erg slim dat hij de inflatie voor is geweestquote:Op maandag 31 maart 2025 19:20 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk nog regelmatig aan Kapiteintje en zijn 1000 euro aan boodschappen vanwege de kerrona. Zou dat allemaal al op zijn?
Vandaag weer aan gedacht.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Weet ik niet vriend. Ik denk elke dag wel aan het Romeinse rijk.
Het is al weken-, zoniet maandenlang, bagger bij Twente, dus die wedstrijd kon er ook nog wel bijquote:Op maandag 31 maart 2025 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Spaghetti is het geworden. Ben je al wat bekomen van de DERBY?
Die moeten nog oppassen of ze wel Europees voetbal halen.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is al weken-, zoniet maandenlang, bagger bij Twente, dus die wedstrijd kon er ook nog wel bij
Idd, zal me niks verbazen als we aan het einde van het seizoen 7e eindigen en er in de eerste ronde van de playoffs uitvliegen tegen AZ of Kowetquote:Op maandag 31 maart 2025 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die moeten nog oppassen of ze wel Europees voetbal halen.
Ik begin er elke dag mee. Betrouwbaar en snel.quote:Op dinsdag 1 april 2025 07:11 schreef alpeko het volgende:
Gefeliciteerd met Teletekst allemaal! Mooi bouwjaar!
Kipdijen, peertje.quote:
Tokkies gonna tokquote:Het algehele vuurwerkverbod gaat er komen: na de draai van de VVD, stemt ook NSC in met een ban. Daarmee is een meerderheid in de Tweede Kamer om. Het lijkt erop dat al dít jaar geen vuurwerk meer afgestoken mag worden door consumenten.
Men heeft het in Nederland zelf zover laten komen door niet te handhaven en die vreemde cultuur laten ontstaan van dingen moeten mollen en klieren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |