Uilenquote:
Die koppiesquote:
quote:
Zonde.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:11 schreef chufi het volgende:
Eeuwen overleefd tot ....
Bekijk deze YouTube-video
Mooi verhaal. Tijd geleden net zo'n verhaal gelezen. Iemand had een metalen bord gevonden met een naam erin gekrast. Hij heeft ook de familie van die persoon kunnen opsporen.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:50 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de geschiedenis en WO2 'nerds' hier
https://archive.is/FfFoe
Mooi, zo’n speurtochtquote:Op zondag 23 maart 2025 13:50 schreef marcb1974 het volgende:
Foe yong haiquote:
Mooi om te lezenquote:Op zondag 23 maart 2025 13:50 schreef marcb1974 het volgende:
Cheeseburger met frietquote:
Pandora Presepequote:
Macaroniquote:
Quichequote:
Nessiequote:Op zondag 23 maart 2025 19:17 schreef chufi het volgende:
Zon is onder en ik heb iets in de gracht zwemmen ...
[ afbeelding ]
Jij woont daar mooiquote:Op zondag 23 maart 2025 19:17 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Tis hem hoorquote:Op zondag 23 maart 2025 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had een andere foto iets daarvoor en daar was niets op te zien ...
Het zou kunnen of het is een springende visquote:Op zondag 23 maart 2025 19:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tis hem hoorGeen twijfel mogelijk.
[ afbeelding ]
Dat is de periscoop van een Russische aanvalsonderzeeërs, type Kurskquote:Op zondag 23 maart 2025 19:17 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Pciesquote:Op zondag 23 maart 2025 19:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tis hem hoorGeen twijfel mogelijk.
[ afbeelding ]
Apart filmpjequote:
Wow echt net Nessie inderdaadquote:Op zondag 23 maart 2025 19:17 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zal Koeman wel niet bedoelenquote:
Vind ik ook wel, alleen die scheids bevalt me nog steeds nietquote:
Iemand is zijn/haar dildo kwijtquote:Op zondag 23 maart 2025 19:17 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Waarmee?quote:
= 2quote:Op zondag 23 maart 2025 22:37 schreef chufi het volgende:
Shit we moeten nog later naar bed ... 2x2-2
Ga naar bedquote:Op zondag 23 maart 2025 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ga naar bed als mijn parkiet dat zegt.
Opbokken ik wil slapen en dat gaat niet met het licht en geluid aan.quote:
Dan ga jequote:Op zondag 23 maart 2025 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Opbokken ik wil slapen en dat gaat niet met het licht en geluid aan.
Dat zegt mijn parkiet als het avond is.quote:
wat zegt ie nog meer?quote:Op zondag 23 maart 2025 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zegt mijn parkiet als het avond is.
Kuch 4 keer en knipper 7 keer met je ogen als je gegijzeld wordt en wil dat we laten ingrijpenquote:Op zondag 23 maart 2025 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zegt mijn parkiet als het avond is.
Teslaquote:
Mijn broer stuurde een foto gisteren. Hij was op familiebezoek in North Carolina en moest meteen mee om te protesterenquote:
Haha Het is even wennen danquote:Op maandag 24 maart 2025 07:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn broer stuurde een foto gisteren. Hij was op familiebezoek in North Carolina en moest meteen mee om te protesteren![]()
"I protested for the first time in my life".
Staat ie een beetje verdwaasd met zo'n bordje in zijn handen, echt brullen![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 07:17 schreef RedShoe het volgende:
De Provençaalse grasmus voor het eerst in Friesland gespot. ‘Hoe is het mogelijk, het leek een gek propje’
[ afbeelding ]
https://lc.nl/friesland/V(...)gespot-45927817.html
Het klimaat verandert.quote:
Het is hier droger geweest dan in Spanje zo lijkt het ook.quote:
Spanje had geen fraai weer de afgelopen tijd.quote:Op maandag 24 maart 2025 07:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is hier droger geweest dan in Spanje zo lijkt het ook.
Kom net uit Sevilla terug en het was verrassend om vanuit het vliegtuig te zien dat er geen bruine maar felgroene velden omheen lagen
Wat stond er op zijn bordje?quote:Op maandag 24 maart 2025 07:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn broer stuurde een foto gisteren. Hij was op familiebezoek in North Carolina en moest meteen mee om te protesteren![]()
"I protested for the first time in my life".
Staat ie een beetje verdwaasd met zo'n bordje in zijn handen, echt brullen![]()
Ratten vangen?quote:Op maandag 24 maart 2025 07:40 schreef Domnivoor het volgende:
En goedemorgen ☕️
Vandaag ga ik naar Harmelen![]()
Ik werk vandaag op een boerderij. Genoeg ratten daar, al zie je ze zelden. Ik heb daar wel een keer een rattenvanger gezienquote:
Niet achteraan lopenquote:Op maandag 24 maart 2025 07:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik werk vandaag op een boerderij. Genoeg ratten daar, al zie je ze zelden. Ik heb daar wel een keer een rattenvanger gezien
Die wil je niet in je wijk hebben..quote:Op maandag 24 maart 2025 07:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik werk vandaag op een boerderij. Genoeg ratten daar, al zie je ze zelden. Ik heb daar wel een keer een rattenvanger gezien
In mijn wijk zitten ze ook. In heel Utrecht. Maar ik heb er zelf nooit last van gehad.quote:
Zijn bordje: (401K is een amerikaanse pensioenregeling)quote:Op maandag 24 maart 2025 07:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat stond er op zijn bordje?
Het zal wel niet ‘MAGA’ zijn, vermoed ik.
Ik hoop voor hen ( en ons) dat dat omkeerbaar is nog allemaalquote:Op maandag 24 maart 2025 08:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zijn bordje: (401K is een amerikaanse pensioenregeling)
[ link | afbeelding ]
Die van mijn tante:
[ link | afbeelding ]
Ja… Het gaat in hoog tempo de verkeerde kant op.quote:Op maandag 24 maart 2025 08:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoop voor hen ( en ons) dat dat omkeerbaar is nog allemaal
Ja inderdaad, het gaat echt niet goed.quote:Op maandag 24 maart 2025 08:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja… Het gaat in hoog tempo de verkeerde kant op.
dag 100 is nog niet eens geweestquote:Op maandag 24 maart 2025 08:13 schreef pullup het volgende:
Moet je dit nu weer zien![]()
![]()
https://bsky.app/profile/eelcobvr.bsky.social/post/3ll46qcgq6s2h
En zoiets dus daadwerkelijk elke dag...,.
Kijk...beter nieuws. Dat hoor ik graagquote:Op maandag 24 maart 2025 08:18 schreef pullup het volgende:
Wat wel goed is is dat ik ineens mooie groene knopjes zie in de bomen bij mij achter
Net met de hond wezen lopen en idd in 2 dagen tijd een hele groene waas over de bomen en struikenquote:Op maandag 24 maart 2025 08:18 schreef pullup het volgende:
Wat wel goed is is dat ik ineens mooie groene knopjes zie in de bomen bij mij achter
Ja, ik dacht nog even dat ik waarschijnlijk de afgelopen dagen gewoon met mijn neus gekeken had maar het is idd ineens gegaanquote:Op maandag 24 maart 2025 08:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Net met de hond wezen lopen en idd in 2 dagen tijd een hele groene waas over de bomen en struiken
Muizen en ratten wil je niet. Vies ongedierte..quote:Op maandag 24 maart 2025 07:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In mijn wijk zitten ze ook. In heel Utrecht. Maar ik heb er zelf nooit last van gehad.
Ja mooi he?quote:Op maandag 24 maart 2025 08:18 schreef pullup het volgende:
Pommetje , ik las het, Vroegahquote:Op maandag 24 maart 2025 15:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Acteur Bram Biesterveld (86), Pommetje Horlepiep, overleden.
Mijn vroegere buurman.quote:
Ah ja, ik ken toch jouw buurmannen nietquote:
Ik kan het mij ook niet meer herinneren. Volgens mijn moeder was ik wel een trouw kijkertje.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:53 schreef Shii het volgende:
Ik ken hem wel maar kan me niet herinneren dat ik het ooit keek.
Knap, ik kwam niet verder dan het deuntje met de naamquote:Op maandag 24 maart 2025 19:35 schreef Prisha het volgende:
Ze vragen me wel eens
Of ik me soms niet schaam
Dan zeg ik waarom zou ik nou het is een mooie naam
Pom pom pom pom pom pom pom
Pommerje horlepiep
Zoiets was dat dacht ikgeen idee waarom ik dat weet
Om daar op in te haken:quote:Op maandag 24 maart 2025 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn vroegere buurman.![]()
Acteur in kinderprogramma's in de jaren 70.
Ik kan mij ook niet herinneren dat het herhaald is.quote:
Amerika is groot met nog veel onbewoonde gebieden ...quote:Op maandag 24 maart 2025 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ken de Naszca lines in peru.
Wist niet dat er in de US ook zulke afbeeldingen en lijnen waren
Voor de liefhebber prachtige beelden van dat en nog meer:
Soms best lastig om in te schatten hoe groot wel niet...quote:Op maandag 24 maart 2025 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Amerika is groot met nog veel onbewoonde gebieden ...
Het is voor ons ook bijna onvoorstelbaar dat je ergens een uur kan lopen zonder iemand tegen te komen.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Soms best lastig om in te schatten hoe groot wel niet...
Prachtig wel.. zit nog steeds te kijken, kijk mijn ogen uit. Volg die YT al een tijdje, maar dit is meer een samenvattende special ofzo. Prachtig!
Omdat het zo groot is heb je dus ook allerlei verschillende klimaten , landschappen etc ... De rest van de wereld is ook mooiquote:Op maandag 24 maart 2025 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Soms best lastig om in te schatten hoe groot wel niet...
Prachtig wel.. zit nog steeds te kijken, kijk mijn ogen uit. Volg die YT al een tijdje, maar dit is meer een samenvattende special ofzo. Prachtig!
Zeker, maar dit was een verrassend mooie zoom in en goed in beeld gebracht, althans vond ikquote:Op maandag 24 maart 2025 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat het zo groot is heb je dus ook allerlei verschillende klimaten , landschappen etc ... De rest van de wereld is ook mooi
Ik vind dat wel mooie programma's.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker, maar dit was een verrassend mooie zoom in en goed in beeld gebracht, althans vond ik
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:19 schreef engine het volgende:
Ruzie voor we ook maar vertrokken zijninteressante ochtend.
Nouja ik heb er sowieso niet veel van begrepen maar iets over het vervoer. Er moesten vandaag twee dokters mee en volgens mij ging het er om of ze wel of niet bij ons in het busje mogen.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:51 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja ik heb er sowieso niet veel van begrepen maar iets over het vervoer. Er moesten vandaag twee dokters mee en volgens mij ging het er om of ze wel of niet bij ons in het busje mogen.
Stonden ze daar met zes man ofzo te schreeuwen en dan gaat die er zich mee bemoeien en dan weer die.
Resultaat: we zitten in een half leeg busje zonder dokters.
Heerlijk.quote:
Ah lekker danquote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:51 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja ik heb er sowieso niet veel van begrepen maar iets over het vervoer. Er moesten vandaag twee dokters mee en volgens mij ging het er om of ze wel of niet bij ons in het busje mogen.
Stonden ze daar met zes man ofzo te schreeuwen en dan gaat die er zich mee bemoeien en dan weer die.
Resultaat: we zitten in een half leeg busje zonder dokters.
Ja ik merkte het gisteravond ook al op de fiets. Het koelt ineens weer af.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:51 schreef Shii het volgende:
Goedemorgen, het is ineens weer frisjes buiten.
Hier even genoten van de vogeltjes van pullup.
[..]
Heerlijk.
Ik zou ook wel even verwonderd staan kijken als ik zoiets in de lucht zou zienquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:15 schreef D. het volgende:
https://www.l1nieuws.nl/n(...)rg-zeker-geen-aliens
Ik dacht dat we bezoek hadden
Een of andere mongool vindt dat de atmosfeer nog niet genoeg is vervuild...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:15 schreef D. het volgende:
Zoals sommige mensen kunnen lullen... Soms vraag ik mij af van welke planeet ze komen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:15 schreef D. het volgende:
Ik had nog even op Flightradar gekeken, maar daar stond niets opquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou ook wel even verwonderd staan kijken als ik zoiets in de lucht zou zien
Misschien willen ze dat wij de eerste stap zettenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een of andere mongool vindt dat de atmosfeer nog niet genoeg is vervuild...
Het bezoek was onderweg maar heeft zich bedacht.
[ afbeelding ]
Earth man, what a shitholequote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een of andere mongool vindt dat de atmosfeer nog niet genoeg is vervuild...
Het bezoek was onderweg maar heeft zich bedacht.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:34 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien willen ze dat wij de eerste stap zetten
Maar je bent er toch al?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:15 schreef D. het volgende:
Die film was zo slecht dat hij goed was.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:15 schreef D. het volgende:
Ik heb nu de trailer al gezienquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je een goede Alienfilm wil zien:
https://www.imdb.com/titl(...)t_1_nm_7_in_0_q_paul
Eind moeten reizen vanaf jouw moederplaneet?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, anders kan ik ook geen bezoek ontvangen
Ik moest niet een keer glimlachen of zoquote:
Alles is relatiefquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eind moeten reizen vanaf jouw moederplaneet?
Heb ik niet, scheelt weerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:25 schreef RedShoe het volgende:
Oppenheimer staat op Netflix.
Duurt wel 3 uur
Je hebt geen 3 uur?quote:
Kan je hem 8 keer zienquote:
Kannie ligt op het kerkhof en Wilnie ligt er naast.quote:
Ken ik niequote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kannie ligt op het kerkhof en Wilnie ligt er naast.
Heb ik al gezien, nog meer filmtips?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:25 schreef RedShoe het volgende:
Oppenheimer staat op Netflix.
Duurt wel 3 uur
Zolang het niet geïdentificeerd is is het een UFOquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:38 schreef Puzzie het volgende:
Oh UFO en alien praat gaat mij dan weer te ver
Ik geloof daar niet in. sorryquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:39 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang het niet geïdentificeerd is is het een UFO
Een UFO is gewoon een vliegtuig, daar valt niets niet aan te gelovenquote:
Ik zei UFO en alien praat gaat mij te ver ,maw niet mijn dingquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:42 schreef D. het volgende:
[..]
Een UFO is gewoon een vliegtuig, daar valt niets niet aan te geloven
Ik zeg niets over buitenaards ofzo
Uh nee, een UFO is niet per definitie een vliegtuigquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:42 schreef D. het volgende:
[..]
Nee. IK ben een vliegtuig. En als je daar niet in gelooft, dan stap je maar uit.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, een UFO is niet per definitie een vliegtuig![]()
FO staat voor Flying Object, dat vind ik behoorlijk vliegtuigquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, een UFO is niet per definitie een vliegtuig![]()
Was het de moeite?quote:
Fuck Off.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:32 schreef D. het volgende:
[..]
FO staat voor Flying Object, dat vind ik behoorlijk vliegtuig
Als ik een frisbee gooi dan vliegt ie ook een behoorlijk eindquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:32 schreef D. het volgende:
[..]
Getsiequote:
Thats a huge chickenquote:
Ja, lief he?quote:
Heel liefquote:
Nee ik heb geen huisdierquote:
Ballon? Helikopter? Zeppelin?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:32 schreef D. het volgende:
[..]
Unidentified Flying Object. Kan inderdaad van alles zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:42 schreef D. het volgende:
[..]
Doe je elke dinsdag een wandeling?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:07 schreef Aoibhin het volgende:
Dat was weer een mooie wandelrouteVan station Hilversum Sportpark naar station Baarn. In Baarn nog even koffie gedronken bij een heel leuk eetcafé.
We proberen elke week. Maar het ligt er ook aan hoe druk de agenda's zijn en of het weer een beetje mee zitquote:
Ik vond 4.5 km genoeg vandaagquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:07 schreef Aoibhin het volgende:
Dat was weer een mooie wandelrouteVan station Hilversum Sportpark naar station Baarn. In Baarn nog even koffie gedronken bij een heel leuk eetcafé.
Die heb ik lang geleden ook nog gedaanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:07 schreef Aoibhin het volgende:
Van Soest-Zuid naar Maarn is een mooie route als je graag door de bossen loopt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We proberen elke week. Maar het ligt er ook aan hoe druk de agenda's zijn en of het weer een beetje mee zit
Jij kan beter in Meijendel gaan lopenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van Soest-Zuid naar Maarn is een mooie route als je graag door de bossen loopt.
Ah leuk! Onze wandeling volgde voornamelijk de spoorlijn, maar wel door het bos heenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die heb ik lang geleden ook nog gedaan
Dat lijkt me mooi jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van Soest-Zuid naar Maarn is een mooie route als je graag door de bossen loopt.
Wij zijn toen gewoon gaan lopen, zo van we komen vanzelf wel weer in Hilversumquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah leuk! Onze wandeling volgde voornamelijk de spoorlijn, maar wel door het bos heen
Daar wil ik idd ook weer eens heen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij kan beter in Meijendel gaan lopen
Het is een km of 15. Als jullie gaan dan moet je mij even een seintje geven. Dan laat ik wel even weten waar je langs moet komen tijdens de route.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat lijkt me mooi jaIk was laatst met Domni nog in Maarn
Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wij zijn toen gewoon gaan lopen, zo van we komen vanzelf wel weer in Hilversum
Topquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een km of 15. Als jullie gaan dan moet je mij even een seintje geven. Dan laat ik wel even weten waar je langs moet komen tijdens de route.
Wat lief van zequote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:36 schreef Prisha het volgende:
Ik had vandaag mijn laatste dag bij een klant. Kreeg drie grote flessen bier en een kilozak paaseitjes![]()
Ben wel gek op die paaseitjes. En van foliepropjes schieten
Ah dat is leuk zegquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:37 schreef Prisha het volgende:
Dat bier was wel leuk. Eentje van Brouwerij Paas IJ. Ander biertje heette Paas wit. En die derde had een paaseitjes op het etiket. Erg leuk gevonden
Zo ben ik ook begonnenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:38 schreef Prisha het volgende:
Ik ben trouwens op Netflix begonnen aan The Crown. Nooit aan willen beginnen omdat het zo’n hype was. Maar seizoen 1 ademloos afgekeken. Helemaal prima
Oh dat is zo'n mooie serie! Geniet ervanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:38 schreef Prisha het volgende:
Ik ben trouwens op Netflix begonnen aan The Crown. Nooit aan willen beginnen omdat het zo’n hype was. Maar seizoen 1 ademloos afgekeken. Helemaal prima
Superleuk gevonden ja. Thema kadoquote:
Huh? Dat is toch in Friesland?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook![]()
Wij doen het Westerborkpad. Dat is een vaste route
Neequote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh? Dat is toch in Friesland?
Ja echt mooi. Het kwam door de film The King’s speech. Dat ging over die kon8ng George. Geweldige film. en toen hoorde ik dus dat dat ongeveer was waar The Crown begon. Dus toen was mijn interesse gewekt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat is zo'n mooie serie! Geniet ervanBen een beetje jaloers dat jij helemaal nieuw nog aan alles begint
![]()
Ik vind het een mooi inkijkje in het koningshuis en de geschiedenis. Je krijgt gelijk ook zo'n goed beeld van hoe lang Elizabeth eigenlijk koningin is geweest
Van Amsterdam naar Drente is jullie vaste routequote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Máxima? Niet!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo ben ik ook begonnen
Bij Maxima was ik echter snel klaar
Ja, die film is ook erg mooi! Die heb ik destijds in de bioscoop gezien.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja echt mooi. Het kwam door de film The King’s speech. Dat ging over die kon8ng George. Geweldige film. en toen hoorde ik dus dat dat ongeveer was waar The Crown begon. Dus toen was mijn interesse gewekt.
Muziek is ook prachtig.
In stukjesquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Van Amsterdam naar Drente is jullie vaste route
![]()
Damn, echt joh. Die hoef ik nietquote:
Zolang je de trein niet neemt..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zolang je de trein niet neemt..
Hoe slecht ie ook is, we volgen wél de spoorlijn. Het idee achter de wandeling is dat je de treinreis volgt die de joden hebben moeten nemen tussen de Hollandsche Schouwburg en het kampSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
The Black Eye clubquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:46 schreef Prisha het volgende:
Wat is dit nou weer voor een smilie
![]()
Iemand die door het oog geschoten is of zo?
Dat is wel mooi, kweekt besefquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe slecht ie ook is, we volgen wél de spoorlijn. Het idee achter de wandeling is dat je de treinreis volgt die de joden hebben moeten nemen tussen de Hollandsche Schouwburg en het kamp
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
The Black Eye club
< zoekt dekking
Dat is best bijzonder.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe slecht ie ook is, we volgen wél de spoorlijn. Het idee achter de wandeling is dat je de treinreis volgt die de joden hebben moeten nemen tussen de Hollandsche Schouwburg en het kamp
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laat je het zien? Of doe je het me aan?
Dat doet het zekerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is wel mooi, kweekt besef
Ik zit hier wel te gniffelen jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat mag, en zo te zien geniet je er van!
quote:
Ja, soms kom je van die heel mooie woorden tegenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In de categorie van : fnuikend
Maar dan positiever
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Yes!!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Ja, soms kom je van die heel mooie woorden tegen![]()
Desalniettemin![]()
Verdonkeremanen![]()
Mededogen![]()
Achenebbisj
Als je de tocht wil lopen die ik zei kan je ook via kamp Amersfoort lopen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waarom zou Westerbork in Friesland liggen als het de laatste plek was voor deportatie naar de kampen in Duitsland?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar gaat het Westerborkpad ook langsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je de tocht wil lopen die ik zei kan je ook via kamp Amersfoort lopen.
Ik bedoelde Drente.. Mea Culpa, mist in het brein.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom zou Westerbork in Friesland liggen als het de laatste plek was voor deportatie naar de kampen in Duitsland?
Dat had ik vorige week ook. Ik kreeg een mailtje dat het pakketje was bezorgd. Maar het kwam de volgende dag pasquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb hier zo'n hekel aan hè
Bestel ik iets bij Bol, wat ik al nooit doe. Te duur maar het zou de volgende dag er zijn.. Dus ik ok, ik heb het nodig!
Dat was Zondag.. vervolgens was het er gister niet....
En nu dit....en het is er gewoon ook niet.
Normaal bestel ik in DLD en dat is er gewoon wanneer ze het beloven.
[ afbeelding ]
Ja, aanklagen die fockers!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week ook. Ik kreeg een mailtje dat het pakketje was bezorgd. Maar het kwam de volgende dag pas
Kamp Amersfoort is na de oorlog afgebroken, je kan nog wel naar het monument waar de fusilladeplaats is geweest.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar gaat het Westerborkpad ook langsMaar ik ga daar denk ik apart even een keer een kijkje nemen, er is genoeg te zien. Mijn overgrootvader is daar ook nog een tijdje gevangene geweest
Oei gaat het wel goed met je, groot gatquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik bedoelde Drente.. Mea Culpa, mist in het brein.
Ik ging vroeger nog weleens zwemmen bij de ijzeren man in Vught. De geschiedenis van die plek vernaasde me ook. Maar ach.. zo gaan die dingenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kamp Amersfoort is na de oorlog afgebroken, je kan nog wel naar het monument waar de fusilladeplaats is geweest.
Boven de rivieren is alles een waasquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Oei gaat het wel goed met je, groot gat
Alleen in de ochtend hangt er weleens wat mist hierquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Boven de rivieren is alles een waas
Kamp Amersfoort was een politioneel kamp. Een kamp waar vooral "gewone" misdadigers zaten.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ging vroeger nog weleens zwemmen bij de ijzeren man in Vught. De geschiedenis van die plek vernaasde me ook. Maar ach.. zo gaan die dingen
Das hier wel anders... deze is van 14:57 uur vanmiddag:quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Alleen in de ochtend hangt er weleens wat mist hier
Was Tim Burton weer eens op vakantie bij jullie?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das hier wel anders... deze is van 14:57 uur vanmiddag:
[ afbeelding ]
Nah, op doorreis, hij wilde niet eens lunchquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Was Tim Burton weer eens op vakantie bij jullie?
Mijn overgrootvader was lid van de NSB en is in 1942 overleden in Buchenwald, nadat hij eerst een tijdje in Amersfoort zat. We weten nog steeds niet waarom.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kamp Amersfoort was een politioneel kamp. Een kamp waar vooral "gewone" misdadigers zaten.
Witte wieven.quote:
Als de geschiedenis ons iets leert, dan is het dat hij incorrect is, uitgezonderd de tendens!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn overgrootvader was lid van de NSB en is in 1942 overleden in Buchenwald, nadat hij eerst een tijdje in Amersfoort zat. We weten nog steeds niet waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |