Oke Herman den Blijkerquote:Op woensdag 26 maart 2025 22:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bakpapier in elkaar gekreukt daar zalm ingegooid met paprika, rode ui, courgette overgoten met honing soja saus. 180 graden minuut of twintig. Beetje rijst erbij.
8,5/10
Ik ben onlangs in Rome geweest, Gurney vind ik minder erg tegenwoordig dan Scott Williams en PSVCL heb ik nooit een hekel aan gehad, ongevaarlijke gek.quote:Op woensdag 26 maart 2025 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een hekel had aan Italianen, Dolf Jansen, Daryl Gurney en PSVCL
Eigenlijk is het 't toppunt van Lui koken alleen snijden en vervolgens pleur je alles er gewoon rauw in.quote:
7-1 eraf tegen de Duitsersquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1994 kampioen
1998 tweedes
2002 kampioen
Daarna niet meer de halve finale gehaald behalve dan 4e in 2014 in eigen land.
Dat was echt legendarisch. Ik weet nog dat ik toen geen zin had om mee op stap te gaan (zaten bij een maat thuis met een groep) en ik toen voor de pot zei als die moffen meer dan 3-0 winnen ga ik mee. 's avonds nog een Duitse vlag meegepakt van een boot die in de gracht ligt vlakbij het uitgaansgebied diep in de nacht.quote:
Was mooi inderdaad, sindsdien zijn ze ook wel wat van hun arrogantie kwijt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was echt legendarisch. Ik weet nog dat ik toen geen zin had om mee op stap te gaan (zaten bij een maat thuis met een groep) en ik toen voor de pot zei als die moffen meer dan 3-0 winnen ga ik mee. 's avonds nog een Duitse vlag meegepakt van een boot die in de gracht ligt vlakbij het uitgaansgebied diep in de nacht.
Wel gelachen die avond hoor.
Wéér geen puntenquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Magere Hein is ongenadig.
@:Onlogisch
Als ik Loretta zie denk ik alleen maar aan een zoekgeraakt horloge.quote:Op donderdag 27 maart 2025 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
Lorettagodin. Leek mij een hele lieve vrouw. RIP
Die fragmenten van VI zet ik nog regelmatig op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |