Zijn bordje: (401K is een amerikaanse pensioenregeling)quote:Op maandag 24 maart 2025 07:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat stond er op zijn bordje?
Het zal wel niet ‘MAGA’ zijn, vermoed ik.
Ik hoop voor hen ( en ons) dat dat omkeerbaar is nog allemaalquote:Op maandag 24 maart 2025 08:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zijn bordje: (401K is een amerikaanse pensioenregeling)
[ link | afbeelding ]
Die van mijn tante:
[ link | afbeelding ]
Ja… Het gaat in hoog tempo de verkeerde kant op.quote:Op maandag 24 maart 2025 08:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoop voor hen ( en ons) dat dat omkeerbaar is nog allemaal
Ja inderdaad, het gaat echt niet goed.quote:Op maandag 24 maart 2025 08:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja… Het gaat in hoog tempo de verkeerde kant op.
dag 100 is nog niet eens geweestquote:Op maandag 24 maart 2025 08:13 schreef pullup het volgende:
Moet je dit nu weer zien![]()
![]()
https://bsky.app/profile/eelcobvr.bsky.social/post/3ll46qcgq6s2h
En zoiets dus daadwerkelijk elke dag...,.
Kijk...beter nieuws. Dat hoor ik graagquote:Op maandag 24 maart 2025 08:18 schreef pullup het volgende:
Wat wel goed is is dat ik ineens mooie groene knopjes zie in de bomen bij mij achter
Net met de hond wezen lopen en idd in 2 dagen tijd een hele groene waas over de bomen en struikenquote:Op maandag 24 maart 2025 08:18 schreef pullup het volgende:
Wat wel goed is is dat ik ineens mooie groene knopjes zie in de bomen bij mij achter
Ja, ik dacht nog even dat ik waarschijnlijk de afgelopen dagen gewoon met mijn neus gekeken had maar het is idd ineens gegaanquote:Op maandag 24 maart 2025 08:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Net met de hond wezen lopen en idd in 2 dagen tijd een hele groene waas over de bomen en struiken
Muizen en ratten wil je niet. Vies ongedierte..quote:Op maandag 24 maart 2025 07:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In mijn wijk zitten ze ook. In heel Utrecht. Maar ik heb er zelf nooit last van gehad.
Ja mooi he?quote:Op maandag 24 maart 2025 08:18 schreef pullup het volgende:
Pommetje , ik las het, Vroegahquote:Op maandag 24 maart 2025 15:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Acteur Bram Biesterveld (86), Pommetje Horlepiep, overleden.
Mijn vroegere buurman.quote:
Ah ja, ik ken toch jouw buurmannen nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |