SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Why?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
woah vorige topic posts verwijderd?Trust nobody![]()
Maar je bent ontsnaptquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Zat ik ineens vast in het vorige topic![]()
![]()
misschien waren wij het probleem, heel fok vastgelopenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Zat ik ineens vast in het vorige topicHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je bent er uit!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Zat ik ineens vast in het vorige topicTrust nobody![]()
kan je ook eentje shoppen met Opstelten op het scherm?quote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan je ook eentje shoppen met Opstelten op het scherm?
Zoiets?![]()
![]()
ben bij gen 2 aangekomen voor de keuring blijven ze voor slaapteam of flikker ik ze in de meatgrinder
oh nee sorry ik bedoel 'stuur ze naar de professor'
de chikorita's zijn iig poep dus wie wil salade?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
zo, team uitgezocht
nog 20 uur slapen met eevee en dan evolueren
dan de vraag overdag of in de avondHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo, team uitgezocht
nog 20 uur slapen met eevee en dan evolueren
dan de vraag overdag of in de avond![]()
![]()
nouja heb er al 130 uur mee op zitten, hij doet sommige evoluties alleen als hij je leuk genoeg vindt dus dat is veel tijd samen in bedquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:04 schreef ToT het volgende:
Wie is eevee en vindt Dud0r het wel okee dat je daar 20 uur mee gaat slapen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ow, uiteraard ook weer een pokkemon!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
er zijn vele opties met de eevee![]()
![]()
nog steeds, moest de boel uitzoeken en dat had ik al een week niet gedaan dus het was een hoop nieuw spul keurenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nog steeds, moest de boel uitzoeken en dat had ik al een week niet gedaan dus het was een hoop nieuw spul keuren
Deze zorgt voor nachtmerries!![]()
![]()
zit nog niet in het spel, ze brengen iedere zoveel tijd weer wat uitquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zorgt voor nachtmerries!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ow ik had een spookPokemon gemaakt in een screenshot van Ghost Hunters!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zit nog niet in het spel, ze brengen iedere zoveel tijd weer wat uit![]()
![]()
zijn nu 1025 verschillende pokemon maar dit spel heeft er op het moment 169Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En hoeveel waren er oorspronkelijk maar, toen de cartoon net op tv kwam?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
zijn nu 1025 verschillende pokemon maar dit spel heeft er op het moment 169![]()
![]()
missdreavus is wel een schatjequote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik had een spookPokemon gemaakt in een screenshot van Ghost Hunters!het begon met 151quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
En hoeveel waren er oorspronkelijk maar, toen de cartoon net op tv kwam?
ook ivm de game, de 2e gen kreeg er 100
dan paste het nog mooi binnen de 256 die destijds beschikbaar was aan ruimteHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
missdreavus is wel een schatje
[..]
het begon met 151
ook ivm de game, de 2e gen kreeg er 100
dan paste het nog mooi binnen de 256 die destijds beschikbaar was aan ruimteDamn!
![]()
![]()
DUIZENDVIJFENTWINTIG?
Waar de eerst 151 nog wel een beetje "sense" maakte zijn er nu écht rare dingen bijgekomen
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
ja er komen er nu ook langs en dan roept iemand van woaaaah een Archaludon en ik heb zoiets van een wat?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:13 schreef Grotetijd het volgende:
DUIZENDVIJFENTWINTIG?
Waar de eerst 151 nog wel een beetje "sense" maakte zijn er nu écht rare dingen bijgekomenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:13 schreef Grotetijd het volgende:
DUIZENDVIJFENTWINTIG?
Waar de eerst 151 nog wel een beetje "sense" maakte zijn er nu écht rare dingen bijgekomen![]()
![]()
Klinkt als een hele vervelende schimmelquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja er komen er nu ook langs en dan roept iemand van woaaaah een Archaludon en ik heb zoiets van een wat?Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Plank stares blankly, it's super effective!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh no sudowoodo what they do to you![]()
Fuck, k wilde hier altijd nog een kutschimmelbolker van maken!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klinkt als een hele vervelende schimmel![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
magikarp used bolk
it has no effect![]()
![]()
Whutquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:13 schreef Grotetijd het volgende:
DUIZENDVIJFENTWINTIG?
Waar de eerst 151 nog wel een beetje "sense" maakte zijn er nu écht rare dingen bijgekomenTrust nobody![]()
Ik heb de knoop doorgehakt. Kitten en ik gaan een cruise uitzoeken. Begint in Rotterdam en eindigt in Rotterdam. Kan er weinig misgaan.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Klinkt goedquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb de knoop doorgehakt. Kitten en ik gaan een cruise uitzoeken. Begint in Rotterdam en eindigt in Rotterdam. Kan er weinig misgaan.
How can I make this topic about me?![]()
Whoopwhoopquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
Trust nobody![]()
https://www.vacationstogo.com/login.cfm?incCT=y&l=16quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja hèquote:alleen nog uitzoeken wat dan handig is qua pakket en wat je nog voor de stops moet regelen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En hopen dat je op tijd terug bent voor dat het schip weggaat zonder onsWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Just Stop Oil zal de boel vast genoeg vertragen, don't worry!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
En hopen dat je op tijd terug bent voor dat het schip weggaat zonder ons![]()
![]()
zitten die niet meer bij de musea?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Just Stop Oil zal de boel vast genoeg vertragen, don't worry!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Ik Googlede daar op en werd verwezen naar een blijkbaar niet meer bestaand deeltje van DTS van 9 dagen geleden?
![]()
![]()
Of was het XR?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zitten die niet meer bij de musea?
Was in ieder geval een Frontpage item, dat ze daar de boel aan het dwarsbomen waren.![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Just Stop Oil zal de boel vast genoeg vertragen, don't worry!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-03-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2752 / +148 / +104 / 7236 / 7935
2. KoningWouter / 727 / +72 / +35 / 2628 / 3003
3. KillemWieft / 610 / +4 / +52 / 527 / 755
4. _UserName_ / 555 / +52 / +82 / 818 / 1055
5. kree / 420 / +7 / +0 / 1537 / 1759
6. devzero / 414 / +87 / +0 / 294 / 393
7. Bally-b / 393 / +0 / +0 / 58 / 112
8. Moeraskat / 386 / +5 / +2 / 2839 / 3058
9. Dr.Mikey / 384 / +58 / +47 / 800 / 981
10. hemarookworst / 318 / +11 / +8 / 1259 / 1493
11. mario390 / 314 / +15 / +50 / 223 / 339
12. Lovely / 299 / +12 / +19 / 1553 / 1817
13. gebrokenglas / 241 / +10 / +2 / 1762 / 1971
14. Grotetijd / 226 / +3 / +6 / 1108 / 1268
15. HappyCharly / 217 / +25 / +17 / 1420 / 1589
16. Moonlight / 214 / +11 / +12 / 756 / 885
17. Pinnenmutske / 204 / +3 / +5 / 422 / 552
18. sp3c / 198 / +1 / +15 / 568 / 666
19. ToT / 183 / +13 / +14 / 1625 / 1736
20. maily / 179 / +16 / +1 / 1802 / 1968SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Lekker soppenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh wil je punten?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, het is dus weer gedaan met punten scoren!![]()
![]()
Mehquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik wacht op dat @:Moeraskat mij een verhaaltje gaat voorlezenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Picnic net geweestThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik wacht op dat @:Moeraskat mij een verhaaltje gaat voorlezen
In minimaal 2 van deze 3 deeltje wordt er een verhaaltje voorgelezen bij het slapen gaan.![]()
![]()
Hannibal lectorquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
In minimaal 2 van deze 3 deeltje wordt er een verhaaltje voorgelezen bij het slapen gaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Toch andersquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
In minimaal 2 van deze 3 deeltje wordt er een verhaaltje voorgelezen bij het slapen gaan.![]()
![]()
Pizza!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij ziet het meer van de Italiaanse kant?![]()
![]()
Saw is gecanceld jammer maar ze gingen ook te lang door de laatste was gelukkig wel redelijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mensen kapot martelen is niet woke genoeg?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Saw is gecanceld jammer maar ze gingen ook te lang door de laatste was gelukkig wel redelijk.![]()
Producers hebben ruzie.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Mensen kapot martelen is niet woke genoeg?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Btje afgezaagdquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Mensen kapot martelen is niet woke genoeg?![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Slaap lekker mafkees!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:20 schreef ToT het volgende:
Ja, wordt me ineens te gezellig hier, ik ga maffen!Prettige voortplanting hier!
![]()
![]()
![]()
prettige bolkplantingquote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:20 schreef ToT het volgende:
Ja, wordt me ineens te gezellig hier, ik ga maffen!Prettige voortplanting hier!
Uw ADH vitamine Worst
![]()
R.I.P DTS.![]()
Trusten jThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gekke gerritThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daryl JanmaatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Antonie LurlingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jan de VisserThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Toch mooi de UEFA cup gewonnen die jan de visserThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat was Lurlingquote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:20 schreef StevenHyde het volgende:
Was dat die rechtsbuiten van Feyenoord die van Heerenveen kwam?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij bedoelde Radoslav Samard¸ić denk ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lurling die ruzie kreeg in een snackbar over een kroketThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jan de Visser wel goed in mijn hoofd zitten. Ff googled. Maar was idd geen buitenspeler zo te lezen. Dacht zelf van wel.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Welterusten voor zo dan.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:24 schreef StevenHyde het volgende:
Zo ook maar naar bed. Nog ff pokeren en dan proberen te slapen![]()
![]()
Later als zaakwaarnemer van de guzman nam hij wraak op Feyenoord.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:29 schreef StevenHyde het volgende:
Jan de Visser wel goed in mijn hoofd zitten. Ff googled. Maar was idd geen buitenspeler zo te lezen. Dacht zelf van wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De Guzman de pharrel williams op voetbalschoenen. Was in het begin van zijn Feyenoord periode nog wel goed. Veel te vroeg gepiekt denk ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Later als zaakwaarnemer van de guzman nam hij wraak op Feyenoord.
Tnx Shii
Ik duik erin idd. FIjne avond en weltrusten alvastBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Trusten
R.I.P DTS.![]()
Oj !They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Miss lewinskyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
WieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Laatste deel van de 90’s documentaireThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Van Imac oj Simpson 2pac pixar internet bill clinton aanslagen alles komt voorbij.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Diana nuThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik weet dat nog man was met familie uit Rotterdam in een vakantiehuisje in Echten. Zaten we de hele ochtend voor de televisie.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik was 8 ofzo kende heel die vrouw niet maar dat moment en die nasleep in de weken erna weet ik nog wel goed WTC was ook zo een moment en de moord op Fortuyn.quote:Op woensdag 19 maart 2025 01:10 schreef KillemWieft het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met die koningshuizen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja joh die Elton John daarna met dat liedje.
Bij WTC weet ik nog dat ik thuis kwam uit school en er opeens rtl nieuws op was ipv van as the world turns wat moeders altijd op had staan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
9/11 herinner ik me nog wel omdat ik toen in de VS woonde. Het hele gedoe met Pimmetje is aan me voorbij gegaan omdat ik destijds in het buitenland zat. Daardoor helaas ook van die UEFA Cup winst van Feyenoord niet veel meegekregen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Uefa cup stond ik met pa sochtends in Deventer in de rij voor de kiosk mensen voor ons hadden net de laatste kaartenquote:Op woensdag 19 maart 2025 01:17 schreef KillemWieft het volgende:
9/11 herinner ik me nog wel omdat ik toen in de VS woonde. Het hele gedoe met Pimmetje is aan me voorbij gegaan omdat ik destijds in het buitenland zat. Daardoor helaas ook van die UEFA Cup winst van Feyenoord niet veel meegekregen.
R.I.P DTS.![]()
Weet ik ook nogquote:Op woensdag 19 maart 2025 01:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja joh die Elton John daarna met dat liedje.
Bij WTC weet ik nog dat ik thuis kwam uit school en er opeens rtl nieuws op was ipv van as the world turns wat moeders altijd op had staan.Trust nobody![]()
Jullie hadden die mensen moeten beroven!quote:Op woensdag 19 maart 2025 01:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Uefa cup stond ik met pa sochtends in Deventer in de rij voor de kiosk mensen voor ons hadden net de laatste kaartenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
En vuurwerkramp Enschede kwam buurjongetje aangerend jullie moeten nu de televisie aanzetten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
9/11 weet ik nog goed. Ik dacht echt, wtf staan hier bij het schoolplein moeders te kletsen over koetjes en kalfjes, terwijl ik dacht, de wereld gaat eraan. Wat een heftige beelden, wat is hier in godsnaam gebeurd en hoe gaat dit aflopen.![]()
En daarna die bush en bin laden elke keer in het nieuws.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
M’n buurman stond vanavond om 22:30 buiten de ramen te zemen. Zal ik nooit vergeten.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
moet kunnenquote:Op woensdag 19 maart 2025 01:26 schreef KillemWieft het volgende:
M’n buurman stond vanavond om 22:30 buiten de ramen te zemen. Zal ik nooit vergeten.Uw ADH vitamine Worst
Nu zijn er weer andere pipo's in het nieuws helaas...quote:Op woensdag 19 maart 2025 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
En daarna die bush en bin laden elke keer in het nieuws.![]()
Was echt heftig jaquote:Op woensdag 19 maart 2025 01:23 schreef Shii het volgende:
9/11 weet ik nog goed. Ik dacht echt, wtf staan hier bij het schoolplein moeders te kletsen over koetjes en kalfjes, terwijl ik dacht, de wereld gaat eraan. Wat een heftige beelden, wat is hier in godsnaam gebeurd en hoe gaat dit aflopen.
Ik zat aan de tv geplakt die dag wn nachtTrust nobody![]()
Helaasjaquote:Op woensdag 19 maart 2025 01:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Nu zijn er weer andere pipo's in het nieuws helaas...Trust nobody![]()
Colorado tragedieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het was bizar. Ik had het nieuws ook opstaan en kreeg het live mee.quote:Op woensdag 19 maart 2025 01:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Was echt heftig ja
Ik zat aan de tv geplakt die dag wn nacht![]()
![]()
Gelukkig had je die zaterdagavond wel gewoon oppassen!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eerst oppassen! En daarna Kopspijkers.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2025 01:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gelukkig had je die zaterdagavond wel gewoon oppassen!
Lekker fappen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja kopspijkers keek ik wel. En humor helpt wel om even gedachten te verzetten.quote:Op woensdag 19 maart 2025 01:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eerst oppassen! En daarna Kopspijkers.![]()
In 2000 drongen leden van de motorclub Hells Angels de studio binnen, om een excuus af te dwingen voor grappen die gemaakt werden over hun overleden clublid. Hierbij werd panellid Peter Heerschop in het gezicht geslagen. Deze indringingsactie gebeurde enigszins op eenzelfde wijze als toen leden van de club rond diezelfde tijd de studio van Barend & Van Dorp binnendrongen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
12 steden, 13 ongelukken (een allusie op het gezegde twaalf ambachten, dertien ongelukken) was een educatieve Nederlandse dramaserie over ongelukken. De Vara-serie werd van 1990 tot 1995 door Jan Douwe Kroeske en vervolgens tot 1998 door Menno Bentveld gepresenteerd. In de leader wordt beweerd dat de ongelukken altijd waargebeurd zijn en zorgvuldig gereconstrueerd waren, zo mogelijk met medewerking van de betrokkenen. Dit geldt echter alleen voor de eerste seizoenen.
Dit vond ik tof en eng tegelijk vroeger.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat een kneuzen waren dat zeg.quote:Op woensdag 19 maart 2025 01:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
In 2000 drongen leden van de motorclub Hells Angels de studio binnen, om een excuus af te dwingen voor grappen die gemaakt werden over hun overleden clublid. Hierbij werd panellid Peter Heerschop in het gezicht geslagen. Deze indringingsactie gebeurde enigszins op eenzelfde wijze als toen leden van de club rond diezelfde tijd de studio van Barend & Van Dorp binnendrongen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Een keer op de middelbare school verplicht moeten kijken. Dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 19 maart 2025 01:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
12 steden, 13 ongelukken (een allusie op het gezegde twaalf ambachten, dertien ongelukken) was een educatieve Nederlandse dramaserie over ongelukken. De Vara-serie werd van 1990 tot 1995 door Jan Douwe Kroeske en vervolgens tot 1998 door Menno Bentveld gepresenteerd. In de leader wordt beweerd dat de ongelukken altijd waargebeurd zijn en zorgvuldig gereconstrueerd waren, zo mogelijk met medewerking van de betrokkenen. Dit geldt echter alleen voor de eerste seizoenen.
Dit vond ik tof en eng tegelijk vroeger.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik weet nog een waar iemand een gast zijn vinger afzaagde ofzo veel indruk achtergelaten.quote:Op woensdag 19 maart 2025 01:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Een keer op de middelbare school verplicht moeten kijken. Dat zegt genoeg.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vingerafdruk ook.quote:Op woensdag 19 maart 2025 01:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik weet nog een waar iemand een gast zijn vinger afzaagde ofzo veel indruk achtergelaten.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Tja oorlogszuchtige leiders wel ja, maar genoeg mannen die wel leuk, lief, grappig, enz. zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2025 01:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Rare mensen/ pipos in de wereld![]()
Zeker. Maar dat zijn dan ook niet de rare mensen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 01:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Tja oorlogszuchtige leiders wel ja, maar genoeg mannen die wel leuk, lief, grappig, enz. zijn.
Las dat elke 8 dagen een vrouw wordt vermoord door femicideTrust nobody![]()
En hoe noemen we het als een man een andere man omlegt?quote:Op woensdag 19 maart 2025 01:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker. Maar dat zijn dan ook niet de rare mensen.
Las dat elke 8 dagen een vrouw wordt vermoord door femicideProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja verschrikkelijk.quote:Op woensdag 19 maart 2025 01:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker. Maar dat zijn dan ook niet de rare mensen.
Las dat elke 8 dagen een vrouw wordt vermoord door femicide![]()
Maar dan nog kun je daar niet 'mannen' voor over één kam scheren.![]()
Judoquote:Op woensdag 19 maart 2025 01:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En hoe noemen we het als een man een andere man omlegt?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
DDie toevoeging is niet nodigquote:Op woensdag 19 maart 2025 01:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk.![]()
Maar dan nog kun je daar niet 'mannen' voor over één kam scheren.
Uiteraard doe ik dat niet
Feit blijft wel dat femicide heftig is
En dat mannen de daders zijnTrust nobody![]()
Nog al heftig inderdaad.quote:Op woensdag 19 maart 2025 01:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk.![]()
Maar dan nog kun je daar niet 'mannen' voor over één kam scheren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ZwaardvechtenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De meeste reddingswerkers die mensen redden zijn ook mannen, maar daar hoor je niemand over!Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja dat klopt. Belangrijk is dat vrouwen zich niet door mannen laten intimideren dat het zover komt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 01:55 schreef HappyCharly het volgende:
D
[..]
Die toevoeging is niet nodig
Uiteraard doe ik dat niet
Feit blijft wel dat femicide heftig is
En dat mannen de daders zijn![]()
Weet niet of dit nu per se opgelost wordt als vrouwen zich anders gedragenquote:Op woensdag 19 maart 2025 01:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Belangrijk is dat vrouwen zich niet door mannen laten intimideren dat het zover komt.Trust nobody![]()
Is dat zo? Of zijn het honden?quote:Op woensdag 19 maart 2025 01:58 schreef KillemWieft het volgende:
De meeste reddingswerkers die mensen redden zijn ook mannen, maar daar hoor je niemand over!![]()
Nou denk het deels wel.quote:Op woensdag 19 maart 2025 02:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Weet niet of dit nu per se opgelost wordt als vrouwen zich anders gedragen![]()
Een reddingswerker is een persoon die gespecialiseerd is in het verlenen van hulp en het redden van mensen in noodsituaties, zoals bij rampen, ongevallen of natuurgeweld. Dit kan bijvoorbeeld een brandweerman, ambulancewerker, bergredder, reddingszwemmer of lid van een reddingsteam zijn. Reddingswerkers werken vaak onder gevaarlijke omstandigheden om levens te beschermen en schade te beperken.quote:
Mannen
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Oh wacht een ambulancewerker is een man? Dat woorden de mannelijke variant hebben wil niet zeggen dat vrouwen dat niet kunnen zijn of uitoefenen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 02:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Een reddingswerker is een persoon die gespecialiseerd is in het verlenen van hulp en het redden van mensen in noodsituaties, zoals bij rampen, ongevallen of natuurgeweld. Dit kan bijvoorbeeld een brandweerman, ambulancewerker, bergredder, reddingszwemmer of lid van een reddingsteam zijn. Reddingswerkers werken vaak onder gevaarlijke omstandigheden om levens te beschermen en schade te beperken.
Mannen![]()
Helden zonde capeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sorry, ik zie dat ik onzorgvuldig ben geweest in m’n vorige post. Ik bedoel dat veruit de meeste reddingswerkers mannen zijn. Net als bij femicide.quote:Op woensdag 19 maart 2025 02:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh wacht een ambulancewerker is een man? Dat woorden de mannelijke variant hebben wil niet zeggen dat vrouwen dat niet kunnen zijn of uitoefenen.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: