Doe je elke dinsdag een wandeling?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:07 schreef Aoibhin het volgende:
Dat was weer een mooie wandelrouteVan station Hilversum Sportpark naar station Baarn. In Baarn nog even koffie gedronken bij een heel leuk eetcafé.
We proberen elke week. Maar het ligt er ook aan hoe druk de agenda's zijn en of het weer een beetje mee zitquote:
Ik vond 4.5 km genoeg vandaagquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:07 schreef Aoibhin het volgende:
Dat was weer een mooie wandelrouteVan station Hilversum Sportpark naar station Baarn. In Baarn nog even koffie gedronken bij een heel leuk eetcafé.
Die heb ik lang geleden ook nog gedaanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:07 schreef Aoibhin het volgende:
Van Soest-Zuid naar Maarn is een mooie route als je graag door de bossen loopt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We proberen elke week. Maar het ligt er ook aan hoe druk de agenda's zijn en of het weer een beetje mee zit
Jij kan beter in Meijendel gaan lopenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van Soest-Zuid naar Maarn is een mooie route als je graag door de bossen loopt.
Ah leuk! Onze wandeling volgde voornamelijk de spoorlijn, maar wel door het bos heenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die heb ik lang geleden ook nog gedaan
Dat lijkt me mooi jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van Soest-Zuid naar Maarn is een mooie route als je graag door de bossen loopt.
Wij zijn toen gewoon gaan lopen, zo van we komen vanzelf wel weer in Hilversumquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah leuk! Onze wandeling volgde voornamelijk de spoorlijn, maar wel door het bos heen
Daar wil ik idd ook weer eens heen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij kan beter in Meijendel gaan lopen
Het is een km of 15. Als jullie gaan dan moet je mij even een seintje geven. Dan laat ik wel even weten waar je langs moet komen tijdens de route.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat lijkt me mooi jaIk was laatst met Domni nog in Maarn
Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wij zijn toen gewoon gaan lopen, zo van we komen vanzelf wel weer in Hilversum
Topquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een km of 15. Als jullie gaan dan moet je mij even een seintje geven. Dan laat ik wel even weten waar je langs moet komen tijdens de route.
Wat lief van zequote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:36 schreef Prisha het volgende:
Ik had vandaag mijn laatste dag bij een klant. Kreeg drie grote flessen bier en een kilozak paaseitjes![]()
Ben wel gek op die paaseitjes. En van foliepropjes schieten
Ah dat is leuk zegquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:37 schreef Prisha het volgende:
Dat bier was wel leuk. Eentje van Brouwerij Paas IJ. Ander biertje heette Paas wit. En die derde had een paaseitjes op het etiket. Erg leuk gevonden
Zo ben ik ook begonnenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:38 schreef Prisha het volgende:
Ik ben trouwens op Netflix begonnen aan The Crown. Nooit aan willen beginnen omdat het zo’n hype was. Maar seizoen 1 ademloos afgekeken. Helemaal prima
Oh dat is zo'n mooie serie! Geniet ervanquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:38 schreef Prisha het volgende:
Ik ben trouwens op Netflix begonnen aan The Crown. Nooit aan willen beginnen omdat het zo’n hype was. Maar seizoen 1 ademloos afgekeken. Helemaal prima
Superleuk gevonden ja. Thema kadoquote:
Huh? Dat is toch in Friesland?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook![]()
Wij doen het Westerborkpad. Dat is een vaste route
Neequote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh? Dat is toch in Friesland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |