Wie was vergeten om het licht uit te doen?quote:Op zondag 23 maart 2025 07:14 schreef Yesse het volgende:
Goedezondag! Het licht stond nog aan. Misschien dat ik daarom al om 6 uur wakker was…
Ik las net Mexi’s Top 2000 lijstje en nu heb ik op 23 maart Happy New Year van ABBA in mijn hoofd.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:26 schreef BillDauterive het volgende:
Ik werd vanochtend wakker met Måns - Revolution in mijn hoofd. Waar heb ik dat nou aan verdiend?
Ja, die heb ik net ook bijgelezen en dat liedje heeft nu ook ene plekje in mijn hoofd. Ach ja, het kon ergerquote:Op zondag 23 maart 2025 10:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik las net Mexi’s Top 2000 lijstje en nu heb ik op 23 maart Happy New Year van ABBA in mijn hoofd.
20 maart is het nieuwe jaar begonnen. Dus je zit er maar een paar dagen na.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik las net Mexi’s Top 2000 lijstje en nu heb ik op 23 maart Happy New Year van ABBA in mijn hoofd.
Het hardlooptopic is nog niet genoemd.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:11 schreef Arizona het volgende:
VBL, WLR, alles komt aan bod, sportief clubje zijn we
Word al moe als ik het lees!quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:11 schreef Arizona het volgende:
VBL, WLR, alles komt aan bod, sportief clubje zijn we
Ik heb zélfs tennis nog niet genoemdquote:Op zondag 23 maart 2025 10:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het hardlooptopic is nog niet genoemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op zondag 23 maart 2025 12:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb zélfs tennis nog niet genoemdWant dat is net als hardlopen geen subforum.
Dus wij zijn een niche!@Redefine en ik kunnen dit lezen hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wow, ik ben echt trots op jullie, grote stappen gemaaktquote:
Misschien goed dat je er een topic over maakt en dan wat mensen tagged om zo te kijken hoeveel animo er isquote:Op zondag 23 maart 2025 12:37 schreef NailQueen het volgende:
Hoe zat het nou met die esf pub quiz? Is dat een leuke meet voor de finale?
Wij zijn gepensioneerde hooligans en dus al gestopt. Dat gaat dus niet over ons.quote:
Ja.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Wow, ik ben echt trots op jullie, grote stappen gemaakt![]()
Schrijven vinden wel moeilijker.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien goed dat je er een topic over maakt een dan wat mensen tagged om zo te kijken hoeveel animo er isDan kun je het een beetje op gang brengen. Anders is het risico dat het bij een blijft.
Wat staat hierquote:Op zondag 23 maart 2025 13:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Wow, ik ben echt trots op jullie, grote stappen gemaakt![]()
Nou ik zag dat het gisteren alweer bijna knokken was hier, ouwe F-sider!quote:Op zondag 23 maart 2025 13:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij zijn gepensioneerde hooligans en dus al gestopt. Dat gaat dus niet over ons.
Je weet toch dat het altijd aan de ander ligt beste Straanquote:Op zondag 23 maart 2025 13:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik zag dat het gisteren alweer bijna knokken was hier, ouwe F-sider!
Naturellement mon amice!quote:Op zondag 23 maart 2025 13:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je weet toch dat het altijd aan de ander ligt beste Straan
quote:Op zondag 23 maart 2025 13:33 schreef Meke het volgende:
Mochten hier nog verstokte of nieuwe (@:luctor.et.emergo) fans van de Mol zitten die graag meedoen met de prono, vul hem snel in!!![]()
MOL / [De Mol] FOK! De Mol BE Prono
Ik moet eerst opzoeken wat het nou precies is want ik weet ook het fijne niet van. Daarom vraag ik hier of men iets weet over die pubquizen. Wellicht maak ik later nog een topic aan.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien goed dat je er een topic over maakt en dan wat mensen tagged om zo te kijken hoeveel animo er isDan kun je het een beetje op gang brengen. Anders is het risico dat het slechts bij een idee blijft.
@H_T weet hier vast wat vanquote:Op zondag 23 maart 2025 14:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik moet eerst opzoeken wat het nou precies is want ik weet ook het fijne niet van. Daarom vraag ik hier of men iets weet over die pubquizen. Wellicht maak ik later nog een topic aan.
Het is in Biercafé Oproer in Utrecht, in de wijk Overvecht. Daar is een treinstation in de buurt (wel een eindje lopen), en je kan er vlakbij gratis parkeren met de auto. Je moet overigens wel 6 euro p.p. inleggen, wat ik aan de ruime kant vind voor een pubquiz. Hieronder de tekst van de organisatiequote:Op zondag 23 maart 2025 14:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik moet eerst opzoeken wat het nou precies is want ik weet ook het fijne niet van. Daarom vraag ik hier of men iets weet over die pubquizen. Wellicht maak ik later nog een topic aan.
Ik gok dat je niet voor 22:30 weer de deur uit bent. Mogelijk later, afhankelijk van de drukte en de tijd die het nakijken kost. Je bent dus niet vroeg thuisquote:Oproer Eurovision Quiz, Utrecht
Het is inmiddels een jaarlijkse traditie: een Eurovisiesongfestival Quiz van Upbeatles in de week van Eurovision. Ook dit jaar kun je weer meedoen en wel op vrijdagavond 16 mei bij Oproer Biercafé, op de grens van Tuindorp en Overvecht. Inderdaad, de dag voor de Grote Finale, waarin we vanzelfsprekend hopen dat ook Claude acte de présence geeft.
Een tafeltje reserveren voor deze pubquiz kan door een mailtje te sturen aan jochem@upbeatles.nl. Vermeld daarin jullie teamnaam en het aantal personen (max. 6p in een team) en of jullie ook komen eten. Inschrijving en betaling (6 euro p.p.) op de avond zelf start om 19.30 uur, de quiz begint een half uurtje later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |