SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Why?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
woah vorige topic posts verwijderd?Trust nobody![]()
Maar je bent ontsnaptquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Zat ik ineens vast in het vorige topic![]()
![]()
misschien waren wij het probleem, heel fok vastgelopenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Zat ik ineens vast in het vorige topicHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je bent er uit!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Zat ik ineens vast in het vorige topicTrust nobody![]()
kan je ook eentje shoppen met Opstelten op het scherm?quote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan je ook eentje shoppen met Opstelten op het scherm?
Zoiets?![]()
![]()
ben bij gen 2 aangekomen voor de keuring blijven ze voor slaapteam of flikker ik ze in de meatgrinder
oh nee sorry ik bedoel 'stuur ze naar de professor'
de chikorita's zijn iig poep dus wie wil salade?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
zo, team uitgezocht
nog 20 uur slapen met eevee en dan evolueren
dan de vraag overdag of in de avondHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo, team uitgezocht
nog 20 uur slapen met eevee en dan evolueren
dan de vraag overdag of in de avond![]()
![]()
nouja heb er al 130 uur mee op zitten, hij doet sommige evoluties alleen als hij je leuk genoeg vindt dus dat is veel tijd samen in bedquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:04 schreef ToT het volgende:
Wie is eevee en vindt Dud0r het wel okee dat je daar 20 uur mee gaat slapen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ow, uiteraard ook weer een pokkemon!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
er zijn vele opties met de eevee![]()
![]()
nog steeds, moest de boel uitzoeken en dat had ik al een week niet gedaan dus het was een hoop nieuw spul keurenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nog steeds, moest de boel uitzoeken en dat had ik al een week niet gedaan dus het was een hoop nieuw spul keuren
Deze zorgt voor nachtmerries!![]()
![]()
zit nog niet in het spel, ze brengen iedere zoveel tijd weer wat uitquote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zorgt voor nachtmerries!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ow ik had een spookPokemon gemaakt in een screenshot van Ghost Hunters!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zit nog niet in het spel, ze brengen iedere zoveel tijd weer wat uit![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: