Iemand is zijn/haar dildo kwijtquote:Op zondag 23 maart 2025 19:17 schreef chufi het volgende:
Zon is onder en ik heb iets in de gracht zwemmen ...
[ afbeelding ]
Waarmee?quote:
= 2quote:Op zondag 23 maart 2025 22:37 schreef chufi het volgende:
Shit we moeten nog later naar bed ... 2x2-2
Ga naar bedquote:Op zondag 23 maart 2025 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ga naar bed als mijn parkiet dat zegt.
Opbokken ik wil slapen en dat gaat niet met het licht en geluid aan.quote:
Dan ga jequote:Op zondag 23 maart 2025 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Opbokken ik wil slapen en dat gaat niet met het licht en geluid aan.
Dat zegt mijn parkiet als het avond is.quote:
wat zegt ie nog meer?quote:Op zondag 23 maart 2025 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zegt mijn parkiet als het avond is.
Kuch 4 keer en knipper 7 keer met je ogen als je gegijzeld wordt en wil dat we laten ingrijpenquote:Op zondag 23 maart 2025 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zegt mijn parkiet als het avond is.
Teslaquote:
Mijn broer stuurde een foto gisteren. Hij was op familiebezoek in North Carolina en moest meteen mee om te protesterenquote:
Haha Het is even wennen danquote:Op maandag 24 maart 2025 07:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn broer stuurde een foto gisteren. Hij was op familiebezoek in North Carolina en moest meteen mee om te protesteren![]()
"I protested for the first time in my life".
Staat ie een beetje verdwaasd met zo'n bordje in zijn handen, echt brullen![]()
quote:Op maandag 24 maart 2025 07:17 schreef RedShoe het volgende:
De Provençaalse grasmus voor het eerst in Friesland gespot. ‘Hoe is het mogelijk, het leek een gek propje’
[ afbeelding ]
https://lc.nl/friesland/V(...)gespot-45927817.html
Het klimaat verandert.quote:
Het is hier droger geweest dan in Spanje zo lijkt het ook.quote:
Spanje had geen fraai weer de afgelopen tijd.quote:Op maandag 24 maart 2025 07:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is hier droger geweest dan in Spanje zo lijkt het ook.
Kom net uit Sevilla terug en het was verrassend om vanuit het vliegtuig te zien dat er geen bruine maar felgroene velden omheen lagen
Wat stond er op zijn bordje?quote:Op maandag 24 maart 2025 07:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn broer stuurde een foto gisteren. Hij was op familiebezoek in North Carolina en moest meteen mee om te protesteren![]()
"I protested for the first time in my life".
Staat ie een beetje verdwaasd met zo'n bordje in zijn handen, echt brullen![]()
Ratten vangen?quote:Op maandag 24 maart 2025 07:40 schreef Domnivoor het volgende:
En goedemorgen ☕️
Vandaag ga ik naar Harmelen![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik werk vandaag op een boerderij. Genoeg ratten daar, al zie je ze zelden. Ik heb daar wel een keer een rattenvanger gezienquote:
Niet achteraan lopenquote:Op maandag 24 maart 2025 07:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik werk vandaag op een boerderij. Genoeg ratten daar, al zie je ze zelden. Ik heb daar wel een keer een rattenvanger gezien
Die wil je niet in je wijk hebben..quote:Op maandag 24 maart 2025 07:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik werk vandaag op een boerderij. Genoeg ratten daar, al zie je ze zelden. Ik heb daar wel een keer een rattenvanger gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |