SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Vind het altijd zo paradoxaal aan de europese unie enerzijds menen ze dat de papieren europese tijger militair iets teweeg zou moeten brengen terwijl de militaire wapensystemen of godbetert zelfs de communicatiesystemen elke paar honderd kilometer van andere makelij is.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:24 schreef ExTec het volgende: [..] Ik iig sta hier niet negatief tegenover hoor. Ik dacht alleen dat die oranje idioot gewoon niks voor elkaar ging krijgen. En daar heeft het alle schijn van. Itt de vatniks, die dachten dat die het wel ff ging regelen.
Ik vind dit niet grappig.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, volgens Php de Poetincuck zou het kunnen dat de Russen per ongeluk heel Bucha hebben uitgemoord.
De verliezen aan beide kanten zijn enorm, ongeacht de exacte verhouding. Doorbreken is erg lastig, anders was dat al gebeurd.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan hebben wij beide een verschillende kijk op de militaire capaciteiten van de strijdende partijen. ik geloof er geen reet van dat Russen massaal worden uitgeschakeld (800k doden) of dat hun hardware niet deugt. Je moet niet kijken naar de oppervlakte, als je eenmaal door de linies bent kun je echt meters maken. Wat Oekraïne doet is gecontroleerde terugtrekking.
Dit vind ik dan wel weer een heerlijke troll richting die oranje drol in het Witte Huisquote:
Wat een gelul inmiddels vier jaar ellende daar over toegang tot de zwarte zee dat bijkans buiten Rusland om voor iedereen deelnemer net zoveel strategische waarde heeft als het IJsselmeer.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zonder Trump zou Rusland al in de touwen hangen zonder enig uitzicht
( wat ook dramatisch kan aflopen bij een kernmacht, maar goed)
Je vergeet dat Rusland de capaciteiten heeft om dit langer uit te houden dan Oekraïne in zowel industrieel als "hum resource" opzicht.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
De verliezen aan beide kanten zijn enorm, ongeacht de exacte verhouding. Doorbreken is erg lastig, anders was dat al gebeurd.
Dus alles wat Rusland eigenlijk kan is blijven doorzagen, waarmee de wederzijdse verliezen oplopen. Loose-loose dus.
Daarom zou ik met iedere deal die mijn gezichtsverlies tot een relatief acceptabel niveau beperkt tevreden zijn. Zonder Trump zou Rusland al in de touwen hangen zonder enig uitzicht
( wat ook dramatisch kan aflopen bij een kernmacht, maar goed)
Dus toch niet relevant.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je vergeet dat Rusland de capaciteiten heeft om dit langer uit te houden dan Oekraïne in zowel industrieel als "hum resource" opzicht.
Eens zullen de linies breken als deze maar voldoende worden bestookt. Oekraïne kan niet jonge jongens blijven rekruteren. Veel zijn al gevlucht of van de radar.
Het vraagstuk of het al dat leed en lijden waard is relevant, maar voor Poetin niet ter zake doende.
Waar kan je iemand blokkeren? Ik vraag dit voor een vriendquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:44 schreef Parafernalia het volgende:
(Leest echt een stuk fijner zonder die Php-trol. Eerste keer in 24 jaar fok dat ik iemand blokkeer.. Maar echt een aanrader)
Hoeveel verantwoordelijken zijn in Rusland voor de rechter gebracht?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind dit niet grappig.
Lees terug wat ik schrijf. Ik baggetaliseer niks. Ik verklaar alleen waarom dit niet logisch is dat dit orders vanuit de staf zou zijn geweest.
Geen enkel leger heeft jonge gasten in het buitenland niet onder controle. Dat weten de Duitsers, maar dat weten wij ook over onze jongens in Indonesië tijdens de politionele acties. Nogmaals, ik praat niets goed. Dus frame mijn woorden niet.
Dat kan alleen met een abonnement helaas.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:49 schreef 007700 het volgende:
Waar kan je iemand blokkeren? Ik vraag dit voor een vriend
Dat kan als je een betaalabonnement hebtquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:49 schreef 007700 het volgende:
[..]
Waar kan je iemand blokkeren? Ik vraag dit voor een vriend
Waarschijnlijk heel weinig gezien jou suggestieve vraag.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoeveel verantwoordelijken zijn in Rusland voor de rechter gebracht?
Met het basic abonnement ook al?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat kan alleen met een abonnement helaas.
We hebben het over een leger dat moedwillig burgerdoelen bombardeert, geen excuses maakt voor Bucha en zijn oorlogsmisdadigers niet berispt. Integendeel, de Russen sturen zelfs criminelen naar de frontlinie.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind dit niet grappig.
Lees terug wat ik schrijf. Ik baggetaliseer niks. Ik verklaar alleen waarom dit niet logisch is dat dit orders vanuit de staf zou zijn geweest.
Geen enkel leger heeft jonge gasten in het buitenland niet onder controle. Dat weten de Duitsers, maar dat weten wij ook over onze jongens in Indonesië tijdens de politionele acties. Nogmaals, ik praat niets goed. Dus frame mijn woorden niet.
Even los van wat hij te melden heeft. Meerdere keren aangeven dat je iemand blokkeert, lekker boeiend voor de rest verder.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:44 schreef Parafernalia het volgende:
(Leest echt een stuk fijner zonder die Php-trol. Eerste keer in 24 jaar fok dat ik iemand blokkeer.. Maar echt een aanrader)
Reclame maken voor een fok abonnement is anders best boeiendquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Even los van wat hij te melden heeft. Meerdere keren aangeven dat je iemand blokkeert, lekker boeiend voor de rest verder.
Je leest niet. Laatste keer: fout fout fout foutquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We hebben het over een leger dat moedwillig burgerdoelen bombardeert, geen excuses maakt voor Bucha en zijn oorlogsmisdadigers niet berispt. Integendeel, de Russen sturen zelfs criminelen naar de frontlinie.
Bovendien staat Bucha niet op zichzelf. Op tal van plekken zijn onschuldigen gemarteld en vermoord. Het is onderdeel van de Russische terreur.
En top dat je verwijst naar de politionele acties en 'de Duitsers'. Toen waren legers ook gewoon fout en misdadig.
Gun mensen toch dat pleziertje. Ik zie eerder bevestigt dat mijn bijdragen anderen niet onberoerd laatquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Even los van wat hij te melden heeft. Meerdere keren aangeven dat je iemand blokkeert, lekker boeiend voor de rest verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |