quote:Op zondag 23 maart 2025 09:54 schreef Droopie het volgende:
Jolien wilt een antwoord omdat het in haar haar hoofd blijft malen.
Nou Jolien, na de "u heeft een mooie bril" opmerking van Jeff bent u niet echt gegroeid in het huis he.
Zit jij het hem in te fluisterenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft hij stiekum een oortje in en wordt het voor gekauwt?
Mattie is een huichelachtige meelopertquote:Op zondag 23 maart 2025 09:56 schreef Droopie het volgende:
Matt : " we zijn met zo weinig mensen in dit huis hier, waarom kan het niet normaal"
Gisteren chocola gejat, "stiekem" airfryeren.
Maar helemaal prima dit, beetje sensa is prima
joh dan luister je het terugquote:Op zondag 23 maart 2025 09:56 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij niet thuis maar Matti en Jolien.
Oppassen want dit soort grapjes lezen ook Xers hier en die gaan het dan als waarheid rondbitchen op Xquote:Op zondag 23 maart 2025 09:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft hij stiekum een oortje in en wordt het voor gekauwt?
Ze zouden natuurlijk kunnen gaan sportenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit jij het hem in te fluisteren![]()
Ze hebben ook niets anders dan zich druk te maken over wat een ander heeft gezegd natuurlijk
True maar dat Jolien het niet kan loslaten zegt genoegquote:
Zien we toch in alle RLS ze maken elkaar allemaal zwart.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze zouden natuurlijk kunnen gaan sporten
Maar lekker liggen en klagen over anderen is wel wat makkelijker haha
Ja, als iemand mij is tegengevallen in deze BB is het Jolien welquote:Op zondag 23 maart 2025 10:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
True maar dat Jolien het niet kan loslaten zegt genoeg
Mij ookquote:Op zondag 23 maart 2025 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, als iemand mij is tegengevallen in deze BB is het Jolien wel
Ik luister het de hele tijd al. Hij geeft toch duidelijk aan dat ze het moeten laten. Dat hij Jane overdreven vind in haar gejank das al langer maar ook dat drijft hij niet op. Je kunt alles aan Jordy willen hangen maar hij is niet de stoker hier.quote:
Je inderdaad, ik vind haar achterbaksquote:Op zondag 23 maart 2025 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, als iemand mij is tegengevallen in deze BB is het Jolien wel
Jolien geniet ook van het spel dit is er ook onderdeel van.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
True maar dat Jolien het niet kan loslaten zegt genoeg
Nou dit stuk nietquote:Op zondag 23 maart 2025 10:02 schreef marky het volgende:
[..]
Jolien geniet ook van het spel dit is er ook onderdeel van.
kijk je wel op welke post je reageertquote:Op zondag 23 maart 2025 10:01 schreef marky het volgende:
[..]
Ik luister het de hele tijd al. Hij geeft toch duidelijk aan dat ze het moeten laten. Dat hij Jane overdreven vind in haar gejank das al langer maar ook dat drijft hij niet op. Je kunt alles aan Jordy willen hangen maar hij is niet de stoker hier.
Niet om Jolien nu belachelijk te maken om het belachelijk te maken, maar ik kan mij echt geen diepgaande gesprekken herrineren met haar.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou dit stuk niet![]()
![]()
Dit zit haar heel hoog
Ja die gaat vast achter een SL plaatsvindenquote:
wij krijgen zo slaapkamer streamsquote:
Ze hoopt gewoon dat Mattie ff gaat voelen of ze wel goed hangenquote:Op zondag 23 maart 2025 10:16 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien tegen Matthie : hoop dat ik niet hoef te springen.
Matthie: hoezo?
Jolien: ik heb mijn sportbh niet aangedaan![]()
Net vroeg ze al aan Sharice en Jane of die hun sportbh aandeden
quote:Op zondag 23 maart 2025 10:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze hoopt gewoon dat Mattie ff gaat voelen of ze wel goed hangen
De vraag stellen is 'm beantwoorden hequote:Op zondag 23 maart 2025 10:21 schreef riri het volgende:
Hoe Charise daar zit, waarom moet dat zo, dat ontevreden gezicht voortdurend
je mag ook naar een ontevreden ogende jordy kijkenquote:
Oeh geloof niet dat er weer een winnaar isquote:Op zondag 23 maart 2025 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mag ook naar een ontevreden ogende jordy kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |