Ik had voor BB nog nooit van Mattie en Jane gehoord de term BN—er is erg ruimquote:Op zondag 23 maart 2025 11:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zie het niet als afgunst, ik zie het als oneerlijk, ze moeten er geen BN'ers inzetten met zo'n grote achterban
tis maar welke programma's je kijktquote:Op zondag 23 maart 2025 11:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik had voor BB nog nooit van Mattie en Jane gehoord de term BN—er is erg ruim
Dat bedoel ik, als ik aan een bn er denk dan denk ik echt aan iemand die iedereen kentquote:Op zondag 23 maart 2025 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis maar welke programma's je kijkt
hooligirls is ook niet echt hoogwaardige tv
Ik ken ze ook niet hoor, kijk amper tot geen tvquote:Op zondag 23 maart 2025 11:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik had voor BB nog nooit van Mattie en Jane gehoord de term BN—er is erg ruim
je hebt tegenwoordig mensen die via streams/internet BN zijnquote:Op zondag 23 maart 2025 11:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, als ik aan een bn er denk dan denk ik echt aan iemand die iedereen kent
TOPKUTSPEL....TOPKUTSPELquote:Op zondag 23 maart 2025 11:16 schreef Dotteke het volgende:
Dit is niet mijn spel evenwicht, Jordy denkt dat hij wel 100x Kutspel heeft gezegd
Nee die andere was hetquote:Op zondag 23 maart 2025 11:11 schreef Schakeltopia het volgende:
het broertje wat nooit wat voor jane overheeft act
Een beetje meer chaos scheppen is soms leukquote:Op zondag 23 maart 2025 11:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja nou niet nog ingewikkelder maken dan het is he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |