Ja echt mooi. Het kwam door de film The King’s speech. Dat ging over die kon8ng George. Geweldige film. en toen hoorde ik dus dat dat ongeveer was waar The Crown begon. Dus toen was mijn interesse gewekt.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat is zo'n mooie serie! Geniet ervanBen een beetje jaloers dat jij helemaal nieuw nog aan alles begint
![]()
Ik vind het een mooi inkijkje in het koningshuis en de geschiedenis. Je krijgt gelijk ook zo'n goed beeld van hoe lang Elizabeth eigenlijk koningin is geweest
Van Amsterdam naar Drente is jullie vaste routequote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huh? Dat is toch in Friesland?
Máxima? Niet!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo ben ik ook begonnen
Bij Maxima was ik echter snel klaar
Ja, die film is ook erg mooi! Die heb ik destijds in de bioscoop gezien.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja echt mooi. Het kwam door de film The King’s speech. Dat ging over die kon8ng George. Geweldige film. en toen hoorde ik dus dat dat ongeveer was waar The Crown begon. Dus toen was mijn interesse gewekt.
Muziek is ook prachtig.
In stukjesquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Van Amsterdam naar Drente is jullie vaste route
![]()
Damn, echt joh. Die hoef ik nietquote:
Zolang je de trein niet neemt..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zolang je de trein niet neemt..
Hoe slecht ie ook is, we volgen wél de spoorlijn. Het idee achter de wandeling is dat je de treinreis volgt die de joden hebben moeten nemen tussen de Hollandsche Schouwburg en het kampSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
The Black Eye clubquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:46 schreef Prisha het volgende:
Wat is dit nou weer voor een smilie
![]()
Iemand die door het oog geschoten is of zo?
Dat is wel mooi, kweekt besefquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe slecht ie ook is, we volgen wél de spoorlijn. Het idee achter de wandeling is dat je de treinreis volgt die de joden hebben moeten nemen tussen de Hollandsche Schouwburg en het kamp
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
The Black Eye club
< zoekt dekking
Dat is best bijzonder.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe slecht ie ook is, we volgen wél de spoorlijn. Het idee achter de wandeling is dat je de treinreis volgt die de joden hebben moeten nemen tussen de Hollandsche Schouwburg en het kamp
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laat je het zien? Of doe je het me aan?
Dat doet het zekerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is wel mooi, kweekt besef
Ik zit hier wel te gniffelen jaquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat mag, en zo te zien geniet je er van!
quote:
Ja, soms kom je van die heel mooie woorden tegenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In de categorie van : fnuikend
Maar dan positiever
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |