Teslaquote:
Mijn broer stuurde een foto gisteren. Hij was op familiebezoek in North Carolina en moest meteen mee om te protesterenquote:
Haha Het is even wennen danquote:Op maandag 24 maart 2025 07:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn broer stuurde een foto gisteren. Hij was op familiebezoek in North Carolina en moest meteen mee om te protesteren![]()
"I protested for the first time in my life".
Staat ie een beetje verdwaasd met zo'n bordje in zijn handen, echt brullen![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 07:17 schreef RedShoe het volgende:
De Provençaalse grasmus voor het eerst in Friesland gespot. ‘Hoe is het mogelijk, het leek een gek propje’
[ afbeelding ]
https://lc.nl/friesland/V(...)gespot-45927817.html
Het klimaat verandert.quote:
Het is hier droger geweest dan in Spanje zo lijkt het ook.quote:
Spanje had geen fraai weer de afgelopen tijd.quote:Op maandag 24 maart 2025 07:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is hier droger geweest dan in Spanje zo lijkt het ook.
Kom net uit Sevilla terug en het was verrassend om vanuit het vliegtuig te zien dat er geen bruine maar felgroene velden omheen lagen
Wat stond er op zijn bordje?quote:Op maandag 24 maart 2025 07:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn broer stuurde een foto gisteren. Hij was op familiebezoek in North Carolina en moest meteen mee om te protesteren![]()
"I protested for the first time in my life".
Staat ie een beetje verdwaasd met zo'n bordje in zijn handen, echt brullen![]()
Ratten vangen?quote:Op maandag 24 maart 2025 07:40 schreef Domnivoor het volgende:
En goedemorgen ☕️
Vandaag ga ik naar Harmelen![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik werk vandaag op een boerderij. Genoeg ratten daar, al zie je ze zelden. Ik heb daar wel een keer een rattenvanger gezienquote:
Niet achteraan lopenquote:Op maandag 24 maart 2025 07:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik werk vandaag op een boerderij. Genoeg ratten daar, al zie je ze zelden. Ik heb daar wel een keer een rattenvanger gezien
Die wil je niet in je wijk hebben..quote:Op maandag 24 maart 2025 07:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik werk vandaag op een boerderij. Genoeg ratten daar, al zie je ze zelden. Ik heb daar wel een keer een rattenvanger gezien
In mijn wijk zitten ze ook. In heel Utrecht. Maar ik heb er zelf nooit last van gehad.quote:
Zijn bordje: (401K is een amerikaanse pensioenregeling)quote:Op maandag 24 maart 2025 07:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat stond er op zijn bordje?
Het zal wel niet ‘MAGA’ zijn, vermoed ik.
Ik hoop voor hen ( en ons) dat dat omkeerbaar is nog allemaalquote:Op maandag 24 maart 2025 08:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zijn bordje: (401K is een amerikaanse pensioenregeling)
[ link | afbeelding ]
Die van mijn tante:
[ link | afbeelding ]
Ja… Het gaat in hoog tempo de verkeerde kant op.quote:Op maandag 24 maart 2025 08:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoop voor hen ( en ons) dat dat omkeerbaar is nog allemaal
Ja inderdaad, het gaat echt niet goed.quote:Op maandag 24 maart 2025 08:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja… Het gaat in hoog tempo de verkeerde kant op.
dag 100 is nog niet eens geweestquote:Op maandag 24 maart 2025 08:13 schreef pullup het volgende:
Moet je dit nu weer zien![]()
![]()
https://bsky.app/profile/eelcobvr.bsky.social/post/3ll46qcgq6s2h
En zoiets dus daadwerkelijk elke dag...,.
Kijk...beter nieuws. Dat hoor ik graagquote:Op maandag 24 maart 2025 08:18 schreef pullup het volgende:
Wat wel goed is is dat ik ineens mooie groene knopjes zie in de bomen bij mij achter
Net met de hond wezen lopen en idd in 2 dagen tijd een hele groene waas over de bomen en struikenquote:Op maandag 24 maart 2025 08:18 schreef pullup het volgende:
Wat wel goed is is dat ik ineens mooie groene knopjes zie in de bomen bij mij achter
Ja, ik dacht nog even dat ik waarschijnlijk de afgelopen dagen gewoon met mijn neus gekeken had maar het is idd ineens gegaanquote:Op maandag 24 maart 2025 08:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Net met de hond wezen lopen en idd in 2 dagen tijd een hele groene waas over de bomen en struiken
Muizen en ratten wil je niet. Vies ongedierte..quote:Op maandag 24 maart 2025 07:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In mijn wijk zitten ze ook. In heel Utrecht. Maar ik heb er zelf nooit last van gehad.
Ja mooi he?quote:Op maandag 24 maart 2025 08:18 schreef pullup het volgende:
Pommetje , ik las het, Vroegahquote:Op maandag 24 maart 2025 15:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Acteur Bram Biesterveld (86), Pommetje Horlepiep, overleden.
Mijn vroegere buurman.quote:
Ah ja, ik ken toch jouw buurmannen nietquote:
Ik kan het mij ook niet meer herinneren. Volgens mijn moeder was ik wel een trouw kijkertje.quote:Op maandag 24 maart 2025 18:53 schreef Shii het volgende:
Ik ken hem wel maar kan me niet herinneren dat ik het ooit keek.
Knap, ik kwam niet verder dan het deuntje met de naamquote:Op maandag 24 maart 2025 19:35 schreef Prisha het volgende:
Ze vragen me wel eens
Of ik me soms niet schaam
Dan zeg ik waarom zou ik nou het is een mooie naam
Pom pom pom pom pom pom pom
Pommerje horlepiep
Zoiets was dat dacht ikgeen idee waarom ik dat weet
Om daar op in te haken:quote:Op maandag 24 maart 2025 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn vroegere buurman.![]()
Acteur in kinderprogramma's in de jaren 70.
Ik kan mij ook niet herinneren dat het herhaald is.quote:
Amerika is groot met nog veel onbewoonde gebieden ...quote:Op maandag 24 maart 2025 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ken de Naszca lines in peru.
Wist niet dat er in de US ook zulke afbeeldingen en lijnen waren
Voor de liefhebber prachtige beelden van dat en nog meer:
Bekijk deze YouTube-video
Soms best lastig om in te schatten hoe groot wel niet...quote:Op maandag 24 maart 2025 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Amerika is groot met nog veel onbewoonde gebieden ...
Het is voor ons ook bijna onvoorstelbaar dat je ergens een uur kan lopen zonder iemand tegen te komen.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Soms best lastig om in te schatten hoe groot wel niet...
Prachtig wel.. zit nog steeds te kijken, kijk mijn ogen uit. Volg die YT al een tijdje, maar dit is meer een samenvattende special ofzo. Prachtig!
Omdat het zo groot is heb je dus ook allerlei verschillende klimaten , landschappen etc ... De rest van de wereld is ook mooiquote:Op maandag 24 maart 2025 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Soms best lastig om in te schatten hoe groot wel niet...
Prachtig wel.. zit nog steeds te kijken, kijk mijn ogen uit. Volg die YT al een tijdje, maar dit is meer een samenvattende special ofzo. Prachtig!
Zeker, maar dit was een verrassend mooie zoom in en goed in beeld gebracht, althans vond ikquote:Op maandag 24 maart 2025 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat het zo groot is heb je dus ook allerlei verschillende klimaten , landschappen etc ... De rest van de wereld is ook mooi
Ik vind dat wel mooie programma's.quote:Op maandag 24 maart 2025 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker, maar dit was een verrassend mooie zoom in en goed in beeld gebracht, althans vond ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |