De Russen boeit mij niet. Die hebben ook dat probleem immers.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We gaan de russen wel te lijf met ezeltjes en scheppen en tanks van piepschuim.
Nou Oekraïne heeft het gevecht om de zee mooi gewonnen zonders schepenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We gaan de russen wel te lijf met ezeltjes en scheppen en tanks van piepschuim.
Absoluut, zonder meer waar.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou Oekraïne heeft het gevecht om de zee mooi gewonnen zonders schepen
In de zwarte zee gaat het idd primaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Absoluut, zonder meer waar.
Oekraïne is enorm aan het winnen dankzij de EU. De winst is enorm.
We hebben op een "geheime" locatie een aantal raketten.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:57 schreef theunderdog het volgende:
Nederland moet gewoon kernwapens ontwikkelen. De beste garantie tot veiligheid.
Ja, van Amerika. Dat is geen eigen arsenaal.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:00 schreef jcdragon het volgende:
[..]
We hebben op een "geheime" locatie een aantal raketten.
Elk bedrijf dat weggaat uit Nederland en niet meer terugkomt is pure winst, want op de vrijgekomen bedrijfsterreinen kunnen dan ruime vrijstaande woningen gebouwd worden voor de jongere generaties.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:03 schreef phpmystyle het volgende:
Weer een bedrijf uit keten van defensie producten die Nl verlaat. https://www.telegraaf.nl/(...)er-ons-geen-defensie
Gaat goed hoor.
Op de Maasvlakte?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:22 schreef torentje het volgende:
[..]
Elk bedrijf dat weggaat uit Nederland en niet meer terugkomt is pure winst, want op de vrijgekomen bedrijfsterreinen kunnen dan ruime vrijstaande woningen gebouwd worden voor de jongere generaties.
Dan hoeven die soldaten geen titanium sporken en kevlar handschoenen meer te kopen bij Noorloos a honderden euro's. Dus kunnen ze best wat salaris inleveren! Win-win!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Als we nu de salarissen van de soldaten drukken dan kunnen we meer peppie spullen kopen.
En wie gaat die huizen bouwen met welk geld Hans?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:22 schreef torentje het volgende:
[..]
Elk bedrijf dat weggaat uit Nederland en niet meer terugkomt is pure winst, want op de vrijgekomen bedrijfsterreinen kunnen dan ruime vrijstaande woningen gebouwd worden voor de jongere generaties.
Dat zijn geen raketten.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:00 schreef jcdragon het volgende:
Nee er zijn een aantal vliegbases in Europa waar een aantal bommen zouden kunnen liggen waaronder volkel en kleine brogel bvquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:00 schreef jcdragon het volgende:
[..]
En het is niet dat je die even uit elkaar sleutelt en de killswitch eruit peutert.quote:
Nee precies!quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:31 schreef raptorix het volgende:
En het is niet dat je die even uit elkaar sleutelt en de killswitch eruit peutert.
Door nog meer pro-Rusland posts te maken?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als rusland letland binnenvalt dan hebben ze dat verovert.
Wij gaan pas iets doen als Polen in gevaar komt. Pas dan ga ik mij ook er ook mee bemoeien.
Gewoon....quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:57 schreef theunderdog het volgende:
Nederland moet gewoon kernwapens ontwikkelen. De beste garantie tot veiligheid.
Dat zien we wel als de bedrijfsterreinen leeg zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
En wie gaat die huizen bouwen met welk geld Hans?
Met zo een instelling blijf je inderdaad altijd arm.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:37 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat zien we wel als de bedrijfsterreinen leeg zijn.
Klopt. Maar zonder maakt elke investering in defensie geen reet uit.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gewoon....
Je dacht dat je dat even voor een paar miljard in een paar jaar doet?
Daarnaast heb je er eigenlijk ook alleen echt wat aan als je ze kunt afschieten, en daarvoor moet je eigen rakettechnologie gaan ontwikkelen, en ook nog eens je duikboten aanpassen.
Ik zou me niet te druk maken, als Rusland besluit Nederland te nuken dan word Frankrijk ook geraakt, dus die bescherming heb je feitelijk al.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt. Maar zonder maakt elke investering in defensie geen reet uit.
Was net zoals die staatsmongool die opriep dat we een vliegdekschip moesten hebben, om een vliegdekschip te runnen heb je 5000 man nodig, ga maar uit van dubbele bezetting, wel handig kun je in 1 keer je hele leger huisvesten op een schipquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:42 schreef sp3c het volgende:
Kernwapens voor Nederland zijn complete onzin, gaat nooit gebeuren
M.a.d. werkt sowieso niet als je eerst gaat zitten afwachten op welke stad ze terecht komenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zou me niet te druk maken, als Rusland besluit Nederland te nuken dan word Frankrijk ook geraakt, dus die bescherming heb je feitelijk al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |