SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die man is mega ultra troll.quote:
Gefeliciteerd met je verjaardag makkerquote:Op zaterdag 22 maart 2025 10:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh god, heet dat zo?
In elk geval geen voetbalcultuur te noemen.
Zit die man in een psychose of heeft ie plezier in zich tegendraads blijven gedragen?quote:
Fruit gekocht. Ik stuur je later vandaag een dm met een plaatje welke fruit ik heb gekocht.quote:
Dat stel ik zeer op prijsquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Fruit gekocht. Ik stuur je later vandaag een dm met een plaatje welke fruit ik heb gekocht.
Bedankt, makkerquote:Op zaterdag 22 maart 2025 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag makker
Gefeliciteerd! Fijne dag vandaag.quote:
Koekenbakker!quote:Op zondag 23 maart 2025 09:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1373 4/6
🟨⬛⬛⬛🟨
🟩⬛🟨⬛⬛
🟩⬛⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1169 X/6
🟩🟩⬛⬛🟨⬛
🟩🟩⬛⬛⬛🟩
🟩🟩⬛⬛⬛🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
Ja leuk
Gegeten bij Aperitivo aan de Breestraat. Jammer dat de inrichting veranderd is in een soort Efteling-attractie, maar goed eten aldaar.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zit die man in een psychose of heeft ie plezier in zich tegendraads blijven gedragen?
Vond hem best oke, eigenlijk gewoon wat je verwacht van een Disneyfilm. Maar alles is woke tegenwoordigquote:Op zondag 23 maart 2025 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
https://x.com/ADnl/status/1903690248955015461
We hebben nog een review tegoed van @:caland .
Lekker hoor, Italiaans.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gegeten bij Aperitivo aan de Breestraat. Jammer dat de inrichting veranderd is in een soort Efteling-attractie, maar goed eten aldaar.
En een uitgebreide drankenkaart bij Aperitivo helpt ook mee. Alleen de prijzen zijn soms achterlijk duur. Maar voor de bon vivant is dit een uitstekende plek om te genieten.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker hoor, Italiaans.
Een paar maanden terug bij Just Meet op de Breestraat gegeten. Heerlijk vlees, maar de sfeer vond ik mwah. Beetje steriel.
Ah, die noteer ik even.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:FetX Op de hoek bij Sint-Aagtenstraat/Steenstraat komt een Le Smash. In De Pijp in Amsterdam zijn de smashburgers aldaar een hemels genot. Hopelijk hier ook.
Ik noteerde die in De Pijp.quote:
Ik wens de Paus veel goede gezondheid toe en hopelijk de komende tijd voelt hij zich beterquote:Op zondag 23 maart 2025 13:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer gaat de Paus opgeven? @:KingRoland
Nu staat hij weer op een balkon van een ziekenhuis te zwaaien.
Dat is lief van je Rolandquote:Op zondag 23 maart 2025 14:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wens de Paus veel goede gezondheid toe en hopelijk de komende tijd voelt hij zich beter
quote:Op zondag 23 maart 2025 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
https://x.com/ADnl/status/1903690248955015461
We hebben nog een review tegoed van @:caland .
Prijzen zijn hoog of laag, niet duur of goedkoop.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En een uitgebreide drankenkaart bij Aperitivo helpt ook mee. Alleen de prijzen zijn soms achterlijk duur. Maar voor de bon vivant is dit een uitstekende plek om te genieten.
Just Meet heb ik nog nooit gegeten.
A shoulder to cry on, is a dick to ride on.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:21 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Gek, Els kwam op mij helemaal niet over als compleet labiel
@:ggmm
Dank voor de tipquote:Op zondag 23 maart 2025 13:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:FetX Op de hoek bij Sint-Aagtenstraat/Steenstraat komt een Le Smash. In De Pijp in Amsterdam zijn de smashburgers aldaar een hemels genot. Hopelijk hier ook.
Daar heb ik ook gegeten een paar maanden geleden. Dat vlees was echt fantastischquote:Op zondag 23 maart 2025 12:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker hoor, Italiaans.
Een paar maanden terug bij Just Meet op de Breestraat gegeten. Heerlijk vlees, maar de sfeer vond ik mwah. Beetje steriel.
Ach, Els.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:21 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Kan dat terwijl je @Aberkullie al coacht?quote:Op zondag 23 maart 2025 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, Els.
Ik zal me proberen op te werpen als haar levenscoach.
@Little_Rabbitquote:Op zondag 23 maart 2025 18:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
A shoulder to cry on, is a dick to ride on.
Heeft God geen oplossing?quote:Op zondag 23 maart 2025 18:21 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dit is hemels voer echt waar @Wereldgozerquote:Op zondag 23 maart 2025 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook gegeten een paar maanden geleden. Dat vlees was echt fantastisch
Prima managementquote:Op maandag 24 maart 2025 15:52 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nog een saucijenbroodje die ik over had van de lunch (ik kocht er 2)
Wat ben je toch een biggetjequote:Op maandag 24 maart 2025 15:52 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nog een saucijenbroodje die ik over had van de lunch (ik kocht er 2)
Ik eet kip!quote:Op maandag 24 maart 2025 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Tomatensoep, salade en versgebakken broodjes met beleg.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat leuk, wij ook!quote:Op maandag 24 maart 2025 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik ben tegen voedselverspillingquote:Op maandag 24 maart 2025 17:08 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Prima management
Geniet ervan!
Dat kan zekerquote:Op maandag 24 maart 2025 17:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Puur en alleen de kip? Kun je dit specifieker maken?
Chinees.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik meld mij bij deze af voor deze mentionquote:Op dinsdag 25 maart 2025 07:45 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1375 6/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨🟨
🟨⬛⬛🟨⬛
🟨⬛⬛🟨🟨
🟩🟩🟩🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1171 5/6
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
⬛⬛⬛⬛🟩🟨
🟨🟨⬛🟨⬛🟨
🟨🟨🟨⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer
Goedemorgen
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:36 schreef GGMM het volgende:
Jongens, goed nieuws. Ik heb het laatste examen van m'n studie gehaald!
[ afbeelding ]
Pak allemaal maar een stukje gebak.
Gefeliciteerd makker. Ben je nu een transponster?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:36 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:36 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:36 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Van harte gefeliciteerd, maatje.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:36 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
PIIVVOOOTTT!!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:08 schreef Caland het volgende:
Ik heb net een nieuwe bank geleverd gekregen![]()
Hij past niet door het trappengat
Van harte maat!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:36 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, ik ben geboren met een penis dus heb nooit friends gevolgd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Lachen om de "altijd tegen mij"-houding van Johnny Jansen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van harte maat!
Graag pics als je op de heftruck zit.
Het ligt zelden aan Johnny.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lachen om de "altijd tegen mij"-houding van Johnny Jansen.
Zo'n houding terwijl je je team als een degradatie-elftal laat voetballen. Dan heb je wel lef. Die stonden er bij de voorbereiding veel slechter voor.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het ligt zelden aan Johnny.
Wel mooi dat Almere nu al verlengt heeft met Rijsdijk.
Gaat ‘ie dan eindelijk een keer naar de tandarts?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het ligt zelden aan Johnny.
Wel mooi dat Almere nu al verlengt heeft met Rijsdijk.
Ben nu bezig met SAFequote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:50 schreef RamboDirk het volgende:
Wanneer ga jij je lean green belt halen? @:Kingroland
ING of Rabo? @chatgptquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:08 schreef Caland het volgende:
Dat wordt cashen. Kiwi zonder schil gespot overigens.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:36 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Langzaamaan wordt de mancave ingewisseld voor een xenos interieur.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:08 schreef Caland het volgende:
onlangs gelezen dat Kiwi > Sinaasappelquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat wordt cashen. Kiwi zonder schil gespot overigens.
Varken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:11 schreef KingRoland het volgende:
Dat gezegdhebbende ga ik nu mijn 4 croissantjes verorberen
Mag ik dan buitenlandse zaken? Lijkt me de leukste postquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:31 schreef RamboDirk het volgende:
Op mijn eerste dag als minister-president worden per decreet de stembanden van marc-marie huijbregt, martien meiland en noah lang weggesneden.
Akkoord. You got the job.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mag ik dan buitenlandse zaken? Lijkt me de leukste post
Visa vrij reizen voor alle Japanners en zuid-koreanen
Dan onderhandel ik dat wel met von der leyen als dat nodig is
Kip in ei gepleurd en toen in paneermeel gemietert en daarna tussen een tortilla gevouwen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Voor vitamine C? Vind een kiwi minder lekker om te eten. Ik haal mijn vitamine C meer uit mandarijnen, paprika en limoen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
onlangs gelezen dat Kiwi > Sinaasappel
Wat was er eerst je kip of het ei?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kip in ei gepleurd en toen in paneermeel gemietert en daarna tussen een tortilla gevouwen.
Alleraardigst.
Hij houdt angstvallig stil of die Ikea poster al weg moestquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Langzaamaan wordt de mancave ingewisseld voor een xenos interieur.
Uitstekende scorequote:Op woensdag 26 maart 2025 09:10 schreef alpeko het volgende:
[..]
Woordle 1376 3/6
🟨🟩⬜🟨🟨
⬜⬜🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1172 4/6
🟨⬜⬜🟨🟨⬜
🟩🟨⬜🟨⬜⬜
🟩🟩⬜⬜🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
De broer van Martin Gaus?quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:23 schreef maxi-mus het volgende:
@:rambodirk zeg het maar.
https://x.com/telegraaf/status/1904792873259667687
‘Jij bent mijn geldvarken’
Op haar verschillende accounts schrijft de vrouw over slaven die haar een tikkie moeten sturen. ‘Jij bent mijn geldvarken’ en ‘ik geniet er van hoe ik jou kaal pluk!’ Dat is ook wat de Groningse aangeeft in haar verweer: sommige klanten willen niet alleen seksueel gedomineerd worden, maar ook financieel. Dan krijgt zij de controle over de bankrekening van haar klant.
Ook de man uit Leeuwarden wilde ,,gedomineerd” worden door Camilla en Maria. Tijdens eerdere rechtbankzittingen hebben de vrouwen verklaard dat de ING-bankier graag keffend en als hond aangelijnd door zijn huis uitgelaten wilde worden. ,,Het was zijn wens om blaffend gedomineerd te worden”, aldus de vrouw uit Groningen.
Wtfquote:Op woensdag 26 maart 2025 09:23 schreef maxi-mus het volgende:
@:rambodirk zeg het maar.
https://x.com/telegraaf/status/1904792873259667687
‘Jij bent mijn geldvarken’
Op haar verschillende accounts schrijft de vrouw over slaven die haar een tikkie moeten sturen. ‘Jij bent mijn geldvarken’ en ‘ik geniet er van hoe ik jou kaal pluk!’ Dat is ook wat de Groningse aangeeft in haar verweer: sommige klanten willen niet alleen seksueel gedomineerd worden, maar ook financieel. Dan krijgt zij de controle over de bankrekening van haar klant.
Ook de man uit Leeuwarden wilde ,,gedomineerd” worden door Camilla en Maria. Tijdens eerdere rechtbankzittingen hebben de vrouwen verklaard dat de ING-bankier graag keffend en als hond aangelijnd door zijn huis uitgelaten wilde worden. ,,Het was zijn wens om blaffend gedomineerd te worden”, aldus de vrouw uit Groningen.
@Tarado stevige taal weer in Zuid-Amerikaquote:Argentinië is dolblij dat de WK-plaatsing dinsdag werd bezegeld met een 4-1-zege op Brazilië. De spelers van de wereldkampioen erkenden dat de prikkelende woorden van Raphinha voorafgaand aan de kraker voor extra motivatie hadden gezorgd.
Raphinha zei in een interview met oud-topvoetballer Romário dat Brazilië de aartsrivaal "een pak rammel" zou geven. "Op en naast het veld", zei de FC Barcelona-spits. "En ik ga zeker scoren. Fuck hen."
jazeker dankje vriendquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lekker zegMet uitjes zeker?
Geniet ervan!
Brazilie is ook niet meer wat het was.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:tarado stevige taal weer in Zuid-Amerika
Beef teriyakiquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ook maat, ik ook.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik vind het best knap hoor hoe slecht een ploeg kan zijn 4 WK's op een rij en zeker een ploeg die een geweldige lichting had en bekend staat als voetbalreus, wanneer was hun laatste goede WK?quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Brazilie is ook niet meer wat het was.
1994 kampioenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik vind het best knap hoor hoe slecht een ploeg kan zijn de ene week na de ander, wanneer was hun laatste goede WK?
2010 slecht
2014 slecht
2018 slecht
2022 slecht
Blijven döneren @Zipportalquote:Je probeert te vaak dezelfde post achter elkaar te liken en ont-liken. Dit kan een zware belasting leveren op de servers. Soms kan het even duren voordat je like zichtbaar wordt. Heb iets meer geduld en probeer zorgvuldig met de like-knoppen om te gaan alsjeblieft? Alvast bedankt!
Ik dacht dat je een hekel had aan Italianen, Dolf Jansen, Daryl Gurney en PSVCLquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
Wel jammer want als ik ergens een hekel aan heb is het wel die Argentijntjes.
Bakpapier in elkaar gekreukt daar zalm ingegooid met paprika, rode ui, courgette overgoten met honing soja saus. 180 graden minuut of twintig. Beetje rijst erbij.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oke Herman den Blijkerquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bakpapier in elkaar gekreukt daar zalm ingegooid met paprika, rode ui, courgette overgoten met honing soja saus. 180 graden minuut of twintig. Beetje rijst erbij.
8,5/10
Ik ben onlangs in Rome geweest, Gurney vind ik minder erg tegenwoordig dan Scott Williams en PSVCL heb ik nooit een hekel aan gehad, ongevaarlijke gek.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een hekel had aan Italianen, Dolf Jansen, Daryl Gurney en PSVCL
Eigenlijk is het 't toppunt van Lui koken alleen snijden en vervolgens pleur je alles er gewoon rauw in.quote:
7-1 eraf tegen de Duitsersquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1994 kampioen
1998 tweedes
2002 kampioen
Daarna niet meer de halve finale gehaald behalve dan 4e in 2014 in eigen land.
Dat was echt legendarisch. Ik weet nog dat ik toen geen zin had om mee op stap te gaan (zaten bij een maat thuis met een groep) en ik toen voor de pot zei als die moffen meer dan 3-0 winnen ga ik mee. 's avonds nog een Duitse vlag meegepakt van een boot die in de gracht ligt vlakbij het uitgaansgebied diep in de nacht.quote:
Was mooi inderdaad, sindsdien zijn ze ook wel wat van hun arrogantie kwijt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was echt legendarisch. Ik weet nog dat ik toen geen zin had om mee op stap te gaan (zaten bij een maat thuis met een groep) en ik toen voor de pot zei als die moffen meer dan 3-0 winnen ga ik mee. 's avonds nog een Duitse vlag meegepakt van een boot die in de gracht ligt vlakbij het uitgaansgebied diep in de nacht.
Wel gelachen die avond hoor.
Wéér geen puntenquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Magere Hein is ongenadig.
@:Onlogisch
Als ik Loretta zie denk ik alleen maar aan een zoekgeraakt horloge.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
Lorettagodin. Leek mij een hele lieve vrouw. RIP
Die fragmenten van VI zet ik nog regelmatig op.
Scooooopquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, als het goed is, is Befbekje weer terug
Nee het bevalt wel zonder banquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:03 schreef 3rr0r het volgende:
@:Wereldgozer kom je ook speculeren in het 'Steekpartij in Amsterdam' topic?
O was ie weg?quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Erg jammer dat lenny nog niet terug is gekomen. Voelt alsof hij heeft moeten kiezen tussen FOK! of een scheiding.quote:
Kijkje genomen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:03 schreef 3rr0r het volgende:
@:Wereldgozer kom je ook speculeren in het 'Steekpartij in Amsterdam' topic?
@tong80 welquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:44 schreef Coco het volgende:
@:maxi-mus zin om een PSV - Ajax topic te maken?
de verloren zoonquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zal even kijken of ik een uurtje vrij kan maken vandaag.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:44 schreef Coco het volgende:
@:maxi-mus zin om een PSV - Ajax topic te maken?
Bans worden niet besproken.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:31 schreef mitt het volgende:
Heeft @:tong80 hier weer lopen kloten dat hij zolang weg is
Hoezo nietquote:
Ja ik ook, ik kon er gewoon niet van slapen vannacht!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik vind het vreselijk wat er is gebeurd in Myanmar Rene
Ik heb een lekker stokbroodje met warm vlees, sla en pinda.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:00 schreef GGMM het volgende:
We gaan nu lunchen(en dus niet om 14:00 bijvoorbeeld)
Eet smakelijk vrienden
ik heb broodje zalm advocaatquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een lekker stokbroodje met warm vlees, sla en pinda.
GENOT
Dat klinkt heerlijk geniet ervan maatquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een lekker stokbroodje met warm vlees, sla en pinda.
GENOT
Rukken en lezen tegelijk, aparte combo. Verder mooie review. Wat had Zlatan te zeggen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:53 schreef tong80 het volgende:
Spaghetti met kip en groenten.
Gisteren dit boek in één ruk uitgelezen.....
[ afbeelding ]
Niet de slimste, halve crimineel (Het lag altijd aan verkeerde vriendjes) maar wel heerlijk leesvoer.
Zo naar bed en deze verder lezen. Ben op de helft........
[ afbeelding ]
Alvast truste en tot merrege.
Goeiemorgen.quote:
Dat het zijn beste maatje was bij Ajax. Hij schreef het voorwoord. Jonge brutale gassies. Verder heeft van der Meijde het stoplicht niet uitgevonden. Ook absurd weinig wedstrijden gespeeld voor een international. Bij Everton in 4 jaar iets van 20. Genoeg over voetbal......Nog uitgerukt recentelijk ?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Rukken en lezen tegelijk, aparte combo. Verder mooie review. Wat had Zlatan te zeggen?
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Zo de herhaling kijken van Andere Tijden Sport met unieke beelden van Cruijffie. Zal ik daarna een wedstrijdtopic voor morgen maken ? Of de eer aan Maximus laten ?
Zo spannend is Feyenoord-GAE toch ook weer niet?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ik heb geen idee of @:maxi-mus al in de pen geklommen is.
Maar een eigen topic zou wel leuk zijn sowieso
Geniet er lekker van maatquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:36 schreef tong80 het volgende:
Bruin bolletje, gerookte zalm, peertje, kiwi, banaan en sinaasappel.
Kipdijen. Ik voel het gelijk aan m'n spleenheup.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta carbonara.
In z'n UI lijkt hij op een travestietquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:16 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Aldus iemand van 1 meter 60, bierpens, brildragend en veroordeeld voor het mishandelen van een kind.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:56 schreef Caland het volgende:
https://www.fcupdate.nl/v(...)canceld-door-viaplay
Ach, JP @:maxi-mus
Dit is wel een bijzonder statement voor een "journalist" en als je een lopende meningenfabriek bent.quote:''Bizar, maar blijkbaar is dat de realiteit van Twitter anno nu. Zelf heb ik nooit zoiets geprobeerd, maar ieder z’n ding. Laat mij maar een lul zijn en iets proberen te maken van m’n eigen leven, zonder me met een ander te bemoeien. Dat gun ik de rest ook, en iedereen het beste. X'', zo besluit Rison zijn statement.
Ach, wat sneu.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:56 schreef Caland het volgende:
Die kop alleen al.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:56 schreef Caland het volgende:
Dat werd groots gevierd, derhalve bijna een dag hier niemand gepost.quote:
Jammer dat je je poot niet gelijk hebt gebroken. Wat lief van je makker!quote:Op maandag 31 maart 2025 10:25 schreef tong80 het volgende:
Net gebak gekocht. Straks bezoek van iemand van Iriszorg. Ik was vorige week een keertje met verkeerde been uit bed gesprongen. Goedmaak koekje van eigen deeg.
Ik ben altijd lief.quote:Op maandag 31 maart 2025 10:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat je je poot niet gelijk hebt gebroken. Wat lief van je makker!
Vuile klootzak!quote:Op maandag 31 maart 2025 10:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat je je poot niet gelijk hebt gebroken. Wat lief van je makker!
Trumpisme krijgt nog niet echt voet aan de grond in den lage landen.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:24 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/di(...)of-holland~a122187c/
Lekker inclusief weer allemaal @:Rambodirk
Nee nee er zijn nog 21 punten te verdienen he. 7 BATTLES.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2025 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee nee er zijn nog 21 punten te verdienen he. 7 BATTLES.Het is te hopen voor jullie dat Alex Pastoor het succes een beetje voort kan zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Gewoon weer een buut'nlander halen. Of Ten Hag, maar dat is eigenlijk ook een halve buitenlander. Mensen die met Jan Rons en dat soort types aan komen zetten. Een gezellig sfeertje neerzetten prima maar dat zijn echt geen mensen die op detailniveau over voetbal nadenken zoals de nieuwe generatie.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is te hopen voor jullie dat Alex Pastoor het succes een beetje voort kan zetten.
quote:Vader, moeder en zoon met tape vastgebonden bij roofoverval: ‘Ze wisten waar ze moesten zijn’
Een vader, moeder en zoon zijn maandagmorgen bij een roofoverval op hun woning met tape vastgebonden en door de overvallers bedreigd met een mes en een koevoet. Het lijkt erop dat de twee verdachten die het huis aan de Sweelinckstraat in Delft leegroofden, precies wisten waar ze moesten zijn. Voor de familie is het gissen wie het op hen heeft gemunt.
quote:Wij hebben geen vijanden, geen conflicten. We zijn gewoon hardwerkende, simpele mensen
quote:Op maandag 31 maart 2025 14:08 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/delft/v(...)esten-zijn~a5bca421/
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Het is rustig wachten op @Zipportalquote:Op maandag 31 maart 2025 16:53 schreef RamboDirk het volgende:
Alle fok detectives zijn weer present in het amber alert topic. leuke rubriek
Pasta.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe een uitsmijtertje.
Boterhammetje.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tot mei!quote:Op maandag 31 maart 2025 17:55 schreef onlogisch het volgende:
Like binnen van forumgebruiker @:Hyaenidae
Ik log wel weer uit voor vandaag. Veel beter gaat het niet worden.
bamiquote:Op maandag 31 maart 2025 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spaghetti is het geworden. Ben je al wat bekomen van de DERBY?quote:Op maandag 31 maart 2025 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vooruit, nog eentje danquote:Op maandag 31 maart 2025 17:55 schreef onlogisch het volgende:
Like binnen van forumgebruiker @:Hyaenidae
Ik log wel weer uit voor vandaag. Veel beter gaat het niet worden.
Lekker makkelijk soep met broodquote:Op maandag 31 maart 2025 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@atypisch vindt hier wat vanquote:Op maandag 31 maart 2025 17:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Boterhammetje.
Dit is een bijzonder slap excuus voor avondeten, ik weet het
Weet ik niet vriend. Ik denk elke dag wel aan het Romeinse rijk.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:20 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk nog regelmatig aan Kapiteintje en zijn 1000 euro aan boodschappen vanwege de kerrona. Zou dat allemaal al op zijn?
erg slim dat hij de inflatie voor is geweestquote:Op maandag 31 maart 2025 19:20 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk nog regelmatig aan Kapiteintje en zijn 1000 euro aan boodschappen vanwege de kerrona. Zou dat allemaal al op zijn?
Vandaag weer aan gedacht.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Weet ik niet vriend. Ik denk elke dag wel aan het Romeinse rijk.
Het is al weken-, zoniet maandenlang, bagger bij Twente, dus die wedstrijd kon er ook nog wel bijquote:Op maandag 31 maart 2025 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Spaghetti is het geworden. Ben je al wat bekomen van de DERBY?
Die moeten nog oppassen of ze wel Europees voetbal halen.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is al weken-, zoniet maandenlang, bagger bij Twente, dus die wedstrijd kon er ook nog wel bij
Idd, zal me niks verbazen als we aan het einde van het seizoen 7e eindigen en er in de eerste ronde van de playoffs uitvliegen tegen AZ of Kowetquote:Op maandag 31 maart 2025 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die moeten nog oppassen of ze wel Europees voetbal halen.
Ik begin er elke dag mee. Betrouwbaar en snel.quote:Op dinsdag 1 april 2025 07:11 schreef alpeko het volgende:
Gefeliciteerd met Teletekst allemaal! Mooi bouwjaar!
Kipdijen, peertje.quote:
Tokkies gonna tokquote:Het algehele vuurwerkverbod gaat er komen: na de draai van de VVD, stemt ook NSC in met een ban. Daarmee is een meerderheid in de Tweede Kamer om. Het lijkt erop dat al dít jaar geen vuurwerk meer afgestoken mag worden door consumenten.
Men heeft het in Nederland zelf zover laten komen door niet te handhaven en die vreemde cultuur laten ontstaan van dingen moeten mollen en klieren.quote:
Ja en dat is nu voorbij. Net als drugs dat bestaat ook niet meer.quote:Op dinsdag 1 april 2025 15:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Men heeft het in Nederland zelf zover laten komen door niet te handhaven en die vreemde cultuur laten ontstaan van dingen moeten mollen en klieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |