Lachen om de "altijd tegen mij"-houding van Johnny Jansen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van harte maat!
Graag pics als je op de heftruck zit.
Het ligt zelden aan Johnny.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lachen om de "altijd tegen mij"-houding van Johnny Jansen.
Zo'n houding terwijl je je team als een degradatie-elftal laat voetballen. Dan heb je wel lef. Die stonden er bij de voorbereiding veel slechter voor.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het ligt zelden aan Johnny.
Wel mooi dat Almere nu al verlengt heeft met Rijsdijk.
Gaat ‘ie dan eindelijk een keer naar de tandarts?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het ligt zelden aan Johnny.
Wel mooi dat Almere nu al verlengt heeft met Rijsdijk.
Ben nu bezig met SAFequote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:50 schreef RamboDirk het volgende:
Wanneer ga jij je lean green belt halen? @:Kingroland
ING of Rabo? @chatgptquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:08 schreef Caland het volgende:
Ik heb net een nieuwe bank geleverd gekregen![]()
Hij past niet door het trappengat
Dat wordt cashen. Kiwi zonder schil gespot overigens.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:36 schreef GGMM het volgende:
Jongens, goed nieuws. Ik heb het laatste examen van m'n studie gehaald!
[ afbeelding ]
Pak allemaal maar een stukje gebak.
Langzaamaan wordt de mancave ingewisseld voor een xenos interieur.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:08 schreef Caland het volgende:
Ik heb net een nieuwe bank geleverd gekregen![]()
Hij past niet door het trappengat
onlangs gelezen dat Kiwi > Sinaasappelquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat wordt cashen. Kiwi zonder schil gespot overigens.
Varken.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:11 schreef KingRoland het volgende:
Dat gezegdhebbende ga ik nu mijn 4 croissantjes verorberen
Mag ik dan buitenlandse zaken? Lijkt me de leukste postquote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:31 schreef RamboDirk het volgende:
Op mijn eerste dag als minister-president worden per decreet de stembanden van marc-marie huijbregt, martien meiland en noah lang weggesneden.
Akkoord. You got the job.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mag ik dan buitenlandse zaken? Lijkt me de leukste post
Visa vrij reizen voor alle Japanners en zuid-koreanen
Dan onderhandel ik dat wel met von der leyen als dat nodig is
Kip in ei gepleurd en toen in paneermeel gemietert en daarna tussen een tortilla gevouwen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Voor vitamine C? Vind een kiwi minder lekker om te eten. Ik haal mijn vitamine C meer uit mandarijnen, paprika en limoen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
onlangs gelezen dat Kiwi > Sinaasappel
Wat was er eerst je kip of het ei?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Kip in ei gepleurd en toen in paneermeel gemietert en daarna tussen een tortilla gevouwen.
Alleraardigst.
Hij houdt angstvallig stil of die Ikea poster al weg moestquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Langzaamaan wordt de mancave ingewisseld voor een xenos interieur.
Uitstekende scorequote:Op woensdag 26 maart 2025 09:10 schreef alpeko het volgende:
[..]
Woordle 1376 3/6
🟨🟩⬜🟨🟨
⬜⬜🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1172 4/6
🟨⬜⬜🟨🟨⬜
🟩🟨⬜🟨⬜⬜
🟩🟩⬜⬜🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
De broer van Martin Gaus?quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:23 schreef maxi-mus het volgende:
@:rambodirk zeg het maar.
https://x.com/telegraaf/status/1904792873259667687
‘Jij bent mijn geldvarken’
Op haar verschillende accounts schrijft de vrouw over slaven die haar een tikkie moeten sturen. ‘Jij bent mijn geldvarken’ en ‘ik geniet er van hoe ik jou kaal pluk!’ Dat is ook wat de Groningse aangeeft in haar verweer: sommige klanten willen niet alleen seksueel gedomineerd worden, maar ook financieel. Dan krijgt zij de controle over de bankrekening van haar klant.
Ook de man uit Leeuwarden wilde ,,gedomineerd” worden door Camilla en Maria. Tijdens eerdere rechtbankzittingen hebben de vrouwen verklaard dat de ING-bankier graag keffend en als hond aangelijnd door zijn huis uitgelaten wilde worden. ,,Het was zijn wens om blaffend gedomineerd te worden”, aldus de vrouw uit Groningen.
Wtfquote:Op woensdag 26 maart 2025 09:23 schreef maxi-mus het volgende:
@:rambodirk zeg het maar.
https://x.com/telegraaf/status/1904792873259667687
‘Jij bent mijn geldvarken’
Op haar verschillende accounts schrijft de vrouw over slaven die haar een tikkie moeten sturen. ‘Jij bent mijn geldvarken’ en ‘ik geniet er van hoe ik jou kaal pluk!’ Dat is ook wat de Groningse aangeeft in haar verweer: sommige klanten willen niet alleen seksueel gedomineerd worden, maar ook financieel. Dan krijgt zij de controle over de bankrekening van haar klant.
Ook de man uit Leeuwarden wilde ,,gedomineerd” worden door Camilla en Maria. Tijdens eerdere rechtbankzittingen hebben de vrouwen verklaard dat de ING-bankier graag keffend en als hond aangelijnd door zijn huis uitgelaten wilde worden. ,,Het was zijn wens om blaffend gedomineerd te worden”, aldus de vrouw uit Groningen.
@Tarado stevige taal weer in Zuid-Amerikaquote:Argentinië is dolblij dat de WK-plaatsing dinsdag werd bezegeld met een 4-1-zege op Brazilië. De spelers van de wereldkampioen erkenden dat de prikkelende woorden van Raphinha voorafgaand aan de kraker voor extra motivatie hadden gezorgd.
Raphinha zei in een interview met oud-topvoetballer Romário dat Brazilië de aartsrivaal "een pak rammel" zou geven. "Op en naast het veld", zei de FC Barcelona-spits. "En ik ga zeker scoren. Fuck hen."
jazeker dankje vriendquote:Op woensdag 26 maart 2025 12:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lekker zegMet uitjes zeker?
Geniet ervan!
Brazilie is ook niet meer wat het was.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:tarado stevige taal weer in Zuid-Amerika
Beef teriyakiquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ook maat, ik ook.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik vind het best knap hoor hoe slecht een ploeg kan zijn 4 WK's op een rij en zeker een ploeg die een geweldige lichting had en bekend staat als voetbalreus, wanneer was hun laatste goede WK?quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Brazilie is ook niet meer wat het was.
1994 kampioenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik vind het best knap hoor hoe slecht een ploeg kan zijn de ene week na de ander, wanneer was hun laatste goede WK?
2010 slecht
2014 slecht
2018 slecht
2022 slecht
Blijven döneren @Zipportalquote:Je probeert te vaak dezelfde post achter elkaar te liken en ont-liken. Dit kan een zware belasting leveren op de servers. Soms kan het even duren voordat je like zichtbaar wordt. Heb iets meer geduld en probeer zorgvuldig met de like-knoppen om te gaan alsjeblieft? Alvast bedankt!
Ik dacht dat je een hekel had aan Italianen, Dolf Jansen, Daryl Gurney en PSVCLquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
Wel jammer want als ik ergens een hekel aan heb is het wel die Argentijntjes.
Bakpapier in elkaar gekreukt daar zalm ingegooid met paprika, rode ui, courgette overgoten met honing soja saus. 180 graden minuut of twintig. Beetje rijst erbij.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oke Herman den Blijkerquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bakpapier in elkaar gekreukt daar zalm ingegooid met paprika, rode ui, courgette overgoten met honing soja saus. 180 graden minuut of twintig. Beetje rijst erbij.
8,5/10
Ik ben onlangs in Rome geweest, Gurney vind ik minder erg tegenwoordig dan Scott Williams en PSVCL heb ik nooit een hekel aan gehad, ongevaarlijke gek.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een hekel had aan Italianen, Dolf Jansen, Daryl Gurney en PSVCL
Eigenlijk is het 't toppunt van Lui koken alleen snijden en vervolgens pleur je alles er gewoon rauw in.quote:
7-1 eraf tegen de Duitsersquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1994 kampioen
1998 tweedes
2002 kampioen
Daarna niet meer de halve finale gehaald behalve dan 4e in 2014 in eigen land.
Dat was echt legendarisch. Ik weet nog dat ik toen geen zin had om mee op stap te gaan (zaten bij een maat thuis met een groep) en ik toen voor de pot zei als die moffen meer dan 3-0 winnen ga ik mee. 's avonds nog een Duitse vlag meegepakt van een boot die in de gracht ligt vlakbij het uitgaansgebied diep in de nacht.quote:
Was mooi inderdaad, sindsdien zijn ze ook wel wat van hun arrogantie kwijt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was echt legendarisch. Ik weet nog dat ik toen geen zin had om mee op stap te gaan (zaten bij een maat thuis met een groep) en ik toen voor de pot zei als die moffen meer dan 3-0 winnen ga ik mee. 's avonds nog een Duitse vlag meegepakt van een boot die in de gracht ligt vlakbij het uitgaansgebied diep in de nacht.
Wel gelachen die avond hoor.
Wéér geen puntenquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Magere Hein is ongenadig.
@:Onlogisch
Als ik Loretta zie denk ik alleen maar aan een zoekgeraakt horloge.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
Lorettagodin. Leek mij een hele lieve vrouw. RIP
Die fragmenten van VI zet ik nog regelmatig op.
Scooooopquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, als het goed is, is Befbekje weer terug
Nee het bevalt wel zonder banquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:03 schreef 3rr0r het volgende:
@:Wereldgozer kom je ook speculeren in het 'Steekpartij in Amsterdam' topic?
O was ie weg?quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Erg jammer dat lenny nog niet terug is gekomen. Voelt alsof hij heeft moeten kiezen tussen FOK! of een scheiding.quote:
Kijkje genomen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:03 schreef 3rr0r het volgende:
@:Wereldgozer kom je ook speculeren in het 'Steekpartij in Amsterdam' topic?
@tong80 welquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:44 schreef Coco het volgende:
@:maxi-mus zin om een PSV - Ajax topic te maken?
de verloren zoonquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zal even kijken of ik een uurtje vrij kan maken vandaag.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:44 schreef Coco het volgende:
@:maxi-mus zin om een PSV - Ajax topic te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |