Ligt er ook een beetje aan wat je de rest van de dag al gegeten hebt. Ik weet dat het hier vloeken in de kerk is, maar niet elke maaltijd hoeft een grote portie te zijnquote:Op maandag 24 maart 2025 08:01 schreef mschol het volgende:
[..]
het KAN als avondeten, maar is niet echt een volwaardige maaltijd
Kan wel grappig zijn.quote:Op maandag 24 maart 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk je dat deze leuk is?
https://store.steampowered.com/app/1543280/Espresso_Tycoon/
Ja, nog een jaartje ongeveerquote:
Hier nog nietquote:
Eerst de demo proberen.quote:Op maandag 24 maart 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk je dat deze leuk is?
https://store.steampowered.com/app/1543280/Espresso_Tycoon/
Vanavond thuis ook even doen idd.quote:Op maandag 24 maart 2025 08:42 schreef mschol het volgende:
ook gelijk wat spaar opdrachten veranderd want meer sparen
Goede tip wel. Nu de verhuizing en alles achter de rug is kan ik weer eens plannen hoe er gespaard moet wordenquote:Op maandag 24 maart 2025 08:42 schreef mschol het volgende:
ook gelijk wat spaar opdrachten veranderd want meer sparen
Ik wou er ook eentje neerzetten maar dacht ik ben beter dan dat.quote:
Beterschap Amaquote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 09:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Thanks maar ik weet niet of ik echt ziek ben.
Volg je iets van therapie ofzo? Niet lullig bedoeld, maar dan leer je misschien iets beter met zulke stress omgaan.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Wil er wel mee bezig.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volg je iets van therapie ofzo? Niet lullig bedoeld, maar dan leer je misschien iets beter met zulke stress omgaan.
Ziek zijn van stress kan ook.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ik hier niet zat te kotsen als mijn relatie nog aan was.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ziek zijn van stress kan ook.
quote:Op maandag 24 maart 2025 09:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ik hier niet zat te kotsen als mijn relatie nog aan was.
Maar Cherry heeft gelijk. Ik moet ook leren beter om te gaan met stress. Had het alleen misschien beter wat eerder kunnen doen maar goed daar is het nu te laat voor helaas.quote:
Meer met Hedwig knuffelen?quote:Op maandag 24 maart 2025 09:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar Cherry heeft gelijk. Ik moet ook leren beter om te gaan met stress. Had het alleen misschien beter wat eerder kunnen doen maar goed daar is het nu te laat voor helaas.
Geplette katquote:Op maandag 24 maart 2025 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meer met Hedwig knuffelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |