt= 185 baht
smoothie en gebaksdingetje = 225
BLT bagel als avond eten = 180 geloof ik
groene thee = 60 baht
Snacks op de avond markt =60 baht
drinken op de avond markt = 25 baht
Kun je geen game reviewer worden?quote:Op maandag 24 maart 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk je dat deze leuk is?
https://store.steampowered.com/app/1543280/Espresso_Tycoon/
gewoon een fulltime game streamer op twitchquote:Op maandag 24 maart 2025 07:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je geen game reviewer worden?
quote:Op maandag 24 maart 2025 07:51 schreef Ama het volgende:
Ik voel me zo slecht dat ik er van moet kotsen.
MKquote:
Hallloo lieverdquote:
Ze noemde me lieverdquote:
Gisteren tosti gehad als avondeten.quote:
Ligt er ook een beetje aan wat je de rest van de dag al gegeten hebt. Ik weet dat het hier vloeken in de kerk is, maar niet elke maaltijd hoeft een grote portie te zijnquote:Op maandag 24 maart 2025 08:01 schreef mschol het volgende:
[..]
het KAN als avondeten, maar is niet echt een volwaardige maaltijd
Kan wel grappig zijn.quote:Op maandag 24 maart 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja, nog een jaartje ongeveerquote:
Hier nog nietquote:
Eerst de demo proberen.quote:Op maandag 24 maart 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vanavond thuis ook even doen idd.quote:Op maandag 24 maart 2025 08:42 schreef mschol het volgende:
ook gelijk wat spaar opdrachten veranderd want meer sparen
Goede tip wel. Nu de verhuizing en alles achter de rug is kan ik weer eens plannen hoe er gespaard moet wordenquote:Op maandag 24 maart 2025 08:42 schreef mschol het volgende:
ook gelijk wat spaar opdrachten veranderd want meer sparen
Ik wou er ook eentje neerzetten maar dacht ik ben beter dan dat.quote:
Beterschap Amaquote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 09:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Thanks maar ik weet niet of ik echt ziek ben.
Volg je iets van therapie ofzo? Niet lullig bedoeld, maar dan leer je misschien iets beter met zulke stress omgaan.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Wil er wel mee bezig.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volg je iets van therapie ofzo? Niet lullig bedoeld, maar dan leer je misschien iets beter met zulke stress omgaan.
Ziek zijn van stress kan ook.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ik hier niet zat te kotsen als mijn relatie nog aan was.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ziek zijn van stress kan ook.
quote:Op maandag 24 maart 2025 09:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ik hier niet zat te kotsen als mijn relatie nog aan was.
Maar Cherry heeft gelijk. Ik moet ook leren beter om te gaan met stress. Had het alleen misschien beter wat eerder kunnen doen maar goed daar is het nu te laat voor helaas.quote:
Meer met Hedwig knuffelen?quote:Op maandag 24 maart 2025 09:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar Cherry heeft gelijk. Ik moet ook leren beter om te gaan met stress. Had het alleen misschien beter wat eerder kunnen doen maar goed daar is het nu te laat voor helaas.
Geplette katquote:Op maandag 24 maart 2025 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meer met Hedwig knuffelen?
Die is weer buiten.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meer met Hedwig knuffelen?
Proberen kan nooit kwaad.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
@:Ama ik heb een appje van VGZ met ademhalingsoefeningen, misschien kun je die eens proberen? VGZ Mindfulness
Dat wil iequote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Misschien wil @:Rival wel op bezoek komen
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op maandag 24 maart 2025 09:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wou er ook eentje neerzetten maar dacht ik ben beter dan dat.
quote:
Ze was al sinds acht uur gisteravond alleen in de woonkamer dus snap wel dat ze zin had om op pad te gaan.quote:
Meteen duidelijk wat Hedwig van jou denktquote:Op maandag 24 maart 2025 10:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze was al sinds acht uur gisteravond alleen in de woonkamer dus snap wel dat ze zin had om op pad te gaan.
Ik ben haar slaaf.quote:Op maandag 24 maart 2025 10:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meteen duidelijk wat Hedwig van jou denkt
Dat blijktquote:
Kalm blijven Amaquote:Op maandag 24 maart 2025 10:24 schreef Ama het volgende:
Ik moet echt tot 100 tellen om niet compleet door te draaien hier volgens mij.
* TheStigsDutchCousin Ama een knuffel geeftquote:
Thanksquote:Op maandag 24 maart 2025 10:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin Ama een knuffel geeft
Kleine moeitequote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 11:17 schreef Ama het volgende:
Originele K3 met Karen, Kristel en Kathleen keert na 16 jaar terug op het podium - https://nos.nl/l/2560932
quote:Op maandag 24 maart 2025 11:17 schreef Ama het volgende:
Originele K3 met Karen, Kristel en Kathleen keert na 16 jaar terug op het podium - https://nos.nl/l/2560932
Komt vast wel op een streamingdienst beschikbaar.quote:
Of een extra show.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt vast wel op een streamingdienst beschikbaar.
Ja, dat zal vast ook wel komen. Als Gert er meer geld uit ken halen, zal hij dat vast niet nalaten.quote:
Ben benieuwd naar de doelgroepquote:Op maandag 24 maart 2025 11:17 schreef Ama het volgende:
De kinderen van destijds met hun vaders en kinderen.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 11:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De vaders die toentertijd meegingen naar het concert.
Daar hebben jullie ook wel een goed punt.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De kinderen van destijds met hun vaders en kinderen.
quote:Op maandag 24 maart 2025 11:29 schreef bitterbal het volgende:
Ik had vandaag bijzonder bezoek @:recce
een white breasted kingfisher, waarschijnlijk een jonkie. Dacht dat er wat mis mee was maar hij is inmiddels weg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn beste vriendin vroeger luisterde het ineens ook vet veel en toen waren we 16 ofzo.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:32 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij heeft K3 ook best een aandeel volwassen vrouwen als fan. Denk opzich best diverse doelgroep maar ook wel weer beetje dezelfde type's ofzo.
Mooi beestjequote:Op maandag 24 maart 2025 11:29 schreef bitterbal het volgende:
een white breasted kingfisher, waarschijnlijk een jonkie. Dacht dat er wat mis mee was maar hij is inmiddels weg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel fijne afleidingquote:Op maandag 24 maart 2025 11:30 schreef Ama het volgende:
Ondertussen proberen om mijn huis beetje fatsoenlijk te krijgen. Tyfus veel afwas en wasgoed en de vloer is zo goor.
Het liefst denk ik laat maar alleen ik heb echt geen zin om over een paar dagen nog meer afwas enz te moeten doen.
Ik vind dit zulke leuke vogelsquote:Op maandag 24 maart 2025 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah fijne afleiding weet ik niet maar ja moet toch gebeuren.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mooi beestje
[..]
Dat is wel fijne afleiding
Wow, dat is wel bijzonder.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb gisteravond de wasmachine aan gehad en ben vergeten hem te legen bedenk ik me nu dankzij Ama
Dit overkomt mij nog weleens. pfffffquote:Op maandag 24 maart 2025 11:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb gisteravond de wasmachine aan gehad en ben vergeten hem te legen bedenk ik me nu dankzij Ama
Muffe kleding nu.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik vooral als ik savonds tijdens een serie ofzo snel denk oh gooi de machine nog even aan.quote:
Ik doe dan gewoon even snel op half uurtje wassen nog een keer.quote:
Wat vind je van het liedje van Claude?quote:Op maandag 24 maart 2025 11:40 schreef Ama het volgende:
Even kijken of ik mijn beste vriendin zo gek krijg om het songfestival te kijken samen.Andere vrienden krijg ik sowieso niet zo gek.
Ik heb volgens mij alleen het refrein nog gehoord. Maar ik dacht dat ik hem inmiddels al wel vaker helemaal voorbij zou horen komen maar ik zal hem binnenkort alsnog even luisteren.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat vind je van het liedje van Claude?
De koopjes zijn toch maar bijzaakquote:Op maandag 24 maart 2025 11:40 schreef Ama het volgende:
Volgende maand gaan we ook weer eens naar de vrijmarkt met Koningsdag. Deden we jaren geleden ook. Ben alleen altijd wel slecht in goede koopjes vinden op die kleedjes.
Ja had advies gevraagd op fb en ze zeiden ook dat ze erg schuw zijn normaal. Ik kon hem zelfs aanraken. Maar ze gaven advies om hem te laten zitten voor een uur ofzo dus toen ik terug kwam van badminton was die wegquote:Op maandag 24 maart 2025 11:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Wow, dat is wel bijzonder.Normaal zie je zo'n ijsvogel niet van zo dichtbij. Misschien was het een jong?
EDIT: Oh, dat laatste zei je al.
Zullen we samen gaan?quote:
Ah, goed gedaan.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja had advies gevraagd op fb en ze zeiden ook dat ze erg schuw zijn normaal. Ik kon hem zelfs aanraken. Maar ze gaven advies om hem te laten zitten voor een uur ofzo dus toen ik terug kwam van badminton was die weg
Opgegeten door de hond.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja had advies gevraagd op fb en ze zeiden ook dat ze erg schuw zijn normaal. Ik kon hem zelfs aanraken. Maar ze gaven advies om hem te laten zitten voor een uur ofzo dus toen ik terug kwam van badminton was die weg
quote:Op maandag 24 maart 2025 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk gaat het weer goed met het beestje![]()
Anders had ik hem sushi moeten voeren
Ah, helaas. Ik ben overgekwalificeerd zo te zien.quote:Op maandag 24 maart 2025 11:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik mis oppervlakkige maar gezellige zuipmensen in mn leven
Ik werk aan mijn oppervlakkigheid.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, helaas. Ik ben overgekwalificeerd zo te zien.
ja tuurlijk.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]Had je dat wel voor het beestje overgehad?
Ja die zijn hier nietquote:Op maandag 24 maart 2025 11:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik mis oppervlakkige maar gezellige zuipmensen in mn leven
Volgende project:quote:Op maandag 24 maart 2025 12:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:
ohh vetquote:Op maandag 24 maart 2025 12:08 schreef essnhills het volgende:
Straks pakketje met mijn nieuwe robotstofzuiger
Doe je snel, daar ben ik de hele zaterdag mee bezig.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:08 schreef Ama het volgende:
Keuken is weer netjes. Vensterbankje schoongemaakt, alle afwas gedaan en de kattenbak. Wel beetje trots op mezelf.
Goed bezig.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:08 schreef Ama het volgende:
Keuken is weer netjes. Vensterbankje schoongemaakt, alle afwas gedaan en de kattenbak. Wel beetje trots op mezelf.
Was toch al bezig met de afwas dus dacht doe dat ook wel. Alleen nog stofzuigen daar maar dat doe ik wel als ik de woonkamer ook doe.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe je snel, daar ben ik de hele zaterdag mee bezig.
Een basic van SilverCrest (Lidl merk)quote:Op maandag 24 maart 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh vetwat voor 1 heb je gekocht?
quote:Op maandag 24 maart 2025 12:12 schreef Ama het volgende:
Het is hier ook gewoon zo stoffig want kat en sinds vrijdag niet schoongemaakt.
En het is ook meteen afleiding en je voelt je je daarna beter want "wow vet goed van mezelf" en daarna zit je in je shiny schone huisquote:Op maandag 24 maart 2025 12:13 schreef Ama het volgende:
Kan me nog zo kut voelen maar dat stof irriteert me sowieso.
oh tofquote:Op maandag 24 maart 2025 12:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een basic van SilverCrest (Lidl merk)
Maar hij kreeg goede reviews en was in de aanbieding
Ja dat is ook wel weer zo.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
En het is ook meteen afleiding en je voelt je je daarna beter want "wow vet goed van mezelf" en daarna zit je in je shiny schone huis
Ja dat is al gauwquote:Op maandag 24 maart 2025 12:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wil je dieper gaan?quote:
Robbie Williams, Hollywoodfilms, bloesemsquote:Op maandag 24 maart 2025 12:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat vinden oppervlakkige mensen leuk? Kan ik alvast wat studeren.
Ik ookquote:Op maandag 24 maart 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh tofhoop dat je er veel plezier van hebt
Die eerste komt bij dat nieuwe programma van Lubach. Ik denk morgen (?) maar was gisteren er niet helemaal bij om goed te checken. Zag alleen de titel.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Robbie Williams, Hollywoodfilms, bloesems
ja dat heb ik ook :pquote:Op maandag 24 maart 2025 12:15 schreef essnhills het volgende:
De officiële naam van het bedrijf is
Lidl Nederland GmbH
En ik denk iedere keer dat er Grmbl staat
@:ltvdk
Uhhh uhmquote:Op maandag 24 maart 2025 12:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat vinden oppervlakkige mensen leuk? Kan ik alvast wat studeren.
quote:Op maandag 24 maart 2025 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook
Wim had ik vrijdag nog een laatste keer aangezet maar hij hielt er al na 20 minuten mee op. Precies onder de bank, helemaal tegen de muur aan.
Ik heb nog geen energie gehad om hem er onder vandaan te halen. Voorlopige laatste rustplaats is dus onder de bank
RIP Wim
2017 - 2025
Mijn nieuwe robotstofzuiger heet Robbiequote:Op maandag 24 maart 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Robbie Williams, Hollywoodfilms, bloesems
Ze leest hier mee.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
Ja hoor ik begin over stofzuigen en wie komt weer thuis.. en ligt nu als een soort prinsesje bovenop de krabpaal.
Sow, oke. I'll take the hint.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat is al gauwof ik vind mensen niet leuk, ook niet om oppervlakkig mee om te gaan
Rip Wim.quote:Op maandag 24 maart 2025 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook
Wim had ik vrijdag nog een laatste keer aangezet maar hij hielt er al na 20 minuten mee op. Precies onder de bank, helemaal tegen de muur aan.
Ik heb nog geen energie gehad om hem er onder vandaan te halen. Voorlopige laatste rustplaats is dus onder de bank
RIP Wim
2017 - 2025
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |