Ja, dat is ook het hele treurige aan iemand negeren hier. Als je binnen de Fok policy al gepikeerd raakt ben je echt een dramaqueen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gun mensen toch dat pleziertje. Ik zie eerder bevestigt dat mijn bijdragen anderen niet onberoerd laat
Als ik kremlin propaganda zou willen lezen dan koop ik wel een russische krantquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja, dat is ook het hele treurige aan iemand negeren hier. Als je binnen de Fok policy al gepikeerd raakt ben je echt een dramaqueen.
quote:19:29
Poetin wil samen met Trump hockeymatchen organiseren
Trump en Poetin benadrukten in hun telefoongesprek "het belang van verbeterde bilaterale betrekkingen" tussen hun landen, staat verder in de verklaring van de VS. Een verbeterde relatie zou enorme voordelen bieden. Het Witte Huis heeft het over onder meer economische deals en geopolitieke stabiliteit bij vrede.
Opvallend: volgens het Kremlin zou Trump ook akkoord gegaan zijn met het voorstel van Poetin om in de VS ijshockeywedstrijden te organiseren tussen Russische en Amerikaanse spelers. Dat laat Rusland weten in een statement.
En wat zegt dat over Rusland?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heel weinig gezien jou suggestieve vraag.
Kun je eindelijk legaal een Rus al zijn tanden uit zijn bek slaan zonder dat het gevolgen heeft.quote:
Daar zijn dan weer andere trucjes voor.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:59 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja (behalve crewleden).
https://fok.nl/shop/new/abo/
Dat is als een kok die blij is dat zijn gasten het diner nooit meer zullen vergeten (dankzij de opgelopen voedselvergiftiging).quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gun mensen toch dat pleziertje. Ik zie eerder bevestigt dat mijn bijdragen anderen niet onberoerd laat
Ik snap heel goed wat je bedoelt, maar mijn punt is dat binnen de context van alles dat is voorgevallen en nog altijd plaatsvindt een directe order van hogerop amper ter zake doet.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je leest niet. Laatste keer: fout fout fout fout
Kwestie is of dit echt beleid vanuit het Kremlin is, wat heeft men daar aan? Een nog veel meer volhardend Westen dat eensgezind Oekraïne helpt. Als dit serieus beleid is vanuit de top, dan vind ik dat een tactische blunder.
Maar nogmaals: fout fout fout fout fout fout
Blijkbaar moet je dat bij alles zeggen.
Als je er psychologisch vatbaar voor bent dan snap ik dat je het liever mijdt.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:08 schreef 007700 het volgende:
[..]
Als ik kremlin propaganda zou willen lezen dan koop ik wel een russische krant
Dat ze niet ingrijpen uit angst dat ze sympathie verliezen onder de soldaten.quote:
Whahaha sterke reactie, heel sterkquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je er psychologisch vatbaar voor bent dan snap ik dat je het liever mijdt.
Ik denk dat jij de macht en zeggenschap en span of control overschat van de generale staf als je 750k man hebt rondlopen in een land duizenden kilometers verderop.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik snap heel goed wat je bedoelt, maar mijn punt is dat binnen de context van alles dat is voorgevallen en nog altijd plaatsvindt een directe order van hogerop amper ter zake doet.
Tuurlijk wil Trump datquote:
Neemt niet weg dat hij gewoon vrij zn shit kan spuienquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:44 schreef Parafernalia het volgende:
(Leest echt een stuk fijner zonder die Php-trol. Eerste keer in 24 jaar fok dat ik iemand blokkeer.. Maar echt een aanrader)
Dus Poetin is bang voor zijn eigen soldaten?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ze niet ingrijpen uit angst dat ze sympathie verliezen onder de soldaten.
Oekraïne heeft/had ook een AZOV bataljon met bijzondere kenmerken, maar die deden wel goed werk. Die ga je natuurlijk niet aanpakken zolang ze effectief zijn om in te zetten tegen de vijand.
Jij ookquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat hij gewoon vrij zn shit kan spuien
Jij ook. Daarbij dat jij lekker achterover kan blijven hangen.quote:
Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij ook. Daarbij dat jij lekker achterover kan blijven hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |