Nederland is een van de hele weinige landen die buitenlanders voorrang geven op een woning en een uitkering voor het leven. Zonder enige harde verplichtingen. Als je al weg wilt, is dat natuurlijk een behoorlijk aantrekkelijke propositie.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:50 schreef Lenny77 het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat NL het enige land is waar ze heen willen?
Iets zegt me dat die voorrang niet gaat gelden voor rijke, blanke Amerikaanse aanstellers, maar alleen voor zielige moslims. En ook daar wil Mona vanaf. Gelukkig!quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:41 schreef Homey het volgende:
[..]
Nederland is een van de hele weinige landen die buitenlanders voorrang geven op een woning en een uitkering voor het leven. Zonder enige harde verplichtingen. Als je al weg wilt, is dat natuurlijk een behoorlijk aantrekkelijke propositie.
Eigen wokies eerst roept het deugvolk in steden als Amsterdam en Utrecht inmiddels al.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:25 schreef Weltschmerz het volgende:
We moeten dat arbeidsverdrag met de VS maar eens opzeggen, eerst al die Amerikanen die hier de huizenprijzen komen opdrijven omdat de Democratisch geleide steden onleefbaar zijn geworden, en dan nu deze kneuzenkermis die de zorg overmatig komt belasten. Sowieso nemen we al veel te veel homo's van over de hele wereld op omdat parkeerplaatsseks een mensenrecht zou zijn.
Politiek asiel voor een persoonlijk vervolgde homo-activist ben ik voor, maar het recht om homoseks te hebben zullen ze echt in eigen land moeten regelen.
Woningnood? Die is er alleen voor de autochtone Nederlanders.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:09 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik krijg een beetje het idee dat vooral Lexie denkt en hoopt om op kosten van de staat een geheel nieuwe identiteit mag krijgen.
En hoe zit het met de woningnood? Is dat ineens verholpen als het gaat om Amerikanen?
Wat gebeurt er in Ter Apel?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:11 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ze zullen na een aantdal dagen Ter Apel het gelijk aan Vance moeten geven.
2.700 incidentenquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:24 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er in Ter Apel?
Dit is echt een reactie van iemand die nog nooit een AZC heeft gezien.
Meer vrouwen voor ons mijn beste.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:45 schreef bianconeri het volgende:
Laat ze lekker daar blijven. De EU heeft al genoeg van die types.
Ja! Dit dus!quote:
Liever allebei niet.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:56 schreef KoningWouter het volgende:
Liever deze lui dan al die Midden-Oostiërs.
Waardoor? Door de erbarmelijke omstandigheden natuurlijk, en derhalve komen ze allemaal op het conto van Nederland.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:42 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Wat voor een incidenten? Wat is er gebeurt? Waardoor kwam het?
Als die lui echt zo'n beeld hebben van Nederland gaan ze heel bedrogen uitkomen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:30 schreef DrDentz het volgende:
Dit is het The Netherlands dat ze voor ogen hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ze dan in een AZC in Ter Apel worden geplaatst denken ze: when am I going to the Netherlands?? The LBTQ paradise?
Erbarmelijke omstandigheden! Ze mogen blij zijn dat ze opvang krijgen, en dankbaar. Als het thuis beter is, moeten ze daar blijven!!quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:08 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Waardoor? Door de erbarmelijke omstandigheden natuurlijk, en derhalve komen ze allemaal op het conto van Nederland.
Het was sarcastisch natuurlijk. De omstandigheden zullen niet helpen, maar de cultuur die ze meebrengen deugd sowieso al niet.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Erbarmelijke omstandigheden! Ze mogen blij zijn dat ze opvang krijgen, en dankbaar. Als het thuis beter is, moeten ze daar blijven!!
Ze hebben natuurlijk verhalen gehoord over Nederland en hoe geweldig het hier is. Gratis geld, voorrang op een huis. En dan zitten ze nu in een AZC, met een minimaal leefgeldje en valt het allemaal tegen. En dan speelt het korte lontje op.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:08 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het was sarcastisch natuurlijk. De omstandigheden zullen niet helpen, maar de cultuur die meebrengen deugd sowieso al niet.
Waarom een regenboog AZC? Waarom niet lekker gewoon bij Ter Apel en andere soortgelijke plekken? Kunnen alle betrokkenen zien hoe diversiteit werkt als je die groepen bij elkaar zet.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:07 schreef Gibson88 het volgende:
Ach joh leuk een regenboog AZC, denk niet dat dat er voor deze mensen leuker op wordt.
Amsterdam vangt die groep met open armen op als we de Amsterdamse D66 mogen geloven. Geen idee waar die hen willen huisvesten overigens.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk verhalen gehoord over Nederland en hoe geweldig het hier is. Gratis geld, voorrang op een huis. En dan zitten ze nu in een AZC, met een minimaal leefgeldje en valt het allemaal tegen. En dan speelt het korte lontje op.
Ik zou als ik een lhbtiq'er was, daar niet tussen willen moeten verblijven.
Maar sowieso 'vluchten' uit Amerika! Alsof hun leven in gevaar is. Denk dat ze hier niet eens de vluchtelingenstatus krijgen, aangezien ze niet vervolgd worden om wie ze zijn, alleen niet erkend. Ze zijn niet per se in gevaar. Ze krijgen alleen niet in alles hun zin, zoals dat hier wel is.
You vote for Rob Jetten = you will get a housequote:Op woensdag 19 maart 2025 13:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Amsterdam vangt die groep met open armen op als we de Amsterdamse D66 mogen geloven. Geen idee waar die hen willen huisvesten overigens.
Ik wil eerst eens zien of die LHBTI'ers wel de Amerikaanse grens over komen en ze niet gewoon geweigerd worden om het land te verlaten.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Amsterdam vangt die groep met open armen op als we de Amsterdamse D66 mogen geloven. Geen idee waar die hen willen huisvesten overigens.
Ik denk dat een door google getrokken vertaling van dit topic meer dan genoeg isquote:Op woensdag 19 maart 2025 09:43 schreef DrDentz het volgende:
Denk wel dat ze zullen schrikken van de racistische persiflages tijdens carnaval, de overgebleven zwarte pieten en de racistische Efteling attracties. De Amerikaanse LHBTQ gemeenschap is nog minder gewend dan onze eigen woke gemeenschap.
Nou, omdat dat niet veilig zou zijn voor een groep.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:17 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Waarom een regenboog AZC? Waarom niet lekker gewoon bij Ter Apel en andere soortgelijke plekken? Kunnen alle betrokkenen zien hoe diversiteit werkt als je die groepen bij elkaar zet.
En als ze beginnen te zeiken gewoon er keihard op wijzen dat dit pas echte inclusiviteit inhoud.
quote:Lhbtiq+ asielzoekers onbeschermd in Ter Apel: homoseksuele asielzoeker in één week beroofd en mishandeld, extra kwetsbaar lesbisch asielzoekster in rolstoel door groep beroofd, homoseksuele asielzoeker slachtoffer van 15 incidenten in 5 weken tijd
Je zou denken dat dergelijk gedrag een mooie reden zou zijn om een asielprocedure vroegtijdig af te breken. Maar zo zit die industrie niet in elkaar.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou, omdat dat niet veilig zou zijn voor een groep.
[..]
Ja, net als die 'Queers for Palestine'quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:17 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Waarom een regenboog AZC? Waarom niet lekker gewoon bij Ter Apel en andere soortgelijke plekken? Kunnen alle betrokkenen zien hoe diversiteit werkt als je die groepen bij elkaar zet.
En als ze beginnen te zeiken gewoon er keihard op wijzen dat dit pas echte inclusiviteit inhoud.
Ja dat vind ik ook. Als je een dermate ernstig feit pleegt, dan zet je jezelf wat mij betreft buitenspel voor die asielprocedure. Maar goed, we weten allemaal dat het in de praktijk heel moeilijk is om dit soort tuig buiten de deur te zetten en houden.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je zou denken dat dergelijk gedrag een mooie reden zou zijn om een asielprocedure vroegtijdig af te breken. Maar zo zit die industrie niet in elkaar.
Meer hoef je niet te weten. #fophef #stormineenglaswater #dramaqueens #overdrijveniseenvakquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:06 schreef DrDentz het volgende:
Hoewel er nog geen officiële asielaanvragen liggen, pleit Kortekaas in een brandbrief aan minister Marjolein Faber van Asiel en Migratie voor erkenning van de verslechterde situatie van transpersonen in de VS.
Ik ben wel voor eigenlijk, en dan idealiter iedereen die een welkomstliedje voor vluchtelingen zong dwingen daar te gaan staan en het allemaal te aanschouwen. Kijken hoe snel ze genezen van hun inclusieve D66 deugbuikjes.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je zou denken dat dergelijk gedrag een mooie reden zou zijn om een asielprocedure vroegtijdig af te breken. Maar zo zit die industrie niet in elkaar.
Dramaqueers.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Meer hoef je niet te weten. #fophef #stormineenglaswater #dramaqueens #overdrijveniseenvak
Hey, bij aankomst wordt er gelijk een rooftopparty voor ze georganiseerd hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:55 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, net als die 'Queers for Palestine'Van die leeghoofden die echt denken dat ze in het Midden-Oosten met open armen worden ontvangen en dat die middeleeuwse zandbak daar één grote safe space is
![]()
Echt, lbtqh etc val dood met je gezeur en gedram
Dat deugdenken is niet te genezen vrees ik. Ik las een verhaal van mensen in Zuid-Afrika wiens dochter werd vermoord door zwarte mannen. Later vergaven de ouders deze mannen en werkten ze samen met hen om het lot van zwarten te gaan verbeteren. Het deugdenken zit zo diep dat ze hun eigen kinderen opofferen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben wel voor eigenlijk, en dan idealiter iedereen die een welkomstliedje voor vluchtelingen zong dwingen daar te gaan staan en het allemaal te aanschouwen. Kijken hoe snel ze genezen van hun inclusieve D66 deugbuikjes.
Ik heb een vermoeden dat ze er vanuit gaan dat ze meteen citizenship krijgen omdat ze Amerikaans zijn, ( The greatest country in the world afterall)quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar sowieso 'vluchten' uit Amerika! Alsof hun leven in gevaar is. Denk dat ze hier niet eens de vluchtelingenstatus krijgen, aangezien ze niet vervolgd worden om wie ze zijn, alleen niet erkend. Ze zijn niet per se in gevaar. Ze krijgen alleen niet in alles hun zin, zoals dat hier wel is.
Misschien denkt een aantal wel recht erop te hebben, omdat ze Nederlandse roots hebben. Een of twee Nederlandse ouders.quote:Op woensdag 19 maart 2025 14:23 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat ze er vanuit gaan dat ze meteen citizenship krijgen omdat ze Amerikaans zijn, ( The greatest country in the world afterall)
Ach nee!quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou, omdat dat niet veilig zou zijn voor een groep.
[..]
Jij zit ook naast je stoel?quote:
Er gaan geen VS mlitairen deserteren...quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:36 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Wellicht krijgen we in Europa het beste leger indien Donald Trump besluit Groenland in te nemen en de hoeveelheid deserteurs die dat tot gevolg kan hebben.
Wat jij @:achja ?
Edit: Dat we worden overspoelt met amerikanen die het een stuk minder eens zijn met huidig beleid. Elke amerikaan die ik ken buiten de VS zelf schaamt zich kapot.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |