abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zondag 23 maart 2025 @ 13:16:35 #1
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_217153396
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zondag 23 maart 2025 @ 13:18:13 #2
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_217153419
Haas had al een lekker weekend, maar door de DQ's is het wel flink scoren _O_

Albon, Ocon en Stroll boven de Ferrari's in de WK-stand nu :') _O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 23 maart 2025 @ 13:22:30 #3
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_217153465
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 13:04 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Dit was toch de race dat ze vanwege het gladde asfalt de auto lekker laag konden zetten voor veel grondeffect? Lekker voor de rest van het seizoen met de hobbelbaantjes dan.
Was waarschijnlijk ook de reden dat ze in Australië de wagen wat hoger hadden gezet, waardoor ze daar ook al niet goed presteerden.

Nu dachten ze de auto wel lager te kunnen zetten, maar blijkbaar toch niet.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 maart 2025 @ 13:24:16 #4
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_217153481
Leuk feitje: Vettel heeft de titel van meeste punten voor Ferrari zojuist heroverd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_217153600
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 13:24 schreef Nattekat het volgende:
Leuk feitje: Vettel heeft de titel van meeste punten voor Ferrari zojuist heroverd.
VETTELGOD
Groot fan van User Wotte
pi_217153646
Kunnen ze die autos niet beter wegen zonder de banden? Het is toch onzin dat je er in je strategie rekening mee moet houden dat je misschien een extra stop moet doen, omdat anders je banden misschien te licht zijn? Of nog erger, dat de coureur moet inhouden omdat er anders de banden te licht worden. De races draaien nu al veel teveel om het managen van vanalles, in plaats van maximaal racen. Met brandstof heb je natuurlijk vergelijkbare regels, maar dat hebben de teams ook veel meer zelf in de hand. En blijkbaar kunnen ze middels sensoren niet eens zien of ze onder het maximum gewicht komen door bandenslijtage, dus het is nu maar een beetje gokken.

We kunnen nu weer lachen om Ferrari maar het is andere teams ook wel eens overkomen, als het onverwacht een 1-stopper werd.
  zondag 23 maart 2025 @ 13:53:06 #7
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_217153716
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 13:43 schreef Middelpunt het volgende:
Kunnen ze die autos niet beter wegen zonder de banden? Het is toch onzin dat je er in je strategie rekening mee moet houden dat je misschien een extra stop moet doen, omdat anders je banden misschien te licht zijn? Of nog erger, dat de coureur moet inhouden omdat er anders de banden te licht worden. De races draaien nu al veel teveel om het managen van vanalles, in plaats van maximaal racen. Met brandstof heb je natuurlijk vergelijkbare regels, maar dat hebben de teams ook veel meer zelf in de hand. En blijkbaar kunnen ze middels sensoren niet eens zien of ze onder het maximum gewicht komen door bandenslijtage, dus het is nu maar een beetje gokken.

We kunnen nu weer lachen om Ferrari maar het is andere teams ook wel eens overkomen, als het onverwacht een 1-stopper werd.
Wat dacht je van het idee dat de teams het gewichtsverlies incalculeren en meer gewicht meenemen?
Andere teams met een 1-stopper hebben er blijkbaar geen last van.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_217153729
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 13:43 schreef Middelpunt het volgende:
Kunnen ze die autos niet beter wegen zonder de banden? Het is toch onzin dat je er in je strategie rekening mee moet houden dat je misschien een extra stop moet doen, omdat anders je banden misschien te licht zijn? Of nog erger, dat de coureur moet inhouden omdat er anders de banden te licht worden. De races draaien nu al veel teveel om het managen van vanalles, in plaats van maximaal racen. Met brandstof heb je natuurlijk vergelijkbare regels, maar dat hebben de teams ook veel meer zelf in de hand. En blijkbaar kunnen ze middels sensoren niet eens zien of ze onder het maximum gewicht komen door bandenslijtage, dus het is nu maar een beetje gokken.

We kunnen nu weer lachen om Ferrari maar het is andere teams ook wel eens overkomen, als het onverwacht een 1-stopper werd.
F1 is geen sprintrace en heeft een endurance en dus een management element. 300km voluit racen heeft nog nooit gekund en dat hoeft ook helemaal niet. Ook pikken ze al decennia marbles op na de finish voor het minimumgewicht.

Voldoende brandstof overhouden is goed te doen, dat gaat weleens een keertje mis, prima. Dat iedereen atlijd finisht en gekwalificeerd wordt is evenmin iets dat de F1 nodig heeft. Maar blijkbaar slijten die banden onbekend veel gram rubber af en dat is wel iets wat onder controle van de teams moet komen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator zondag 23 maart 2025 @ 13:54:44 #9
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_217153733
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 13:43 schreef Middelpunt het volgende:
Kunnen ze die autos niet beter wegen zonder de banden? Het is toch onzin dat je er in je strategie rekening mee moet houden dat je misschien een extra stop moet doen, omdat anders je banden misschien te licht zijn? Of nog erger, dat de coureur moet inhouden omdat er anders de banden te licht worden. De races draaien nu al veel teveel om het managen van vanalles, in plaats van maximaal racen. Met brandstof heb je natuurlijk vergelijkbare regels, maar dat hebben de teams ook veel meer zelf in de hand. En blijkbaar kunnen ze middels sensoren niet eens zien of ze onder het maximum gewicht komen door bandenslijtage, dus het is nu maar een beetje gokken.

We kunnen nu weer lachen om Ferrari maar het is andere teams ook wel eens overkomen, als het onverwacht een 1-stopper werd.
Eens. Russell bijvoorbeeld. Toen maakte ik hetzelfde punt, onzin dat het additionele rubber op de band meetelt als ballast.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 23 maart 2025 @ 13:54:44 #10
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217153734
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 12:40 schreef Tjacka het volgende: [..] Bearman is het grootste talent van de huidige rookies. Eens of oneens?
Oneens uiteraard.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_217153796
twitter
SOONY
pi_217153923
lol Ferrari
  zondag 23 maart 2025 @ 14:19:51 #13
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_217153990
Dus ik denk dat ze zijn weggegaan op een tweestopper en geswitcht naar een eenstopper zodat ze meer degradatie hadden en teveel gewicht verloren. Idem aan Russell in Spa.

Als ze hun opties open hadden willen houden hadden ze dus met meer gewicht moeten starten.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_217154029
Die arme Lewis Hamilton toch. Wordt hij eerst bij Mercedes gesaboteerd en nu bij Ferrari. Nog een extra last die Angela mag dragen.
  zondag 23 maart 2025 @ 14:25:25 #15
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_217154092
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2025 13:54 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Eens. Russell bijvoorbeeld. Toen maakte ik hetzelfde punt, onzin dat het additionele rubber op de band meetelt als ballast.
Het is een keuze om exact rond de 800 kilo te gaan zitten. Je weet dat in zo’n geval een paar gram aan het verschil maken. De regels zijn nu eenmaal zo, alle teams weten het.
Rini dankjewel.
pi_217154120
quote:
10s.gif Op zondag 23 maart 2025 14:21 schreef QuidProJoe het volgende:
Die arme Lewis Hamilton toch. Wordt hij eerst bij Mercedes gesaboteerd en nu bij Ferrari. Nog een extra last die Angela mag dragen.
Niet verrassend met de altijd racistische Italianen.
  Moderator zondag 23 maart 2025 @ 14:29:28 #17
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_217154175
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 14:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Het is een keuze om exact rond de 800 kilo te gaan zitten. Je weet dat in zo’n geval een paar gram aan het verschil maken. De regels zijn nu eenmaal zo, alle teams weten het.
Klopt, regels zijn regels. Al kan je je afvragen of die regel terecht is. Staat los van of ze gehandhaafd worden.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 23 maart 2025 @ 15:20:54 #18
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_217154566
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2025 14:29 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Klopt, regels zijn regels. Al kan je je afvragen of die regel terecht is. Staat los van of ze gehandhaafd worden.
Nogmaals, je hebt zelf de keuze om helemaal de grens op te zoeken. Je mag ook maar 4 motoren per seizoen gebruiken. Als je qua prestatie vermogen de maximale grens op zoekt dan haal je de maximale prestaties eruit maar loop je het risico van een DNF of een motorwissel met bijbehorende straf. Hierbij geldt dat ook. Waarbij ik het nu extra dom vindt omdat ze vorig jaar bij Russell hebben gezien dat het kan gebeuren. En dan hadden ze nu nog een uitlopende ook. Een regel wijziging kan, wegen zonder banden, maar wat is dan het volgende? Wegen zonder vloer omdat er stukjes (binnen de marges) afgesleten zijn? Ik vind veel tegels in de F1 discutabel, maar deze eigenlijk niet hoor.
Rini dankjewel.
  zondag 23 maart 2025 @ 15:50:53 #20
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217154784
quote:
10s.gif Op zondag 23 maart 2025 14:21 schreef QuidProJoe het volgende:
Die arme Lewis Hamilton toch. Wordt hij eerst bij Mercedes gesaboteerd en nu bij Ferrari. Nog een extra last die Angela mag dragen.
Grappig dat die Angela lijkt op de oma van Angela, die is in die 5? jaar 20 jaar ouder geworden
pi_217154794
quote:
Als Lawson wordt vervangen dan mogen ze ook direct afscheid nemen van Marko. Wat een wanbeleid.
  zondag 23 maart 2025 @ 15:54:00 #22
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_217154801
Lewis krijgt meteen de full Ferrari experience.
En van een Pitlane start naar P12, prima recovery race van Lawson. :7

edit: oh en...



is weer eens relevant. ;(
  zondag 23 maart 2025 @ 15:59:15 #23
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_217154865
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 15:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Nogmaals, je hebt zelf de keuze om helemaal de grens op te zoeken. Je mag ook maar 4 motoren per seizoen gebruiken. Als je qua prestatie vermogen de maximale grens op zoekt dan haal je de maximale prestaties eruit maar loop je het risico van een DNF of een motorwissel met bijbehorende straf. Hierbij geldt dat ook. Waarbij ik het nu extra dom vindt omdat ze vorig jaar bij Russell hebben gezien dat het kan gebeuren. En dan hadden ze nu nog een uitlopende ook. Een regel wijziging kan, wegen zonder banden, maar wat is dan het volgende? Wegen zonder vloer omdat er stukjes (binnen de marges) afgesleten zijn? Ik vind veel tegels in de F1 discutabel, maar deze eigenlijk niet hoor.
We hebben gezien dat Mercedes er zelfs misbruik van maakte door er elke keer een nieuwe raketmotor in te lepelen in 2021. Ik heb destijds al gezegd dat teruglopende straffen voor het gebruiken van een extra motor idioot waren. 1 motor teveel 15 plekken 2 teveel 10 plekken en 3 en meer teveel 5 plekken. Dat sloeg echt helemaal nergens op. Gelukkig hebben ze nu met de budgetcap die mogelijkheid vrijwel niet meer.

En ik ben het helemaal met je eens gewicht is nou juist iets wat voor iedereen exact hetzelfde is en daarom juist 1 van de meest terechte regels. Allerlei vleugeltjes vloeren en al dat soort dingen is heel veel variatie in te bedenken binnen de regels. Maar 800kilo blijft 800kilo. Juist 1 van de meest eerlijke regels, je kan hem niet buigen namelijk.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 23 maart 2025 @ 16:06:27 #24
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_217154943
quote:
goede clickbate titel van Nu.nl

quote:
Horner wil niet reageren op potentiële rijderswissel
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 23 maart 2025 @ 16:11:51 #25
21467 franske19
Hit the deck!
pi_217154997
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 15:53 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Als Lawson wordt vervangen dan mogen ze ook direct afscheid nemen van Marko. Wat een wanbeleid.
Net alsof Lawson de keuze van Marko was. Overigens gaat ook Yuki in die RBR het niet veel beter doen. Yuki was nauwelijks sneller dan Lawson in de RB.
  Moderator zondag 23 maart 2025 @ 16:17:53 #26
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_217155072
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 15:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Nogmaals, je hebt zelf de keuze om helemaal de grens op te zoeken. Je mag ook maar 4 motoren per seizoen gebruiken. Als je qua prestatie vermogen de maximale grens op zoekt dan haal je de maximale prestaties eruit maar loop je het risico van een DNF of een motorwissel met bijbehorende straf. Hierbij geldt dat ook. Waarbij ik het nu extra dom vindt omdat ze vorig jaar bij Russell hebben gezien dat het kan gebeuren. En dan hadden ze nu nog een uitlopende ook. Een regel wijziging kan, wegen zonder banden, maar wat is dan het volgende? Wegen zonder vloer omdat er stukjes (binnen de marges) afgesleten zijn? Ik vind veel tegels in de F1 discutabel, maar deze eigenlijk niet hoor.
Ik deze wel. Maar goed, persoonlijke mening.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 23 maart 2025 @ 16:37:04 #27
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_217155219
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 16:11 schreef franske19 het volgende:

[..]
Net alsof Lawson de keuze van Marko was. Overigens gaat ook Yuki in die RBR het niet veel beter doen. Yuki was nauwelijks sneller dan Lawson in de RB.
Ik ook niet. Ik blijf erbij dat Bottas de allerbeste keuze was.
Rini dankjewel.
pi_217155262
Mijn boute voorspellng: Max Verstappen rijdt volgend jaar voor Caddillac.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator / Redactie FP zondag 23 maart 2025 @ 16:44:42 #29
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_217155292
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 16:40 schreef raptorix het volgende:
Mijn boute voorspellng: Max Verstappen rijdt volgend jaar voor Caddillac.
Voor Cadillac of voor een Cadillac? :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_217155296
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 16:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Voor Cadillac of voor een Cadillac? :+
Nee ik denk dat dat prima in het merk Verstappen past, en ook in het merk Cadillac.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 23 maart 2025 @ 16:45:42 #31
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_217155300
Het wordt een lang jaar voor Lewis.
  zondag 23 maart 2025 @ 16:46:10 #32
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_217155305
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 16:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Voor Cadillac of voor een Cadillac? :+
Ja, dat eerste gaat nooit gebeuren in 2026.
  Moderator / Redactie FP zondag 23 maart 2025 @ 16:46:11 #33
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_217155306
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 16:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het wordt een lang jaar voor Lewis.
Niet alleen voor Lewis.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_217155314
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 16:11 schreef franske19 het volgende:

[..]
Net alsof Lawson de keuze van Marko was. Overigens gaat ook Yuki in die RBR het niet veel beter doen. Yuki was nauwelijks sneller dan Lawson in de RB.
Als dat al niet eens de keuze van Marko was, wat doet hij dan überhaupt nog wel bij Red Bull?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 23 maart 2025 @ 16:47:56 #35
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_217155325
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 16:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het wordt een lang jaar voor Lewis.
Dat is voor iedereen hetzelfde
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_217155353
Bij mclaren, wie gaat er meer punten pakken: Piastri of Norris?

Ik denk dat het Piastri wel eens kan worden. Ze lijken ongeveer even snel (dit is mijn mening, geen feit) en Piastri zou volgens de kenners meer potentieel hebben. Dus ik zet een eurootje in op Piastri als WDC en dat levert ¤ 2,50 winst op. Norris zou maar 10 cent winst opleveren :')
  zondag 23 maart 2025 @ 16:51:57 #37
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217155368
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 16:46 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Als dat al niet eens de keuze van Marko was, wat doet hij dan überhaupt nog wel bij Red Bull?
Hij zit er omdat Verstappen dat wil, het is niet zo dat hij nu dezelfde autoriteit heeft als hij onder Mateschitz had.
  Moderator zondag 23 maart 2025 @ 16:52:43 #38
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_217155379
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2025 16:50 schreef opgebaarde het volgende:
Bij mclaren, wie gaat er meer punten pakken: Piastri of Norris?

Ik denk dat het Piastri wel eens kan worden. Ze lijken ongeveer even snel (dit is mijn mening, geen feit) en Piastri zou volgens de kenners meer potentieel hebben. Dus zet een eurootje in op Piastri en ik kan er 2,5 winst mee maken. Norris zou maar 10 cent zijn :')
Piastri is nu wel vrij briljant bezig dus zou zeggen hij. Maar ze zijn mega aan elkaar gewaagd, wat mooi is voor de kijker.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_217155404
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 16:51 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hij zit er omdat Verstappen dat wil, het is niet zo dat hij nu dezelfde autoriteit heeft als hij onder Mateschitz had.
Ja, of hij heeft praktisch geen functie meer en men laat hem nog een beetje rondhangen omdat Max dat wil, of hij is verantwoordelijk voor het wanbeleid van de afgelopen jaren.

Bij beide opties moet hij gewoon lekker vertrekken.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 23 maart 2025 @ 16:55:57 #40
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_217155410
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2025 16:50 schreef opgebaarde het volgende:
Bij mclaren, wie gaat er meer punten pakken: Piastri of Norris?

Ik denk dat het Piastri wel eens kan worden. Ze lijken ongeveer even snel (dit is mijn mening, geen feit) en Piastri zou volgens de kenners meer potentieel hebben. Dus ik zet een eurootje in op Piastri als WDC en dat levert ¤ 2,50 winst op. Norris zou maar 10 cent winst opleveren :')
Imo is Piastri meer een killer dan Norris. Eind eerste stint/begin tweede stint deed hij bijvoorbeeld geweldig door Norris kwetsbaar voor Russell te maken
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 23 maart 2025 @ 16:56:32 #41
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_217155421
Ach Ferrari.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_217155478
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2025 16:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Imo is Piastri meer een killer dan Norris. Eind eerste stint/begin tweede stint deed hij bijvoorbeeld geweldig door Norris kwetsbaar voor Russell te maken
Maar Norris is (op dit moment) nog veel constanter, Piastri had vorig jaar flink wat weekenden waar hij er helemaal niet bij zat. Als hij dat er dit seizoen wel in kan krijgen, wordt het spannend ja, zeker als bij Norris het mentale ook mee gaat spelen
pi_217155509
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2025 09:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Allard :')

Zegt dat Max lift and coast vanwege het minimumgewicht. Gast die meting doen ze exclusief brandstof lading.
De diskwalificatie van Russel vergeten vorig jaar in Spa?

quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 11:31 schreef Droopie het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

Nope, er moet een 2e rijder bij die ook die unieke rijstijl heeft.
Of gewoon eerlijk zijn en zeggen wr hebben de auto voor Max gebouwd en blijkbaar kan niemand anders er mee overweg. Het is een keuze geweest en daar staan we achter.
Dat ging op voor de oude regelementen en het ontwerp van Newey met die hoge rake.

Nu onder het nieuwe regelement sinds 2022 hebben ze juist een auto die erg onderstuurt en de voorbanden opvreet, zeker als er meer brandstof in zit.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Redactie Frontpage zondag 23 maart 2025 @ 17:12:38 #44
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_217155574
Sainz deze race wel meer puntjes gescoord dan Ferrari :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 maart 2025 @ 17:26:17 #45
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_217155725
Nou ....

• Saaie race.

• McLaren veruit snelste auto.

• Red Bull veruit langzaamste van de vier top teams.

• Pluspunten voor Ferrari dat ze niet het schoothondje van Lewis zijn en tegen hem in durven en willen gaan.

• Minpunten voor Ferrari dat ze weer een dik falen.

• Lawson, tsja, eigenlijk geen woorden voor. Ik heb/had Lawson hoog zitten, maar volgens mij is de RB echt belachelijk slecht en haalt Max er gewoon iets uit wat er eigenlijk niet in zit. Als hij wordt vervangen zal het alleen maar duidelijker worden dat het aan de auto ligt en niet aan de tweede coureur, dus wat dat betreft zou het eigenlijk goed voor Lawson zijn als hij straks een keer wordt vervangen.
  zondag 23 maart 2025 @ 17:28:31 #46
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_217155750
In het echte leven bij de big 4 halen figuren als Liam de 1e maand niet eens.
graag op anoniem
pi_217155780
quote:
10s.gif Op zondag 23 maart 2025 17:12 schreef LTVDK het volgende:
Sainz deze race wel meer puntjes gescoord dan Ferrari :7
:D

Toch zat Sainz ook wel ver af van z’n teamgenoot..
pi_217155797
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 17:32 schreef Marcoss het volgende:

[..]
:D

Toch zat Sainz ook wel ver af van z’n teamgenoot..
Albon rijdt wel al een tijdje in die Williams
Groot fan van User Wotte
  Redactie Frontpage / Sport zondag 23 maart 2025 @ 17:39:20 #49
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_217155849
quote:
6s.gif Op zondag 23 maart 2025 17:28 schreef KingRoland het volgende:
In het echte leven bij de big 4 halen figuren als Liam de 1e maand niet eens.
Dan krijgen de psychologen en psychiaters het nog druk met al die weggestuurde coureurs
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 maart 2025 @ 17:43:19 #50
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_217155897
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 17:26 schreef Evenstar het volgende:
• Lawson, tsja, eigenlijk geen woorden voor. Ik heb/had Lawson hoog zitten, maar volgens mij is de RB echt belachelijk slecht en haalt Max er gewoon iets uit wat er eigenlijk niet in zit. Als hij wordt vervangen zal het alleen maar duidelijker worden dat het aan de auto ligt en niet aan de tweede coureur, dus wat dat betreft zou het eigenlijk goed voor Lawson zijn als hij straks een keer wordt vervangen.
Als Lawson eruit wordt gegooid, is dat het ultieme signaal dat Red Bull qua organisatie echt een teringbende is geworden. Er wordt door velen, tot Max Verstappen aan toe, geroepen dat het de auto is en niet Lawson, of vorig jaar nog Perez, en er wordt maar niet naar geluisterd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_217155903
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2025 16:52 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Piastri is nu wel vrij briljant bezig dus zou zeggen hij. Maar ze zijn mega aan elkaar gewaagd, wat mooi is voor de kijker.
Mijn onderbuik zegt dat Norris iets sneller is in de basis, maar minder stabiel is qua emotie/performance en het daarom niet altijd lukt om dat eruit te halen.
pi_217155948
quote:
Tja, hoe handig is het dat alleen Max die auto kan besturen? Ik zie Yuki het niet ineens veel beter doen.

Of zoals Albon zei: 'de Red Bull is alsof je Call of Duty op een gevoeligheid van 100% speelt'.
  zondag 23 maart 2025 @ 17:49:01 #53
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_217155958
Het lijkt nu even of Piastri een stap heeft gemaakt. Een beetje Bottas 2.0. Maar ik moet het echt nog maar zien over 24 races voor. Vorig jaar werd hij toch vaak ongenadig hard door Norris verlagen.
Rini dankjewel.
pi_217156015
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 17:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het lijkt nu even of Piastri een stap heeft gemaakt. Een beetje Bottas 2.0. Maar ik moet het echt nog maar zien over 24 races voor. Vorig jaar werd hij toch vaak ongenadig hard door Norris verlagen.
Maar een coureur kan zich toch ontwikkelen? Piastri is begonnen aan z’n 3e seizoen in de F1, normaal gesproken word je dan enkel beter.. Bottas was al veel ouder
pi_217156025
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 17:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het lijkt nu even of Piastri een stap heeft gemaakt. Een beetje Bottas 2.0. Maar ik moet het echt nog maar zien over 24 races voor. Vorig jaar werd hij toch vaak ongenadig hard door Norris verlagen.
Piastri kwam pas in 2023 in de F1, Norris rijdt er al sinds 2019.
Er zit wel een verschil in de ervaring.

Piastri is een stuk berekender / koeler in z'n handelen, Norris heeft wat meer emotie en temperament.

Wel een mooie rijderscombi voor McLaren zo. En of Piastri WK-materiaal is, zien we vanzelf. Hij laat iig mooie dingen zien en hoort in de F1.
pi_217156039
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 17:48 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Tja, hoe handig is het dat alleen Max die auto kan besturen? Ik zie Yuki het niet ineens veel beter doen.

Of zoals Albon zei: 'de Red Bull is alsof je Call of Duty op een gevoeligheid van 100% speelt'.
Ze zouden een paar races kunnen wisselen en kijken of Yuki wel wat met dat barrel kan.
  FOK!fotograaf zondag 23 maart 2025 @ 18:03:10 #57
842 Zorro
Z
pi_217156079
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 17:58 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ze zouden een paar races kunnen wisselen en kijken of Yuki wel wat met dat barrel kan.
Tijdens het vaderschapsweekend van Max gewoon allebei tegen elkaar laten racen

:+
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_217156087
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 16:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het wordt een lang jaar voor Lewis.
Als hij gewoon wat harder rijdt is hij ook sneller klaar.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_217156090
quote:
6s.gif Op zondag 23 maart 2025 18:03 schreef Zorro het volgende:

[..]
Tijdens het vaderschapsweekend van Max gewoon allebei tegen elkaar laten racen

:+
Dat wordt een mooie strijd voor plek 14 ;(
  zondag 23 maart 2025 @ 18:41:57 #60
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_217156548
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 17:43 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Mijn onderbuik zegt dat Norris iets sneller is in de basis, maar minder stabiel is qua emotie/performance en het daarom niet altijd lukt om dat eruit te halen.
Piastri is de betere coureur, mist alleen nog wat ervaring t.o.v. Norris.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_217156579
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 18:41 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Piastri is de betere coureur, mist alleen nog wat ervaring t.o.v. Norris.
Dan moet die constantheid wel komen met de ervaring, dat is ook geen zekerheidje..
pi_217156587
Norris is uitstekend in het rap rijden van rondjes, maar is een vrij matige racer.
  zondag 23 maart 2025 @ 18:49:35 #63
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_217156601
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 18:41 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Piastri is de betere coureur, mist alleen nog wat ervaring t.o.v. Norris.
Help me even, maar wat heeft ervaring ermee te maken dat je vorig jaar de kwalificatie met 20-4 verliest? En vaak echt met groot verschil? Ik snap best dat ervaring helpt, maar het verschil is me gewoon te groot. Max werd in het begin ook nog wel eens verslagen door Ricciardo, maar zat er wel veel vaker voor dan Piastri vorig jaar. Oké, dit jaar zijn de kaarten weer opnieuw geschud, dus we gaan het zien. Maar mensen die zeggen dat Piastri sowieso beter is dan Norris. Daarvan vraag ik me echt af of het niet gewoon haat is, want dat is echt nergens op gebaseerd.
Rini dankjewel.
  Moderator / Redactie FP zondag 23 maart 2025 @ 18:54:39 #64
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_217156661
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 18:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Help me even, maar wat heeft ervaring ermee te maken dat je vorig jaar de kwalificatie met 20-4 verliest? En vaak echt met groot verschil? Ik snap best dat ervaring helpt, maar het verschil is me gewoon te groot. Max werd in het begin ook nog wel eens verslagen door Ricciardo, maar zat er wel veel vaker voor dan Piastri vorig jaar. Oké, dit jaar zijn de kaarten weer opnieuw geschud, dus we gaan het zien. Maar mensen die zeggen dat Piastri sowieso beter is dan Norris. Daarvan vraag ik me echt af of het niet gewoon haat is, want dat is echt nergens op gebaseerd.
Piastri is nog volop aan het groeien. Ik denk na een seizoen ofzo twee dat hij echt wel op niveau zit.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_217156990
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 18:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Help me even, maar wat heeft ervaring ermee te maken dat je vorig jaar de kwalificatie met 20-4 verliest? En vaak echt met groot verschil? Ik snap best dat ervaring helpt, maar het verschil is me gewoon te groot. Max werd in het begin ook nog wel eens verslagen door Ricciardo, maar zat er wel veel vaker voor dan Piastri vorig jaar. Oké, dit jaar zijn de kaarten weer opnieuw geschud, dus we gaan het zien. Maar mensen die zeggen dat Piastri sowieso beter is dan Norris. Daarvan vraag ik me echt af of het niet gewoon haat is, want dat is echt nergens op gebaseerd.
Norris staat al een tijdje stil qua ontwikkeling terwijl Piastri nog groeiende is, en Piastri is mentaal meer opgewassen tegen druk of tegenveallers.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 23 maart 2025 @ 19:50:23 #66
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_217157352
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 19:27 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Norris staat al een tijdje stil qua ontwikkeling terwijl Piastri nog groeiende is, en Piastri is mentaal meer opgewassen tegen druk of tegenveallers.
Echt stilstaan qua ontwikkeling vind ik Norris niet, maar de ontwikkeling gaat niet snel meer
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 23 maart 2025 @ 20:03:36 #67
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_217157621
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2025 18:47 schreef QuidProJoe het volgende:
Norris is uitstekend in het rap rijden van rondjes, maar is een vrij matige racer.
Dat was in de Formule 3 al zo :)
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Redactie Frontpage zondag 23 maart 2025 @ 20:09:59 #68
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_217157742
Norris is een beetje emotioneel instabiel, Piastri totaal het tegenovergestelde. Wat dat betreft wel een interessante combinatie, maar ben ook benieuwd hoe de teamorders straks gaan meespelen als een van de twee voor het kampioenschap gaat. Kan Zak Brown leuk zeggen dat ze geen teamorders doen, maar dat is natuurlijk bullshit, kon je vorig jaar ook al zien toen Norris een gooi naar het kampioenschap deed
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_217157946
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
Norris is een beetje emotioneel instabiel, Piastri totaal het tegenovergestelde. Wat dat betreft wel een interessante combinatie, maar ben ook benieuwd hoe de teamorders straks gaan meespelen als een van de twee voor het kampioenschap gaat. Kan Zak Brown leuk zeggen dat ze geen teamorders doen, maar dat is natuurlijk bullshit, kon je vorig jaar ook al zien toen Norris een gooi naar het kampioenschap deed
Maar ja, als dit verschil zich doorzet, is er helemaal geen concurrentie van een ander team..
pi_217157955
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
Norris is een beetje emotioneel instabiel, Piastri totaal het tegenovergestelde. Wat dat betreft wel een interessante combinatie, maar ben ook benieuwd hoe de teamorders straks gaan meespelen als een van de twee voor het kampioenschap gaat. Kan Zak Brown leuk zeggen dat ze geen teamorders doen, maar dat is natuurlijk bullshit, kon je vorig jaar ook al zien toen Norris een gooi naar het kampioenschap deed
diep in zijn hart zou Brown vandaag ook al gaan switchen met zijn coureurs, maar dat kan echt nog niet.
Hell To The Liars
  Redactie Frontpage zondag 23 maart 2025 @ 20:21:19 #71
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_217157998
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 20:18 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Maar ja, als dit verschil zich doorzet, is er helemaal geen concurrentie van een ander team..
Nee daarom, vorig jaar konden ze het nog spelen op 'maar Norris maakt nog kans'. Maar nu maken ze allebei kans, ben benieuwd wat voor onderlinge spanningen dat gaat opleveren in het team als ze halverwege het seizoen allebei bovenaan staan met een gelijk aantal punten
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 23 maart 2025 @ 20:23:31 #72
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_217158035
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
Norris is een beetje emotioneel instabiel, Piastri totaal het tegenovergestelde. Wat dat betreft wel een interessante combinatie, maar ben ook benieuwd hoe de teamorders straks gaan meespelen als een van de twee voor het kampioenschap gaat. Kan Zak Brown leuk zeggen dat ze geen teamorders doen, maar dat is natuurlijk bullshit, kon je vorig jaar ook al zien toen Norris een gooi naar het kampioenschap deed
Vorige week al.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 23 maart 2025 @ 21:13:21 #73
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_217159375
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 14:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Het is een keuze om exact rond de 800 kilo te gaan zitten. Je weet dat in zo’n geval een paar gram aan het verschil maken. De regels zijn nu eenmaal zo, alle teams weten het.
Iedereen wil het maximale uit de auto halen, dus logisch dat je zo dicht mogelijk op de limiet gaat zitten. Maar wat is het nut om het gewicht van die banden mee te tellen? Die banden worden ook nog eens niet gemaakt door de teams zelf. En met nieuw asfalt, in een sprint weekend hebben ze ook nog eens weinig de kans om data te verzamelen.
Natuurlijk is het nu een terechte straf, zo zijn de regels nu eenmaal. Ik vraag me alleen af of of het niet veel logischer is om alleen de auto te wegen, in plaats van ook de banden, die niet eens van de teams zelf zijn. Wat zou daar op tegen zijn?
pi_217159433
Is lawson al ontslagen
No bitch to me
  zondag 23 maart 2025 @ 21:36:10 #76
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_217159612
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 21:25 schreef Middelpunt het volgende:

[..]
Iedereen wil het maximale uit de auto halen, dus logisch dat je zo dicht mogelijk op de limiet gaat zitten. Maar wat is het nut om het gewicht van die banden mee te tellen? Die banden worden ook nog eens niet gemaakt door de teams zelf. En met nieuw asfalt, in een sprint weekend hebben ze ook nog eens weinig de kans om data te verzamelen.
Natuurlijk is het nu een terechte straf, zo zijn de regels nu eenmaal. Ik vraag me alleen af of of het niet veel logischer is om alleen de auto te wegen, in plaats van ook de banden, die niet eens van de teams zelf zijn. Wat zou daar op tegen zijn?
Omdat dat veel te veel werk is?

Auto's worden nu op een weegbrug gezet. Is lastig zonder banden.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator zondag 23 maart 2025 @ 21:50:09 #77
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_217159825
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2025 21:36 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Omdat dat veel te veel werk is?

Auto's worden nu op een weegbrug gezet. Is lastig zonder banden.
Zal echt wel een manier zijn om dat te regelen. Als dat de enige reden is dan vind ik het niet een sterke.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_217159974
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 21:25 schreef Middelpunt het volgende:

[..]
Iedereen wil het maximale uit de auto halen, dus logisch dat je zo dicht mogelijk op de limiet gaat zitten. Maar wat is het nut om het gewicht van die banden mee te tellen? Die banden worden ook nog eens niet gemaakt door de teams zelf. En met nieuw asfalt, in een sprint weekend hebben ze ook nog eens weinig de kans om data te verzamelen.
Natuurlijk is het nu een terechte straf, zo zijn de regels nu eenmaal. Ik vraag me alleen af of of het niet veel logischer is om alleen de auto te wegen, in plaats van ook de banden, die niet eens van de teams zelf zijn. Wat zou daar op tegen zijn?
Het wordt wel een gedoe dan he, regels zijn regels, en als team kan je ook best 2 kg extra aanhouden en een litertje benzine meer.

Wil je op het randje zitten, kan je er ook wel eens naast zitten.

Zuur is het wel.

Hoeveel gram rubber zal er per wiel per race gebruikt worden?
Hell To The Liars
  zondag 23 maart 2025 @ 22:05:43 #79
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_217160148
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 19:27 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Norris staat al een tijdje stil qua ontwikkeling terwijl Piastri nog groeiende is, en Piastri is mentaal meer opgewassen tegen druk of tegenveallers.
Piastri moet eerst maar eens 10 races laten zien dat hij qua pure snelheid structureel in de buurt kan komen van Norris. Als dat lukt dan kunnen inderdaad de mindgames en de mentale stabiliteit de doorslag gaan geven en dan geef ik Piastri meer kans. Maar ik geloof er nog niet in. Ik vond Piastri dé teleurstelling van vorig seizoen. Heeft me qua snelheid totaal niet overtuigd.
Rini dankjewel.
pi_217160557
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2025 21:50 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Zal echt wel een manier zijn om dat te regelen. Als dat de enige reden is dan vind ik het niet een sterke.
De auto's worden geregeld gewogen. Ook tijdens kwalificatiesessies. Ga dan telkens de banden er maar afschroeven en de losse wagen op een weegschaal zetten.
gr gr
  zondag 23 maart 2025 @ 22:28:24 #81
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_217160590
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2025 22:25 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]
De auto's worden geregeld gewogen. Ook tijdens kwalificatiesessies. Ga dan telkens de banden er maar afschroeven en de losse wagen op een weegschaal zetten.
Inclusief het van de velg halen en er weer opzetten :)
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Redactie Frontpage / Sport zondag 23 maart 2025 @ 22:30:53 #82
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_217160625
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 21:56 schreef Droopie het volgende:

[..]
Het wordt wel een gedoe dan he, regels zijn regels, en als team kan je ook best 2 kg extra aanhouden en een litertje benzine meer.

Wil je op het randje zitten, kan je er ook wel eens naast zitten.

Zuur is het wel.

Hoeveel gram rubber zal er per wiel per race gebruikt worden?
Per band kan het langer doorrijden zomaar 250 gram schelen, althans dat was het getal dat ik bij Russell in België hoorde
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_217160638
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2025 22:25 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]
De auto's worden geregeld gewogen. Ook tijdens kwalificatiesessies. Ga dan telkens de banden er maar afschroeven en de losse wagen op een weegschaal zetten.
in theorie hoeft dat maar 2,5 seconden te duren en dan de brug een weegsysteem te laten implementeren.

Als team kan je natuurlijk ook gewoon zorgen dat je auto met banden 800 kg of meer weegt :P
Hell To The Liars
  Moderator zondag 23 maart 2025 @ 22:33:16 #84
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_217160649
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2025 22:28 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Inclusief het van de velg halen en er weer opzetten :)
Waarom zou dat nodig zijn? Gewoon hele wiel eraf 4 bokken eronder en wegen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 23 maart 2025 @ 22:34:59 #85
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_217160673
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2025 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Waarom zou dat nodig zijn? Gewoon hele wiel eraf 4 bokken eronder en wegen.
Velgen zijn wel van het team. Daar kun je dus mee sjoemelen als je dat zou willen als je het op deze manier doet.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator zondag 23 maart 2025 @ 22:36:56 #86
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_217160704
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2025 22:34 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Velgen zijn wel van het team. Daar kun je dus mee sjoemelen als je dat zou willen als je het op deze manier doet.
In dat geval is het vrij ingewikkeld inderdaad.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 23 maart 2025 @ 22:58:52 #87
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_217161024
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 21:25 schreef Middelpunt het volgende:

[..]
Iedereen wil het maximale uit de auto halen, dus logisch dat je zo dicht mogelijk op de limiet gaat zitten. Maar wat is het nut om het gewicht van die banden mee te tellen? Die banden worden ook nog eens niet gemaakt door de teams zelf. En met nieuw asfalt, in een sprint weekend hebben ze ook nog eens weinig de kans om data te verzamelen.
Natuurlijk is het nu een terechte straf, zo zijn de regels nu eenmaal. Ik vraag me alleen af of of het niet veel logischer is om alleen de auto te wegen, in plaats van ook de banden, die niet eens van de teams zelf zijn. Wat zou daar op tegen zijn?
Ik snap het allemaal, maar het is een keuze. Je kunt ook op 801,5 kilo gaan zitten. Exact gaan flirten met het minimum is gewoon een risico. Hetzelfde geldt voor laag rijden, je kunt het doen, het levert voordeel op, maar het is een risico.

En de banden, tja, dat is toeval ook voor iedereen hetzelfde. Het zal wel een reden hebben waarom die meegewogen worden. Maar ook dat weet je van tevoren en je hebt nota bene vorig jaar gezien wat een risico dat is.
Rini dankjewel.
  zondag 23 maart 2025 @ 23:08:26 #88
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_217161182
Werd om iets van half 8 wakker nadat we na de race vanochtend gingen Mexen in de kroeg. 15 potjes ofzo :')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_217161671
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2025 21:36 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Omdat dat veel te veel werk is?

Auto's worden nu op een weegbrug gezet. Is lastig zonder banden.
Banden wisselen kost zo'n 2,5 seconden. Dan moet dit toch ook wel kunnen. En ze hebben blijkbaar wel tijd om de brandstof er uit te halen.
pi_217161688
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2025 22:34 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Velgen zijn wel van het team. Daar kun je dus mee sjoemelen als je dat zou willen als je het op deze manier doet.
Zou wel heel creatief zijn als ze daarmee sjoemelen. Je bedoeld dat ze iets verzinnen waardoor de velgen tijdens de race steeds lichter worden?
pi_217161836
Ik snap het hele punt hier niet, ze moeten gewoon rekening houden met slijtage en gewicht, dat is nimmer een probleem geweest.
Waarom zou nou ineens iets moeten veranderen en een auto gewogen moeten worden zonder banden?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Redactie Frontpage maandag 24 maart 2025 @ 05:57:18 #92
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_217161907
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 23:39 schreef Middelpunt het volgende:

[..]
Banden wisselen kost zo'n 2,5 seconden. Dan moet dit toch ook wel kunnen. En ze hebben blijkbaar wel tijd om de brandstof er uit te halen.
Die brandstof wordt er ook niet tijdens een sessie uit gehaald. Dus dat mag dan langer duren.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!
  Moderator / Redactie FP maandag 24 maart 2025 @ 07:55:50 #93
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_217162414
Ze hebben een fout gemaakt. Daar leren ze wel van.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 24 maart 2025 @ 08:34:31 #94
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_217162848
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 07:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ze hebben een fout gemaakt. Daar leren ze wel van.
Het blijft Ferrari.
  Moderator / Redactie FP maandag 24 maart 2025 @ 08:50:42 #95
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_217162987
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 08:34 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Het blijft Ferrari.
Oh ja.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 24 maart 2025 @ 09:06:15 #96
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_217163094
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 23:43 schreef Middelpunt het volgende:

[..]
Zou wel heel creatief zijn als ze daarmee sjoemelen. Je bedoeld dat ze iets verzinnen waardoor de velgen tijdens de race steeds lichter worden?
Laatste stint zwaardere velgen erop gooien.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_217163270
https://fansurvey2025-formula1.motorsportnetwork.com/

Officiele F1 fansurvey allemaal invullen en oproepen om terug naar de V8 of beter nog de V10's te gaan.

En delen met iedereen die je kent en F1 kijkt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_217163303
quote:
14s.gif Op maandag 24 maart 2025 09:30 schreef vosss het volgende:
https://fansurvey2025-formula1.motorsportnetwork.com/

Officiele F1 fansurvey allemaal invullen en oproepen om terug naar de V8 of beter nog de V10's te gaan.

En delen met iedereen die je kent en F1 kijkt.
Het hoeft van mij niet terug naar de jaren '80.
pi_217163343
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 09:35 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Het hoeft van mij niet terug naar de jaren '80.
Jij zie een 0,9 liter 3 cilinder met turbo wel zitten begrijp ik?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator maandag 24 maart 2025 @ 09:44:51 #100
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_217163355
quote:
7s.gif Op maandag 24 maart 2025 03:53 schreef bedachtzaam het volgende:
Ik snap het hele punt hier niet, ze moeten gewoon rekening houden met slijtage en gewicht, dat is nimmer een probleem geweest.
Waarom zou nou ineens iets moeten veranderen en een auto gewogen moeten worden zonder banden?
Omdat gewicht van banden variabel is. En zodanig dat het niks meer te maken heeft met de regel minimumgewicht.

Na de race kunnen ze van alles meenemen (zand of rubberdeeltjes) om wel aan het gewicht te voldoen. Legaal sjoemelen dus eigenlijk.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_217163407
quote:
7s.gif Op maandag 24 maart 2025 09:43 schreef vosss het volgende:

[..]
Jij zie een 0,9 liter 3 cilinder met turbo wel zitten begrijp ik?
Dat is het andere uiterste. Maar het verleden is het verleden.

We gaan ook niet meer terug naar die rijdende badkuipen uit de 50's.
  maandag 24 maart 2025 @ 10:44:45 #102
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_217163737
quote:
14s.gif Op maandag 24 maart 2025 09:30 schreef vosss het volgende:
https://fansurvey2025-formula1.motorsportnetwork.com/

Officiele F1 fansurvey allemaal invullen en oproepen om terug naar de V8 of beter nog de V10's te gaan.

En delen met iedereen die je kent en F1 kijkt.
wat is je verzamelinkomen
ehhh gaat helemaal nergens over dit
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  Moderator maandag 24 maart 2025 @ 13:27:35 #103
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_217165099
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_217165965
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 09:35 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Het hoeft van mij niet terug naar de jaren '80.
Toen nog niemand klaagde over de turbo V6-jes en zelfs viercylindertjes uit een BMW-instapmodel?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator / Redactie FP maandag 24 maart 2025 @ 16:30:09 #105
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_217166576
V10, ik moet het nog zien.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_217166953
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2025 22:32 schreef Droopie het volgende:

[..]
in theorie hoeft dat maar 2,5 seconden te duren en dan de brug een weegsysteem te laten implementeren.

Als team kan je natuurlijk ook gewoon zorgen dat je auto met banden 800 kg of meer weegt :P
Je kunt ze natuurlijk de brug oprijden, wegen, de brug afrijden naar een andere plek, en daar dan de banden eraf halen, en die apart wegen. Ze zullen maar 1 weegbrug hebben, maar genoeg plek om vervolgens de banden apart te wegen, daar heb je geen brug voor nodig.
pi_217167051
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 16:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
V10, ik moet het nog zien.
Breng het tanken ook weer terug.
  maandag 24 maart 2025 @ 17:25:01 #108
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217167080
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 16:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
V10, ik moet het nog zien.
belangrijker is om die auto's weer kleiner en lichter te maken, in de powerunit snijden heeft wel het meeste effect.
  FOK!fotograaf maandag 24 maart 2025 @ 19:15:55 #109
842 Zorro
Z
pi_217168270
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 17:21 schreef Nober het volgende:

[..]
Breng het tanken ook weer terug.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 maart 2025 @ 19:27:47 #110
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_217168384
quote:
6s.gif Op maandag 24 maart 2025 19:15 schreef Zorro het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_217168412
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 17:25 schreef Tarado het volgende:

[..]
belangrijker is om die auto's weer kleiner en lichter te maken, in de powerunit snijden heeft wel het meeste effect.
Eens, de huidige bolides zijn zo ongelooflijk lomp groot.
pi_217168567
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 17:25 schreef Tarado het volgende:

[..]
belangrijker is om die auto's weer kleiner en lichter te maken, in de powerunit snijden heeft wel het meeste effect.
Stel je voor dat de auto dermate groot zou zijn dat ze op de meeste circuits kunnen inhalen.
pi_217168840
Het bijtanken hoeft van mij niet. wel lijkt het mij prettig als er meerdere bandenfabrikanten worden toegelaten. Helaas blijft F1 vasthouden aan 1 bandenleverancier.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 24 maart 2025 @ 21:01:19 #114
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217169730
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 19:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het bijtanken hoeft van mij niet. wel lijkt het mij prettig als er meerdere bandenfabrikanten worden toegelaten. Helaas blijft F1 vasthouden aan 1 bandenleverancier.
Denk dat je dat wat romantiseert, Bridgetone dat zich 200% op Schumacher richt en hun andere teams laat zwemmen, schiet je ook weinig mee op.

Niet dat ik de huidige situatie geweldig vind, maar is wel voor iedereen gelijk.
  maandag 24 maart 2025 @ 21:12:10 #115
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_217169822
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 09:35 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Het hoeft van mij niet terug naar de jaren '80.
Ik heb geen probleem met 1000+ pk turbomotoren :)
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  maandag 24 maart 2025 @ 21:34:59 #116
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_217170056
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2025 21:12 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Ik heb geen probleem met 1000+ pk turbomotoren :)
Dat is letterlijk wat we nu hebben B-)
pi_217170260
Met alle hedendaagse technieken zou een 3 liter V10 richting de 1500 pk gaan.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 24 maart 2025 @ 22:18:37 #118
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_217170521
quote:
6s.gif Op maandag 24 maart 2025 21:34 schreef Tijn het volgende:

[..]
Dat is letterlijk wat we nu hebben B-)
Nu hebben we daar hybride componenten voor nodig. Toen deden we het nog zonder. Scheelt een hoop ruimte en gewicht.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_217170812
twitter
pi_217170860
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 19:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het bijtanken hoeft van mij niet. wel lijkt het mij prettig als er meerdere bandenfabrikanten worden toegelaten. Helaas blijft F1 vasthouden aan 1 bandenleverancier.
Met tanken krijg je iig meer spanning bij de pitstops en snellere races want geen volle tanks bij de start wat gaat meerdere bandenleveranciers brengen?
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 25 maart 2025 @ 11:40:56 #121
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
  dinsdag 25 maart 2025 @ 12:26:50 #122
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_217174407
quote:
10s.gif Op maandag 24 maart 2025 22:46 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Bij Mercedes hebben ze tenminste nog wel humor :)
Wie dit leest is gek
  FOK!fotograaf dinsdag 25 maart 2025 @ 12:31:42 #123
842 Zorro
Z
pi_217174530
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 22:54 schreef Nober het volgende:

[..]
Met tanken krijg je iig meer spanning bij de pitstops en snellere races want geen volle tanks bij de start wat gaat meerdere bandenleveranciers brengen?
Ik heb F1 gezien voor het tanken, toen kwam het tanken en later verdween dat weer.

De meest saaie races waren in de periode van het tanken. Toen gebeurde er echt helemaal niks op de baan en alles via de pitstops.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 25 maart 2025 @ 13:40:51 #124
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_217175241
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 12:31 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ik heb F1 gezien voor het tanken, toen kwam het tanken en later verdween dat weer.

De meest saaie races waren in de periode van het tanken. Toen gebeurde er echt helemaal niks op de baan en alles via de pitstops.
Ik vind het ook een misrekening dat een goede race af te meten is aan het aantal inhaalacties. Eind jaren 90 en begin deze eeuw had je bijtanken en werd er inderdaad niet vaak ingehaald. Maar de inhaalacties die er waren waren wel vaak van grote klasse. Vandaag de dag heb je veel meer inhaalacties, maar iemand met DRS op het rechte stuk voorbij blazen of iemand inhalen terwijl je net nieuwe banden hebt maakt het voor mij niet direct een betere race.
Rini dankjewel.
pi_217177852
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 13:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Ik vind het ook een misrekening dat een goede race af te meten is aan het aantal inhaalacties. Eind jaren 90 en begin deze eeuw had je bijtanken en werd er inderdaad niet vaak ingehaald. Maar de inhaalacties die er waren waren wel vaak van grote klasse. Vandaag de dag heb je veel meer inhaalacties, maar iemand met DRS op het rechte stuk voorbij blazen of iemand inhalen terwijl je net nieuwe banden hebt maakt het voor mij niet direct een betere race.
De enige die inhaalt zonder DRS is zo'n beetje Max. Er is totaal geen skill nodig bij die DRS inhaalacties hoe hard die britse commentatoren ook schreeuwen hoe geweldig het is. Je gaat er gewoon voorbij in een rechte lijn omdat je topsnelheid hoger is. Inhalen in een rechte lijn kan iedereen.
pi_217179987
tiktok


*O*
Hell To The Liars
  Moderator dinsdag 25 maart 2025 @ 20:32:07 #127
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_217180012
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 20:30 schreef Droopie het volgende:
[ tiktok ]

*O*
Dat legale sjoemelen wat ik al aanhaalde dus. Of dat nou zo wenselijk is.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_217180052
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 20:32 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dat legale sjoemelen wat ik al aanhaalde dus. Of dat nou zo wenselijk is.
Dat is geen sjoemelen, dat heet marge inbouwen. Gogme

Zelfde met de uitloopronde rustig rijden ipv vol gas je benzine verbruiken.

Is ook geen sjoemelen, is common sense.
Hell To The Liars
  Moderator dinsdag 25 maart 2025 @ 20:45:46 #129
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_217180224
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 20:34 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dat is geen sjoemelen, dat heet marge inbouwen. Gogme

Zelfde met de uitloopronde rustig rijden ipv vol gas je benzine verbruiken.

Is ook geen sjoemelen, is common sense.
Ik vind van niet. Heeft niks te maken met de regel minimumgewicht.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_217184466
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 20:30 schreef Droopie het volgende:
[ tiktok ]

*O*
Da's F1, zoeken naar de mazen van de wet.
pi_217193668
Was deze al geplaatst?

Bekijk deze YouTube-video
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  donderdag 27 maart 2025 @ 10:08:17 #132
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217194228
quote:
6s.gif Op maandag 24 maart 2025 19:15 schreef Zorro het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Waarom niet? Het brengt veel meer spanning en dynamiek in een race.
Paar jaar terug op qatar met die maximale aantal rondjes op banden, het was een toprace.
Indycar is ook leuk, daardoor.

Nu is het vaak een optocht, verplichte pitstop die soms niet eens echt nodig is, en weer een optocht.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 27 maart 2025 @ 10:35:59 #133
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_217194480
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 10:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Waarom niet? Het brengt veel meer spanning en dynamiek in een race.
Paar jaar terug op qatar met die maximale aantal rondjes op banden, het was een toprace.
Indycar is ook leuk, daardoor.

Nu is het vaak een optocht, verplichte pitstop die soms niet eens echt nodig is, en weer een optocht.
Feit is dat sinds het invoeren van het bijtanken in 1994(?) het aantal inhaalacties op de baan alleen maar is gedaald tot een absoluut minimum in 2009. Er werd op den duur alleen maar ingehaald door een over- of undercut tijdens een pitstop.

Toen het bijtanken verboden werd in 2010 zag je meteen het aantal inhaalacties verdubbelen, en dat was nog voor DRS en Pirelli banden.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  donderdag 27 maart 2025 @ 10:57:28 #134
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217194722
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2025 10:35 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Feit is dat sinds het invoeren van het bijtanken in 1994(?) het aantal inhaalacties op de baan alleen maar is gedaald tot een absoluut minimum in 2009. Er werd op den duur alleen maar ingehaald door een over- of undercut tijdens een pitstop.

Toen het bijtanken verboden werd in 2010 zag je meteen het aantal inhaalacties verdubbelen, en dat was nog voor DRS en Pirelli banden.
Dan ligt dat aan andere factoren. Want in Indycar wordt er genoeg ingehaald op de baan. Genoeg spanning en dynamiek daar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 27 maart 2025 @ 12:15:53 #135
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_217195403
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 10:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dan ligt dat aan andere factoren. Want in Indycar wordt er genoeg ingehaald op de baan. Genoeg spanning en dynamiek daar.
Dat ligt daar ook aan andere factoren, onder andere dat het een spec klasse is. In de Formule 2 en 3 wordt ook, zonder bijtanken, genoeg ingehaald doordat het een spec klasse is.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  donderdag 27 maart 2025 @ 12:24:45 #136
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_217195461
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2025 19:40 schreef Questular het volgende:

[..]
Stel je voor dat de auto dermate groot zou zijn dat ze op de meeste circuits kunnen inhalen.
Zolang het dan op Monaco kan ben ik voor :+
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')