komt door Jolien geloof ik hahahquote:Op zondag 23 maart 2025 09:50 schreef greysbones het volgende:
Jordy neemt het gesprek weer over
doe nu eens nieeeeetttt
Door een hamsterquote:Op zondag 23 maart 2025 09:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vooral dat huilen van haar, alsof er een heel gezin is omgebracht door een hamster
quote:Op zondag 23 maart 2025 09:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vooral dat huilen van haar, alsof er een heel gezin is omgebracht door een hamster
quote:Op zondag 23 maart 2025 09:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jordy nu duidelijk niet. Die probeerd nu juist te laten lopen.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen lult daar
Jane en Jordy vindt ik hierin wel de voortrekkers rol hebben
die hitsen beide eigen kanten op
Terugkerend iets in BB, de ene wat verwijten wat die zelf ook doetquote:Op zondag 23 maart 2025 09:51 schreef greysbones het volgende:
Jordy die wat vindt van het snikken tijdens de freeze
maar ligt zelf middagen op bed tranen te trekken naar een kaart
nee hij laat helemaal niks lopenquote:Op zondag 23 maart 2025 09:54 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy nu duidelijk niet. Die probeerd nu juist te laten lopen.
Volgens mij zei hij niet thuis maar Matti en Jolien.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:54 schreef greysbones het volgende:
Jordy
er zijn maar een paar mensen die hiervan iets moeten vinden
en dat zijn de mensen thuis
nou nee
wij hoeven dat helemaal niet
Hij doet het wel goed ditquote:Op zondag 23 maart 2025 09:56 schreef Koos1958 het volgende:
Inderdaad met zo weinig laten we de sfeer leuk houden. Jordy zegt wij kunnen hun niet veranderen. Alleen zelf proberen sfeer goed te houden.
Ja dat doet hij zekersquote:
Sorry... Hij zegt continu te zeggen dat ze het moeten laten.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hij laat helemaal niks lopen
stookt het vuurtje op
quote:Op zondag 23 maart 2025 09:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft hij stiekum een oortje in en wordt het voor gekauwt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |