Niemand wil daar liggenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:32 schreef Flory- het volgende:
Jane snurkt weer lekker ja![]()
Waarom ligt er niemand bij haar in de suite?
of je kent de exorcist niet of je bent toe aan hans andersquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy wel![]()
Het zal maar naast je bed staan
Omdat ze alleen wil slapen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:32 schreef Flory- het volgende:
Axel heeft daar ook geslapen , en ik heb hem er nooit over gehoord.quote:
Gezienquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
of je kent de exorcist niet of je bent toe aan hans anders
Nee, die had geen zin en was te lui zei ze om haar kaarten te verplaatsenquote:
Wat denk je zelf, bij Jane gaan slapen is vragen om slapeloze nachtenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:32 schreef Flory- het volgende:
ik bedoelde van de 4 die nog over zijn, wilde niemand naar de suite, dus mag ze hem alleen hebben, het is haar huis zei zequote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Axel heeft daar ook geslapen , en ik heb hem er nooit over gehoord.
Er bestaat ook nog zoiets als oordopjes , daarnaast: er waren er meer die snurkten maar nee liever zeuren over het gesnurk van Jane
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, die had geen zin en was te lui zei ze om haar kaarten te verplaatsen
Danku mensenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, bij Jane gaan slapen is vragen om slapeloze nachten
Ik heb geen woord gezegd over het snurken van Jane, geen dingen zeggen die niet door mij gezegd zijn!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Axel heeft daar ook geslapen , en ik heb hem er nooit over gehoord.
Er bestaat ook nog zoiets als oordopjes , daarnaast: er waren er meer die snurkten maar nee liever zeuren over het gesnurk van Jane
Ik heb het over wat hier gezegd wordt en daar is geen woord over gelogenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb geen woord gezegd over het snurken van Jane, geen dingen zeggen die niet gezegd zijn!
Je reageerde op mijn post.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het over wat hier gezegd wordt en daar is geen woord over gelogen
Wordt wat zwaarlijviger en dan ga je meer snurken.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:32 schreef Flory- het volgende:
Oh jee, dat is slecht nieuws voor Jordy ,want die is ook vetter gewordenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 23:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wordt wat zwaarlijviger en dan ga je meer snurken.
preciesquote:Op zondag 23 maart 2025 08:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Rustig hier.
Kunnen wij lekker team Piano tegen team LeLe kijken
Prinsessen moet je pamperenquote:Op zondag 23 maart 2025 08:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nu al, ze heeft net 12 uur geslapen
ik heb sharice in beeldquote:Op zondag 23 maart 2025 09:04 schreef Kinga het volgende:
Ah, ik val net in de grote Jordy show, indeed.
Wat is er gebeurd, ik hoor iets over excuus aanbieden van Jane, maar het kwam van Sharice?quote:Op zondag 23 maart 2025 09:14 schreef Puzzie het volgende:
Ahh Mattie moet van Jolien Sharice of Jane uithoren.
Het idee komt dus van manipulatieve Jolientje
Jolien voelt zich beledigd over Sharice en Jane die lachten ...quote:Op zondag 23 maart 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd, ik hoor iets over excuus aanbieden van Jane, maar het kwam van Sharice?
euhhhh oke, dus niets aan de hand alleen omdat ze aan het lachen waren?quote:Op zondag 23 maart 2025 09:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jolien voelt zich beledigd over Sharice en Jane die lachten ...
Dat deden ze toch ook las ik hier.....Jolien is ook niet achterlijk en ziet dat die twee bijna net zo doen/zijn als Milena en Sharice......quote:Op zondag 23 maart 2025 09:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jolien voelt zich beledigd over Sharice en Jane die lachten ...
ze lachten Jolien uitquote:Op zondag 23 maart 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
euhhhh oke, dus niets aan de hand alleen omdat ze aan het lachen waren?
Wordt steeds gekker
Jolien is smerig bezig.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt steeds gekker
Ja was beetje onnodig. Later ging jane met matti in gesprek erover en dat vertelde hij tegen jolien en jordy.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze lachten Jolien uit
omdat Jolien aangaf goede gesprekken met Matti te hebben
beetje boel kleuterschool niveau
Dat dus ! Sharice is de twijfelende heen-en-weer-springer. Was het niet bij Ome Willem vroeger dat de kindjes op de laatste moment in de juiste antwoorden-rij moesten springen of zoiets.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat deden ze toch ook las ik hier.....Jolien is ook niet achterlijk en ziet dat die twee bijna net zo zijn als Milena en Sharice......
En Sharice vervalt in haar oude patroon.....
Jolien doet precies hetzelfde met haar kartel ,maar dat is wel okay toch?quote:Op zondag 23 maart 2025 09:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat deden ze toch ook las ik hier.....Jolien is ook niet achterlijk en ziet dat die twee bijna net zo doen/zijn als Milena en Sharice......
Ik weet niet waar het erger isquote:Op zondag 23 maart 2025 09:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja was beetje onnodig. Later ging jane met matti in gesprek erover en dat vertelde hij tegen jolien en jordy.
Echt welquote:Op zondag 23 maart 2025 09:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jolien is misschien nog wel erger dan Jordy
ze waren Jolien in de zeik aan het nemen dus wel wat aan de handquote:Op zondag 23 maart 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt steeds gekker
En dat mag niet ?quote:Op zondag 23 maart 2025 09:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze waren Jolien in de zeik aan het nemen dus wel wat aan de hand
quote:Op zondag 23 maart 2025 09:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat dus ! Sharice is de twijfelende heen-en-weer-springer. Was het niet bij Ome Willem vroeger dat de kindjes op de laatste moment in de juiste antwoorden-rij moesten springen of zoiets.
Frits en Jock posten ook mee en zijn mannenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:33 schreef Dotteke het volgende:
Gaan we weer beginnen met dit kinderachtig gedrag naar elkaar
ZIjn jullie nu volwassen vrouwen?
Hou hier eens mee op
Dan moet ze weer huilie, huilie doen en moet Mattie haar weer troostenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:33 schreef Verida het volgende:
[..]
En dat mag niet ?
Kan het tere zieltje van Jolientje daar niet tegen?
Nou zeg dat doet dat lieve onschuldige meisje toch nietquote:Op zondag 23 maart 2025 09:14 schreef Puzzie het volgende:
Ahh Mattie moet van Jolien Sharice of Jane uithoren.
Het idee komt dus van manipulatieve Jolientje
Zeiden jullie dat ook toen Jane op een kinderachtige manier werd behandeld door Sharice en Milena.....het gaat weer precies dezelfde kant op als Jane het geen halt toe roept en Mattie niet wil verliezen.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:33 schreef Verida het volgende:
[..]
En dat mag niet ?
Kan het tere zieltje van Jolientje daar niet tegen?
Sharice die even Jane voor de bus gooitquote:Op zondag 23 maart 2025 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice: it is good that you ask me. Ik vind haar super tof maar ik denk dat reality tv zit er teveel in. (Jane)
Matthie: ja Pootje en ik hadden dat ook he, waarom. Super tof maar bepaalde dingen dat ze niet mijn stijl is.
Sharice: is toch een bepaalde rede dat ze hier gezet is.
Moet je horen wat ze gisteren over Jane en Sharice zeidenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:39 schreef Verida het volgende:
En wat zou er eigenlijk mis zijn als Sharice en Jane hartelijk hebben gelachen om Jolientje die zegt dat ze met mattie wel goede gesprekken heeft die ze met Jeffrey niet had?
Valt me ook vies tegen van Charisequote:Op zondag 23 maart 2025 09:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Moet je horen wat ze gisteren over Jane en Sharice zeiden![]()
Ik snap niet waarom Sharice hier in meegaat
Jaquote:Op zondag 23 maart 2025 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sharice die even Jane voor de bus gooit![]()
Hou hier nu eens mee op.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeiden jullie dat ook toen Jane op een kinderachtige manier werd behandeld door Sharice en Milena.....het gaat weer precies dezelfde kant op als Jane het geen halt toe roept en Mattie niet wil verliezen.
* greysbones zoekt naar de leuke dingen..nopequote:Op zondag 23 maart 2025 09:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jamaar ze heeft ook leuke dingen maar het overacting is raar
Ahh nu buiten gesprekje![]()
![]()
Die heeft zich dus duidelijk voor het karretje laten spannen van Jolientjequote:Op zondag 23 maart 2025 09:41 schreef Puzzie het volgende:
Mattie heeft dus helemaal niets gehoord gisteren
quote:Op zondag 23 maart 2025 09:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Die heeft zich dus duidelijk voor het karretje laten spannen van Jolientje
Ze waren gister allebei ook lelijk bezig. Sharice is haar oude zelf weer zoals met milena.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:42 schreef Kissingbird het volgende:
sharice en jane zaten gister een paar keer te lachen over Jordy ook![]()
dit niet meegekregen over Matthie en Jolien
het is het kringspier verhaal op herhalingquote:
We gaan steeds minder mogen zien omdat alles uit zijn verband wordt gerukt en er allerlei verhalen de rondte gaan doen, met name op SMquote:Op zondag 23 maart 2025 09:43 schreef Joyce-43 het volgende:
serieuze gesprekken mogen we tegenwoordig echt niet meer volgen bij BB of hij gaat op SL
of naar een andere camera is niet normaal tegenwoordig hoor censuur wat BB doet
Zodra Sharice een dinnetje heeft gaat ze bitchen. Deed ze gister ook al over Jordy en nu vandaag weer Jolien. Gister ook nog Matti onderuit halen.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat deden ze toch ook las ik hier.....Jolien is ook niet achterlijk en ziet dat die twee bijna net zo doen/zijn als Milena en Sharice......
Ja!!!quote:Op zondag 23 maart 2025 09:44 schreef Verida het volgende:
[..]
het is het kringspier verhaal op herhaling
Jolientje voelt zich beledigd door Jane en het halve huis gaat zich ermee bemoeien en ondertussen is Jolientje zielig en zet haar "kleine zielige meisje wat het allemaal zo goed bedoeld" gezicht weer op enz. enz
quote:Op zondag 23 maart 2025 09:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zondagmorgen is Bob Ross morgen, kunstig met kurk, kleien met Viola
quote:Op zondag 23 maart 2025 09:44 schreef Verida het volgende:
[..]
het is het kringspier verhaal op herhaling
Jolientje voelt zich beledigd door Jane en het halve huis gaat zich ermee bemoeien en ondertussen is Jolientje zielig en zet haar "kleine zielige meisje wat het allemaal zo goed bedoeld" gezicht weer op enz. enz
Zelfde kun je zeggen over Janequote:Op zondag 23 maart 2025 09:45 schreef marky het volgende:
[..]
Zodra Sharice een dinnetje heeft gaat ze bitchen. Deed ze gister ook al over Jordy en nu vandaag weer Jolien. Gister ook nog Matti onderuit halen.
ja ene plamuurlaag na de andere hahaquote:Op zondag 23 maart 2025 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan steeds minder mogen zien omdat alles uit zijn verband wordt gerukt en er allerlei verhalen de rondte gaan doen, met name op SM
Ondertussen mogen we mooi kijken hoe Jane zich opmaakt
BB kan alles het is zijn spelquote:Op zondag 23 maart 2025 09:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ene plamuurlaag na de andere haha
ja vind niet kunnen wat BB doet gesprekken blocken
Duidelijk.....maar anders had ze alleen gestaan.....quote:Op zondag 23 maart 2025 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zelfde kun je zeggen over Jane
deed ze eerder met Axel
en ook Jolien
die zoekt haar steun in dit soort dingen bij de mannen
En dan straks in het zonnetje zie je haar gezicht smeltenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ene plamuurlaag na de andere haha
ja vind niet kunnen wat BB doet gesprekken blocken
quote:Op zondag 23 maart 2025 09:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan straks in het zonnetje zie je haar gezicht smelten
wat heeft ze gezegd dan?quote:Op zondag 23 maart 2025 09:47 schreef Koos1958 het volgende:
Matti is wel gezegd, jolien zegt anders zegt ze geen sorry.
iedereen lult daarquote:Op zondag 23 maart 2025 09:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Duidelijk.....maar anders had ze alleen gestaan.....
Dat vind ik ook, daar stoor ik me ook regelmatig aanquote:Op zondag 23 maart 2025 09:49 schreef Koos1958 het volgende:
Pootje had gezegd dat jane te theatraal is af en toe.
Vooral dat huilen van haar, alsof er een heel gezin is omgebracht door een hamsterquote:Op zondag 23 maart 2025 09:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, daar stoor ik me ook regelmatig aan
Ik vind dat BB in de hele cyclus deze 2 ook teveel aandacht geeftquote:Op zondag 23 maart 2025 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen lult daar
Jane en Jordy vindt ik hierin wel de voortrekkers rol hebben
die hitsen beide eigen kanten op
komt door Jolien geloof ik hahahquote:Op zondag 23 maart 2025 09:50 schreef greysbones het volgende:
Jordy neemt het gesprek weer over
doe nu eens nieeeeetttt
Door een hamsterquote:Op zondag 23 maart 2025 09:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vooral dat huilen van haar, alsof er een heel gezin is omgebracht door een hamster
quote:Op zondag 23 maart 2025 09:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vooral dat huilen van haar, alsof er een heel gezin is omgebracht door een hamster
quote:Op zondag 23 maart 2025 09:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jordy nu duidelijk niet. Die probeerd nu juist te laten lopen.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen lult daar
Jane en Jordy vindt ik hierin wel de voortrekkers rol hebben
die hitsen beide eigen kanten op
Terugkerend iets in BB, de ene wat verwijten wat die zelf ook doetquote:Op zondag 23 maart 2025 09:51 schreef greysbones het volgende:
Jordy die wat vindt van het snikken tijdens de freeze
maar ligt zelf middagen op bed tranen te trekken naar een kaart
nee hij laat helemaal niks lopenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:54 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy nu duidelijk niet. Die probeerd nu juist te laten lopen.
Volgens mij zei hij niet thuis maar Matti en Jolien.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:54 schreef greysbones het volgende:
Jordy
er zijn maar een paar mensen die hiervan iets moeten vinden
en dat zijn de mensen thuis
nou nee
wij hoeven dat helemaal niet
Hij doet het wel goed ditquote:Op zondag 23 maart 2025 09:56 schreef Koos1958 het volgende:
Inderdaad met zo weinig laten we de sfeer leuk houden. Jordy zegt wij kunnen hun niet veranderen. Alleen zelf proberen sfeer goed te houden.
Ja dat doet hij zekersquote:
Sorry... Hij zegt continu te zeggen dat ze het moeten laten.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hij laat helemaal niks lopen
stookt het vuurtje op
quote:Op zondag 23 maart 2025 09:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft hij stiekum een oortje in en wordt het voor gekauwt?
quote:Op zondag 23 maart 2025 09:54 schreef Droopie het volgende:
Jolien wilt een antwoord omdat het in haar haar hoofd blijft malen.
Nou Jolien, na de "u heeft een mooie bril" opmerking van Jeff bent u niet echt gegroeid in het huis he.
Zit jij het hem in te fluisterenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mattie is een huichelachtige meelopertquote:Op zondag 23 maart 2025 09:56 schreef Droopie het volgende:
Matt : " we zijn met zo weinig mensen in dit huis hier, waarom kan het niet normaal"
Gisteren chocola gejat, "stiekem" airfryeren.
Maar helemaal prima dit, beetje sensa is prima
joh dan luister je het terugquote:Op zondag 23 maart 2025 09:56 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij niet thuis maar Matti en Jolien.
Oppassen want dit soort grapjes lezen ook Xers hier en die gaan het dan als waarheid rondbitchen op Xquote:Op zondag 23 maart 2025 09:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze zouden natuurlijk kunnen gaan sportenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit jij het hem in te fluisteren![]()
Ze hebben ook niets anders dan zich druk te maken over wat een ander heeft gezegd natuurlijk
True maar dat Jolien het niet kan loslaten zegt genoegquote:
Zien we toch in alle RLS ze maken elkaar allemaal zwart.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze zouden natuurlijk kunnen gaan sporten
Maar lekker liggen en klagen over anderen is wel wat makkelijker haha
Ja, als iemand mij is tegengevallen in deze BB is het Jolien welquote:Op zondag 23 maart 2025 10:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
True maar dat Jolien het niet kan loslaten zegt genoeg
Mij ookquote:Op zondag 23 maart 2025 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, als iemand mij is tegengevallen in deze BB is het Jolien wel
Ik luister het de hele tijd al. Hij geeft toch duidelijk aan dat ze het moeten laten. Dat hij Jane overdreven vind in haar gejank das al langer maar ook dat drijft hij niet op. Je kunt alles aan Jordy willen hangen maar hij is niet de stoker hier.quote:
Je inderdaad, ik vind haar achterbaksquote:Op zondag 23 maart 2025 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, als iemand mij is tegengevallen in deze BB is het Jolien wel
Jolien geniet ook van het spel dit is er ook onderdeel van.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
True maar dat Jolien het niet kan loslaten zegt genoeg
Nou dit stuk nietquote:Op zondag 23 maart 2025 10:02 schreef marky het volgende:
[..]
Jolien geniet ook van het spel dit is er ook onderdeel van.
kijk je wel op welke post je reageertquote:Op zondag 23 maart 2025 10:01 schreef marky het volgende:
[..]
Ik luister het de hele tijd al. Hij geeft toch duidelijk aan dat ze het moeten laten. Dat hij Jane overdreven vind in haar gejank das al langer maar ook dat drijft hij niet op. Je kunt alles aan Jordy willen hangen maar hij is niet de stoker hier.
Niet om Jolien nu belachelijk te maken om het belachelijk te maken, maar ik kan mij echt geen diepgaande gesprekken herrineren met haar.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou dit stuk niet![]()
![]()
Dit zit haar heel hoog
Ja die gaat vast achter een SL plaatsvindenquote:
wij krijgen zo slaapkamer streamsquote:
Ze hoopt gewoon dat Mattie ff gaat voelen of ze wel goed hangenquote:Op zondag 23 maart 2025 10:16 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien tegen Matthie : hoop dat ik niet hoef te springen.
Matthie: hoezo?
Jolien: ik heb mijn sportbh niet aangedaan![]()
Net vroeg ze al aan Sharice en Jane of die hun sportbh aandeden
quote:Op zondag 23 maart 2025 10:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze hoopt gewoon dat Mattie ff gaat voelen of ze wel goed hangen
De vraag stellen is 'm beantwoorden hequote:Op zondag 23 maart 2025 10:21 schreef riri het volgende:
Hoe Charise daar zit, waarom moet dat zo, dat ontevreden gezicht voortdurend
je mag ook naar een ontevreden ogende jordy kijkenquote:
Oeh geloof niet dat er weer een winnaar isquote:Op zondag 23 maart 2025 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mag ook naar een ontevreden ogende jordy kijken
Ik zie ze beidequote:Op zondag 23 maart 2025 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mag ook naar een ontevreden ogende jordy kijken
helemaal als je daar het boek bij denkt : hij at zich elke dag door een hele hoeveelheid eten heenquote:
Ook.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:47 schreef Verida het volgende:
[..]
helemaal als je daar het boek bij denkt : hij at zich elke dag door een hele hoeveelheid eten heen
alice was gister met die ballen zoeken, amber zat in de doos vandaagquote:Op zondag 23 maart 2025 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
Joilen heeft het over haar nicht Alish? of die met Amber is gekomen..
quote:Op zondag 23 maart 2025 10:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
alice was gister met die ballen zoeken, amber zat in de doos vandaag
Dan hoop ik dat ookquote:Op zondag 23 maart 2025 10:58 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien hoopt zwaar dat ze het heeft. (cadeau)
Ja en daarom is het gewoon niet juistquote:Op zondag 23 maart 2025 11:02 schreef greysbones het volgende:
dat Jane volledig voorbereid BB in is gegaan
quote:Op zondag 23 maart 2025 11:02 schreef greysbones het volgende:
Dat kan je ook gewoon trainen noemen, dat zal een Elsa toch ook wel gedaan hebben als grote fan van het programma.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:02 schreef greysbones het volgende:
(qua social media )
neequote:Op zondag 23 maart 2025 11:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat kan je ook gewoon trainen noemen, dat zal een Elsa toch ook wel gedaan hebben als grote fan van het programma.
Die kan je er wel na 3 weken als onruststoker erin zetten, maar dan moet ie wel na 2 rondes weer pleitte.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hopelijk gaat die volgend jaar niet door BB gezocht worden wat een irritandje zeg
als je goed had geluisterdquote:Op zondag 23 maart 2025 11:07 schreef Verida het volgende:
mattie heeft hiervoor toch ook al aan van alles en nog wat meegedaan?
dat zou dan ook niet eerlijk zijn
en jordy heeft alle vorige BB's helemaal uit zijn hoofd geleerd, dat is toch ook voorbereiding en daardoor weet hij toch ook wat hij moet doen?
Dat hebben heel veel oud-bewoners ook gedaanquote:Op zondag 23 maart 2025 11:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat kan je ook gewoon trainen noemen, dat zal een Elsa toch ook wel gedaan hebben als grote fan van het programma.
Starten met 115 instagram personen of op heel sm heel erg veel.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:07 schreef Verida het volgende:
en jordy heeft alle vorige BB's helemaal uit zijn hoofd geleerd, dat is toch ook voorbereiding en daardoor weet hij toch ook wat hij moet doen?
Dan zit Jordy volgend jaar misschien ook op Onlyfansquote:Op zondag 23 maart 2025 11:09 schreef Cupfighter het volgende:
Ach zo heeft iedereen in het huis wat, Jane de SM , Jordy die Ashley kopieert
En Jolien doet ook van alles op haar insta accountje ... naast het feit dat ze als Miss huppeldepup ook volgers heeft..quote:Op zondag 23 maart 2025 11:07 schreef Verida het volgende:
quote:Op zondag 23 maart 2025 11:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dan zit Jordy volgend jaar misschien ook op Onlyfans![]()
Ik zie het niet als afgunst, ik zie het als oneerlijk, ze moeten er geen BN'ers inzetten met zo'n grote achterbanquote:Op zondag 23 maart 2025 11:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat hebben heel veel oud-bewoners ook gedaan
Maar in wat daar wordt gezegd klinkt vooral veel afgunst
Wat een volkje die SM peepsquote:Op zondag 23 maart 2025 11:07 schreef Schakeltopia het volgende:
zo is een faisel ook een vriend van haar, staat ook op de foto. heeft een radio showtje. waarom we mattie wel leuk vinden en jane niet. zit daar vervolgens te verkondigen dat mattie in de poes van jolien zit, wat erg voor arme deb.
het is een sneue vertoning allemaal, maar dat zijn dus haar vrienden
Ik had voor BB nog nooit van Mattie en Jane gehoord de term BN—er is erg ruimquote:Op zondag 23 maart 2025 11:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zie het niet als afgunst, ik zie het als oneerlijk, ze moeten er geen BN'ers inzetten met zo'n grote achterban
tis maar welke programma's je kijktquote:Op zondag 23 maart 2025 11:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik had voor BB nog nooit van Mattie en Jane gehoord de term BN—er is erg ruim
Dat bedoel ik, als ik aan een bn er denk dan denk ik echt aan iemand die iedereen kentquote:Op zondag 23 maart 2025 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis maar welke programma's je kijkt
hooligirls is ook niet echt hoogwaardige tv
Ik ken ze ook niet hoor, kijk amper tot geen tvquote:Op zondag 23 maart 2025 11:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik had voor BB nog nooit van Mattie en Jane gehoord de term BN—er is erg ruim
je hebt tegenwoordig mensen die via streams/internet BN zijnquote:Op zondag 23 maart 2025 11:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, als ik aan een bn er denk dan denk ik echt aan iemand die iedereen kent
TOPKUTSPEL....TOPKUTSPELquote:Op zondag 23 maart 2025 11:16 schreef Dotteke het volgende:
Dit is niet mijn spel evenwicht, Jordy denkt dat hij wel 100x Kutspel heeft gezegd
Nee die andere was hetquote:Op zondag 23 maart 2025 11:11 schreef Schakeltopia het volgende:
het broertje wat nooit wat voor jane overheeft act
Een beetje meer chaos scheppen is soms leukquote:Op zondag 23 maart 2025 11:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja nou niet nog ingewikkelder maken dan het is he
De alleskunners niet vergeten hequote:Op zondag 23 maart 2025 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis maar welke programma's je kijkt
hooligirls is ook niet echt hoogwaardige tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |