SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 23 maart 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rechtermuisknop en dempen opheffen doet hetzelfde
Ohhhhhh kak.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:55 schreef Crack_ het volgende:
Het boodschappen doen ging vandaag ook heel goed. Ik dacht klaar te zijn, ging rustig mn spullen inpakken en ik zag wel dat er iemand achter mij in de rij stond maar de caissière deed niks. En ik snapte niet waarom
ik dacht dat mn boodschappen misschien te veel ruimte op de band innamen, ik mn boodschappen weg schuiven en rustig verder inpakken en beetje weird kijken 'want waarom doen jullie niks'
Ik moest nog betalen![]()
![]()
Ik moest echt heel hard lachenquote:
Ik heb Windows Phone, Android en Iphone gehad. WP was veruit het beste maar werd niet meer ondersteund, dus toen maar overgegaan op iphone omdat android gewoon kut wasquote:Op zondag 23 maart 2025 21:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
als je enkel smartphone hebt gehad wil je gewoon geen iphone
Kan bestquote:Op zondag 23 maart 2025 22:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het vervelend dat je bij bier niet even één slokje kunt nemen en de rest kunt bewaren voor een andere keer
Aaaah als in zielig!quote:Op zondag 23 maart 2025 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aaaaaah als in![]()
Of Aaaaaah als in [ afbeelding ]
MKquote:
Dit heb ik ook met chocola.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het vervelend dat je bij bier niet even één slokje kunt nemen en de rest kunt bewaren voor een andere keer
Halllooooooooquote:
Nee bedanktquote:
ligt eraan wat de tijdsspanne is tussen andere keer.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:00 schreef Crack_ het volgende:
Dat is wel een beetje discriministischquote:Op zondag 23 maart 2025 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
🚫 𝐻𝑒𝑙𝑎𝑎𝑠 𝑖𝑠 𝑑𝑒𝑧𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑐𝑡𝑖𝑒 𝑛𝑖𝑒𝑡 𝑧𝑖𝑐ℎ𝑡𝑏𝑎𝑎𝑟 𝑣𝑜𝑜𝑟 𝑚𝑜𝑏𝑖𝑒𝑙𝑒 𝑡𝑒𝑙𝑒𝑓𝑜𝑜𝑛𝑠 𝑢𝑖𝑡 𝐶ℎ𝑖𝑛𝑎.
Oja dat is waarquote:
Je mag de rest wel in mij bewaren. Geen garantie dat je het terugkrijgt.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:00 schreef Crack_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |