Is juist erg lang geleden, het eten was wel goed kan ik me herinneren.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dat was toen niet eigenlijk. Is dat zo veranderd dan?
lekker duurquote:Op zondag 23 maart 2025 22:50 schreef Moeraskat het volgende:
Oh ik ga wel vaak uit etenlekker vind ik dat. En leuk.
Ik ga 3 tot 4 keer per week uit eten.quote:Op zondag 23 maart 2025 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
Dat doe ik niet eens, ik ben volledig voor kant en klaar..
dat die poespas moet ik niet hoor, gemiddeld genomen
eens per 1 a 2 jaar is meer dan genoeg
jij wel, sterkte ermeequote:Op zondag 23 maart 2025 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga 3 tot 4 keer per week uit eten.
Hm, dat kan natuurlijk ookquote:Op zondag 23 maart 2025 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
vele met jou..
ik heb er gewoon niet zo veel meer mee
vroeger wel hoor
Lekkere kangoeroe biefstukquote:Op zondag 23 maart 2025 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is juist erg lang geleden, het eten was wel goed kan ik me herinneren.
de snackbar zit wel goed met klanten zoals jijquote:Op zondag 23 maart 2025 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
stoofpeergerechten?quote:Op zondag 23 maart 2025 22:57 schreef Moeraskat het volgende:
Vorig jaar naar De Gieser Wildeman geweest. Heerlijk. Binnenkort weer![]()
![]()
Hoe ga jij erheen? in een keurig mantelpakje of casual?quote:Op zondag 23 maart 2025 22:57 schreef Moeraskat het volgende:
Vorig jaar naar De Gieser Wildeman geweest. Heerlijk. Binnenkort weer![]()
![]()
Jurkquote:Op zondag 23 maart 2025 23:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoe ga jij erheen? in een keurig mantelpakje of casual?
Er is zeker peer bij ja.quote:
Ik ben vrijdag nog bij een pannenkoekenrestaurant geweest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik 2 keer per dag 7 dagen in de weekquote:Op zondag 23 maart 2025 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker rentenierenquote:Op maandag 24 maart 2025 02:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik 2 keer per dag 7 dagen in de week
beat that peasant
Gisteren had ikquote:
Toch weer een paar tientjes.quote:Op maandag 24 maart 2025 06:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gisteren had ik
ontbijt= 185 baht
smoothie en gebaksdingetje = 225
BLT bagel als avond eten = 180 geloof ik
groene thee = 60 baht
Snacks op de avond markt =60 baht
drinken op de avond markt = 25 baht
Kun je geen game reviewer worden?quote:Op maandag 24 maart 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk je dat deze leuk is?
https://store.steampowered.com/app/1543280/Espresso_Tycoon/
gewoon een fulltime game streamer op twitchquote:Op maandag 24 maart 2025 07:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je geen game reviewer worden?
quote:Op maandag 24 maart 2025 07:51 schreef Ama het volgende:
Ik voel me zo slecht dat ik er van moet kotsen.
MKquote:
Hallloo lieverdquote:
Ze noemde me lieverdquote:
Gisteren tosti gehad als avondeten.quote:
Ligt er ook een beetje aan wat je de rest van de dag al gegeten hebt. Ik weet dat het hier vloeken in de kerk is, maar niet elke maaltijd hoeft een grote portie te zijnquote:Op maandag 24 maart 2025 08:01 schreef mschol het volgende:
[..]
het KAN als avondeten, maar is niet echt een volwaardige maaltijd
Kan wel grappig zijn.quote:Op maandag 24 maart 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja, nog een jaartje ongeveerquote:
Hier nog nietquote:
Eerst de demo proberen.quote:Op maandag 24 maart 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vanavond thuis ook even doen idd.quote:Op maandag 24 maart 2025 08:42 schreef mschol het volgende:
ook gelijk wat spaar opdrachten veranderd want meer sparen
Goede tip wel. Nu de verhuizing en alles achter de rug is kan ik weer eens plannen hoe er gespaard moet wordenquote:Op maandag 24 maart 2025 08:42 schreef mschol het volgende:
ook gelijk wat spaar opdrachten veranderd want meer sparen
Ik wou er ook eentje neerzetten maar dacht ik ben beter dan dat.quote:
Beterschap Amaquote:
quote:Op maandag 24 maart 2025 09:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Thanks maar ik weet niet of ik echt ziek ben.
Volg je iets van therapie ofzo? Niet lullig bedoeld, maar dan leer je misschien iets beter met zulke stress omgaan.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Wil er wel mee bezig.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volg je iets van therapie ofzo? Niet lullig bedoeld, maar dan leer je misschien iets beter met zulke stress omgaan.
Ziek zijn van stress kan ook.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ik hier niet zat te kotsen als mijn relatie nog aan was.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ziek zijn van stress kan ook.
quote:Op maandag 24 maart 2025 09:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ik hier niet zat te kotsen als mijn relatie nog aan was.
Maar Cherry heeft gelijk. Ik moet ook leren beter om te gaan met stress. Had het alleen misschien beter wat eerder kunnen doen maar goed daar is het nu te laat voor helaas.quote:
Meer met Hedwig knuffelen?quote:Op maandag 24 maart 2025 09:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar Cherry heeft gelijk. Ik moet ook leren beter om te gaan met stress. Had het alleen misschien beter wat eerder kunnen doen maar goed daar is het nu te laat voor helaas.
Geplette katquote:Op maandag 24 maart 2025 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meer met Hedwig knuffelen?
Die is weer buiten.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meer met Hedwig knuffelen?
Proberen kan nooit kwaad.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
@:Ama ik heb een appje van VGZ met ademhalingsoefeningen, misschien kun je die eens proberen? VGZ Mindfulness
Dat wil iequote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Misschien wil @:Rival wel op bezoek komen
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op maandag 24 maart 2025 09:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wou er ook eentje neerzetten maar dacht ik ben beter dan dat.
quote:
Ze was al sinds acht uur gisteravond alleen in de woonkamer dus snap wel dat ze zin had om op pad te gaan.quote:
Meteen duidelijk wat Hedwig van jou denktquote:Op maandag 24 maart 2025 10:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze was al sinds acht uur gisteravond alleen in de woonkamer dus snap wel dat ze zin had om op pad te gaan.
Ik ben haar slaaf.quote:Op maandag 24 maart 2025 10:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meteen duidelijk wat Hedwig van jou denkt
Dat blijktquote:
Kalm blijven Amaquote:Op maandag 24 maart 2025 10:24 schreef Ama het volgende:
Ik moet echt tot 100 tellen om niet compleet door te draaien hier volgens mij.
* TheStigsDutchCousin Ama een knuffel geeftquote:
Thanksquote:Op maandag 24 maart 2025 10:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin Ama een knuffel geeft
Kleine moeitequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |