Ik gebruik het onbewust maar blijkbaar is het kwetsend en/of denigrerend dus ik zal het wel over Vrouwen gaan hebben voortaanquote:
Zou erg fijn zijnquote:Op zondag 23 maart 2025 09:23 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik gebruik het onbewust maar blijkbaar is het kwetsend en/of denigrerend dus ik zal het wel over Vrouwen gaan hebben voortaan
Onbewust? Ik heb het al diverse keren opgeworpen en je bleef het gebruiken. Zou mooi zijn als je daar inderdaad mee stopt.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:23 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik gebruik het onbewust maar blijkbaar is het kwetsend en/of denigrerend dus ik zal het wel over Vrouwen gaan hebben voortaan
Nee, is alleen maar een manier om prostitutie "legaal" te maken:quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Is dat zo?
Kan me er weinig bij voorstellen? Maagdelijkheid tot het huwelijk dit dat?
Ah....quote:Op zondag 23 maart 2025 09:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, is alleen maar een manier om prostitutie "legaal" te maken:
Ze trouwen voor een paar uur/dagen met een prostituee om er seks binnen het huwelijk mee te kunnen hebben.
Het blijft gewoon prostitutie natuurlijk, maar dan in Iran.
Zou wel 30 jaar met me ex willen rampetampen, maar samenwonen is dan weer de ramp. Snapje?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 11:51 schreef Twiitch het volgende:
Niemand is toch voor z'n plezier 30 jaar bij dezelfde
Ik geloof dat dat uit een ander topic wel duidelijk was...quote:Op zondag 23 maart 2025 12:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Zou wel 30 jaar met me ex willen rampetampen, maar samenwonen is dan weer de ramp. Snapje?
Die kans is groot, maar zelfs dat hoeft niet eens.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:15 schreef Hexagon het volgende:
Mensen hangen doorgaans vuile was niet buiten, dus kan natuurlijk zijn dat ze al langer problemen hadden.
Maar zomaar ineens voor het eerst vreemdgaan na al die tijd lijkt me ook zeldzaam.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die kans is groot, maar zelfs dat hoeft niet eens.
Als mijn man vreemd zou gaan dan is het ook einde verhaal, ongeacht of het na 12 of na 32 jaar huwelijk is, en ongeacht hoe lang het geleden is.
Daarom ook die "ongeacht hoe lang het geleden is".quote:Op zondag 23 maart 2025 14:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar zomaar ineens voor het eerst vreemdgaan na al die tijd lijkt me ook zeldzaam.
Waarom huilen vrouwen zoveel?quote:Op zondag 23 maart 2025 13:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als mijn man vreemd zou gaan dan is het ook einde verhaal, ongeacht of het na 12 of na 32 jaar huwelijk is, en ongeacht hoe lang het geleden is.
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 23 maart 2025 13:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo huilen?quote:
Nuja.. na 30j huwelijk een misstap begaan vind ik nu niet meteen een reden om 30j vol lief en leed weg te gooien.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik vind dat een misstap die ik niet accepteer.quote:Op zondag 23 maart 2025 19:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nuja.. na 30j huwelijk een misstap begaan vind ik nu niet meteen een reden om 30j vol lief en leed weg te gooien.
Dan heb je toch wel wat gratie verdient lijkt mij? Dan gooi je bij wijze van spreken 15 miljoen sterke minuten weg voor 15 minuten van zwakte.
quote:Op zaterdag 22 maart 2025 09:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo’n koppel waarvan je dacht: die blijven voor altijd samen.
Heb je er ervaring mee?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:18 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
In de regel weten gescheiden vrouwen die opnieuw willen trouwen meestal wel weer een man te vinden.
Wakker van liggen is een groot woord. Vroeg het me gewoon af.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:31 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet dat je hiervan wakker kunt liggen. Ik kan mezelf alleen maar druk maken in de relaties waar ik zelf in zit, daar heb ik genoeg aan.
Bij een ander weet je toch niet wat er zich afspeelt, je ligt er s'nachts niet tussen en ze komen je het ook heus niet vertellen.
Voor mij geld:
Buiten mijn bereik, buiten mijn zorg.
Helaas niet, al zou ik best wel een moslimdame willen.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2025 13:15 schreef Hexagon het volgende:
Mensen hangen doorgaans vuile was niet buiten, dus kan natuurlijk zijn dat ze al langer problemen hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |