quote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:19 schreef engine het volgende:
Ruzie voor we ook maar vertrokken zijninteressante ochtend.
Nouja ik heb er sowieso niet veel van begrepen maar iets over het vervoer. Er moesten vandaag twee dokters mee en volgens mij ging het er om of ze wel of niet bij ons in het busje mogen.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:51 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja ik heb er sowieso niet veel van begrepen maar iets over het vervoer. Er moesten vandaag twee dokters mee en volgens mij ging het er om of ze wel of niet bij ons in het busje mogen.
Stonden ze daar met zes man ofzo te schreeuwen en dan gaat die er zich mee bemoeien en dan weer die.
Resultaat: we zitten in een half leeg busje zonder dokters.
Heerlijk.quote:
Ah lekker danquote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:51 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja ik heb er sowieso niet veel van begrepen maar iets over het vervoer. Er moesten vandaag twee dokters mee en volgens mij ging het er om of ze wel of niet bij ons in het busje mogen.
Stonden ze daar met zes man ofzo te schreeuwen en dan gaat die er zich mee bemoeien en dan weer die.
Resultaat: we zitten in een half leeg busje zonder dokters.
Ja ik merkte het gisteravond ook al op de fiets. Het koelt ineens weer af.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 08:51 schreef Shii het volgende:
Goedemorgen, het is ineens weer frisjes buiten.
Hier even genoten van de vogeltjes van pullup.
[..]
Heerlijk.
Ik zou ook wel even verwonderd staan kijken als ik zoiets in de lucht zou zienquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:15 schreef D. het volgende:
https://www.l1nieuws.nl/n(...)rg-zeker-geen-aliens
Ik dacht dat we bezoek hadden
Een of andere mongool vindt dat de atmosfeer nog niet genoeg is vervuild...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:15 schreef D. het volgende:
Zoals sommige mensen kunnen lullen... Soms vraag ik mij af van welke planeet ze komen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:15 schreef D. het volgende:
Ik had nog even op Flightradar gekeken, maar daar stond niets opquote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou ook wel even verwonderd staan kijken als ik zoiets in de lucht zou zien
Misschien willen ze dat wij de eerste stap zettenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een of andere mongool vindt dat de atmosfeer nog niet genoeg is vervuild...
Het bezoek was onderweg maar heeft zich bedacht.
[ afbeelding ]
Earth man, what a shitholequote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een of andere mongool vindt dat de atmosfeer nog niet genoeg is vervuild...
Het bezoek was onderweg maar heeft zich bedacht.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 10:34 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien willen ze dat wij de eerste stap zetten
Maar je bent er toch al?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:15 schreef D. het volgende:
Die film was zo slecht dat hij goed was.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:15 schreef D. het volgende:
Ik heb nu de trailer al gezienquote:Op dinsdag 25 maart 2025 11:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je een goede Alienfilm wil zien:
https://www.imdb.com/titl(...)t_1_nm_7_in_0_q_paul
Eind moeten reizen vanaf jouw moederplaneet?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, anders kan ik ook geen bezoek ontvangen
Ik moest niet een keer glimlachen of zoquote:
Alles is relatiefquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eind moeten reizen vanaf jouw moederplaneet?
Heb ik niet, scheelt weerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:25 schreef RedShoe het volgende:
Oppenheimer staat op Netflix.
Duurt wel 3 uur
Je hebt geen 3 uur?quote:
Kan je hem 8 keer zienquote:
Kannie ligt op het kerkhof en Wilnie ligt er naast.quote:
Ken ik niequote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kannie ligt op het kerkhof en Wilnie ligt er naast.
Heb ik al gezien, nog meer filmtips?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:25 schreef RedShoe het volgende:
Oppenheimer staat op Netflix.
Duurt wel 3 uur
Zolang het niet geïdentificeerd is is het een UFOquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:38 schreef Puzzie het volgende:
Oh UFO en alien praat gaat mij dan weer te ver
Ik geloof daar niet in. sorryquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:39 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang het niet geïdentificeerd is is het een UFO
Een UFO is gewoon een vliegtuig, daar valt niets niet aan te gelovenquote:
Ik zei UFO en alien praat gaat mij te ver ,maw niet mijn dingquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:42 schreef D. het volgende:
[..]
Een UFO is gewoon een vliegtuig, daar valt niets niet aan te geloven
Ik zeg niets over buitenaards ofzo
Uh nee, een UFO is niet per definitie een vliegtuigquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:42 schreef D. het volgende:
[..]
Nee. IK ben een vliegtuig. En als je daar niet in gelooft, dan stap je maar uit.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, een UFO is niet per definitie een vliegtuig![]()
FO staat voor Flying Object, dat vind ik behoorlijk vliegtuigquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, een UFO is niet per definitie een vliegtuig![]()
Was het de moeite?quote:
Fuck Off.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:32 schreef D. het volgende:
[..]
FO staat voor Flying Object, dat vind ik behoorlijk vliegtuig
Als ik een frisbee gooi dan vliegt ie ook een behoorlijk eindquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:32 schreef D. het volgende:
[..]
Getsiequote:
Thats a huge chickenquote:
Ja, lief he?quote:
Heel liefquote:
Nee ik heb geen huisdierquote:
Ballon? Helikopter? Zeppelin?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:32 schreef D. het volgende:
[..]
Unidentified Flying Object. Kan inderdaad van alles zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:42 schreef D. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |